Geile avontuurtjes

Het was weer zomervakantie. Mijn ouders waren voor 2 weken op reis en ik deed het werk op de boerderij. Natuurlijk kwam Lotte terug helpen. Mijn ouders waren de zondagavond met het vliegtuig vertrokken en de dag erop kwam Lotte al vroeg op de boerderij aangereden. We hadden elkaar nog maar zaterdag gezien tijdens het uitgaan, maar nu was het natuurlijk weer wat specialer: het werken op de boerderij, lekker met ons tweetjes. We beslisten dan maar om aan het werk te beginnen. We deden onze overalls en laarzen en en trokken naar de stallen.

Lotte kende haar taak nog van het jaar voordien. Zij ging de varkens voederen van de ene stal, terwijl ik de varkens in de andere stal zou gaan voederen. Lotte ging het meelkarretje halen en vulde het met meel. Daarop vertrok ze naar de stal en begon ze de varkens te voederen. Ik deed hetzelfde, zij het in de andere stal. Na dit werk, gingen we naar de melkstal om de koeien te gaan melken. Eerst moesten de koeien wel terug van de wei naar de stal gebracht worden. We liepen samen naar de wei en jaagden de koeien in de stal. Hierna gingen we naar de melkput om de koeien te melken. Na een uurtje hadden we gedaan met melken en mochten de koeien terug de weide in. We voederden daarna nog de andere koeien en de kalfjes.

Rond 8u30 was het werk in de stallen gedaan en gingen we ontbijten. We deden onze overalls en laarzen uit. Lotte had hier niet veel onder: enkel een spannend topje waar de vormen van haar lekker C cup goed te zien waren en een kort jeansbroekje. Plots begon Lotte over haar lekkere borsten te wrijven en vroeg me of ik geen zin had. Dat hoefde ze geen twee keer te zeggen. Ik nam Lotte vast en begon ze heerlijk te zoenen en over haar borsten te wrijven. Ik deed zachtjes haar topje uit en haar BH. Lotte haar tepels waren al lekker stijf. Ik begon er zachtjes aan te zuigen en ze begon al te kreunen. Ze genoot ervan, net als ik. Lotte deed ondertussen ook mijn T shirt uit en ook mijn jeansbroek en boxershort. Daarna knielde ze en begon aan mijn stijve lul te zuigen. Mmm heerlijk. We waren lekker aan het stoeien in het kleedkamertje.

Na enkele minuutjes lekker gepijp door Lotte, deed ik nu haar broekje en string uit en begon lekker aan haar kutje te likken. Ze was al lekker nat geworden ! Maar al vlug wilde Lotte meer: ze vroeg mij om haar lekker te neuken. In het kleedkamertje hadden we wel geen plaats om te liggen of te zitten. We moesten het rechtop doen. Ik ging achter Lotte staan en stak mijn lul zo in haar poesje. Ik kreeg hem er zo in haar natte kut. We kreunden het uit, gelukkig was de boerderij zeer afgelegen… ik neukte haar en ondertussen masseerde ik lekker haar kutje. Na een poosje kwam ze hevig kreunend klaar, waarop ik mijn lading in haar kutje spoot. Heerlijk was het. We knuffelden nog wat, waarna we onze kleren weer aan trokken om te gaan ontbijten. Na het ontbijt was het tijd om op het veld te gaan werken.

Er moest gras gemaaid worden. We reden samen met de tractor naar het veld om het gras te gaan maaien. Lotte zat naast mij op de tractor. Rond de middag keerden we terug om te eten en al vlug gingen we terug naar het veld om verder gras te maaien. We praatten gezellig samen terwijl ik met de tractor aan het rijden was. Ik kon mij soms ook niet bedwingen om naar Lotte te staren. Lotte was immers een mooi zwartharig meisje en had een heerlijk strak wit topje aan met een kort jeansbroekje. Al vlug begon ik over haar billen te wrijven, waarop zij over mijn lul begon te wrijven. Ze deed al vlug mijn rits open en begon mij te pijpen.

Heerlijk gewoon: ik was met de tractor op het veld aan het maaien en er was een heerlijke meid mij aan het pijpen. Ik moest dan ook goed opletten waar ik reed, wat niet gemakkelijk was. Ik voelde dat ik ging komen en spoot dan ook in haar mondje. Lotte slikte alles door. Ik stak mijn lul weer in mijn broek en deed verder met het werk. Na vier uurtjes was het maaien gedaan en keerden we terug naar de boerderij. Het was dan ook weer tijd om de koeien naar de stal te brengen om ze te melken. We voederden daarna eerst de koeien en de kalveren. Hierna de varkens. En daarna molken we de koeien. ’ s Avonds keken we nog naar een filmpje waarna Lotte naar huis ging. Ze moest immers elke dag naar huis van haar ouders. Jammer.

De dag erop was ze alweer om 6 u terug op de boerderij. Na het werk in de stallen, moest vandaag het gras dat wij de dag ervoor gemaaid hadden ook nog opengeschud worden met de hooischudder. Lotte vroeg onmiddellijk of zij dit mocht doen. Natuurlijk mocht het. Ik nam de andere tractor en hing de hooischudder hieraan. Lotte vertrok naar het veld. Ze zou een aantal uurtjes wegzitten. Ik zou die dag dan enkele herstellingen doen in de varkensstal. Rond een uur of 9 hoorde ik een vrachtwagen toekomen. Het was de biggenhandelaar. Die kwam alle dinsdagen. Maar wat zag ik opeens, het was Pol niet, maar zijn dochter Eva. Eva vertelde me dat haar pa op reis was, waarop ik onmiddellijk antwoordde dat het bij mij ook zo was.

Eva was een blondharig meisje met prachtige blauwe ogen. Ze was wat struiser gebouwd, maar had niettemin een prachtig lichaam. Wij kenden elkaar van op café, en ze was ook al soms enkele keren met haar vader meegeweest om biggen te komen halen. Er moesten deze week 100 biggen weg. Eerst praatten we nog wat over van alles en nog wat. Hierna deed ze ook een overall en laarzen aan. We deden de deuren van de stal open en gingen richting het hok van de biggen. We deden de poorten van de stalhokken open en jaagden per hok de biggen op de vrachtwagen. Na een drie kwartier was de klus geklaard. We keerden terug naar de stal om alle poorten te sluiten. Plots greep Eva mij vast en zoende mij in mij hals. Ik was enorm geschrokken, maar liet begaan. Ze vertelde mij dat ze hiervan al lang had gedroomd om eens lekker met mij op de boerderij te vrijen. Ze vond mij een toffe jongen en geilde hier al jaren van om mij hier eens lekker mij te neuken. Ze deed de rits van haar overall open en deed hem uit, waarna ze haar kleren uitdeed.

Ze vroeg mij om hetzelfde te doen. Hierna gingen we alle twee naar het strohok, waar er stro gestockeerd staat voor de beren van het bedrijf. Eva legde haar overall op een strobaal en legde zich neer op deze strobaal. Ze trok mij naar haar toe waardoor mijn lul recht in haar poesje ging. Al vlug draaide Lotte zich om en ging op mij zitten. De rollen waren omgekeerd. Dit was heerlijk. Lotte ging hevig te keer. Ze pompte en pompte en riep steeds ‘ ja neuk mij neuk mij lekker boertje van mij, ik wil hier echt gans mijn leven lekker neuken’ Ik kon haar heerlijke tieten masseren: ze had een D cup ! Ze kreunde en kwam lekker klaar. Ik voelde dat ik ook zou spuiten, maar ze liet dit niet toe en ging van mij af. Hierna vroeg ze me om recht te staan, waarna ze lekker aan mijn lul begon te zuigen. Ik voelde opnieuw dat ik ging komen en ze haalde mijn lul uit haar mond en liet alles over haar lichaam spuiten. Eva was echt een super geile meid ! Een echte wilde boerendochter ! Daarna deden we onze kleren weer aan en gingen we nog een biertje drinken in huis.

Na een half uurtje vertrok Eva dan met de vrachtwagen. Ik was nog altijd niet bekomen van dit wilde onverwachte avontuurtje. Rond de middag kwam Lotte terug van het veld. Ze wist natuurlijk niet wat er gebeurd was, ik vertelde het haar ook niet. Ze was wel niet mijn lief, maar toch. Lotte vroeg mij tijdens het eten ook of haar vriendin Isabel niet eens mocht komen helpen, want ze zou graag eens kennismaken met het werk op de boerderij. Natuurlijk mocht dit. ’s Anderendaags kwam Lotte samen met Isabel naar de boerderij: we maakten eerst kennis. Het klikte meteen. Ze was een tof meisje en was ook niet onaantrekkelijk. Ik gaf haar een overall uit de kast en laarzen. Er waren al twee lekkere boerenmeiden op de boerderij ! Ik gaf haar eerst een rondleiding en liet haar die morgen de kalfjes en koeien voederen.

Ze kon dit wel alleen, waarna Lotte en ik de varkens gingen voederen en daarna de koeien gingen melken. Lotte was weer wild die morgen en al vlug begon zij mij weer lekker te strelen. Het duurde niet lang of we waren weer lekker aan het stoeien in de melkstal. Ik zei dat het gevaarlijk was om betrapt te worden nu ook Isabel was komen helpen. Zij was echter nog de kalfjes aan het voederen: ze vond het zo tof dat ze lang bij de kalfjes wou blijven. Lotte zei dat ik gelijk had en deed daarop de rits van mijn overall open en ook de rits van haar overall. Ze haald mijn lul eruit en deed haar stringetje want aan de kant en stopte zo mijn lul in haar kut. Ze zei zachtjes dat Isabel ons zo nooit zo betrappen.

We konden immers nog vlug weer doen alsof we gewoon aan het melken waren. We neukten toen met overalls aan in de melkstal, dit terwijl de koeien met de machine gemolken werden. De koeien keken gewoon naar ons. Het werd een vluggertje want de koeien waren vlug uitgemolken zodat ook de andere koeien binnen moesten. Toch was het heerlijk. Ik was er helemaal rood van geworden van de opwinding en snelheid waarmee we de liefde hadden bedreven. 10 minuutjes later kwam Isabel binnen. We waren nog altijd rood maar deden of er niets gebeurd was. Na dit werk, moest vandaag het gras binnen gehaald worden. De loonwerker kwam dit gras in ronde balen persen, waarna deze balen gewikkeld in plastiek terug naar de boerderij moesten.

Ik verdeelde de taken. Ik reed met de verreiker om de balen op de wagen te leggen en Isabel en Eva zouden elk met een wagen rijden. Het was een hele klus. Pas ’s avonds rond 8 u hadden we gedaan. Pas ’s avonds hadden we gedaan met dit werk. Hierna moesten we de koeien nog melken en de dieren voederen. Iedereen had zijn taak, zo ging alles lekker vlug. Rond een uur of tien was het werk gedaan. Hierna gingen Lotte en Isabel terug naar huis. De dag erna kwamen ze opnieuw helpen. We waren nog aan het werk bezig toen Michaël plots aankwam gereden met de vrachtwagen. Michaël was een goede vriend van mij en reed met een vrachtwagen bij een meelhandelaar. Hij kwam meel leveren voor de vleesvarkens.

Michaël was een echte flapuit en toen hij mijn hulpjes zag, vroeg hij mij onmiddellijk in het bijzijn van de twee meiden of we al lekker op de hooizolder gespeeld hadden. Totaal onverwacht vroeg Isabel hem of hij daar ook geen zin in had. Ik was hevig geschrokken van Isabel. Ik dacht dat het een zeer kalm en bedeesd meisje was, maar… Lotte stelde voor om alle vier lekker naar de hooizolder te gaan. Daar zeiden Michaël en ik geen nee tegen. We gingen alle vier naar zolder en Isabel nam mij onmiddellijk stevig vast. Lotte ontfermde zich over Michaël. Al snel waren al onze kleren uitgetrokken en lagen we alle vier naakt in het hooi. De meiden begonnen onze beurtelings te pijpen. Heerlijk was het !

Hierna begonnen wij de meiden te beffen. We wisselden steeds af. Tot het moment gekomen was om ze lekker te neuken. Ik begon natuurlijk Isabel te neuken. Ik ging op haar liggen en stak mijn lul in haar drijfnatte poesje en begon te pompen. Michaël deed hetzelfde, maar dan met Lotte. Na een tijdje werden de rollen omgedraaid en neukte ik met Lotte. Zo zijn we alle vier heerlijk klaargekomen. We beleefden een ongelooflijk spannend uurtje. Zo zijn er nog verschillende heerlijke momenten geweest in die twee weken !

Iedereen vond het de spannendste sex die ze ooit beleefd hadden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten