Stevig

Het was vreemd. Mijn collega natalie was klein, niet stevig, nee eerder dik. Alles leek wel rond aan haar. Maar ik zou wel eens met haar willen. Waarom wist ik niet want ik viel totaal niet op types zoals zij maar iets, iets was er aan haar dat me gewoon opwond. Ik kon het alleen niet plaatsen. Maar ja, ik getrouwd, zij getrouwd. Je weet het wel. Ik maakte wel vaak schunnige opmerkingen naar haar die op of soms zelfs over het randje waren. Ze kon het echter wel hebben en eigenlijk waren we best wel close geworden. Hadden ook wat voor elkaar over.

Zo ook die ene dag. Ze kwam altijd met de fiets en vertrok meestal een paar minuten eerder als ik. Toen ik het kantoor wilde verlaten kwam ik haar tegen en ze zei:- mike. Zou jij me thuis kunnen brengen. Ik heb een lekke band.- ik zei:- da-s goed. Moet ik gelijk je fiets meenemen?- ze zei dat dat prima was en even later zaten we in mijn auto op weg naar huis. Ze vertelde dat haar man avonddienst had en ik grapte:- ha, mijn vrouw toevallig ook. Hebben we eindelijk het rijk alleen.- ze lachte en ik grinnikte mee. Bij haar thuis aan gekomen haalde ik de fiets uit de auto en bracht hem naar het schuurtje. -wil je nog wat drinken?- vroeg ze en terwijl ik -is goed.- riep, ging ze naar binnen. Ze liet de deur voor me op een kiertje staan en even later stond ik in de woonkamer. -ga maar op de bank zitten.

Je drinken staat er al.- hoorde ik haar roepen en inderdaad, op de salontafel naast de bank stond al een pilsje klaar. -ik kom er zo aan hoor. Moet even wat doen - hoorde ik haar roepen. Ik zakte op de bank en nam een slok van -t biertje. Ik was al eens eerder bij haar thuis geweest maar was toen niet verder gekomen dan de hal. Ik keek dan ook op mijn gemak de kamer rond en had net weer een slok van mijn biertje genomen toen de deur opging en ze ineens naar binnen kwam. Mijn mond viel open van verbazing. Daar kwam natalie de kamer in. Slechts gehuld in een strak zittend pakje wat haar rondingen nog meer accentueerde en toen omlaag keek zag ik dat ze kousen en hoge pumps aan had.

Zonder iets te zeggen kwam ze naar me toe en eenmaal voor me zette ze een been vlak naast me op de bank. -ja, eindelijk hebben we het rijk alleen.- zei ze zwoel. -nu mag je je woorden in daden omzetten, mike.- ik keek haar aan en wist niets te zeggen. Mijn blik daalde weer en ik staarde nu regelrecht naar haar kruis. -speciaal voor jou aangetrokken.- zei ze zacht. -voel maar.- en ze pakte mijn hand en legde die op haar been. -voel maar hoe zacht.- ging ze verder. Ze streelde me door mijn haar en ik kon alleen maar met mijn hand over haar been gaan. Langzaam trok ze me meer naar zich toe en zei:- kom maar.

Dit wil je toch?- ze trok me naar haar dijbeen en zei:- kus me daar. Laat je maar gaan.- ze drukte me nu tegen haar dijbeen en ik wist dat ik nu verkocht was. De zachte stof van haar nylons tegen mijn lippen, haar geur, haar rondingen. Alles wond me nu op en ik gleed met mijn mond langs haar dijbeen. Ze leidde me met haar strelende hand langzaam omhoog tot mijn mond langs het fluwelen zachte kruis van haar slipje kwam. -kus me daar. Dat wil ik graag.- zei ze zacht hijgend. Ik begreep nu dat ze een tijd geleden de waarheid gezegd had dat ze nog nooit oraal bevredigd was en ik zette mijn lippen tegen haar kruis.

Ze rilde en kreunde gelijk van genot en legde nu ook haar andere hand op mijn hoofd. Zachtjes trok ze me wat vaster tegen haar kruis en begon terwijl ze nu kirde van genot rijdende bewegingen te maken. En terwijl ik het fluweel zachte kruis van haar slip kuste en likte trok ze het langzaam opzij zodat mijn mond tegen haar tot mijn verrassing glad geschoren kut aankwam. Ik kuste haar daar zachtjes en gleed met mijn tong tussen haar nogal dikke schaamlippen. Gelijk kreunde ze van genot en aan haar schokken te voelen kreeg ze gelijk al een orgasme. Ze trok me vaster tegen zich aan en liet schokkend haar orgasme uitwerken. Ze zei kreunend: -oh, meer. Ik wil meer.- en ik begon aan een likbeurt die achteraf op dat moment mijn langste likbeurt zou worden.

Ik likte en zoog aan haar kletsnatte kut en ze reed wilder tegen me aan. Al snel kwam ze weer en gelijk daarna duwde ze me met haar lichaam achterover zodat ze op me kon kruipen. Ze drukte haar kut weer op mijn gezicht en kreunde:- kom, meer. Ik wil meer. Lik me.- ze zakte nu door en ik moest nu tussen het likken door moeite doen om adem te happen. Echter dit en het glijden van mijn handen over haar rondingen wonden me zo op dat ik mijn tong diep in haar kut begroef.

Ze gromde nu van genot en kreunde:- jahh, steek hem diep in me. Dat is zoooo lekker.- en ze begon weer tegen me op te rijden. Ik werd nu gewoon genomen door haar en vond dit zo geil dat ik bijna spontaan klaar kwam. Ik richtte mijn aandacht volledig op haar kut om mijn orgasme uit te stellen maar had de pech dat ze opeens mijn broek open maakte en mijn lul bevrijdde. En toen ze hem pakte kwam ik. Ik gromde van genot en baalde dat ik nu al kwam maar het wond haar kennelijk extra op. Ze kwam nu ook weer en er leek geen eind aan haar orgasme te komen. Ze kreunde luid en reed nu wild tegen mijn gezicht. Ik bleef mijn tong diep in haar begraven en ze trok net zo lang aan mijn lul tot hij weer fier overeind stond. Langzaam bleef ze me aftrekken maar zorgde er wel voor dat ik niet kwam. Zij kwam des te meer.

Haar orgasmes leken niet meer te tellen, zo veel kreeg ze er. En na elk orgasme kreunde ze:-meer, meer. Ik wil meer. Doorlikken.- mijn tong was compleet rauw en pijnlijk geworden toen ze eindelijk omhoog kwam en genoeg leek te hebben. Ze had echter nog een ander plannetje want ze besprong mijn lul en begon me wild te pijpen. Ook nu stelde ze mijn orgasme iedere keer uit tot ik haar smeekte om me te laten komen. Toen kroop ze op me en leidde me soepel naar binnen. Met een paar wippen was ik al zover en luid kreunend spoot ik haar kut vol. Ze viel op me neer en kuste me lang op mijn mond.

Het was inmiddels al laat geworden en het zou niet lang duren of onze beide partners zouden thuis komen. Ik kleedde me snel aan en na nog een innige kus vertrok ik snel naar huis. Dit gebeurde een paar maanden geleden en sindsdien grijpen we, eigenlijk voornamelijk zij, elk moment aan om bij elkaar te zijn. En ik weet nu al dat het niet lang meer duurt voor dat we altijd bij elkaar zullen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten