Op weg naar huis

Wat ik vorige week heb beleefd, moet ik absoluut met jullie delen. We waren met een groepje naar een concert geweest. Ik had een lift gekregen van een vriend, die er samen met zijn vriendin naartoe was. In de andere auto zaten Jes met zijn vriendin en nog een koppeltje. Ik kende ze van in het jeugdhuis, maar echt close met hen was ik niet. Ze zaten op een andere school en daardoor was ons contact oppervlakkiger. Toen het concert gedaan was en we aan de auto op de parking kwamen zagen we daar Jes' vriendin staan, samen met het andere koppel.

Jes zelf was niet te bespeuren. 'Heb je Jes gezien.' Vroeg z'n vriendin Gerda aan ons. 'Die stond toch naast ons tijdens het concert.' Tijdens het concert waren we min of meer in elkaars buurt gebleven en ik had er niet op gelet dat Jes er niet meer was. Zijn vriendin daarentegen had ik wat scherper in het oog gehouden. Vooral dan de deining van haar borsten als ze meehuppelde met het ritme van de muziek. Ik voelde een steek van jaloezie ten opzicht van Jes. Hoe was het mogelijk dat die boertige Jes zo'n stuk aan de haak kon slaan. Tijdens het concert had ze een paar keer in mijn arm geknepen om dan iets in mijn oor te roepen.

Hoe fantastisch ze Faithless wel niet vond en wat ik ervan vond. Tijd voor diepzinninge gesprekken was er niet, want daarvoor was één het volume te hoog en twee de ruimte te beperkt. Ieder keer zo iets in mijn oor kwam roepen, voelde ik haar ene borst tegen mijn arm aandrukken en meende ik haar warme zachte vlees te voelen. Ze was mij nooit eerder nooit opgevallen, maar vanuit mijn ooghoeken had ik haar heel het concert lang gadegeslagen. Ze had zo'n zomers lichtgewicht jurkje aan met daaronder een paar onhippe dokter Martens.

Daartussen staken een paar ranke benen. Ik fantaseerde hoe haar jurkje zou opfladderen als ze op en neer zou huppelen en ik dan haar slipje en haar fraaie kont zou zien. Maar nu stonden we buiten en had ze zo'n duvet-achtige lange mantel tot op haar enkels aan en was ze op zoek naar haar vriendje. 'Heel de tijd stond ie naast ons, maar plots was die verdwenen en nu staat ook zijn auto niet langer hier. De smeerlap is weg.' 'Misschien moest hij dringend weg.' Probeerde ik. 'Weg, zeg dat wel. Tien minnuten voor het einde zag hij opeens een oude vriendin van hem en plots was hij pleite. Kunnen we met jullie mee terug.' 'In een mini met zes, dat wordt krap.' 'We kunnen toch met vier op de achterbank als we op elkaars schoot zitten.'

Gerda keek naar mij en dan naar mijn Wim en z'n vriendin. 'Ik mag best op Jeroen's schoot zitten of hij bij mij op schoot.' Zei ze al lachend terwijl ze mijn richting uitkeek en even knipoogde. Sandra en John kunnen wel hetzelfde doen. We doen dan samsam in de benzine.' Even later schuurden we richting Belgie, met z'n zessen. Wim met z'n vriendin vooraan en wij met z'n vieren op de achterbank. John had Sandra op z'n schoot en Gerda zat bij mij op schoot. Na een tijdje zag ik dat onze geburen in slaap waren gevallen. 'Zeg, Wim warm is het hier niet hoor.' Hoorde ik Gerda klagen. 'Spijt me, maar warmer zet ik het niet, want ik wil niet ook in slaap vallen.'

Ze nam haar lange winterjas van de hoedenplank en drappeerde die over ons heen als een donsdeken. Ze nestelde zich behaaglijk tegen me aan en ik voelde haar warmte door de stof van haar jurkje heen. Ze wriemelde wat heen en weer waarbij ik plots nog beter haar warmte voelde. Toen opeens begreep ik waarom. Om de één of andere reden had ze haar jurkje opgetrokken tot boven haar middel en zat ze nu met haar blote billen op mijn schoot. Ze draaide haar hoofd en keek me schalks in de ogen. Een ontdeugende glimlach speelde om haar mond. Op datzelfde moment nam ze mijn handen vast en drukte die onder de mantel tegen haar blote billen aan. 'Zo krijg ik lekker warm.' Fluisterde ze in mijn oor.

Nu begreep ik waarom ik haar blote billen voelde, ze had een string aan. Haar gladde huid knisperde onder mijn vingertoppen. Ik voelde mijn jonge heer reageren en zich een weg zoeken onder haar fraai gevormde poep. Ze nam mijn hand en bracht die tussen haar benen en kneep die stijf toe. Terwijl ik haar vochtigheid en warmte tegelijk door haar slipje heen kon voelen, tilde ze lichtjes haar billen op en gaf zo die broodnodige ruimte aan wat er in mijn broek evolueerde. Ze schoof haar kont er voorzichtig overheen waardoor ze als een ervaren lapdancer mijn penis tot volle wasdom bracht. Ondertussen schoof ze mijn hand op en neer over haar heuveltje, waarbij de stof van haar string steeds natter en natter werd.

Dat ene moment dat het mij daagde dat ik met anderen in de wagen zat, zag ik dat Wim me in z'n spiegel gadesloeg. Zijn ogen fonkelden even, maar even vlug hield hij opnieuw de weg in de gaten en sardonische glimlach om de mond. Veel tijd om me bespied te voelen had ik niet, want Guitige Gerda tilde haar billen op en met haar ene hand knoopte ze behendig mijn broek los en bevrijdde mijn penis uit zijn benarde positie. Ze zette zich zo neer dat mijn paal tussen haar benen kwam te zitten net voor haar poes. Haar stringetje schoof ze opzij, zodat hij tegen haar natte gleuf aan kwam te zitten.

Zachtjes bewoog ze nu op en neer waardoor ze telkenmale met haar klit langs mijn eikel wreef. Ik voelde hoe haar lichaamsappen als een glijmiddel mijn penis bevochtigen. Haar bewegingen werden steeds heftiger, maar het kon haar blijkbaar niet schelen dat er nog andere mensen in de auto zaten. Nu, ik was ook even van de planeet af en schoof mijn handen omhoog over haar gladde buik tot over haar borstjes. Het stijve tepels priemden door de zachte stof. Onder mijn aanraking verstijfden ze nog. Ze had flinke opstaande tepels zoals je ze enkel in de boekjes zag. Oh, wat had ik ze graag in mijn mond genomen.

Even rollen ermee tussen de lippen, zachtjes erop sabbelen, ik zag het zo voor mij. Ik schoof mijn handen onderaan haar beha naar binnen en wipte haar borsten eruit. Met mijn handpalmen omvatte ik ze en rolde ze over en weer op haar ritme. Met beide handen greep ze mijn paal vast en duwde die hard tegen haar poes. Haar ritme verminderde en ik voelde hoe al haar spieren zich opspanden Met een zucht streek ze op nieuw op mijn schoot neer. Gelukkig, want al te lang had ik het niet meer volgehouden voor ik ook kwam. In een vlotte beweging draaide ze zich naar me toe, terwijl haar mantel over ons gedrappeerd bleef, mijn jonge heer tussen onze buiken gekneld.

Haar mond zocht de mijne. Terwijl we aan het tongen waren, greep haar hand mijn lul vast en ze schoof die bij haar naar binnen. Ik voelde hoe haar kutje mijn geslacht omsloot en naar binnen scheen te zuigen. Haar mond zocht nu mijn oorlelletje. 'Flinke jongen.' Kreunde ze in mijn oor. 'Wie ik?' 'Neen allebei' waarbij ze opnieuw met haar bekken op en neer begon. Ze kwam zover omhoog tot mijn eikel nog net in haar grotje stak en ik haar lipjes onderaan mijn eikelrand voelde plakken. Toen liet ze zich langzaam weer naar onder zakken en toen opnieuw omhoog.

Tergend langzaam, als om de anderen niet te wekken. Zo leek ze mijn orgasme te willen rekken, maar of ze daar zou in slagen was een andere zaak. Met beide handen schoof ik haar lichgewicht jurkje omhoog tot het net boven haar tieten kwam. Haar tepels stonden fier vooruit en ik beet er lichtjes op, terwijl het topje van mijn tong zachtjes heen en weer erover ging. Ze rilde, greep mijn hoofd vast en drukke haar ene borst tegen mijn mond. Ze versnelde haar ritme en werkte zichzelf zo naar een nieuw orgasme, waarbij ze aan het op en neer een andere beweging toevoegde. Eentje van voor naar achter.

Daarbij scheen haar vagina mijn lul zo te kneden dat die wel moest ontploffen. Ik greep haar bij haar billen stevig beet en duwde mezelf ieder keer net dat beetje dieper en voller in haar. Niet lang nadien ging bij mij de kruk er ook af en ik voelde hoe mijn zaad in schokken bij haar naar binnen schoot. Er leek geen einde te komen aan de hoeveelheid vocht dat ik in haar spoot. Ze stopte met bewegen een genoot van mijn schokkende penis diep in haar. Haar vaginawand kneep in spastische trekken het laatste beetje zaad uit mij. Nu ze mijn hoofd losliet tongde ze mij opnieuw. 'Flinke jongens, zei ik het niet' fluisterde ze.

Waarbij ik haar vochtige zwoele stem mijn trommelvlies hoorde raken. 'Ik kan me niet herinneren dat een handwasje ooit zoveel nat produceerde.' 'Wat bedoel je? Dit is je eerste keer.' ik knikte. 'Mallerd, maar je bent hoe oud, twintig?' 'Achttien.' 'Achttien en nog maagd.' Ik voelde een zekere schaamte en legde mijn vinger op haar mond om haar het zwijgen op te leggen. Het was al genoeg dat mijn medereizigers twee koppulerende mensen hadden moeten meemaken.

Ze moesten ook niet nog eens weten dat dit mijn eerste keer was. 'Geeft niet hoor lieverd, je deed het fantastisch.' En leifdevol kuste ze mij opnieuw op de lippen. Dat ik uiteindelijk niet veel had moeten doen, liet ik even in het midden. Ik had mijn eerste keer anders voorgesteld. Maar ik kon niet klagen.

Als je de boekjes mocht geloven was de eerste keer meestal wel een tegenvaller. Maar als vanaf nu de sex er alleen nog maar beter op kon worden, dan beloofde dit wel voor de toekomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten