Het verregende meisje

'Shit, shit, shit', schold ik terwijl ik probeerde de, onverlichte, weg in het donker te volgen, gelukkig was het droog. Had nooit die kortere route door de landerijen moeten volgen, bedacht ik me, zoals gewoonlijk als het al te laat was. Terugrijdend van een bezoek aan vrienden leek een stuk afsnijden me wel een goed idee, maar ergens moest ik een kruising gemist hebben want ik had geen flauw idee waar ik nu was. En het klokje op het dashboard wees al bij elven aan. Gelukkig was het morgen zaterdag, dus een vrije dag, maar toch. Opeens begon het stuur raar te doen, net of het meer kracht vergde om hem recht te houden en ik hoorde ook rare geluiden.

Wat zou dat kunnen zijn? Ik kneep wat harder in het stuurwiel. Het werd steeds erger en op een gegeven moment moest ik stoppen. Gelukkig verscheen er een vlak stuk berm in het licht van de koplampen waar ik de auto kon parkeren. Wat nu? Om me heen was het behoorlijk donker, de maan scheen wel af en toe tussen de wolken maar toen mijn ogen wat meer aan het donker waren gewend was er toch wel iets van de omgeving te onderscheiden. Mijn arm strekte zich naar de achterbank om mijn jas te pakken maar die vond niets. Ook dat nog, vergeten. Gelukkig was het niet al te koud, het moest dan maar zonder. Of ik wilde of niet ik moest poolshoogte gaan nemen.

Ik opende het portier en stapte uit. Om de auto lopend probeerde ik de oorzaak van mijn problemen te achterhalen. En vond die bij het linker voorwiel, sterker nog het was het linker voorwiel. De band was volledig plat en hing nog zón beetje om de velg. Nijdig gaf ik er een trap tegen. De band verwisselen was geen optie, ik had dat al eens eerder geprobeerd, en zonder succes. Ik stapte weer in en pakte mijn mobieltje uit mijn tas, toen ik een knopje aanraakte werd het venster verlicht en las ik "Geen verbinding met het netwerk", moedeloos liet ik mijn hoofd op het stuur rusten, inwendig vloekte ik de wereld bij elkaar. Er zat niets anders op om op zoek te gaan naar het dichtstbijzijnde huis en dan maar hopen dat er nog iemand wakker was.

Na de auto te hebben afgesloten ging ik op weg. Nog geen tien minuten later begon het te regenen en binnen no time was ik doorweekt. Moedeloos sjokte ik door, ondertussen uitkijkend naar een plek om te schuilen. Het leek wel uren te duren maar in werkelijkheid had ik nog geen half uur gelopen, toen ik een lichtje ontwaardde. Inmiddels tot op het bot verkleumend en rillend in mijn drijfnatte kleding liep ik een tuinpad van een klein huisje op waarvan ik licht door de ramen zag schemeren en belde aan. Het licht boven de deur ging aan en in de deur ging een raampje open waarachter ik een vrouwengezicht ontwaardde. Met bibberende stem vroeg ik of ik de telefoon mocht gebruiken omdat ik met autopech stond. De vrouw zag kennelijk mijn deplorabele toestand want met een, 'Kom gauw binnen kindje, je ziet er uit als een verzopen kat', deed ze de deur open.

Na de deur achter me gesloten te hebben nam ze me mee naar de woonkamer en bestudeerde me eens goed. 'Dat natte spul moet je onmiddellijk uittrekken voordat je ziek wordt, ik maak wat hete chocola om bij te komen', besloot ze. Ik aarzelde, uitkleden in een vreemd huis? Ze zag mijn aarzeling. 'Er is verder niemand en ik heb al heel wat meer blote vrouwen gezien hoor. Hier is een plaid die je om kan slaan'. En ze pakte er één van de bank. Ik tolde op mij benen en moest me aan de schouw van een openhaard vasthouden. Ze pakte een stoel en zette me er op neer.

Het bleek een gasopenhaard en ze stak die aan. Ik begreep ook wel dat ik van die natte spullen af moest en begon de knoopjes van mijn bloes los te maken maar mijn vingers waren verstijfd en trilden zo dat dat niet lukte. De vrouw schudde haar hoofd en begon me te helpen en algauw lag het kledingstuk op de vloer, een BH droeg ik niet, en sloeg ze de deken over mijn schouders dat voelde gelijk al wat beter. Mijn jeans was een stuk moeilijker. Ze hielp me overeind, maakte de sluiting los en begon de broek naar beneden te trekken. Het zat letterlijk aan mijn lijf gekleefd en stukje bij beetje lukte het haar de broek over mijn billen te trekken, waarbij mijn string als vanzelf meeging, waarna ze me weer op de stoel drukte. Ze knielde voor me en begon aan de pijpen en na veel gedoe was ook dat ding uit, het voelde al een stuk beter.

Na de plaid goed om me heen geslagen te hebben vertrok ze met mijn natte spullen. Even later kwam ze terug met een dampende beker, ik probeerde hem aan te pakken maar ik trilde nog steeds dus liet ze, zelf de beker vasthoudend, me steeds kleine slokjes drinken. Het trillen ging niet over, ze voelde bezorgd mijn huid onder de plaid, 'Je bent nog steeds ijskoud, het is belangrijk dat je snel op temperatuur komt ik zal je warm wrijven. Ik haal even een paar handdoeken.' Bij terugkomst trok ze de plaid van mijn schouders en begon met de handdoek mijn rug te bewerken, onderwijl over van alles en nog wat babbelend waarvan het merendeel me ontging. Ah, dat is al beter', zei ze na een tijdje de handdoek naar mijn voorkant verplaatsend.

Vol overgave begon ze mijn borsten en romp met de handdoek te bewerken waarbij mijn tepels het aardig te verduren kregen. Na een tijdje gaf dat een heerlijk gloeiend gevoel. Nu pas was ik in staat haar wat beter te bekijken. Ze was, dacht ik, een jaar of veertig, bijna tien jaar ouder dus, met een open en vriendelijk gezicht met kort donkerblond haar. Ze droeg een halflange zijdeachtige badjas, zag ik nu, waaronder slanke benen staken, door de bewegingen van het droogwrijven viel de voorkant wat open. Omdat ze op haar knieën voor me zat kon ik haar volle borsten, die een beetje hingen en op het ritme van haar bewegingen mee deinden, voor een deel zien. Mijn bovenlijf gloeide nu heerlijk, ik trilde al een stuk minder, mijn benen waren nu aan de beurt. Voordat ze daar aan begon gaf ze me nog wat chocola en deponeerde me op de bank die een stuk comfortabeler zat dan die harde eetkamerstoel.

Ik zakte met de plaid om mijn schouders genoeglijk onderuit. Toen de oudere vrouw mijn ijskoude voeten voelde ging ze sokken halen en trok ze me aan, ze zat geknield voor me zette een voet op haar dij en begon van onder af het been met de handdoek te bewerken. Met een warm en een beetje suf gevoel keek ik bewonderend op haar neer, een onbekende die zo met je begaan was. Er straalde ook iets geruststellend van haar uit, ik voelde me eigenlijk wel op mijn gemak bij haar. Door al die inspanningen was de jas zo ver open geschoven dat er een borst was uit gegleden, ze scheen het niet te merken. In middels was ze op dijhoogte beland en raakte, haast onvermijdelijk, haar met handdoek bedekte hand het intieme plekje tussen mijn benen.

Tot mijn verbazing vond ik dat niet onplezierig ook. Voordat ik daar verder over na kon denken werd het doezelige gevoel sterker en zakte ik weg. Langzaam kwam het bewustzijn bovendrijven, met de ogen nog gesloten vroeg ik me af waar ik was, ik voelde dat ik half op een sofa lag, één been rustend op de vloer de ander half opgetrokken plat op de zitting mijn rug gesteund door een aantal kussens. Het beeld werd steeds duidelijker en ik besefte wat er was gebeurd en waar ik was. Hoelang ik onder zeil was geweest zou ik niet kunnen vertellen, maar ik was er wel door opgeknapt. Heerlijk warm had ik het nu. Langzaam deed ik mijn ogen een klein stukje open, de kamer was half duister, slechts verlicht door een paar kaarsen.

De plaid was weg gegleden zodat ik vrijwel onbedekt was, in de kamer was het bloedheet merkte ik, en door de stand van mijn benen lag ik er behoorlijk "open" bij. Tegenover me zat de vrouw die me zo zorgzaam had opgevangen, ik wist nog steeds haar naam niet, onderuit gezakt in een stoel tegenover me. Wat ik zag gaf me een schok. Haar ochtendjas stond nu wijd open en toonde de volle borsten met recht opstaande tepels, daaronder een vrijwel vlakke buik met een lichte begroeiing, de wijd gespreide benen lieten het zicht vrij op een hand die met licht cirkelende vingers, naar ik veronderstel haar clitoris bewerkte, de andere hand bewoog zich in haar. De ogen van de vrouw waren strak gericht op de glad geschoren plek waar mijn benen bij elkaar kwamen.

Het licht viel zodanig dat van dat gedeelte, in tegenstelling tot mijn gezicht, niets verhuld bleef. Ze zat zich op te geilen aan mijn kut, terwijl ze dacht dat ik sliep, besefte ik. Tot mijn stomme verbazing was ik niet gechoqueerd, het tafereel maakte me niet boos. Nee, het tegenovergestelde gebeurde, ik vond het ontzettend opwindend en het maakte hete gevoelens in me los. Gefascineerd bleef ik door mijn half geloken ogen naar de vrouw kijken, terwijl mijn lichaam de verschijnselen van seksuele opwinding begon te vertonen. Tot dusver had ik uitsluitend met mannen gevrijd en nooit dat soort gevoelens voor een vrouw gehad. Maar ik moet bekennen dat ik, diep van binnen, me weleens had afgevraagd en ook wel eens had gefantaseerd hoe het zou zijn, vrijen met een vrouw en nu lag hier een kans op een antwoord.

Het was de eerste keer dat de aanblik van een naakt vrouwenlichaam me opwond, het was overigens ook de eerste keer dat ik in het echt een vrouw zichzelf zag bevredigen. Hoe nu verder, vroeg ik me af. Als ik zou laten merken dat ik wakker was was de kans groot dat ze zou schrikken en, en dat wilde ik voorkomen. Om daarna de draad weer op te pakken zou wel eens moeilijk kunnen zijn. De oplossing was simpel, er lag al een hand op mijn buik en ik hoefde deze maar een klein stukje te verplaatsen om de vingers in mijn spleet te brengen, die al aardig nat begon te worden. Met nauwelijks merkbare bewegingen duwde ik mijn hand naar beneden totdat mijn middelvinger mijn vochtigheid voelde, langzaam bewoog ik die vinger op en neer.

De andere vrouw had de verandering van de situatie opgemerkt, haar vingers stopten even met hun plezierig handwerk, merkte ik op door mij oogharen kijkend. Ze keek naar mijn gezicht, kennelijk nog overtuigd dat ik sliep bleef ze gefascineerd naar mijn hand in mijn kruis kijken terwijl haar eigen handen weer in beweging kwamen. De bewegingen van mijn vingers werden nu openlijker, met een onbeschaamdheid die ik van mezelf niet kende spreidde ik langzaam mijn benen zover als maar mogelijk was. Mijn overbuurvrouw het volle zicht gevend op mijn door mijn vingers open gehouden glinsterende vagina. Met mijn andere hand begon ik met een tepel te spelen.

Mijn god, zo geil was ik nog nooit geweest en dat bij iemand waarvan ik de naam niet eens kende. Het moest ondertussen, door de intensiteit van mijn bewegingen, wel duidelijk zijn dat ik verre van slapend was dus opende ik mijn ogen. Ze merkte het op en keek me aan, met een wulps lachje om mijn mond keek ik terug, een vinger bij mezelf naar binnen duwend. Ze likte haar lippen, haar ogen glinsterden van opwinding. Ze stond op, kwam naar me toe en stak haar hand uit, 'Laten we een comfortabeler plekje opzoeken, liefje', klonk het hees. 'Hoe heet je eigenlijk', vroeg ik terwijl ik overeind kwam, 'Ik ben Lies'. 'Dorien', kwam het hese antwoord terwijl ze me meetrok de kamer uit de trap op een slaapkamer in.

Een paar kleine lampjes verlichtte de slaapkamer in een romantisch sfeer. De badjas gleed van haar schouders, ze duwde me achterover op het bed en vleide zich half op me. Ze keek me aan terwijl ze door mijn haar streek. 'Je zag er zo lief uit, slapend en vrijwel naakt. Ik kon de verleiding niet weerstaan', zei ze een beetje verontschuldigend. 'Ik was bang dat je me zou betrappen en boos zou worden, maar ik werd zo opgewonden van je,' Als antwoord sloeg ik een arm om haar heen, streelde haar rug en billen en kuste haar op de lippen ze kuste voorzichtig terug. Ik opende mijn lippen iets en haar volgende kus raakte mijn tong, dat was een heerlijk gevoel, toen ik haar terug wilde kussen verscheen haar tong tussen haar lippen.

Onze tongen raakten elkaar en een tel later was ik bezig met de meest heftige tongzoen ooit. Als dit al zo lekker was hoe moest de rest dan wel niet zijn vroeg ik me half versuft door genot af. Ontzettend lekker, om niet te zeggen zalig, bleek in de tijd die volgde. Ik liet me helemaal leiden door de oudere en ervaren vrouw. Na de intense tongzoen begon ze al kussend mijn lichaam te verkennen, volledig ontspannen op mijn rug liggend liet ik het me allemaal overkomen. Na mijn lippen, neus en keel belandde de lippen op de aanzet van mijn borsten die ze afwisselend kusten. Verder ging het, plagend ontweek ze een tepel, haar tong begon om de tepel heen te likken, wat een heerlijk gevoel, de opwinding raasde door mijn lijf.

Ik wilde dat ze er aan zou zuigen, toen ik mijn hand bewoog om haar hoofd er naar toe te brengen legde ze die resoluut weer naast me neer. 'O, wat gemeen', kreunde ik. Ze keek me grijnzend aan, waarna ze mijn andere borst dezelfde behandeling gaf. Plagerig verliet ze mijn borsten en ging met haar mond verder op weg naar beneden. Ik kreunde van teleurstelling, maar plotsklaps sloot een natte mond om een stevig omhoog priemende tepel en begon er aan te zuigen. 'Ja, ga door, ga door', mompelde ik, terwijl ik mijn vuisten balden om er niet zelf naar te grijpen. Ze zijn namelijk heel gevoelig, mijn tepels, bij bepaalde aanrakingen ontsteken ze mijn driften als een raket.

De mond ging verder met haar ontdekkingstocht en ik rilde van genot toen een tongetje mijn inmiddels drijfnatte spleet verkende, vakkundig werden er kringetjes om mijn clit gelikt, ik kromde mijn rug duwde en mijn bekken tegen haar gezicht. Ze duwde mijn dijen omhoog en uit elkaar en terwijl haar tong zijn prikkelende werk voortzette voelde ik haar vingers voorzichtig mijn grotje verkennen. Er gleed er één de opening in en uit terwijl de andere de lipjes die mijn spleet omzoomden masseerden.

En in en uit ging de vinger en met elke beweging voelde ik me geiler worden. Mijn heupen begonnen tegengestelde bewegingen te maken terwijl er steeds meer vingers van de oudere vrouw in me gleden. Het duurde dan ook niet lang voordat een hoogtepunt zich aankondigde. Met hijgende geluidjes en stotende adem kwam ik klaar op een manier die me nog lang is bijgebleven, wat was dit lekker, ik trok haar hoofd omhoog en begon een hete opwindende tongzoen daarbij de geur van mijn eigen geslacht opsnuivend. Ze maakte me duidelijk dat het nu haar beurt was door een hand op haar borst te leggen en ik begon aan een spannende ontdekkingstocht over het vreemde vrouwenlichaam. Nog steeds verbaast over mezelf dat ik er zo van genoot.

Met twee handen masseerde ik één van die grote borsten, steeds meer naar de tepel toewerkend, ik nam ze tussen duim en wijsvinger en trok er zachtjes aan. De vrouw kreunde en vroeg om meer en harder waaraan ik maar al te graag gehoor gaf. Mijn tong nam het werk over, een aparte ervaring nu eens zelf er aan te zuigen. De mijne zijn te klein om het bij mezelf te doen. Alvorens naar lagere regionen af te dalen kreeg de andere borst dezelfde behandeling.

Het spelen met mijn borsten had ik zo lekker gevonden dat ik een hand van Dorien pakte en ze er naar toe leidde, die begreep onmiddellijk de bedoeling en begon vol overgave er mee te spelen. Benieuwd naar die vreemde kut bewoog ik mijn gezicht steeds lager, een heerlijke zilte lucht kwam me tegemoet, het was vrijwel niet mogelijk maar ik raakte nog meer opgewonden. Alhoewel het betekende dat mijn borsten verstoken bleven van die heerlijke tastende vingers liet ik me tussen haar benen glijden, duwde de dijen omhoog zoals ze me geleerd had en bewonderde de natte gleuf vlak voor me. Zoals ik al eerder had gemerkt was ze er niet geschoren maar was het haar kort getrimd, met een vinger ging ik door de zachte natte haartjes.

De schaamlippen duwde ik met twee vingers opzij de roze spleet openleggend, aan de bovenkant een bescheiden knopje, lager de donkere opening van haar grotje, zeg maar grot. Nieuwsgierig liet ik mijn vinger door de spleet de opening inglijden wat een schokken van de heupen van de andere vrouw veroorzaakte. De vinger in de opening latend bracht ik mijn mond naar de venusheuvel en likte de donsachtige haartjes, steeds lager ging ik totdat een geluid, dat uit de keel van Dorien ontsnapte, duidelijk maakte dat ze een gevoelige clitoris had.

Voorzichtig begon ik er aan te zuigen, de sappen van de vrouw inslikkend, een wat andere smaak dan van mezelf maar wel lekker. Ondertussen duwde ik nog een vinger naar binnen en nog een, er was ruimte genoeg en al draaiend met mijn hand begon ik de vrouw inwendig te masseren. Gesmoorde geluiden gaven aan dat ze er volop van genoot. Vrijwel mijn hele hand was nu in de vrouw verdwenen en ik vond dat zo geil dat ik met mijn vrije hand het bij mezelf probeerde, ik kwam niet verder dan drie maar het was zalig, vingeren en jezelf vingeren met je mond zuigend en likkend in een heerlijke sappige spleet, het was te gek.

De tijd leek stil te staan er was alleen nog maar pure lust, maar ongemerkt werden mijn bewegingen heftiger en ook Dorien kon nauwelijks meer stil liggen, ze draaide en kreunde van genot. De bewegingen werden heftiger het kreunen werd intenser, ongeremd maakte ik de vreemdste geluiden toen in golven het orgasme me overspoelde vlak voordat de andere vrouw door het samentrekken van haar spieren en een hoog bijna huilend geluid de toppen van genot bereed. Even later lag ik in haar armen met de geur van haar intieme delen nog in mijn neus, mijn hoofd op een zachte borst en viel bevredigd in slaap. Het ontwaken in het vreemde bed ging wat moeizaam tot ik in de lachende ogen van die heerlijke vrouw keek.

Als vanzelf begon het vrijen opnieuw. En pas laat in de morgen was ik in staat om de wegenwacht te bellen en voordat die er was konden we nog wat leuke dingen uitproberen. Ze bracht me naar mijn auto en we namen innig kussend afscheid. Nog regelmatig zien we elkaar en spreken dan onze verbazing uit over onze eerste ontmoeting. 'Toeval bestaat niet, het heeft zo moeten zijn', zegt ze dan. En ik lach naar die heerlijke vrouw.

Als je genoten hebt van het verhaal kan je reageren naar pavil@mail.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten