In de buitenlucht

Op de fiets was de spanning al duidelijk te voelen. Als de mogelijkheid er was legde ik een hand op je been of ik pakte je hand vast. Ik wilde je aanraken, maar moest nog even wachten voordat we op ons plekje waren. We kwamen bij de fietsenrekken en zetten onze fietsen erin. Vanaf hier moesten we alleen nog een paar minuten over het pad lopen, om vervolgens links van het pad af de bosjes in te duiken. Vorig jaar waren we hier 3 keer geweest om elkaar eens lekker in de buitenlucht te verwennen.

De eerste keer hadden we gezwommen in het meertje naast het bos en hadden elkaar toen zo verschrikkelijk op zitten geilen, dat we ons niet meer konden inhouden. We waren het bos in gegaan en hadden een beschutte plek gevonden. Daar hebben we toen, in het zonnetje, heerlijke sex gehad. Dat wilde we wel weer eens doen, dus vandaar dat we vanmiddag op de fiets zijn gestapt. Voordat we van het pad afliepen keken we goed om ons heen, om er zeker van te zijn dat niemand ons de bosjes in zou zien gaan. Er liep een man met een hond vlakbij ons, dus pakte ik m’n rugzak van m’n rug en deed net alsof ik er iets in zocht. Toen de man voorbij was, slopen we de bosjes in totdat we niet meer zichtbaar waren voor anderen. Ik zette de rugzak op de grond en pakte je hand om je naar me toe te trekken.

Onze vingers sloten ineen en we begonnen teder en gevoelig te kussen. Eerst zachte, lieve kusjes, gevolgd door wat stevigere. Ik voelde jouw tong langs m’n lippen gaan en ik kreunde zachtjes. Toen het puntje van mijn tong die van jouw bereikte, pakte ik je stevig vast en zoende je heftig. Je zuchtte en steunde, maar ik wist dat je aardig geil werd van een stevig potje tongzoenen. Jouw handen hadden nog steeds de mijne vast en ik voelde dat je handpalmen een beetje klam werden. Ik beëindigde de zoen met een liefdevol kusje op je lippen en bracht m’n mond naar je oor. Zachtjes beet ik bovenin je oor en ik fluisterde: “Ik wil je uitkleden en mooie foto’s van je maken.” Ik likte aan je oorlelletje en fluisterde weer:”Mag dat?”

Je knikt, terwijl ik je handen over m’n buik naar beneden voel glijden. Je laat ze even over m’n pik glijden en streelt de binnenkant van m’n dijen. Ik pak de onderkant van je shirt vast en trek hem over je hoofd heen uit. Je kust me en maakt zelf de knopen van je spijkerbroek los. Je laat je broek zakken, nadat je je schoenen hebt uitgetrokken. Je stapt uit je broek en hebt nu alleen nog maar een string en bh aan. Je pakt de camera en zet hem aan. Met één hand houdt ze camera voor haar gezicht een maakt een foto, terwijl ze met haar tong langs haar lippen gaat. “Nu jij”, zegt ze tegen me,”hoe wil je dat ik ga staan?” Ze geeft de camera aan mij en gaat met haar rug tegen een boom staan.

Haar ene hand op haar buik, de andere op haar linkerborst. Ik maak een foto en zeg:”Nu moet je je omdraaien en achterom kijken.” Je doet wat ik zeg en ik kan een sexy foto maken van je kontje. Zo maken we nog meer foto’s van je borsten, billen en je kutje. Uiteindelijk maak ik zelfs een filmpje van jou terwijl je je aan het vingeren bent. Erg sexy en opwindend, maar het was natuurlijk niet ons echte doel. Ik leg de camera weg en loop op je af. “Je bent een geil tijgertje,” zeg ik tegen je “en ik ben een leeuw die je wil neuken.”

Je kust vol op de mond en maakt de knoopjes van m’n overhemd los. Ik probeer zelf m’n broek uit te trekken, maar omdat jij tegen mij aan staat en me nog steeds heftig zoent, lukt het niet zo goed. Ik wacht tot je een stap achteruit doet om m’n overhemd uit te trekken, zodat ik m’n broek uit kan trekken. Ik vergeet m’n schoenen, waardoor ik gehurkt met m’n broek om m’n hielen moet proberen m’n veters te vinden en los te maken.

Voor jij de reden om achter me te knielen en met je handen mijn borst en billen te strelen. Je rechterhand gaat nu zelfs via mijn knie en lies richting m’n pik. Ik heb m’n veters al lang los, maar het is zo lekker dat ik het zo lang mogelijk uit stel. Jij hebt dit door en zegt:”Kleed jij je nou eens uit, dan ben je nog veel lekker.”“Ja, jij zit aan mij hoor”, zeg ik plagerig terug, terwijl ik opsta en al m’n kleren op de grond gooi. Ik ga je voor je staan en jij snapt dat ik wil dat ik je met mijn harde pik in je mondje wil neuken. Je sluit je lippen om m’n eikel en laat je tong er overheen glijden.

Dan laat je wat spuug uit je mond op de stam vallen en likt hem helemaal af. Ook m’n ballen sla je niet over en je zuigt ze één voor één naar binnen. Ik vind het geil om te zien dat m’n pik in je heen en weer glijdt, maar het geilste is nog als je hem aan de binnenkant tegen je wang aan laat stoten. Ondertussen heb je je linkerhand al in je slipje verstopt en vinger je jezelf zoals je net in het filmpje deed. Ik pak je hoofd vast en begin met m’n heupen een paar neukbewegingen te maken. Je vind dit nooit super lekker, maar ik hou er van.

Na een paar forse stoten laat ik je even op adem komen en til je op. Je staat nu voor me en ik trek je bh en string uit. Aan de plek in je string te zien, ben je al aardig nat, dus ik zou je kutje met gemak kunnen neuken. Ik laat m’n vingers over je lipjes glijden en proef je sappen. Dan ga ik achter je staan en pak met m’n handen je borsten beet. M’n pik glijd langs je natte schaamlippen zo naar binnen en neuk je met korte stoten. Je duwt je kontje naar achter en slaakt een zucht. Je neukt mee op het tempo dat ik aangeef en kreunt zachtjes op het moment dat ik diep in je ben.

Met je vingers masseer je je klitje en grijp je van tijd tot tijd m’n ballen even vast. Ik laat m’n handen over je borsten en buik glijden en pak nu je kont met twee handen beet. Ik neuk je nu erg diep in je drijfnatte poesje en ik voel de spieren in je kutje samentrekken. Een klein gilletje ontsnapt en je komt schokkend klaar. Ik moet je vasthouden, omdat je je evenwicht verliest. Je gaat op je knieën zitten en lik je eigen sappen van m’n pik af. Ik voel je handen op m’n ballen en kont. M’n pik staat rechtovereind en je begint me rustig af te trekken. Ik zucht en kreun van genot. “Ik wil je zaad eruit zien spuiten”, zeg je geil tegen me. “Dan moet je zo door gaan,”zeg ik, ”dan duurt het niet lang meer.”

Je trekt wat harder en likt met het puntje van je tong langs de onderkant van m’n ballen. Ik zucht en weet dat ik mijn orgasme echt niet meer uit kan stellen. “Laat me maar lekker spuiten, sletje van me.” Je kijkt me geil aan terwijl je m’n ballen in je mond hebt zitten. Je laat je hand nog sneller over m’n lul heen glijden en neemt m’n lul nog één keer diep in je mond.

Dan voel ik het zaad komen en met de tekst:”Aaah, hmmmm”, kom ik heftig klaar. Ik zie het zaad voor me op de grond neerkomen en langs m’n pik naar beneden stromen. Je pijpt m’n lul helemaal schoon en staat op. Ik trek je tegen me aan en zoen je. Ik proef de smaak van m’n eigen sperma, maar dat maakte me juist alleen maar geiler.

Wordt vervolgd….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten