Thuisho(e)ren

Ik ben één van die veertigers die al een by-pass operatie achter de rug hebben. En dat was een probleem, want ik had een lekker jong ding aan de haak geslagen: Erica. Net geen midden twintig, een bloedmooie meid, lief, slim ook, en haar lijfje... Ooh! We hielden van elkaar. Nog steeds trouwens, nog meer nu zelfs. Daar ga ik over vertellen.

Ongeveer een jaar geleden waren wij bezig en ik wilde haar beffen, maar zij hield mijn hoofd van haar heerlijke sappige en geschoren kutje. Dat doet ze anders nooit, dus ik vroeg wat er aan de hand was. Wel, de details zal ik u besparen, maar uiteindelijk kwam het eruit dat ze vreemd was gegaan. Ik dacht dat de wereld onder mijn voeten wegzonk! Dat had ik nooit verwacht.

Huilend vertelde ze me dat ze van mij hield. Ze wilde mij niet kwijt, maar er was iets 'onbedwingbaars' in haar dat haar dit liet doen. Tja, ik vond het wel eerlijk. En, toegegeven, ze hield echt van me, en ik kon haar blijkbaar niet meer geven wat ze wilde. Trouwens, aan die enorme geiligheid van haar had ik zelf bijgedragen. Ik was degene die haar juist stimuleerde voor haar opwinding uit te komen. Ik had natuurlijk niet kunnen weten dat ze het zo letterlijk zou opvatten, zo zonder mij erbij...
Een week lang dacht ik erover na. Een week waarin Erica beloofde niets te zullen doen. En ze had het er moeilijk mee, dat was wel te merken! Maar de gedachte om haar kwijt te raken, gaf voor mij de doorslag. Ik zou haar accepteren zoals ze was.
Op de avond dat ik het haar vertelde, neukten wij aan één stuk door. Ik was kapot, maar de volgende dag vroeg zij of het al kon gebeuren. Of zij zich al kon laten verleiden door een vreemde vent...
Met pijn in mijn hart stemde ik in, het ging echt gebeuren! Die avond zou ze de stad ingaan om iemand op te pikken. Ik had weten te bedingen dat ik hen zou bespieden. Of misschien mee zou doen, en foto's van hen zou maken.
Ze was opmerkelijk kalm, alsof ze eindelijk rust had gevonden. Ik niet, de spanning gierde door mijn keel en mijn arme hart danste op harde core house-beats in mijn onderbuik. De gedachte aan mijn vriendinnetje dat hangend aan één of andere bar mannen versierde, maakte me gek en supergeil. Drie, vier keer rukte ik me op de bank naar een fantastisch hoogtepunt. Zo tegen elf uur ging ik naar boven en verstopte me in de slaapkamer. Toch duurde het nog zeker anderhalf uur voordat ik de sleutel in het voordeurslot hoorde steken. Terwijl mijn adem stokte, dacht ik dat ik gek zou worden van de spanning; Erica sprak, een niet onaardig klinkende mannenstem gaf antwoord! Het was begonnen, we konden niet meer terug!
Hoelang het duurde weet ik niet meer, maar opeens waren ze in de slaapkamer, onze slaapkamer. Die middag hadden Erica en ik vrij veel aandacht besteed aan mijn gluurpositie, dus ik kon alles goed zien. Maar het leek wel alsof ze was vergeten dat ook ik in de slaapkamer was. Het was een leuke vent. Donker, gespierd, en bovendien nog behoorlijk jong natuurlijk. Aauw, dat deed pijn en luchtte op tegelijk.
Ze zoenden elkaar, en de wrede pijn van jaloezie schoof als een spietsstaak dwars door mijn lijf. 'Zo, zo, je hebt er wel zin hè', merkte de mooie man op.
Erica kirde. Uit niets bleek dat ze rekening hield met het feit dat ik op nog geen drie meter van haar vandaan zat! En dat ze zich schuldig voelde.
Teder ontdeed Erica de man van zijn kleren. Ze deed het op een manier zoals ze dat nog nooit bij mij had gedaan. Zelfs niet in het begin van onze relatie! Liefdevol leidde ze hem naar de stoel. Hij zat vlak bij mij! Ik hield mijn adem in, bang dat hij mij zou horen, maar hij had wel andere dingen aan zijn hoofd. Erica had namelijk wat van haar speeltjes uit haar nachtkastje gepakt en sprong op het bed.
Als een volleerde hoer begon ze haar vibrator te beminnen, terwijl ze de man recht in de ogen aankeek. De vreemde kreunde en schoof onrustig heen en weer op zijn stoel. Ik vergat hem, en keek met open ogen en een enorm stijve pik naar wat mijn meisje allemaal aan hem liet zien. We deden spelletjes, maar nooit had ik kunnen vermoeden dat ze zo'n hoerig gedrag kon en wilde vertonen. Ik stierf van jaloezie en opwinding.
Ze deed haar vibrator aan. Meteen was de slaapkamer gevuld met het opdringerige gezoem van de kunstlul. Ze streelde zichzelf ermee over haar lichaam. Ik weet het, het is al geil dat een vrouw zoiets doet. Maar vooral is het zeer opwindend als je eigen vrouw dat doet; voor een vreemde vent! Ik kan het gewoon niet beschrijven, zo opwindend als dat was. Steeds meer opende ze haar benen, en zowel haar one-night-stand als ik konden steeds beter tussen haar dijen kijken. En ze was nat! Mijn Erica was hartstikke nat!
En toen, ik dacht dat ik van mijn stokje ging, drukte ze de vibrator tegen haar natte weke en roze vlees. Haar kutje, het kutje dat ik drie jaar 'het mijne' mocht noemen. En nu, nu werd het vergeven. Omdat ik dat toestond...
Erica kreunde. Ze kon door haar genot de man niet meer de hele tijd blijven aankijken. Ze zette het trillende ding tegen haar clitoris, en kreunde klagend. Toen duwde ze hem bij zichzelf naar binnen. Wat ging ze diep, wat deed ze het geil bij zichzelf!
Wilder en wilder penetreerde mijn Erica zichzelf. Ze maakte zichzelf gek. Het was duidelijk dat ze af en toe de man vergat, een vreemde vent die haar bekeek vanaf de stoel. Dezelfde man die zich nu aan het trekken was aan het kraken van het riet te horen.
Wild draaide Erica zich om, en penetreerde haar kutje achterlangs. Stotend, nemend, woest, deed ze het. Plots hield ze op. Ook de vibrator werd uitgeschakeld. Even was het stil, toen begon ze klagend te kreunen. Ze smeekte de man om bij haar te komen. Nu zou het echt gaan gebeuren...
De man sprong op het bed. Wild drukte hij zijn neus in Erica's flinke prammetjes. Het viel me op hoe mooi en hoe vol haar heerlijke borstjes eigenlijk waren.
Mijn vriendin schuurde krols met haar hoerige venusheuveltje over zijn lijf en gleed in de richting van zijn inmiddels indrukwekkend gezwollen paal. Ik sloot mijn ogen toen haar lippen de vleeslans omsloten, en opende ze weer bij zijn kreunen. Als een geraffineerde hoer zoog ze de man af. Afwisselend langzaam en snel, glibberde Erica's tongetje over zijn eikel. Zo nu en dan zakte haar hoofd diep over de mannenspeer.
'Ooja, goed zo, was me maar helemaal schoon', kreunde hij. Ik besloot Erica de eerstkomende weken niet meer te zoenen.
'Mhmmm', steunde mijn vriendin tussen twee pijphalen door, 'jaah, zeg dat ik je moet schoonmaken, met je gore pik'. Ik hoorde het met afgrijzen aan. Nee, het was mijn Erica niet meer. Ik maakte mijn broek los om de druk wat te verminderen.
De man pakte Erica bij haar billen en leidde haar bovenop hem. Pas toen kreeg ik het idee dat mijn vriendin zich nog wel herinnerde dat ik in de nis zat. De man had haar namelijk zo gemaneuvreerd dat ze met haar gezicht naar hem toekeek. Maar Erica draaide zich om, in de richting van waar ik zat, en zei: 'Nee, eerst zo. Dan is het het fijnst'. Een nieuwe scheut van zalige hartpijn golfde door me heen. Ik raakte mijn pik aan. Toch masturbeerde ik niet, omdat ik bang was dat ze het gesop van mijn voorvocht zouden horen. Zonder verder in mijn richting te kijken, kantelde Erica haar bekken. Haar schaamlippen stonden wijd uit elkaar en ik kon er wit vocht uit zien sijpelen! Was dat geil, of...?
'Ooh Jezus', kermde de man. Hij richtte met zijn ene hand zijn leuter op de Erica's kutje en drukte met zijn andere op haar bekken. Erica's beenspieren spanden zich. Ik begreep dat ze de eerste penetratie zo langzaam mogelijk wilde uitvoeren en vermoedde dat ze dat 'voor' mij deed.
Erica kantelde zo mogelijk nog meer haar bekken en langzaam verdween de vreemde pik in haar onderlichaam. Ik rukte me de haren uit het hoofd om niet luid te kreunen. Zonder mijn pik aan te raken, kwam ik klaar.
De spermagolf verspreidde zich op mijn broek ter hoogte van mijn dijbenen. Al tijdens de naschokken vreesde ik dat, met deze bevrediging, dit hele gebeuren voor mij niet meer zo geil zou zijn. Maar de vrees was onterecht. Rillend deed ik mijn ogen weer open en zag mijn vriendin als een bezetene zijn pik berijden. Ze zuchtte diep en amechtig. Vrijwel direct was mijn opwinding terug en mijn pik bleef hard.
'Ik neuk je poesje, ik neuk je poesje zo hard', kreunde de man. Alhoewel ik zijn woorden niet begreep omdat zijn hem neukte en niet andersom, vond ik het een zeer geile bedoening. 'Mhmmooaah', hijgde Erica, 'neuk me maar in mijn gat. Voel je het? Voel je mijn gebruikte kut?' Dat Erica zulke woorden kon uitslaan, en nog zo gemeend ook! Ik dacht waarlijk dat ik gek werd.
Ik moest mijzelf wel onthullen, ik kon het gewoon niet meer houden. Ik sloop uit mijn schuilplaats, en kon het doen laten lijken alsof ik van de gang kwam.
'Erica', zei ik met een schokkerige stem. 'Ooh Jezus!', vloekte de man en sprong van mijn meisje af. 'Nee', haastte ik mij te zeggen, 'ga door, ik doe wel mee. Af en toe', voeg ik er kleintjes aan toe.
Even gebeurde er niets. De man keek mijn vriendin verbaasd aan, maar zij kon verder niets meer uitbrengen zo hunkerde ze weer naar zijn vlees in haar lijf. 'Nou, goed dan', zei hij laconiek, 'waarom ook niet?' En hij drukte, nu recht voor mijn ogen zijn pik weer in de gebruiksklare kut. Het was te bizar voor woorden, maar wel echt!
Mijn vriendin rees op en neer. Telkens zag ik de met kutvocht en vreemd zaad besmeurde paal in haar lichaam verdwijnen. Met twee vingers masseerde ze haar vette clitoris. Aan een ervan droeg ze het symbool van onze vriendschap, mijn ring. Aan de binnenkant wist ik mijn naam en onze datum erin. Ik fixeerde me op het zilver en zag dat het steeds natter werd door slijmerig wit vocht dat niet het mijne was. Maar het deed me niets meer, behalve dan dat het me opwond. Mijn vriendin was een slet en ik had dat geaccepteerd. Ik stopte mijn pik in haar mond en gebood haar mij af te likken. Alsof haar leven er vanaf hing deed ze het, en werd ondertussen woest heen en weer gepompt door de kerel achter en in haar.
Steeds sneller en ongecontroleerder zag ik mijn ring over haar roodroze vlees flitsen. Erica's onderlijf begon te trillen. 'Ga je komen, smerige slet?', vroeg de vreemde man, zonder verder acht op mij te slaan. Erica knikte slechts. Kippenvel verscheen op haar huid. Alhoewel het lang niet zo pijnlijk was als wat ik al te verduren had gehad, deed dit me toch wel wat. Mijn vriendin ging klaarkomen, door een andere vent. En ik stond daar maar, met mijn inmiddels alweer keiharde pik in haar mond.
Wild draaide ze haar kontje tegen zijn onderbuik, en ze betastte zichzelf nog steeds. Daar kwam het, zoals ik haar al zo vaak had zien komen. Maar altijd met z'n tweeën, nooit zo.
Met korte felle bewegingen bereikte mijn vriendin haar hoogtepunt. Nog even en haar lichaam zou verstarren op de top van haar orgasme, zo wist ik. Net voordat dat gebeurde, keek ze naar me op. Ze genoot ervan. Ik realiseerde me dat ze opgewonden werd van het feit dat ik dit allemaal zag. Mijn Erica was een slechte vrouw, een geraffineerde slet.
'Aaah jaah', begeleidde ze haar wegebbend orgasme en ze liet zich op haar ellebogen vallen. Zonder verder acht te slaan op haar bevrediging, neukte de man haar door. Ik zag zijn ballen tegen het geile zitvlees van de hoer aankletsen. Haar lijf hing slap in zijn armen. Ze leek wel topzwaar door het gewicht van haar borsten. Ooh, en toch... wat was ze mooi zo, ik was bang voor mijn hart.
'Neuk haar! Neuk het delletje!', zei ik zacht maar verbeten. 'En pijp mij beter!', gebood ik Erica. Hij kreunde hard en ik deed mee. Als een dier bewoog hij zijn lichaam steeds dichter tegen dat van Erica. Zijn billen spanden aan en ik zag hem spuiten. Nee, ik zag het zaad niet uit zijn lul komen, want die zat in Erica's hoerenkit. Wat ik wel zag was onbeschrijfelijk geil. Ik zag aan zijn bewegingen dat hij zijn zaad eenvoudigweg in haar loosde. Zo dierlijk. Ik vond het zo geil dat ook ik vrijwel meteen moest komen. Mijn zaad spatte tegen haar gezicht. Maar daar keek ik niet naar. Ik bleef, al rukkend, maar naar zijn zaadlozing kijken, in mijn vriendin! Mijn hart, mijn hart!
Als zombie stamelde ik: 'Slikken del, slik mijn zaad hoer!' Zoveel zaad ben ik nog nooit kwijtgeraakt. Het was alsof je een al volle fles water onder de kraan liet staan. Toen ik eindelijk eens naar Erica's gezicht keek, zat ze helemaal onder. Uit haar mondhoeken kwam het ook zetten. Ze was wat je noemt gebruikt, helemaal. En niets in haar houding, of uit haar kreunen duidde erop dat ze er spijt van had.
De man is meteen weggegaan. Tot aan de ochtend hebben we erover gesproken, en onszelf en elkaar eraan opgegeild.
Erica vertelde dat ze hier heel lang op had gewacht, hoewel ze het van tevoren nooit had kunnen bedenken. Ik vertelde van de jaloezie, zeker in het begin. En van de opwinding tegelijk. Jaloers hoefde ik niet te zijn, want ze hield van mij. En dat zag ik ook wel in. Nu zijn we een jaar verder, en onze spelletjes gaan onverminderd voort. Ik moest het rustiger aandoen, maar volgens mij heeft mijn hart nog nooit zoveel te verduren gehad als de afgelopen maanden. Enfin, het is mij heel wat waard Erica iedere keer uit haar bol te zien gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten