Cursus

Een paar weken terug had ik weer zo’n trainingsavond. Het was een gezellig clubje jonge vrouwen, die van hun werkgever allemaal een cursus bedrijfshulpverlening moesten volgen. Er werd wat afgegrinnikt, ze waren in een melige bui kennelijk. Toch lukte het wel om dat te bespreken wat nodig was. Omdat het zo gezellig was ging de avond erg snel. Een van de vrouwen viel me in het bijzonder op. Zoals iedereen inmiddels wel weet van mij heb ik altijd en overal oog voor vrouwelijk schoon, en ga een avontuurtje niet uit de weg. Deze jongedame zat me steeds aan te kijken op een manier dat ik er zelfs verlegen van werd.

Dat kwam waarschijnlijk door de situatie, met nog eens een flink aantal andere vrouwen. Ze was blond, mooi lang haar, had grote blauwe ogen en een heel mooie mond met volle rode lippen. Iedereen had de naam op een bordje geschreven en voor zich op tafel gezet, en zij heette Maaike. Ze was gekleed in een strakke spijkerbroek en een smetteloos wit bloesje. De stof was een beetje dun en ik kon de aftekening van haardonkere bh- tje goed zien. Ze had niet zulke hele grote borsten, maar het formaat stond haar uitstekend. Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden, maar probeerde het toch. Er zat wel meer moois in de groep en ik moest mijn aandacht tenslotte goed verdelen. Maaike zat een beetje achteraan in de groep.

De anderen konden niet zien dat ze heftig met mij zat te flirten, en een beetje meer dan dat. Ze gleed steeds met haar handen langs haar borsten, en ze keek me daarbij aan. Onder de tafel kon ik haar benen zien, en ik keek tegen haar kruis aan, verpakt in de strakke broek. Deze zat zo strak dat hij een beetje in haar kruis trok, zodat haar lippen een beetje zichtbaar waren. Dat vind ik een supergeil gezicht. In mijn broek voelde ik iets groeien, maar moest oppassen met al die vrouwen die naar me keken. Zelf had ik ook best een strakke broek aan, en het kan bijna niet anders of de oplettende kijker kon zien wat er met me gebeurde.

Als ik naar Maaike keek, liet ik haar goed merken dat ik haar wel doorhad. Op een gegeven moment moesten ze allemaal een vragenlijst invullen, en ik liep rond om te kijken of ik ergens kon helpen. Bij Maaike gekomen ging ik achter haar staan en boog me iets over haar heen. Ik rook haar lekkere parfum, en keek naar wat ze opschreef. “Lukt het?”, vroeg ik haar zacht, dicht bij haar oor. “Ja hoor, alles gaat heel goed!” Ze keek om en ik zag nu haar prachtige ogen van dichtbij. Ze glimlachte en opende heel even haar mond.

Ze likte met het puntje van haar tong over de rand van haar lippen. “Mooi zo, vooral zo doorgaan!”, zei ik terwijl ik weer wegliep. Zo, het eerste echte contact was gelegd. Ik was benieuwd hoe ze het verder aan zou pakken. Iedereen was klaar en het was tijd voor de discussie. De tafels werden in een u- vorm gezet zodat iedereen elkaar aan kon kijken. Ik kon er tussen staan en de discussie een beetje leiden. Al die jonge vrouwen zo dichtbij blijft altijd leuk. Bij de gedachte aan Maaike, en wat ik met haar van plan was als ik de kans zou krijgen, groeide er al weer iets in mijn broek.

Expres bleef ik nu even voor haar neus staan, met mijn kruis zo’n beetje op ooghoogte bij haar. Zo kon ze mijn bobbel even goed zien, en inschatten met wat voor maat ze te maken zou krijgen. Ik zag haar een beetje schuiven op de stoel, het liet haar ook niet koud. Ik had mijn rechterhand met de duim in de broekzak, en met de vingers ervan maakte ik even een aaiende beweging over mijn pik. Maaike zag dat, en opende haar mond. Ze keek me aan en maakte een “o” met haar lippen, alsof ze me in haar mond wilde nemen…..Er trok een scheut door mijn pik! De discussie verliep goed en er kwam een einde aan de avond. Na afloop was er de gelegenheid om nog een kop koffie te drinken en even na te kletsen. Ik pakte er een sigaret bij, en hield de anderen het pakje voor.

Maaike was de enige die er ook eentje pakte, en we liepen samen even naar de deur, om buiten onder het afdak te roken. Ik hield een aansteker bij haar sigaret en ze hield hem in de vlam. Ze zoog de rook diep op, en blies het weer uit. Ze keek me weer aan met haar mooie ogen, en ze streek haar haren uit haar gezicht. “Blijf je nog even?”, vroeg ik haar, terwijl ik met mijn hand langs haar arm streek. “Natuurlijk! Ik heb zin in je….” Ze glimlachte. Ik boog me naar haar toe en zoende haar zacht in haar nek. Ze kreunde zacht en pakte me bij mijn achterhoofd. Ze likte met haar tong langs mijn oorlelletje, en sabbelde er even op. Ik trok haar even stevig tegen me aan, en liet haar voelen hoe hard ik was, met mijn pik tegen haar dijbeen aan.

Weer kreunde ze zachtjes, en duwde haar borsten tegen me aan. Door de dunne stof voelde ik haar tepels prikken…. De anderen hadden de koffie op en waren uitgekletst, en ze kwamen naar buiten. Ik gaf ze allemaal een hand en ze bedankten me, en ik hun. Ze liepen naar de auto’s en reden weg. Ik was nog alleen met Maaike. We gingen samen weer naar binnen en begonnen de zaal even op te ruimen. Ik keek verlekkerd naar het mooie lichaam van Maaike, en volgde haar met mijn ogen. Ze pakte alle plastic bekers en liep er mee naar de prullenbak. Met haar kontje naar me toe bukte ze, en gunde me een blik op haar mooie billen, strak verpakt in de spijkerbroek. Ik kon het niet langer weerstaan en liep naar haar toe.

Ik pakte haar bij haar heupen en drukte mijn harde pik tegen haar kontje aan. Maaike kreunde en keek achterom. “Wat doe je nu weer, geile donder!” zei ze lachend. “Moet jij zeggen, zo naar me toe te gaan staan! Je hebt een verrukkelijk kontje hoor!” “Ja, dat weet ik…..” Ze draaide zich om en drukte zich tegen me aan.”Wil je hem eens zonder spijkerbroek zien?” “Ik dacht dat je het nooit zou vragen!” Ik glimlachte breed. “Ja, graag!” Maaike deed een paar stappen achteruit en knoopte haar broek los. Met twee duimen achter de boord trok ze hem tergend langzaam naar beneden. Ik zag een mooie zwarte string tevoorschijn komen. Ze duwde de broek iets verder naar beneden en ik zag haar mooie bolle venusheuvel verschijnen.

Een klein streepje donkerblonde haartjes werd zichtbaar. Maaike draaide een beetje met haar heupen en liet de broek verder glijden. De string nam ze gelijk maar mee. Ze draaide zich om en toonde me de bovenkant van haar kontje. Haar prachtige billen werden zichtbaar, en ze boog zich iets voorover. Nog verder deed ze haar broek naar beneden, en ontblootte haar hele kontje. Ze keek achterom met een geile blik, om te zien hoe ik reageerde. Ik stond te kijken met mijn hand op mijn pik, en ik stond er lekker in te knijpen. Ik was keihard. Ik liep naar haar toe en pakte haar bij haar heupen. Ik drukte mijn kruis tegen haar blote billen. Maaike kreunde zacht toen ze me voelde. Ik knoopte snel mijn broek los en haalde mijn keiharde pik tevoorschijn. Ik haalde hem tussen haar billen door, en duwde zacht een beetje. Maaike kreunde harder, maar stapte naar voren. Ze wilde me verder teasen. Ze ging een paar meter bij me vandaan staan, en ik ging zitten op een stoel.

Ze bukte zich en deed haar schoenen uit. Ze pakte weer de boord van haar broek en liet hem verder zakken. Ze liet me haar mooie kutje zien, en maakte draaiende bewegingen met haar heupen. Haar mooie gladde lipjes werden zichtbaar. Ik pakte mijn dikke lul en begon zacht te trekken. Dit spoorde haar aan verder te gaan. Maaike opende haar mond een beetje en likte langs haar lippen. Terwijl ze mij aan bleef kijken liet ze haar broek helemaal naar beneden zakken en stapte er uit. Ze gooide hem aan de kant. Nu stond ze voor me in alleen haar witte bloesje met daaronder het zwarte bh-tje. Maaike pakte het bloesje aan de onderkant en tilde hem langzaam omhoog. Ik kreeg haar mooie platte buik te zien, met een glimmende navelpiercing.

Ze liet haar bloesje weer zakken, en begon hem van boven open te knopen. Een voor een maakte ze ze los, en ik zag haar borsten in het zwarte bh-tje. Ze liet het bloesje van haar schouders glijden en gooide ook die aan de kant. Ze stond nu alleen nog in haar bh. Ze draaide zich om en stak haar mooie kontje achteruit. Ze spreidde haar lange benen, zodat ik haar gleufje tussen haar billen door kon zien. Met haar hand streek ze over haar kontje, en trok haar billen iets uit elkaar. Met twee vingers streek ze door haar bilnaad, tot aan haar gleufje. Ik kreunde en begon iets harder te trekken. Maaike draaide zich weer om en ging rechtop staan.

Draaiend met haar heupen haakte ze haar bh los, en pakte haar borsten in haar handen. Heel langzaam haalde ze die weg, zodat ik eindelijk een blik kreeg op haar borsten. Haar tepels stonden keihard vooruit, en ze kneep er zacht in, terwijl ze langs haar lippen likte. Ik kon niet langer wachten, en ik stond op. Ik pakte haar hand en leidde haar naar een van de tafels. Ik duwde haar zacht met haar billen tegen de rand en Maaike schoof zelf iets verder. Ze spreidde haar benen, en liet me haar heerlijke sneetje zien. Het vocht glinsterde en haar klitje was hard. Met een vinger gleed ik door haar gleufje, en ze kreunde. Ik ging met mijn mond naar haar kutje en likte zacht langs haar lippen. Ik stopte bij haar klitje en drukte mijn tong er tegenaan. Maaike kreunde nog harder, en drukte mijn gezicht tegen haar kutje. Ik begroef me diep en proefde haar sappen.

Ze was heerlijk nat en smaakte bijzonder lekker. Maaike trok haar benen op en spreidde ze zo ver mogelijk. Ik zoog een van haar kleine lipjes naar binnen en sabbelde er op. Met twee vingers ging ik bij haar naar binnen en vingerde zacht maar diep. Ze begon diep te zuchten, en ik voelde haar kutje strak om mijn vingers. Heerlijk nat en warm was ze. Maaike ging achterover op de tafel liggen en hield haar voeten op de rand. Ze schoof haar kontje precies op de rand zodat ik er goed bij kon. Ik stond op, en trok mijn kleren uit. Maaike keek over haar borsten en buik heen naar mij, en wachtte op wat ik ging doen. Ze streelde, al wachtend, haar kutje en haar buik. Ik had snel alle kleren uit, en stond helemaal naakt met mijn grote pik hard vooruit. Ik keek Maaike aan, en duwde mijn eikel tegen haar spleetje. Ik boog me verder, en zoende haar met open mond.

Ze zoog mijn tong gretig naar binnen, en terwijl ze dat deed duwde ik mijn pik diep bij haar naar binnen. Een gesmoorde kreet kwam diep uit haar keel. Ik duwde zo ver door dat ik helemaal binnen zat. Maaike sloeg haar benen om me heen, en duwde met haar onderbenen tegen mijn rug aan. Ze wilde alles goed voelen. Zacht en diep begon ik haar te neuken, en ondertussen zoenden we heftig door. Ik voelde haar kletsnatte warme kutje heerlijk om mijn pik heen, en scheuten trokken door mijn hele lichaam. Ik voelde hoe ook Maaike sidderde van genot. Ik stopte met zoenen en keek haar diep in haar blauwe ogen. Die glommen van genot, en ze kreunde zacht. Ik pakte de binnenkant van haar knieen en duwde die zo ver mogelijk naar achteren. Hierdoor kwam haar kontje omhoog en kon ik nog dieper in haar. Ik verhoogde het tempo, en haar kutje was zo nat dat ik in en uit sopte. Ik deed er een vinger bij, en voelde hoe mijn pik in en uit gleed. Met die vinger drukte ik tegen de binnenkant van haar kutje.

Maaike slaakte een gilletje, en begon harder te zuchten. Ik voelde haar kutje strakker worden. Ik stopte met neuken, en duwde nu drie vingers naar binnen in plaats van mijn pik. Ik kwam weer met mijn mond naar haar kutje en begon heerlijk te likken. Ik vingerde haar hard, met de bedoeling haar klaar te laten komen in mijn mond. Maaike lag te kronkelen, en kreunde steeds als ik haar diep raakte met mijn vingers. Ze werd strakker, en ze spande haar dijbenen. Ze ging komen, en ik vingerde stevig door. Met haar klitje tussen mijn lippen kwam ze nu gillend klaar, en ze schokte met haar heupen. Ik voelde haar sappen langs mijn lippen stromen…mijn vingers werden strak tegen elkaar gedrukt van door haar krampende kutje. Ik liet haar lekker uitrazen, en bleef zacht haar kutje likken. Maaike kwam half overeind en keek me aan. “Dat was erg lekker….nu jij!”

Ze klom van de tafel, en duwde mij op haar plaats. Ik ging languit liggen, en hield mijn pik omhoog. Maaike kwam half over me heen liggen, en nam mijn pik ver in haar mond. Met één hand pakte ze hem beet en begon zacht te trekken, terwijl ze hem in en uit haar mond liet glijden. Het voelde geweldig, ik schokte met mijn heupen van genot. Ik voelde haar tanden over mijn eikel glijden, en ze beet in mijn pik. Haar hand ging wat sneller op en neer, en ze zoog hard op mijn eikel. Ze hield alleen het puntje in haar mond en drukte haar tong in het kleine gaatje. Ik schreeuwde het uit, en pakte haar bij haar lange blonde haren. Ik duwde mijn pik verder bij haar in haar mond en maakte zachte neukbewegingen. Met mijn pik in haar mond kroop Maaike over me heen, en kwam met haar kletsnatte kutje boven mijn gezicht. Ik keek in haar spleetje, en ze stond ver open. Haar lippen waren helemaal gezwollen, en haar klitje strak er bovenuit.

Ze spreidde haar benen en drukte haar natte gleufje op mijn gezicht. Op hetzelfde moment liet ze mijn pik zo diep als ze kon in haar mond glijden, en zoog ze hard. Ik wilde schreeuwen, maar werd gesmoord door haar natte kutje. Maaike maakte draaiende bewegingen met haar heupen en reed met haar klitje over mijn mond en mijn gezicht. Het sap lekte uit haar kutje, en maakte mijn hele gezicht nat. Ik likte zo veel ik kon op, en ik zoog op haar lipjes en haar klitje. Ik pakte haar heupen, en trok haar naar beneden. Ik stak mijn tong zo ver mogelijk uit en duwde hem zo diep mogelijk naar binnen. Maaike kreunde met mijn pik diep in haar mond.

Haar onderlijf schudde van genot. Ik maakte een vinger nat met haar eigen vocht, en duwde hem tegen haar kontje. Met een soepele beweging gleed ik naar binnen, en ik vingerde haar zacht in haar kontje. Maaike kreunde nog harder, en beet in mijn pik van genot. Ze kon meer niet verdragen zo, en ze stapte van me af. Ze draaide zich om, en klom weer op de tafel. Met een been aan elke kant van mij stond ze rechtop, en ik keek tegen haar op. Haar klitje stak hard tussen haar lipjes door, en haar kutje stond helemaal open. Haar borsten stonden mooi vooruit, bekroond met keiharde tepels. Maaike pakte beide borsten en kneep in haar tepels. Ze keek naar beneden, naar mijn harde pik. Ik pakte hem vast en hield hem omhoog.

Knijpend in haar tepels liet ze zich zakken, tot ze op haar hurken op de tafel over me heen zat. Haar kutje was gespreid, en ik plaatste mijn eikel tegen haar gleufje. Met een diepe zucht liet ze zich zakken, en ze duwde haar klitje tegen mijn pik. Kreunend kwam ze weer iets omhoog, en ik voelde hoe haar kutje krampte. Zacht begon ze me te berijden, met haar ogen dicht, en haar lange blonde haar om haar gezicht. Ze boog haar hoofd, en genoot zichtbaar van het gevoel dat mijn pik in haar kutje en haar buik veroorzaakte. Steeds een beetje sneller ging ze op en neer, en haar ademhaling werd steeds een beetje dieper. Ze ging van haar hurken nu op haar knieen op de tafel zitten, en duwde haar kutje zo ver mogelijk naar beneden. Tot aan mijn ballen zat ik in haar kletsnatte, strakke, warme kutje.

Ze draaide met haar heupen en ik voelde hoe ik haar diep van binnen raakte. Maaike slaakte een harde kreet van genot, en kwam met haar hand naar haar kutje. Ze spreidde haar lipjes, en ze drukte haar klitje tegen mijn pik. Ze bleef draaien met haar heupen, en ze wipte een heel klein beetje op en neer. Ik kreeg een geweldig gevoel door mijn ballen en mijn onderbuik, ik ging komen. Ik zei haar wat ik voelde, en ze begon hard te kreunen. Nog sneller draaide ze haar heupen, en ik voelde het zaad komen. Met dikke stralen spoot ik haar helemaal vol. Nu voelde ik hoe haar kutje helemaal strak werd, en met een harde gil kwam ook Maaike nu op en geweldige manier klaar.

Schuddend met haar hele lichaam trok het gevoel door haar buik. Ze schudde wild met haar hoofd, en haar lange blonde haren zwierden in het rond. Gillend zat ze op me, en met open mond keek ze me aan. Geweldig om haar zo te zien komen, terwijl ik haar recht in haar blauwe ogen keek. Uitgeput liet ze zich op me vallen, en ik voelde hoe ze transpireerde. Haar borsten gleden over mijn borst, en ik voelde haar harde tepels tegen mijn huid aan prikken. Even kwamen we bij, en dan kropen we van de tafel af. We raapten onze kleren bijeen en trokken ze aan. Ik hielp haar zich een beetje fatsoeneren, en we liepen naar buiten. Ik sloot af, en we stapten in mijn auto. Na een kwartiertje rijden kwamen we bij mijn huis, waar ik Maaike naar binnen liet.

We liepen direct naar boven, en kropen onder de douche om ons een heerlijk af te spoelen. Ik ging er eerder onder uit dan Maaike, en na me aangekleed te hebben trok in een heerlijke fles wijn open. Even later kwam Maaike ook naar beneden, en samen genoten we van zachte muziek en lekkere wijn. De ochtend daarna hebben we zalig en lang ontbeten……

(Als je genoten hebt van het verhaal kan je reageren naar storyteller_27@hotmail.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten