Wraak

Vorige maand hebben we kunnen zien hoe Meike voor de eerste keer in haar leven genomen werd. Ze was met haar achttien jaar redelijk laat. Maar ja, ze had zichzelf dan ook niet zo populair gemaakt op school, thuis, waar dan ook.
Het gebeurde in een parkje. Ze was zichzelf stiekem aan het vingeren, en net voordat ze klaarkwam, kwamen er drie jongens aanlopen. Ze zag het gebeuren als in een film. De knapen die alleen nog maar oog hadden voor haar, om haar. Ruw werd ze genomen, en ze vond het heerlijk. Ze dreef naar de uiterste grenzen van haar genot. We pikken Meike's verhaal weer op als ze enigszins van haar orgasme is bijgekomen.
Ze keek naar hen. Het waren jongens, geen cowboy's. Jongens met stijve pikken. En misschien waren ze helemaal niet zo op haar af komen lopen. Maar dat kon het meisje niet schelen, voor haar was het waar. Voor haar was dat het begin van een nieuw begin.
'Ik wil haar neuken, ik wil haar neuken!', zei de jongen achter haar.
Zijn stem klonk zielig, niet stoer. Hij liet haar armen los, en trok van ongeduldigheid de beffer van zijn plek. Het meisje had weg kunnen rennen, maar ze deed het niet. Ze liet de jongens hun gang gaan. Ze wist nu waar het om draaide. Boos was ze niet meer, en ze had het gevoel dat ze dat ook nooit meer zou worden. Meike was volwassen.
De jongen met de slang op zijn schouder spoot als laatste zijn zaad in haar. Ze voelde zijn nagels in haar volle vlees dringen. Krampachtig, met zijn orgasmegolven mee, trok hij aan haar lijf. Golf na golf voelde zij hem bezit van haar nemen, en ze liet het toe.
Hij had haar van achteren genomen. Vermoeid steunde hij op haar forse, maar geile lichaam. Ze hing half op de picknicktafel, en hoorde de andere twee jongens weggaan. De jongen met de slang op zijn schouder bleef nog steeds hangend op en in haar.
Zijn pik verslapte snel. Ze slaakte een kreetje toen hij eruit gleed, en haar nog altijd gevoelige clitoris schampte. Ze slaakte nog meer kreetjes toen ze voelde dat het zaad uit haar begon te lopen. Dit was volslagen nieuw voor Meike, en ze genoot ervan.
Met moeite stond de jongen op, en plofte neer op de bank. Hij keek haar met een vreemde blik aan.
'We zagen je van veraf al zitten', vertelde hij schor en hijgde nog wat. 'We zagen wat je deed. Je vingerde jezelf'.
Meike zei niets. Ja, ze vingerde zichzelf, daar was het allemaal mee begonnen.
'In het begin wilden we alleen maar kijken. Hoe je het deed en zo, maar je werd geiler en geiler. En wij ook, we moesten dit wel doen'.
Verontschuldigde hij zich nou?, dacht het meisje. Zou hij weten dat ze me ontmaagd hebben?
Ze bekeek hem eens goed. Het was een sterke jongen. Groot was hij, slank en gespierd, en best wel knap. En stoer met die tattoo. Eigenlijk was hij precies het tegenovergestelde van haar. Zij was altijd al het lelijke eendje op school geweest. Daarom had ze misschien ook zo'n grote bek. En was ze ook zo impopulair. Maar nu, nu zat ze naast de jongen, een van de drie, de leider van het stel, die haar ontmaagd had, en wel meer dan dat. Na vandaag zou niets meer hetzelfde zijn, wist ze al.
'Vind je het erg wat we deden?', vroeg de jongen.
'Wat moet ik erg vinden?', vroeg Meike, 'dat jullie mij verkracht hebben?'
De jongen haalde zijn schouders op. 'Ja, zoiets'.
'Aan de ene kant wel, en aan de andere kant hebben jullie mij ook iets gegeven'.
'Vond je het geil?', vroeg de jongen weer. Zijn stem verried heuse belangstelling.
'Ja, dat kan je wel zeggen ja', schamperde het meisje. Er bewoog iets in de schoot van de jongen. Ze keek ernaar, het was zijn pik. Zijn pik groeide weer!
'Ja, je vond het echt geil, dat zagen wij ook wel', zei de jongen. Zijn ademhaling versnelde, en hij draaide zich naar haar toe.
Het was inmiddels donker geworden. In het toch altijd zo rustige park, zou er nu helemaal niemand meer zijn.
Wat gaat hij doen?, vroeg Meike zich af. Wil hij mij weer hebben?
De jongen haalde zijn hand door haar gebruikte en geteisterde onderlichaam. Door zijn eigen zaad, en dat van zijn vrienden.
'Moet je jezelf niet schoonmaken?', vroeg hij zwaarademend.
Meike zei niets, ze kon niets zeggen. De tintelingen hadden weer van haar bezit genomen. Deze jongen kon echt alles met haar doen, wist ze. Deze jongen, de leider van de gang die haar ontmaagd had.
Ze werd slap, in haar knieën, in haar armen, en in haar hoofd. De jongen merkte dit. Zijn pik zwol meteen weer op. Hij voelde hoezeer hij dit meisje, dit onaantrekkelijke meisje, in zijn macht had. Hij kon écht alles met haar doen. Het was alsof zij dronken was. Dronken meiden had hij genoeg meegemaakt, en ook meer dan eens mee gevreeën. En later zeiden ze allemaal, stuk-voor-stuk dat ze er spijt van hadden. Maar dit meisje was niet dronken, en toch kon hij alles met haar doen.
Dit maakte hem licht in het hoofd. Hij pakte haar armen, legde die in zijn nek en ging zelf rechtop staan. Ze hing aan hem, en hij zette haar op tafel. Alles ging zo gemakkelijk...
Hij spreidde haar benen, zo wijd mogelijk. Lenig was ze wel, bedacht hij zich, en geilig keek hij naar de gezwollen en natte schaamstreek tussen haar dijen.

Ooh, mijn god!

Bijna zonder zijn pik met zijn handen aan te raken, zette hij zijn eikel tegen de lonkende en natte opening. Zijn armen plaatste hij zo dat haar benen de lucht in staken, en zo wijd mogelijk gespreid waren. Toen duwde hij met heel zijn lichaam naar voren.
Weer werd Meike genomen. Het was alsof ze het van een afstandje bekeek. Zijn penetratie, ze voelde het van heel ver. En zijn hoofd en bewegende lijf die ze zag tussen haar benen, het leek wel of hij tientallen meters van haar af stond. En toch, toch was hij degene die haar ontmaagd had...
De jongen pompte keer op keer zijn gevoelige maar harde pik in haar onderlijf. Hij voelde haar niet om zijn pik, hij dreef in haar. Hij pompte in een gebruikt, in een verkracht kutje. Hij voelde zich slecht, echt slecht, en de opwinding verdubbelde nog eens. En ze liet het allemaal gebeuren.
Meike zag de jongen tussen haar benen sneller en sneller bewegen. Stond hij net nog heel ver weg, nu kwam zijn beeld razendsnel dichterbij, met iedere stoot. Bang werd ze er zelfs van. En ook het gevoel in haar kutje werd sterker en sterker. Keer op keer als hij zich in en uit haar haalde. Het leek ook steeds moeilijker te gaan, alsof er iedere keer een grotere ballon in en uit haar moest. En toch bleef het soepeltjes glijden.
Ze wilde gaan gillen, maar de angst had haar bevangen. Hij leek in haar kruipen, haar helemaal op te slokken, te absorberen. En haar kutje, alles wat tussen haar benen zat, dat was nu van hem, van hem. En toen kwam hij klaar. In haar.
De eerste golven betraden haar lichaam, en er veranderde iets radicaal in Meike. Ineens was ze niet meer bang. Ze accepteerde hem, helemaal. Met haar benen omklemde ze zijn schokkend en stuiptrekkend lijf, en ze drukte hem dieper en vaster.

Je bent van mij.

'Jij bent echt ongelooflijk!', proestte de jongen verbouwereerd en nog nahijgend uit. Met een ruk haalde hij zijn nog nadruipende pik uit haar lichaam en ging op het bankje zitten. Benen wijd uit elkaar, ellebogen op z'n knieën en hoofd diep gebogen. Een lange spermadraad bungelde aan zijn verschrompelde eikel.
Het meisje deed haar benen bij elkaar, klom nog bibberend van de tafel, en kwam naast hem zitten.
Ze zeiden niets. De jongen schudde af en toe ongelovig zijn hoofd, en maakte daarbij verbaasde geluidjes, het meisje zat alleen maar naast hem. Ze voelde een band met hem. Een hele sterke band, en het zou nooit van haar leven meer weggaan. Nooit van haar leven.

Uiteindelijk stond de jongen met een ruk op. 'Weet je wat', zei hij extra hard om zichzelf een houding te geven. Hij wees met één vinger in de lucht. 'Nergens anders zullen we elkaar ontmoeten, alleen hier in het park. Dit wordt onze ontmoetingsplek, afgesproken?'
Meike knikte. Ze had op alles geknikt. Ze wist dat ze die dag volwassen was geworden, en dat hij dat had gedaan. En nu, nu hadden ze verkering. Een vreemd gevoel overspoelde haar. Een soort rust kwam in haar, een kalmte die ze nooit eerder had ervaren.
'Maar dan ga ik nu hoor!', zei de jongen, nog eens extra daadkrachtig, alsof hij zich niet van haar los kon rukken. Maar Meike deed, of zei niets. Het was goed.

De jongen liep achteruit, nog steeds met zijn vinger opgeheven. 'Ik zie je dan hè, morgen of zo, of overmorgen. Alleen hier hè!'
Meike knikte. Daar ging haar verkering. Onbewogen volgde ze zijn verwijderende gestalte.
'Ik heet trouwens Sander!', schreeuwde hij.
'Meike', zei het meisje zacht, maar hij was al bij de grote eik en had haar nooit kunnen horen.

De volgende dag was Meike er weer, al vroeg in de middag. Ze had zelfs gespijbeld om er te kunnen zijn. Dat deerde haar niets, niets interesseerde haar meer. Alleen het gevoel dat hij, Sander - het klonk als haar favoriete muziekje van het stadscarillon - haar had gegeven was belangrijk voor haar. Maar die dag, die avond kwam hij niet. De dag daarop ook niet, en ook toen was ze er al vroeg in de middag.
Pas drie dagen later kwam hij weer opdagen. De zon in haar begon te schijnen toen ze hem zag aankomen.
Even voelde ze een onbestemde angst over zich komen toen ze de jongensgroep achter hem zag, maar eenmaal haar blik weer op hem verdwenen de zorgen en ongerustheid. Haar verkering was terug.
Meike zag niet de ruwheid in zijn bewegingen, en hoorde de wreedheid niet in zijn stem. Ze wachtte slechts op hem, op het bankje van de picknicktafel waar zij elkaar hadden ontmoet.
Sander was nauwelijks bij haar, of hij snauwde dat ze met haar buik op de tafel moest gaan liggen. Niet-begrijpend trok ze haar omhelzende armen terug, en draaide zich om. Meteen voelde ze talloze handen en vingers. Ze gritsten haar rokje naar beneden, scheurden haar slipje kapot, ze betastten haar kutje.
Een pik drong in haar, ze voelde dat het niet die van hem was. Vingers drongen in haar anus. Haar borsten werden ruw betast, en de gejaagde ademhaling van duizenden jongemannen daalde op haar neer. En boven alles hoorde ze de stem van Sander, haar Sander.
'Rustig aan, rustig aan. Jullie komen allemaal aan de beurt, ze kan een hoop hebben. Wie betaald heeft, komt echt wel aan de beurt'.

***
Loom rekte de jongeman zich uit en liep naar de deur. Op de mat lag 'n envelop met van die luchtkamertjes. Zijn naam stond erop in een meisjesachtig handschrift. Hij herkende het niet. Er stond geen adres op, het was bij hem in de bus gedaan. Nieuwsgierig maakte hij het open. Er zat een cassettebandje in.
Peinzend wie hem dit gestuurd kon hebben, liep hij naar zijn stereotoren, deed het bandje erin en drukte op play.

'Dag Sander, hier Meike'. De man keek op, de stem kwam hem wel bekend voor, vaag, alleen kende hij geen Meike.
'Je kent me misschien niet meer, maar ik jou wel. Nu bijna twee jaar geleden heb je me twee keer in het Stadspark verkracht'.
De man zijn mond viel open van verbazing. Hij moest gaan zitten.
'Na de eerste keer dacht ik nog dat je het goed met me meende'. De stem lachte schamper. 'Maar de tweede keer wond je er helemaal geen doekjes om, en liet me door weet ik hoeveel gasten nemen. Voor geld nog wel. Je hebt een hoer van me gemaakt toen die tweede dag. Ik wilde je even vertellen wat er sindsdien met me is gebeurd'.
Sander z'n hart klopte in zijn keel. Dit was het meisje dat..., herinnerde hij zich opeens. Een van de laatste wilde dingen in zijn leven waar hij nog wel eens met plezier aan terugdacht. De stem sprak door. Hij had de kracht niet om de recorder uit te zetten. Als verlamd zat hij op de bank, flarden van haar stem drongen tot hem door.

'... thuis ging ik over mijn nek, in de badkamer. Ik keek in de spiegel en vervloekte het beeld dat ik zag, ik vervloekte jou. Toen heb ik mijn moeder's geilste lingeriesetje aangedaan. Ik maakte me op, als een hoer, zoals jij mij hebt gemaakt. Daarna ben ik naar een club gegaan. Vraag me niet hoe ik dat adres wist, maar opeens was ik binnen. Er stonden vier mannen en drie vrouwen aan de bar. Ze draaiden hun gezichten naar me toe. Ooh lieve San, ik werd bekeken, gekeurd. Mijn opwinding steeg, mijn kutje werd helemaal nat. Alhoewel ik natuurlijk nog onder het sperma zat van jullie'.

Lieve San, lieve San, dacht de jongen, luisterend naar de plots omgeslagen toon in haar stem. Ze is gek geworden!

'... Ik ontkleedde mijzelf, voor hun ogen. En even later stond ik daar dan. Nog steeds bij de voordeur, maar helemaal naakt, op mijn lingerie na. Twee mannen liepen op mij af. "Wat wil je dat we doen?", vroeg er één terwijl hij me zachtjes betastte. Iedereen zag dat ik genoot van zijn tedere aanrakingen. De andere man begon me in mijn nek te kussen. Ze hoorden mijn ademhaling sneller gaan, ik kon er niets aan doen. Ik hoorde mijzelf kreunend zeggen: "Ik wil dat jullie me allemaal gebruiken. Mhm, dat jullie me allemaal nemen..." De man die me het eerste had aangeraakt, rilde van opwinding. Hij drukte zijn harde kruis tegen mijn bovenbeen. Ooh San, hij had op dat moment al een stijve, en hij voelde zo groot! Mhmmm... De andere man nam mijn hand en leidde me naar de trap. Hij liet me voorgaan, en gebaarde naar de anderen dat ze mee moesten komen. Jezus San, één van de andere mannen liep naar de voordeur en deed die op slot. Ooh mijn god, ze sloten de tent alleen maar om mij een gigantische beurt te kunnen geven. Ik liep naar boven. Ik keek de trap af en zag dat zeven mensen in een rij achter me aanliepen. Zeven mensen die achter mij aanliepen alleen maar om mij te neuken! Om mij als een hoer te gebruiken!'

De meisjesstem klonk gejaagder, werd hoorbaar opgewonden. Sander voelde zijn pik opstijven, maar tegelijkertijd werd hij bang. Er was hier iets heel onheilspellends aan de gang.

'... Ik moest op het bed gaan liggen. Eigenlijk was het meer een matras op hoge poten; het had geen voor- of achterkant. Net voordat ik ging liggen zag ik allemaal spermavlekken op de lakens. Brrrr... zalig, die heerlijke smerigheid. De drie vrouwen en een man pakten mijn armen en benen vast. Ze trokken er een beetje aan. Voordat ik het wist lag ik in een x-vorm op het bed. Degenen die het konden zien, keken onbeschaamd in mijn door jullie gebruikte kutje! Ze keken naar mijn drijfnatte poesje, mhmmm... Een man kwam ter hoogte van mijn hoofd staan. Ik draaide me naar hem toe en het eerste wat ik zag, was zijn enorme penis die uit zijn broek gulpte. Hij rook zo naar pik, zo naar heerlijke mannelijke geilheid. Ooh jezus lieve Sander, ik krijg een orgasme! Ik... Mhmmmmmmmm.... Aaaaaaah... Het is... Mhmmm... Het is niet genoeg... Mhmmm... Ooh jezus, pfff...'

Ze is gék!!!, dacht Sander. Maar nog kon hij zich er niet toe dwingen het bandje te stoppen.

'....stopte hij pardoes zijn lul tussen mijn lippen! Ik kon, ik kon niets anders doen dan hem te pijpen! Met zijn lul in mijn mond, en met mijn armen en benen gespreid vastgehouden, keek ik om me heen. Ik zag dat de drie vrouwen en de man zich met hun vrije hand aan het masturberen waren, op mij! Op mij en mijn en jouw kutje! Er ging zomaar een man tussen mijn benen liggen! Oooh god, ik voelde hem zo tussen mijn dijen schuiven, mhmmm! Een vochtig iets werd tegen mijn kutje gezet. Grote, sterke, mannelijke vingers deden mijn schaamlippen van elkaar, en toen... Toen schoof hij zijn pik in me! Oooh jaah...! Hij schoof gewoon, zonder dat ook hij iets zei, zijn pik in me en begon me snel te neuken. Ik kreunde het uit, gesmoord door de andere pik in mijn mond. Ik kon verder helemaal niets doen. Van zoete geilheid begon ik de pik zachtjes te pijpen, te likken, te bewonderen. De anderen bewogen zich steeds sneller door hun masturberende bewegingen. Ook steeds sneller voelde ik de pik in en uit mijn lichaam. Ik hield het niet uit, ik moest steeds maar aan jou denken. Ze neukten me weer, jij neukte me weer...!!!'

Sander begon hevig te zweten. Hij liet zich meevoeren door de opzwepende stem. Maar ook werd het angstiger. Toch bleef hij luisteren, hij moést...

'.... me, spuit in me, geil me", kreunde ik het uit ondanks die pik in mijn mond. En met een woeste schreeuw kwam de eerste klaar. Het was, het was, oh ja, het was heerlijk! Jij was het die het deed lieve San, jij was het...'

Het meisje dat hij jaren geleden zo wreed behandelde, haar stem ging maar door en maar door. Hij hoorde het wel, maar de woorden vervaagden, klitten aan elkaar, en kwamen als slierten stroop uit zijn super woofers. De man werd er misselijk van. Dit had hij gedaan...

Hoelang hij apathisch op de bank, tussen de woordenbrij had gezeten weet hij niet meer. Maar opeens veranderde de toon, en hij was er weer meteen met zijn aandacht bij.

'... ruim een jaar ben ik daar opgenomen geweest Sander. Hoe vaak de doktoren en psychiaters en weet ik veel wie allemaal nog meer, mij aan mijn verstand probeerden te brengen dat het niet aan mij, maar aan jou lag, ik weet het niet meer. Maar ik wilde daar niet aan. Nooit wilde Meike daar aan. Jij was het die haar deed ontwaken, en jij moest het zijn die haar zou laten sterven. Ja Sander, als je dit hoort, is Meike dood. Na nog een jaar vechten besloot ze niet meer te willen leven. Omdat nu pas het besef er is, dat jij inderdaad degene bent die haar dit heeft aangedaan. En je hebt er recht op om dit te weten, vandaar dit bandje. Nu is Meike dood, verdronken, en jij hebt het haar aangedaan. Het gaat je verder goed Sander...'

Roerloos luisterde Sander naar het sissen van het lege bandje. Hij schrok van de harde tik toen het bandje op z'n einde was. Ineens besefte hij dat 'nu' misschien nog niet te laat was. Ze had dit bandje nauwelijks een half uur geleden in de bus gedaan!
Hij holde naar de gang, gritste zijn jas van de kapstok, vloog het huis uit en sprong zijn wagen.
Verdrinken, verdrinken, dacht hij, ik rij gewoon heel de rivier af! Eerst de brug, eerst de brug. Zijn wagen brulde en met piepende banden reed hij de straat uit.
In zijn haast zag hij de prachtig mooie blonde vrouw in haar Peugeot'je 305 niet zitten. Ze stond er al een tijdje. Glimlachend volgde ze de snel verdwijnende wagen in haar spiegeltje.
Ze pakte het rijbewijs van het dashboard, rook aan het nieuwe leer, sloeg hem open en kuste de naam die daarop stond: Mireille.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten