Mijn liefste Inge

Als de bus komt lijken de 15 minuten wel een eeuwigheid te duren voor die in jouw straat arriveert en ik zo loop zo vlug als kan naar het door jou opgegeven nummer. Als ik bij je aanbel ben ik een beetje buiten adem, naar dat zal wel van de spanning zijn. Eindelijk zal ik jou straks in het echt zien en aanraken en alles doen wat we in de mails elkaar al beloofden, na onze eerste kennismaking op die datingsite. Vanmorgen ben ik eerst uitgebreid gaan badderen om voor jou fris en fruitig te zijn, want jij houdt van fris en verzorgd.

In bad heb ik me zorgvuldig overal geschoren, zodat alles strak en glad voor jou is. Vanaf dat ik uit het bad stapte loop ik met een enorme erectie in afwachting van ons samenzijn. Ik merk ook dat mijn adem veel sneller is dan normaal. Na het eerste contact hebben we elkaar veel geile en hete mails gezonden, waardoor de erotische spanning tussen ons alleen maar groeide. Vandaag zal die spanning bekroond worden als wij ons in ons liefdesspel verenigen. Het lijkt door die mails al dat ik je helemaal ken, terwijl dat natuurlijk niet zo kan zijn. Ik denk aan wat jij schreef wat jij lekker vind. Ik ga het voor jou echt lekker maken straks. Wil dat jij volledig geniet van wat ik met je ga doen. Wil jou weer het gevoel geven dat geile, hete en bevredigende seks nog steeds bestaat.

Dat jij telkens opnieuw van orgasme naar orgasme gevoerd wordt, zodat je gevoelige clitoris als een kleine penis op je vagina staat. Wil ook dat daarna onze innige verstrengeling heel lang zal duren. Om dan uiteindelijk in een gelijktijdige extase te exploderen in zinnelijke erotische bevrediging. Mijn erectie moet welhaast zichtbaar zijn als jij deur open doet. Mijn hart slaat een paar slagen over als ik je zie. Je draagt een turkoois halflange jurk met een knoopsluiting en een enorme split die een deel van je dij laat zien.

Je lange blonde haren vallen wellustig over je blote schouder en je blauwe ogen lachen naar me. Ik zie je boventanden een beetje op je lippen bijten en je neusvleugels trillen. Jij hebt ook duidelijk werk van onze eerste ontmoeting willen maken en je bent nieuwsgierig of je bij mij wel in de smaak zal vallen. De blik in mijn ogen en mijn lichaamstaal stellen je geheel gerust en de spanning van het eerste moment valt weg. Je hebt mooie volle borsten en lekkere rondingen. Je nodigt me binnen te komen en in de gang neem ik je even in mijn armen en druk een eerste zachte kus op je mond.

Als vanzelf dwalen mijn handen naar je billen en ik voel door je kleedje niets anders dan de warme huid van je zachte ronde billen. Mijn erectie schiet nog verder omhoog en jij voelt hem tegen je buik. Jij lacht je mooie witte tanden bloot als jij mijn reactie bemerkt en zegt met een hese stem dat je op die reactie gehoopt had. Jouw lengte past precies bij mijn 180 cm en ik druk je tegen mij aan, waarbij ik de naakte zinnelijke warmte die jij uitstraalt in mij voel vloeien. Tegelijk weten we allebei dat het vandaag heel goed zal voelen tussen ons. Ik kus je nu hartstochtelijk en jij beantwoord mijn kussen met hetzelfde gevoel van “thuis komen”. Ik ruik een lichte zweem van parfum in je haar en je leunt licht tegen mij aan. Ik voel jouw venusheuvel tegen de bobbel in mijn broek heen en weer bewegen en je vraagt of we de hele dag in de gang zullen blijven staan.

We schieten allebei in de lach en lopen hand in hand naar de kamer. Jouw hand in de mijne voelt zo vertrouwd aan alsof we elkaar al jaren kennen. Een beetje onwennig staan we in de huiskamer, maar jij neemt snel het initiatief en stelt voor dat jij mij eerst het huis laat zien. Je bedoelt natuurlijk de slaapkamer en de badkamer die we vandaag als enige ruimte zullen gebruiken denk ik. Voor alle zekerheid zet in de fles die ik heb meegenomen alvast in de koelkast van de keuken zodat we in de loop van de dag een verkoelende dronk kunnen nemen na alle erotische inspanningen. Ik kan het niet helpen dat ik naar jouw heerlijke kont staar als je langzaam, en enigszins heupwiegend de trap voor me op loopt.

De verleiding is onweerstaanbaar om even met mijn hand langs de binnenkant van je been te strelen. Ik voel hoe een bijna onmerkbare rilling door je lijfje trekt en jij kijkt achterom met geopende lippen. Ik stap een tree omhoog en kom naast je staan. Ik kus je opnieuw en druk je vast tegen me aan. Jij rijdt met je venusheuvel zacht tegen me aan, waarbij je één been om me heen geslagen hebt. Jij bent duidelijk zo geil als boter en ontzettend toe aan een zalige neukbeurt net zoals ik natuurlijk. Mijn handen houden jouw verrukkelijke billen stevig vast en je leunt met je hele lichaam tegen mij aan.

Je ogen zijn half gesloten van zinnelijke wellust en seksuele honger die jouw lijf uitstraalt. Ik knap zowat uit mijn broek als ik jou zo zie en jouw poesje ritmisch tegen mijn penis voel bewegen. Ik verlang naar je en voel dat jij mij ook heel hard nodig hebt. In je slaapkamer zie ik jouw grote bed dat je met een opengeslagen dekbed voor ons in gereedheid hebt gebracht. In schop mijn schoenen uit en neem je opnieuw in mijn armen. Jij trekt mijn shirt over mijn hoofd en je voelt mijn blote onthaarde borst door je kleedje heen tegen jouw borsten. Jij drukt je onderbuik tegen de bobbel in mijn broek en ik voel jouw hitsige warmte. Ik kus je opnieuw en onze tongen vinden elkaar in een harmonieuze liefdesdans. Ik zie hoe je neusvleugels trillen van verwachting naar het komende genot en ik hijg licht van geil verlangen naar jou.

Terwijl onze tongen elkaar plagen, pak je met een hand mijn ballen vast. Gelijk wil al jouw gaatjes vullen met mijn gezwollen penis. Ik til je op en verbaas me over de lichtheid van jou nu ik je helemaal vast heb. De mollige rondheid van al je verrukkelijke vormen konden toch niet verraden dat jij zo licht bent. Je vleit je hoofd op mijn schouder en ik leg je op het bed neer. Je spint als een poesje en kijkt mij met je heldere blauwe ogen vol en geil aan. Je pupillen zijn zwart en groot van seksueel verlangen, wetend wat er gaat gebeuren en wat we gaan doen. Ik verdrink in die geile blik van je ogen en voel me zweven. Ik kom naast je liggen en omarm je met mijn rechterarm die ik om jou schouder heb geslagen. Ik kus je opnieuw en opnieuw, waarbij ik je stevig tegen mij aangedrukt hou.

Jij hebt je bekken gekanteld en jouw venusheuvel schuurt opnieuw tegen de bobbel in mijn broek. Je hebt je rechterbeen over mijn dijbeen geslagen en we maken zachte neukbewegingen door de stof die onze geslachtsdelen nog verhullen. Ik wil alles aan je voelen en van jou genieten, maar ik raak je nog niet aan. Onder de stof van jouw kleedje neem ik je blote rechterborst in mijn linkerhand en voel dat de tepel hard en stevig is. Ik voel opnieuw een siddering van geil verlangen en genot door jouw lijfje trillen en neem je tepel tussen mijn vingers. Ik masseer heel licht over dat knopje en je tepelhof en voel jouw tepel harder en harder worden. Je ogen zijn nu gesloten en je bijt zachtjes op je onderlip terwijl een gelukzalige glimlach rond jouw mond verschijnt.

Je hijgt zachtjes terwijl je borsten zwoegend op en neer bewegen met je zware ademhaling. Ik buig me over je heen en ontbloot allebei jouw borsten. Ik zie je stevige natuurlijke borsten in de juiste proporties met lichtgekleurde harde tepels in een donkere tepelhof. Ik sabbel zachtjes aan je tepels en speel met mijn tong rond jouw wellustige knopjes. Jouw kleedje staat aan de bovenkant helemaal open. Wij weten allebei dat jij aan de onderkant straks ook helemaal geopend bent om mij in jou te ontvangen. Zachtjes zuig ik je tepel in mijn mond en ik bijt heel zacht op je knopje. Ik voel jou een beetje schokken en je drukt je buik tegen me aan. Je fluistert tegen me “ik wil je nu in me voelen”. “Nog niet bolleke” zeg ik tegen je, “ik wil eerst jou laten genieten, jou helemaal bevredigen”.

Ik draai je op je rug en maak alle knoopjes van je kleedje los. In volle naaktheid en geopend lig je voor me en je kijkt me aan met donkere zaadvragende ogen. De aanblik van jouw goddelijke lichaam beneemt me bijna de adem. Wie ben ik, dat ik bij jou mag zijn, jou overal mag aanraken, in jou mag komen en jou tot een orgasme mag brengen? Ik wordt overweldigd door een golf van emotie dat ik een vrouw als jij naar het hoogtepunt van genot mag voeren. Jou naar de sterren mag voeren en weer terug. Ik zie op jouw vagina een paar druppeltjes van jouw geile vocht parelen en je roze klitje als een kleine penis recht vooruitsteken.

Je roze schaamlippen staan uitnodigend open. Met een hete geile blik in je omfloerste ogen lach je naar me en je zegt dat ik in je moet komen. Ik buig me over je heen en kus je opnieuw. Jij bijt zachtjes op mijn tong die in jouw mond verdwaalt en mijn handen omvatten jouw van lust en seksuele opwinding gezwollen borsten. Je woelt door mijn korte haar en ik voel hoe jij je buik van geil en hitsig verlangen tegen me aandrukt, “maar ik raak je nog niet aan”. Zachtjes laat ik je los en mijn lippen verkennen je gezicht, je neus, je hals. Ik sabbel aan je oor en voel de trilling in je lijf. Jij bent klaar voor mij, maar je wilt nog zoveel meer. Mijn tong beweegt tussen je borsten en draait kringetjes rond je tepels. Ik bijt er zachtjes op en waak ervoor dat ik je geen pijn doe. Ik hoor je zachtjes kreunen van genot.

Voorzichtig daal ik met mijn tong af naar je navel en laat geen plekje van jouw heerlijke lichaam onberoerd. Op mijn knieën kom ik tussen je geopende dijen zitten en neem je linkerbeen in mijn handen. Ik streel en kus je been vanaf je tenen tot bijna bij jouw liefdesplekje en jij opent je dijen nog verder om alles te voelen. Jouw kut ligt glibberig en drijfnat geopend tussen je weid gespreide dijen in afwachting van mij. Ik sabbel aan je tenen en jij rilt bij die aanraking. Ik lik onder je voetzolen en voel hoe jij je been terugtrekt bij die kriebeling. Mijn tong gaat van je voeten over je kuiten en ik geef je kleine likjes overal waar ik je benen en dijen raken kan. Ik geef je kleine likjes boven je knieën en zachte likjes aan de binnenkant van je dijen.

Jij trilt van ingehouden lust en genot door de erotische lading van die zachte liefdevolle likjes. Mijn tong masseert de bovenste heuveltjes van je dijen tot mijn tong bijna jouw gezwollen schaamlippen raakt. Ik ruik de zoete geur die uit jouw vagina opstijgt en zie dat die helemaal open staat, klaar om mij te ontvangen. Je weid openstaande kutje is kleddernat, “maar ik raak je nog niet aan”. Jouw rozerode schaamlippen zitten vol slijmerige draden van het geil dat nu overvloedig uit je kutje stroomt. Je probeert jouw harde klitje tegen mijn tong te drukken om maar niets te missen. Langzaam sta ik op van het bed en trek mijn broek en slip uit.

Je hijgt zwaar en je ogen worden nog groter en donkerder als je mijn lid in volle glorie aanschouwt. Vol en geil kijk je mij aan, waarbij je tong je lippen bevochtigen en je zachtjes op je lippen bijt. Ik hoor je zacht kreunen en zie je buik trillen van verlangen. De geilheid straalt van je af. Je borsten gaan zwoegend op en neer met je ademhaling. Je merkt zelf niet hoe zinnelijk en vol geilheid jouw blik zich vervolgens richt op mijn penis. Je hele lichaam smeekt erom dat ik je nu ga aanraken, dat ik je nu ga neuken. Ik trek het kleedje onder je vandaan en je bent nu geheel naakt en klaar om mij in je te hebben, vol verlangen te geven, geven en nog oneindig veel meer terug te ontvangen.

Zoete geuren van verlangen walmen me tegemoet als ik mijn hoofd tussen jouw dijen vlij. Er trekken hete huiveringen door je buik als ik je zachte en gezwollen lippen tussen je dijen liefkoos en je met een vinger penetreer. Ik aai met mijn duim over je klitje en doe dat steeds sneller, tot je bijna klaar komt. Dan vinger ik de ruwe rand van jouw g-spot achter je venusheuvel in je kutje. Je geeft een klein gilletje als ik die g-spot begin te masseren en jouw buik schokt wild op en neer. Zonder een moment te aarzelen duw ik mijn tong tussen je openstaande lippen en zoek tussen je glibberige spleetje jouw pretknopje op, waarbij ik je g-spot blijf kietelen.

Je drukt je bekken omhoog tegen mijn tong en mond en ik hoor je zacht kreunen van genot. Ik proef voor het eerst jouw geil. Jij smaakt heerlijk, lekker, zoet, lichtzuur, bitter, zout en alle geile en liefdevolle smaken tegelijk proef ik aan je. Ik lik alles uit je spleetje op, maar het lijkt dat daardoor alleen meer vocht uit jouw kutje gaat stromen. Mijn tong maakt trillende bewegingen op jouw liefdesknopje en met langzame likjes zuig ik al het geil uit je kutje. Ik sabbel wellustig op je clitoris. Je ogen zijn gesloten en er trekken huiveringen van intens genot door je lichaam als gevolg van de sensaties die mijn tong op je liefdesknopje losmaken. Met één hand masseer je zelf jouw borsten en af en toe neem je een tepel in je mond en bijt er zachtjes in.

Met je andere hand woel je door mijn haar en streelt mijn gezicht. Snel voel ik dat je hevig klaar gaat komen en je buik schokt wild in een explosie van opeenvolgende orgasmen. Ik merk dat je de controle over je spieren verliest en je maakt schokkende bewegingen met je benen, je dijen en je buik van erotische gelukzaligheid. Je slaakt kleine geile gilletjes van verrukkelijk zinnelijk genot. Een stevige straal spuit uit jouw kutje recht in mijn mond en ik slik alles begerig door. Mijn lippen omvatten jouw hele grotje en ik voel dat je opnieuw een volle straal geil mijn mond in spuit. Langzaam voel ik de extase van je eerste orgasmen uit je lichaam wegvloeien en je komt weer een beetje bij je positieven.

Als jij daarna half over mij heen ligt in mijn armen zie ik een traan langs je wangen biggelen. Ik vraag wat er is en jij zegt “je maakt me zo intens gelukkig en daarvan schoot ik even vol”. Ik streel jouw ronde zachte billen en je rug en druk je vaster tegen me aan. “Ik hou ook van jou, Inge” zeg ik. Jij gaat nu helemaal bovenop me liggen met jouw dijen om mij heen en ik voel mijn erectie opnieuw een verterend vuur in mijn penis jagen. Jouw schaamlippen liggen om mijn penis gevouwen, maar ik ben nog niet in je. Jouw borsten liggen heerlijk over mijn borst en ik zie opnieuw hoe mooi natuurlijk rond en bevallig zij zijn. Jouw tong verkent mijn mond en je slaat je armen om mij heen. Samen liggen we zo een poosje intens van elkaar genietend. Dan richt jij jezelf op en positioneert mijn harde pik voor je grotje.

Jij laat je zakken en ik voel mijn pik langzaam door je kutspieren in je druipende kutje gezogen worden. Jouw kutspieren trekken ritmisch samen rond mijn penis en ik voel een erotische extase dat ik naakt in jouw naaktheid ben. Vlees op vlees met onze lichaamssappen die zich vermengen. Jouw kutsappen verspreiden een ongekend erotiserend gevoel in mijn penis die jouw kutje nu geheel vult. Voor het eerst zijn wij in onze erotische dans verenigd als liefdespaar en ik ril van genot mij zo diep in jou lichaam te voelen bewegen. Ik zie jouw kleine schaamlippen tussen de grote door naar buiten steken rond mijn neukstaaf. Mijn hand streelt jouw buik en langzaam gaat die naar je borsten, terwijl mijn andere hand je klitje masseert.

Dan trek ik jouw benen naar voren en kom rechtop zitten met jouw dijen over de mijne heen. Buik tegen buik met mijn pik diep in jouw grotje begraven rij je zachtjes op ons geile ritme. Je kantelt je bekken om mij zo diep mogelijk in je kutje te voelen en ik voel mijn penis diep in je natte neukspleet zinken. Ik wil nog lang niet klaarkomen maar wat jij met jouw kutspieren doet jaagt het sperma bijna diep jouw baarmoedermond in. Met alle macht kan ik mijn orgasme uitstellen om jou nog veel langer te laten genieten. Zoenen wordt een passioneel en geil maar o zo liefdevol zoenen, elkaar diep in de zwarte oogpupillen kijkend. Verdrinkend in verrukkelijke passie voor elkaar. Jij hijgt zachtjes tussen onze kussen door en ik weet niet meer hoe lang ik het nog kan uithouden voor mijn sperma in jou explodeert. Dan laat ik ons naar opzij vallen en trek me uit jouw kutje terug. “Toe…, Martin wat doe je nu?” zeg je verschrikt en je kermt geilmakende zinnetjes uit als “ik ben je hoer”, “neem me”, “neuk me”.

Met jouw geile naakte schoonheid voor mijn oog breng ik mijn pik opnieuw in jouw drijfnatte kut en onder een onderdrukt ,,Oh jaaa!” voel ik je kutspieren vrijwel meteen weer aanspannen. Met lange halen trek ik mijn neukpaal weer langzaam uit jou en steek hem weer in je. Jouw grot staat helemaal open en ik voel mijn harde pik tussen jouw glibberige lippen en langs je kutwand bewegen. In en uit in een steeds harder ritme tussen jouw weid geopende dijen, terwijl jouw voeten in hetzelfde ritme op mijn kuiten beuken. Jij beantwoord mijn stoten en je kronkelt en kreunt dat het een lieve lust is. Ik neuk je zo lekker met die lange halen dat ik er bijna zelf van klaar kom. Jouw kutje trekt zich steeds strakker samen om mijn harde pik. Langzaam laat ik een vinger tussen je schaamlippen en over je klitje heen en weer glijden en in voel jouw dijen onder mij trillen van geil genot.

Ik voel dat jij ook opnieuw gaat klaar komen en we voeren ons neukritme nog op. Hijgend, steunend en kreunend neuken we elkaar in een hard ritme. Dan spuit ik in een exploderend orgasme mijn geil diep jouw kut in en ben bijna verlamd door het gevoel van dat orgasme door mijn hele lichaam. Bijna gelijktijdig voel ik jouw drijfnatte kut onze vermengde geile sappen terugspuiten tegen mijn buik als jij ook luidkeels klaar komt. Even later liggen we volledig bevredigd, warm en knus onder het dekbed. Jij ligt op je rechterzij en ik lig achter je met mijn arm om je borsten heen. Mijn rechterarm is onder je hoofd geslagen waarmee ik je rechterborst vast houd. Ik wil ze nooit meer loslaten. Wij liggen als twee lepeltjes die precies in elkaar passen.

Jouw langzame regelmatige ademhaling, bijna alsof je sliep, is een bewijs van je intense tevredenheid. Teder streel ik jouw borsten, heel licht, om jou niet wakker te maken uit je ogenschijnlijke slaap. Mijn opnieuw gezwollen stam vlij ik tegen je dij. “Ja, dat is lekker” mompel je. Je ogen zijn nu gesloten en je lichaam blijft slap onder mijn aanrakingen.

Na een korte poos merk ik echter dat jouw ademhaling wat minder regelmatig verloopt en ik voel je tepels opnieuw stijf worden onder mijn vingers. Ik laat mijn hand weer afdalen naar je nog natte liefdesgrotje tussen je dijen en je spreid je benen zodat mijn vingers weer bij je naar binnen kunnen glijden. Met mijn duim speel ik met je plezierknopje. “Martin… nog eens…” fluister je hees. Ik druk jouw benen uit elkaar en manoeuvreer mijn stamper in de juiste positie en dring opnieuw bij je binnen, mijn buik stevig tegen jouw ronde billen gedrukt. “O ja… heerlijk…” hijg je. Je duwt je billen naar achter bij elke stoot van mij en ik stoot hard en diep door. Mijn armen sla ik om je heen om met je borsten te spelen.

Langzaam een voorzichtig beweegt mijn bekken tegen je billen en jij krult je lichaam om maar met alles contact te voelen. Jij zucht, kreunt, steunt en hijgt naar hartelust. Kennelijk had je nog heel veel in te halen. Opnieuw voel ik een bevrijdende schokgolf van genot door je lichaam sidderen en je slaakt zachte gilletjes.

(Als je genoten hebt van het verhaal kan je reageren naar romantic_lover@live.be)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten