Waarschuwing, lees dit verhaal niet!

Ja, lees dit verhaal niet als u voortaan bij het ingaan van een tunnel niet aan sex wil denken. Maar als sex toch altijd uw leven beheerst, dan kunt u gerust kennis nemen van deze gebeurtenis. Een belevenis die onderstreept dat er meer bestaat tussen hemel en aarde...

Jack was klaar met werken. En als Jack klaar is met werken, dan gaat Jack naar huis. Het huis van Jack stond in een slaapstad in de buurt van de plaats waar Jack werkte. Om van het werk naar zijn huis te komen, moest Jack met de auto een klein half uur rijden. Zo, we hebben nu kennis gemaakt met Jack, een ambtenaar. Meer hoeven we niet van hem te weten omdat we zijn privacy niet willen schenden. Zeker niet dat van zijn vrouw...

Op een mooie herfstnamiddag reed Jack de parkeergarage uit; hij ging op weg naar huis. Zoals gewoonlijk stond hij direct al in de file. In de avondspits was hij niet de enige die de snelweg op moest. Maar goed, het duurde niet al te lang of hij reed in de rij de invoegstrook op. Alle auto's reden zo'n negentig kilometer per uur, dus het "ritsen" verliep voorspoedig. Nog geen kwartier nadat hij in de auto was gestapt, zat hij al op de snelweg richting huis. "Hm, dat gaat goed vandaag, een vroegertje", zei de man opgewekt tegen zichzelf en hij deed de radio aan. Met één hand op het stuur zocht hij met de andere een geschikt station op. Hij had al twee keer de hele band afgezocht, maar hoorde alleen maar ruis. Of wacht, toch niet. De ruis in de radio werd op een heel klein stukje onderbroken. Voorzichtig draaide hij terug. Opeens schalde helder en duidelijk een onbekende muzieksoort door zijn boxen. Het was een mix tussen bombastische kerkmuziek en instrumentale pop. Omdat het niet onaardig klonk en omdat er niets anders was, liet Jack de vreemde muziek maar staan.

"Zo, na de volgende afrit duiken we de tunnel in en na de tunnel ga ik eraf en dan ben ik zo goed als thuis", zei hij hardop tegen zichzelf. Hij verkneukelde zich aan de gedachte dat hij straks weer 'even in de tuin zou gaan werken'. Ja, sinds de familie Jack B. in de buitenstad woonde, hadden ze het veel meer naar hun zin. Nog steeds in de rij met vele andere lotgenoten, zoefde Jack de tunnel tegemoet. Zijn afslag stond al aangegeven. Alleen de tunnel nog. De weg begon al wat te dalen... De gapende opening van de onderwaterweg kwam steeds dichterbij. Hij vroeg zich nog af -overigens zoals hij bijna elke dag deedhoe diep de weg onder de waterlijn lag. De bijzonder heldere dag verdween geleidelijk door de naderende muur met het gat erin. De vreemde muziek sijpelde nu als stroop door zijn boxen. En het gat sloop op hem af. Hij sloot, zoals hij elke dag deed, zijn ogen net voordat hij de tunnel in zou rijden. De muziek sloeg tegen zijn oogleden en hield plots op...

Hij deed zijn ogen open en verwachtte dat hij de koele TL-buizen van de tunnel zou zien. Maar Jack zag wat anders. Hij keek recht in een natte, roze pruim die was ingebed in zwart schaamhaar. Niet-begrijpend knipperde hij met zijn ogen. Naar muskus ruikende kuthaar, raakte zijn oogleden. Dit was echt! Met een schok ging hij rechtop zitten. Hij zag een meisje met haar hoofd over zijn pik gebogen. De kut behoorde toe aan een ander meisje, waarvan hij nu alleen de rug zag. Zelf was hij helemaal naakt en bovendien speelde dit zich niet af in de auto, maar in een stal of zoiets. Hij wilde wat zeggen, maar er kwamen geen woorden uit zijn bewegende mond. Hij zag dat zijn pik stijf stond, maar hij voelde het flitsende tongetje van het meisje niet. Hij begreep er niets van, maar langzamerhand kwam hij tot besef dat dit echt was. Tegelijkertijd met het groeiende bewustzijn in de nieuwe situatie, voelde hij van heel ver zijn stijve pik en het heerlijke tongetje. Ook hoorde hij het één van de meisjes kreunen. Zonder enig besef van tijd, kwam hij in deze wereld.

"Zo, mooie jongen", kreunde het meisje, "dat was nog eens een spuiter hè". "Wawa benn ik" stotterde Jack en hij voelde een kleverige substantie op zijn buik. "Ja, dat zou ik ook vragen als ik zo heftig was klaargekomen", geilde het andere meisje. Te verbaasd om nog een woord uit te brengen, merkte hij dat de meisjes nu zijn snikkel begonnen af te likken. "Ah, wat heb je toch heerlijk sperma", hoorde hij kreunend zeggen. Hij zag dat één van de meisjes zichzelf vingerde. Alhoewel hij niet begreep wat er met hem was gebeurd, vond de sullige ambtenaar dit toch een geilig gezicht. Hij besloot het allemaal over zich heen te laten komen. "Grote Goden", riep een meisje uit, "je wordt alweer stijf!" "Wat heb jij een conditie zeg, daar gaan we weer!", joelde het andere meisje opgewonden. Zijn lul was al flink hard toen hij begreep dat hij droomde of zoiets. Het was de droom der dromen voor mannen: twee vrouwen die elkaar flink opgeilden en zich ontlaadden op de mannelijke deelnemer in het spel. "Ben je altijd zo stil nadat je bent klaargekomen" vroeg het vingerende meisje terwijl ze zijn stijve pik begon te masseren. Ook al was het een soort van droom, Jack besloot niet de waarheid tegen de meisjes te vertellen. Ze zouden hem toch niet geloven en daarmee kon dit geile gedoe wel eens snel afgelopen zijn. "Sorry", stamelde Jack, "ik ben wat afwezig". "Nou dat vind ik niet zo raar hoor", zei het andere meisje. "Wat wil je dat we nu doen", vroeg ze kinderlijk opgetogen. De twee jonge vrouwen keken met spanning naar de nog beduusde man en wachtten op zijn antwoord.

Jack begreep dat ze er waren om hem te plezieren. Hij zou snel moeten antwoorden; de hitsige meiden draaiden onrustig met hun kontjes op het stro. "Lik elkaar, ik wil dat jullie elkaar likken", zei Jack met een overslaande stem. Droom of niet, hij was nu in de gelegenheid zijn beste fantasie uit te laten komen. De meisjes begonnen te giechelen. "Jij weet ook niet wat je wilt hè", zei één van de sletjes, "net liet je overduidelijk blijken dat je een hekel hebt aan lesbische handelingen en nu moeten we elkaar helpen". Jack reageerde alert: "Tja, nu ben ik in de stemming om jullie eens goed te bekijken. Volgens mij bevoelen jullie elkaar wel vaker". Weer lachten de meisjes. "Wat ben je toch een gekkie, doe nou maar niet alsof je van niets weet", hoorde hij zeggen. De vrouwen verwarden zichzelf in een geile kluwen van armen, benen en tongetjes. Hier en daar zag hij een nat spleetjes opdoemen die direct daarna werd gelikt door een fel roze tongetje. De meisjes leken al zoveel op elkaar, maar in deze houding begreep hij al helemaal niet welke spleet bij welk meisje hoorde. "Wat zijn die lenig", dacht hij bij zichzelf. Zonder dat hij het wist, rukte hij zachtjes aan zijn stijf geworden staaf. "Hè stop daar eens mee, die leuter is van ons. Dat heb je beloofd", klonk een stem op uit het geile gebeuren. "Zover ik weet heb ik niets beloofd", antwoordde Jack die nu een mooi uitzicht had op een heerlijk spleetje. "Maar omdat je zo aandringt, wil ik best een compromis sluiten hoor". Hij trok één van de meisjes omhoog. Met lichte dwang manoeuvreerde hij het mooie lichaam zo dat een overheerlijk kontje uitnodigend om zijn pik schreeuwde. "Wat ga je doen", vroeg het meisje die in deze positie stond, hees. "Ik ga jou nemen en niet zo'n klein beetje ook. Hier heb ik jarenlang van gedroomd", antwoordde Jack met een trilling in zijn stem. De meisjes begrepen niet waarvan hij opeens zo opgewonden werd; hij was toch wel iets gewend? Maar zijn opwinding werkte aanstekelijk. Het meisje dat net in de neukhouding was gezet, stamelde: "Ik weet niet wat er met hem aan de hand is, maar ik geloof dat hij me gaat pakken hè?" "Ja, ik geloof dat hij zichzelf niet meer in de hand heeft of zo", zei de staande jonge vrouw. En direct daarna berustend met een knipoog: "Ik zal hem maar zijn zin geven en hem zeker niet tegenwerken". "Geile slet", reageerde het andere delletje jaloers, "jij wil hem voor jou alleen hebben. Maar dat gaat zo maar niet. Je moet mij afkopen". "Goed, dat is eerlijk, wat is de afkoopsom", vroeg het eerste meisje. Het liggende meisje antwoordde niet, maar keek haar tegenspeelster veelbetekenend aan. Het staande meisje knikte begrijpend en boog diep door haar rug en begon de liggende vrouw te likken.

Jack begreep niet of het gesprekje van de dames nu gespeeld of echt was. De vrouw die hij zoëven op haar knietjes had gezet, likte en zoog wilder en wilder in en om het neukgat van het andere wijf. Ze moest diep buigen om bij de kut te kunnen. Jack kon bijna tot in de baarmoeder van de opengesperde kut kijken. Voordat hij het zelf wist, stond hij met zijn onderbuik tegen haar fantastische billen. Zijn pik stak diep in haar onderlichaam. "Aaah", kermde de vrouw het uit van pijn en genot tegelijk. Een dergelijke onverwachte actie had ze het niet verwacht, maar ze vond het toch wel spannend. "Neuuuuuuk mèhhhhh", gilde ze het uit. "Doorgaan met likken, teef", gebood de andere dame, terwijl ze het hoofd van het schreeuwertje tegen haar pruim drukte. Jack wist niet wat hij zag of hoorde, dit ging verder dan zijn stoutste fantasieën. Hij pakte de twee roomzachte billen en stootte steeds harder zijn kaars in het kwetsbare lichaampje. "Ojee, ik zie zijn ballen tegen jouw billen aanklotsen", kreunde het meisje, dat werd gelikt, in opperste geilheid. Jack hoorde haar gekreun vergezeld gaan met krampachtig geritsel in het hooi waarop ze lagen. "O jee, het komt, het komt, ik kom klaar", gilde het liggende meisje hysterisch en ze greep zich vast in het hooi. Ze pakte het hoofd van het andere kind en duwde het zo hard ze kon tegen haar pruim. Die arme Jack, hij kon het allemaal niet meer aanzien. Met zijn stoten, pompte hij het hoofd van zijn neukertje nog dichter tegen de pruim van het klaarkomende meisje. "Hij gaat weer komen" hoorde hij één van de meisjes zeggen. Jack besefte toen dat hij niet eens wist hoe deze meiden heetten.

Het enige wat hij wist was dat hij nog geen moment geleden in zijn autootje reed en dat nu zijn zaad de vrijheid tegemoet stoomde. Deze gedachte versterkte nog eens zijn geilheid en zijn bewustzijn verdronk weer langzaam in een duister gat. Net voordat hij er helemaal in tuimelde, trok het meisje zich los uit zijn krampachtige greep. "Je gaat nog niet spuiten", zei ze streng, "eerst moet ik mijn gram kunnen halen. Enerzijds met spijt en anderzijds opgelucht, liet de man zich door de meiden op een stoel zetten. Hij durfde niet hun naam te vragen, omdat hij dan wellicht als een vreemde ontmaskerd zou kunnen worden. Ook eigenaardig was dat de meiden elkaar ook niet bij de naam noemden. Veel tijd om zich hierover te verwonderen had hij niet. Al snel voelde hij dat het zelfde neukertje als net, zichzelf over zijn pik schoof. Maar nu werd zij verwend door de andere teef. Deze pakte het kind onder haar oksels en schoof haar over zijn stijve hannes. Tegelijkertijd werd het geneukte meisje innig getongd. "En nou blijf je zitten totdat mijn vriendinnetje goed op je klaar is gekomen", zei het staande meisje. "Wat je zegt", antwoordde Jack, "jullie zijn de baas".

Het meisje verzorgde haar vriendin goed. Als ze het fantastische lijfje niet hielp met palen, dan vingerde ze het roze clitorisje als een bezetene. Jack aanschouwde het schouwspel met open mond en stijve pik. Het duurde niet zo gek lang, toen Jack een paar lieve handjes op zijn bovenbenen voelde. Echter, deze handen vervormde zich al snel tot venijnige klauwtjes omdat de eigenaresse ervan flink ging klaarkomen. "Ze gaat komen", riep de andere teef uit, "draai je leuter rond in haar lichaam!" Enigszins beduusd deed Jack wat van hem werd gevraagd. Tot veel draaien kwam het niet. Het klaarkomende meisjes oefende teveel druk uit. "Nggggh, oeioeioei, ik ben er, oh ja, ik ben er", kreunde ze het uit. Haar vriendin gaf nog een innige tongzoen, terwijl zij met de laatste schokjes over zijn schoot schoof. "Nou dames", zei Jack laconiek, "dat is nummer twee, wordt het niet eens tijd voor nummer drie; ik dus?" Het staande meisje schudde ontkennend haar hoofd. "Ahah, ik weet niet wat het is, maar zo intens is dit meisje nog nooit klaargekomen. Ik wil dat ook eens voelen". En voordat Jack het wist, bevonden hij en zijn pik in een exact dezelfde situatie, maar nu met het andere meisje. "Oja, dit voelt inderdaad anders, oh ja, blijf zo zitten jah!" Jack overdacht de situatie nog maar eens. Hij reed in de auto en plots bij het ingaan van de tunnel, zit hij midden in een neukscene. De meisjes kenden elkaar blijkbaar ook niet zo goed en gebruikten hem als een soort gewillige dildo.

"Stop", riep hij toen uit, "dit gaat zo maar niet. Ik weet niet wat er allemaal gebeurt, maar ik laat mij niet permanent gebruiken door een stel hete teven. Nu is het mijn beurt!" Terwijl hij dat zei, legde hij de beide dames met de buiken op elkaar en neukte beurtelings de één na de nader. "Oja, dit is een goeie hoor", kreunde het ene meisjes tegen de ander. Het onderliggende sletje knikte instemmend, maar kon niets zeggen; de hete pik priemde nu in haar spleetje. Jack kon nu goed zien waar hij mee bezig was. Hij zag zijn pik in en uit de heerlijke lichamen flitsen, terwijl de meisjes elkaar weer innig kusten. Verbeeldde hij het zich nou of bewogen hun tongen tegen elkaar op het ritme van zijn stoten. Jack voelde zijn lendenen samentrekken toen hij sneller en met diepere halen begon te stoten. Want ook de tongetjes bewogen zich nu sneller. Hij voelde dat zijn ballen weer op springen stonden. Het zou niet lang meer duren voordat zijn levensvocht uit zijn buis kwam koken. Hij zag nog hoe de twee vrouwen elkaar aankeken. "Daar gaat hij", hoorde hij zeggen. Net voordat het zaad één van de meisjes binnen zou dringen, dwong een ondefinieerbare macht hem uit de lichamen. Gewillig en zich overgevend aan zijn eigen orgasme, liet hij zich gaan. Hij zag nog net hoe zijn zaad op de geile meisjeslijven viel, toen voor hem het licht uit ging. "Vaarwel", hoorde hij nog net zeggen en toen was hij weg. Opeens verblindde fel licht zijn ogen. Het duurde een fractie van een seconde voordat hij besefte dat hij weer op de snelweg zat. Met zijn handen op het stuur, hoorde hij het vertrouwde geluid van zijn motor en de racdio stond op zijn favoriete popzender. Jack reed de tunnel uit alsof er niets was gebeurd. Had hij het gedroomd of was het echt? Hij kon het niet zeggen. Verbeelding of niet, hij rook nog de geile lucht van vrouwegeil en voelde een kleverige substantie in zijn onderbroek.

Wekenlang heeft hij nagedacht over wat er was gebeurd, of liever gezegd, wat er niet was gebeurd. De tunnel is zo'n 900 meter lang. Terwijl hij lag te pompen, moet er wel iemand anders zijn auto bestuurd hebben. Uiteindelijk kwam hij tot de conclusie dat er tijdelijk sprake moest zijn geweest van een lijfelijke persoonsverwisseling. Hoe vaak ik daarna diezelfde tunnel ben ingereden, iets dergelijks is mij nooit meer overkomen. Jawel, ik ben Jack en zoek nog steeds naar de juiste tunnel, naar het juiste moment. Die twee vreemde, maar zeer geile meisjes hebben mijn leven een doel gegeven. Dagelijks ben ik op de weg te vinden, maar ik raad niemand mijn queste aan. Hun drang naar sperma en lust heeft mijn leven verwoest. Ik denk aan hen, ik denk aan sex, altijd, overal en met name voordat ik tunnels inga...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten