Om op te eten

Ze was 23 jaar zwart lang haar, 1 meter 80 felle blauwe ogen, een lekker strak figuurtje en toch minstens een c cup. Ze stelde zich voor als de nieuwe junior sales manager. We kletsten kort wat, ik legde haar m'n functie uit en vertelde dat we veel met elkaar te maken zouden hebben. Na een 10 minuten ging ze weer weg. Ik was direct weg van haar. Een erg toffe meid met pit die er ook heerlijk uit zag. Ik keek direct uit naar het eerste project waar we zouden samen werken. Na twee weken was het zover. We zouden samen naar een klant gaan. Ik had al vaker met hun te maken gehad en wist dat het niet de makkelijkste klant was.

Een half uur voor dat we vertrokken kwam ze bij me langs om nog even wat te bespreken zodat we goed voorbereid de vergadering in konden gaan. Tot nu toe hadden we voornamelijk per e-mail gecommuniceerd en was haar aantrekkelijkheid alweer een beetje vergeten. Ze klopte op m'n deur en stak haar hoofd door de deuropening. Ouch wat een leuke ogen keken me daar aan. Met een brede glimlach zei ze "daar ben ik". Ik nodigde haar uit om binnen te komen. Ze liep door de deur opening naar binnen. Ze had een witte blouse met een jasje er over. Alleen het bovenste knoopje van haar blouse was open. Dat is jammer dacht ik. Ik hou wel van een beetje inkijk namelijk. Verder had ze een rok aan tot haar knieen en geen panties.

We bespraken het project waarbij er toch een klik te bespeuren viel. Na een half uur vertrokken we met de auto naar de klant. Het was ongeveer een half uur rijden. Ondertussen keuvelden we een beetje over koetjes en kalfjes. De vergadering ging verschrikkelijk slecht. We hadden beiden ons best gedaan maar de klant wilde alleen maar onmogelijke dingen en was alleen met erg veel moeite om te praten. Beiden liepen we dan ook zeer gefrustreerd de vergadering uit. Buiten gekomen bespraken we nog even hoe het binnen was verlopen. Voor dat we vertrokken wilde ze nog even naar de w.c.. Ik bleef bij de auto terwijl zij nog even naar binnen liep.

Na een paar minuten liep ze weer naar buiten en zei "zullen we gaan?". Aangezien de vergadering erg lang geduurd had begon het langzaam alweer donker te worden. Tijdens de rit terug voelden we de spanning van de vergadering steeds meer omslaan in iets anders. We voelden beide dat de opgekropte frustratie er toch op een of andere manier er uit moest komen. Toen we langs een bordje kwamen welke aangaf dat er een parkeerplaats naast de snelweg was kreeg ik iets in m'n schoot gelegd. Ik keek en zag een slipje in m'n schoot liggen. Ik keek haar aan met een vragende blik. Ze keek me met grote ogen aan en zei terwijl ze het een na bovenste knoopje langzaam open maakte en zei "zullen we even een pauze inlassen? Ik denk dat we beiden even moeten afreageren....".

Uiteraard was ik het gloeiend met haar eens. Ik reed de snelweg af en de parkeerplaats op. Ze had intussen haar hand op m'n benen gelegd en schoof hem langzaam omhoog. M'n pik begonnen flink te groeien en zat goed bekneld in de broek. Zodra we op een redelijk rustig plekje stil stonden tussen een paar vrachtwagens maakte ze onmiddelijk onze gordels los en begon met te zoenen. Ze keek me strak in m'n ogen aan met een blik die vroeg om heftig klaar te komen. Haar lippen raakte de mijnen licht van elkaar geopend. En de eerste aanraking maakte een heftige reactie bij mij los. Ik moest en zou haar hebben op elke mogelijke manier. Ik wilde alles van haar proeven haar likken kussen bijten strelen vingeren neuken en het liefst allemaal tegelijk. Ik beantwoorde haar kus heftig, zoog haar tong naar binnen en dan weer haar lippen.

Onze tongen worstelden met elkaar terwijl onze handen aan kleren trokken. Ik maakte de knoopjes van haar bloes open en trok hem tegelijk met haar jasje uit. Hmmm ik had een prachtig mooie vrouw op schoot met een bh een rok en een paar schoenen aan. Ze trok m'n hemd uit en kroop van me af. Op haar knieen zittend op de stoel naast me maakte ze haar bh los en trok hem uit. Er kwamen een echt prachtig paar te voorschijn. Ik moest ze gewoon aanraken en kussen. Ik legde m'n handen op haar borsten en masseerde ze. Vanaf haar mond kuste ik naar beneden naar haar borsten. Damn wat waren ze lekker. Lekker vol met een mooie ronde tepel hof en paar maximaal priemende tepels die gewoon vroegen om aangeraakt te worden.

Met m'n lippen omsloot ik haar tepels en zoog er aan. zachtjes zette ik m'n tanden in haar tepels en trok er voorzichtjes aan. Hierop gaf ze een zacht kreun en pakt een hand van me vast. Deze duwde ze omlaag tussen haar benen. Ze trok haar rok omhoog zodat deze alleen nog om haar middel zat. Ik keek omlaag en zag een heerlijk geschoren poesje. Al knabbelend aan haar tepels ging m'n hand langzaam tussen haar benen omhoog. Ze spreidde haar benen steeds verder. Met m'n vingers gleed ik over haar lippen heen. wat waren ze heerlijk zacht en glad. Ze was zo nat dat ik zo al behoorlijk natte vingers kreeg.

Haar lipjes stonden licht geopend en daar binnen was het heerlijk nat en zacht. M'n middel vinger gleed dan ook zonder problemen naar binnen. Hierop liet ze een wat harde kreun horen. Ik haalde m'n vinger er uit en likte er aan, Dat smaakte absoluut naar meer. Ik fluisterde in haar "ik wil je klaar likken!! Nu!!" Met een breede grijns knikte ze instemmend. Ze ging op haar knieen op de autostoel zitten en ik ging liggen en schoof m'n hoofd tussen haar benen. M'n handen legde ik op haar billen. Zachtjes ging ik met het puntje van m'n tong over haar lipjes. Ze drukte direct zichzelf verder op m'n mond. Met m'n handen trek ik haar weer iets omhoog. Ze buigt zich overgeven naar voren en begint aan m'n broek te trekken.

Terwijl m'n tong langs haar lipjes glijden en lekker met haar klitje speelt trekt ze m'n broek omlaag en bevrijd eindelijk m'n pik. ze pakt hem met een hand vaste en trekt er zachtjes aan. Plagerig begin ik iets harder te likken waarop ze een kreun slaakt. Ze buigt haar hoofd naar m'n pik en begint hem te kussen. Langzaam zakt ze omlaag tot aan de wortel en gaat dan weer omhoog. Ze neemt m'n pik tussen haar lippen en begint zachtjes op m'n eikel te zuigen. Ondertussen ben ik heftiger gaan likken ik neuk haar met m'n tong. De meeste vrouwen vinden dat ik een lekker lange tong heb en kan me dan ook redelijk diep in haar boren.

M'n gezicht is helemaal nat van haar vocht en m'n speeksel. Ow wat smaakt ze lekker en ow wat kan ze lekker pijpen. Met m'n tong ga ik af en toe ook over haar achterste gaatje wat zo nu en dan een door m'n pik gemoffelde extra kreun oplevert. Na een paar minuten haalt ze m'n pik uit haar mond en duwt haar bekken omlaag. M'n tong word diep in haar kutje geduwd en ze begint flink te kreunen. Ze begint schokkende bewegingen te maken en drukt zich steeds harder op m'n gezicht. En dan komt ze al schokkend en heftig kreunend klaar. Ze valt met haar hand nog om m'n pik op me en blijft zo kreunend liggen terwijl ik haar nog zachtjes blijf likken. Dan draait ze zich om en kust me hard op de mond. "Dat had ik nodig" zei ze.

Ze dirigeert me te gaan zitten op de passagiers stoel. Ze plaatst haar benen aan weerszijde van m'n benen en laat zich langzaam zakken over m'n keiharde pik. Hij staat op springen maar ik wil het zolang mogelijk uit stellen. Ik laat haar stil zitten en kus haar. Ze likt haar eigen geil van me gezicht en kust me heftig terug. M'n handen strelen over haar rug en masseren haar heerlijk borsten. ik knijp zachtjes in haar tepels. Dan begint ze heel langzaam en rustig te bewegen. Met haar kutspieren knijpt ze zachtjes in m'n pik. Ze sluit haar ogen en concentreert zich helemaal op het neuken van m'n pik. Ze bijt op een kant van m'n lip en pakt met een hand haar borst vast. M'n handen rusten op haar heupen en geleiden haar. Damn dat ik dit mag meemaken. Dit is echt het geilste gezicht wat ik ooit heb gezien.

Langzaam aan gaat ze steeds sneller op en neer. M'n pik word steeds weer in haar gezogen en als ze omhoog gaat heel lichtjes mee getrokken. Ze gaat steeds heftiger op en neer en begint weer te kreunen. Dit ga ik niet lang meer vol houden. M'n handen glijden over haar billen. Met een hand geleid ze een van m'n handen tussen haar billen omlaag en drukt en van m'n vingers tegen haar kont gaatje. Ik begrijp de hint en maak de vinger nat met haar geil. Zachtjes duw ik hem in haar kontje. Het gaat erg gemakkelijk en al snel voel ik met m'n vinger vanuit haar kontje m'n pik in haar kutje op en neer glijden. Dit is echt de druppel die de emmer doet overlopen. Met een harde grom kom ik diep in haar klaar. Ze neukt me nog even door en komt dan zelf ook heftig klaar.

Ze valt tegen me aan. Ik kus haar hele hoofd en onze tongen vinden elkaar weer. We zoenen nog een paar minuten en kleden ons weer aan. Ik zet haar af bij het kantoor waar we nog even zoenen en onze handen lekker over elkaars lichaam laten gaan. Ze vraagt of ik haar thuis breng. Tja wie zegt daar nee tegen. Wat daar gebeurde vertel ik misschien nog wel een andere keer.

(Als je genoten hebt van het verhaal kan je reageren naar lekkerverhaal@live.nl)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten