Uitgaan anno 2000

'Hee, neem es een pilletje!!!', schreeuwde een heel mooi en jong meisje. Ze duwde op de maat van de muziek met haar goddelijk lijfje tegen mij aan. Ik had al een lijntje genomen, vroeg in de avond, nu wilde ik wel wat zweverigs. God, wat was ik geil! Geil op de avond, op alles.
Ik pakte haar bij haar heupen, keek bewonderend recht in haar gezicht en schreeuwde terug: 'Wat, hier?!!' Ze lachte terug, schudde ontkennend haar hoofd, pakte mijn hand en leidde mij naar de ruimten achter de dansvloer. Er stonden banken, gokkasten en digitale enorme spelkasten en er was een barretje. We gingen tegenover elkaar zitten. Van de trance music waren alleen de bastonen nog te horen. Om ons heen hingen nog wat andere jongelui op stoelen, aan de bar of tegen pilaren. Vreemd genoeg waren zij zich niet bewust van onze aanwezigheid. En wij niet van hen om eerlijk te zijn. Ik voelde mij hier wel op mijn gemak en keek mijn jonge verleidster aan.
Het licht was anders dan op de dansvloer. Roder, warmer, donkerder. Het meisje zag er betoverend uit. Ze droeg een bikini-hesje, en een broek die vanaf de knie wijder werd. Er zaten allemaal ritssluitingen in. Fluorescerend, allemaal volgens mij. God, wat was ik geil.
Ik kon haar borsten goed zien. Ze waren mooi. Klein, maar welgevormd zo te zien. Met al mijn ervaring, moest ik het wel erg mis hebben om te denken dat ze een bh'tje droeg.
Net boven haar linkerborst zat nog een rits, de enige andere. Voor een minuscuul borstzakje. Ze wriemelde erin, en haalde er een bijna plat vierkantje aluminiumfolie uit. Voorzichtig vouwde ze het open. Vier pilletjes kwamen tevoorschijn.
'Mescaline of XTC?', zei ze zacht. 'Mesca', antwoordde ik. Een oberjongen had inmiddels een heerlijk drankje gebracht, sap met een licht-alcoholische ondersmaak. Het meisje legde het pilletje in mijn handpalm. Ik sloeg mijn hand meteen tegen mijn mond en spoelde het ding naar binnen. Mijn God, wat was ik geil...
'Laten we weggaan', zei het meisje. 'Ik vind je geil', zei ik.


Het was alsof ik ontplofte van binnen. Ze leek mij een godin. Een engel die mij wegleidde uit de hel die die tent voor mij was geworden. Zo heerlijk sterk, zo zorgzaam, en toch zo jong. Zo geil. Mijn God, wat was ik...
Mensen keken mij aan, mensen en buitenaardse wezens, met supergrote ogen, likkende lippen, en met andere vreemde levende wezens in hun haar. Sommigen hadden geeneens haar, maar springtouw. Of zoiets. Mijn pik, mijn pik was een slang in mijn broek die zijn kwaad weer moest doen. Ik was heilig af, maar God wat was ik geil!
Ineens was ik in een kamer. Een mooie kamer, met allemaal lichtje en nummers. Gokkasten leken het. Maar we waren toch net weggegaan? Of toch niet...? Het maakte niet uit. Niets maakte uit, behalve de kachel... hihihi
Ze hing tegen mij aan en keek mij rozig aan. Ook zij was nog volledig gekleed. Vertederd bracht ik mijn arm naar haar hoofd en streelde haar zachte donkerbruine haar.
'Zeg, hoe heet je eigenlijk?', vroeg ik. 'Zo, ben je weer terug? Ik ben Ana', antwoordde ze intiem. 'Je bent heel erg mooi Ana', zei ik. 'Ik wil niet weten wie je verder bent, maar je bent heel erg mooi'. Haar houding verstrakte, een fractie, en dat bleef zo, toen zei ze: 'Weet ik. Dat je dat denkt'. Ze pakte me bij mijn heupen en trok mij stevig tegen zich aan. 'Toch geil ik op je', zei ze met haar tanden op elkaar. 'Ik op jou', antwoordde ik zacht en wreef met mijn onderlichaam terug. Zachtjes en intens, geil zoals ik het voelde.
Langzaam ritste ik haar broekpak open. Ontblootte mijn eigen onderbuik en drukte die tegen haar aan. Zo dicht mogelijk tegen haar, het liefst losten wij op. Ze had een fantastisch lijf, 'heeft' nu nog.
Mijn broek knelde en ik bevrijdde mijn opgewonden lid. Tegelijkertijd trok ik het pak over haar billen. Even was ik onhandig omdat mijn spijkerbroek niet over mijn hielen kwam. Maar Ana ving dat goed op door te helpen, al tongzoenend. En tongzoenen kon ze! Haar hand betastte mijn gezicht, had het innig lief. En af en toe haar vinger tussen onze lippen, tegen onze tongen.
Een moment later was zij naakt, ik ook. We hielden elkaar stevig vast en vreeën en kusten hartstochtelijk. Ik bedolf haar met de liefde en raakte zelf ondergesneeuwd.


De hele tijd drukte mijn pik tegen haar onderbuik, maar op een gegeven moment pakte Ana hem, en begon er hitsig met haar onderlijf overheen te rijden. Het ging vloeiend, en ik voelde geen haartjes. Ze schoor zich daar beneden, en ze was hartstikke nat! De geilheid was aangebroken.
'Ooh wat heb je toch een lekkere pik...', kreunde ze. Ze blies tussen haar op elkaar geklemde tanden, en rilde af en toe. Ook ik liet mij helemaal gaan. Ik durfde het, kon het, bij dit sterke, jonge, geile en vooral prachtige meisje. Ze was bovenop mij gerold, en bewoog, met één hand mijn pik sturend, op en neer. Ik zag haar borstjes gracieus meedeinen, en kon bijna, van het afstandje waarop ze zat, de zachtheid van haar jonge huid tegen mij voelen. Van geile waanzin, die elke keer toch nog meer kon, wist ik niet waar ik mijn handen moest laten. Ik wilde haar, wilde haar zo graag.
Steeds meer liet Ana mijn eikel kennismaken met haar opening. We dropen van het voorvocht, voelde ik, allebei.
'Ohh ja, nog niet... Mhmmm, nee.... Oh ja...', kreunde de goddelijke brunette met haar ogen dicht. Ik zweefde weg. Zij bepaalde wanneer ze zich liet nemen. Zij bepaalde het moment dat mijn pik haar lichaam betrad en haar nam. En waarmee zij mij ook weer nam. Het was fantastisch, zo heerlijk geil Ana was.
Maar het werd haar teveel. Met een aaneengerekt geil gekreun kondigde ze de definitieve penetratie aan. Ooh, en ik voelde het, en moest alle zeilen bijzetten om niet meteen in haar spuiten. Ongetwijfeld zou ze dat geil vinden, op het moment zelf. Maar om daarna alles weer op te starten en haar weer in deze staat terug te krijgen, dat vond ik zonde.
Ze haakte mijn eikel tussen haar natte lippen. En terwijl ze haar onderlichaam in de juiste positie bewoog, legde ze haar hand op mijn borst. Naast de andere. Langzaam zakte ze naar beneden. Ik hoorde dat het haar de adem benam.
Keistijf en, op mijn flauwe bocht na, kaarsrecht dreef mijn pik dieper in haar onderlichaam. Ze was nog nauw, en dat bevreemdde mij enigszins. Alles in haar voelde ik met mijn eikel. Ook krampen van genot, van haar schaamspieren. Het was geil zoals ze daarmee meekreunde. Mijn handen gleden bewonderend en betasttend langs haar lichaam. Ik werd door haar genomen. Het bed waar ik op lag voelde als een wolk aan.
Onze onderlijven raakten elkaar en vrijwel meteen begon ze vanaf de heupen tegen mij aan te schuren en te bewegen.
Het was duidelijk dat daarbij haar klitje centraal stond. Maar ook schoof ze geil over mij heen en weer. Ze neukte zichzelf, intens en met lange halen.
Ik keek tussen onze parende lichamen naar beneden. Haar schaamlippen waren als een roosje opengevouwen, netjes naar de kanten waar ze hoorden. En bovenaan, in het midden was haar opgewonden clitorisje te zien. Geil roze vlees, doortrokken van haar eigen opwindingsvocht. Daar doorheen was mijn voorvocht al gemengd, bedacht ik en voelde mijzelf een nieuwe grens van bijna-opwindingswaanzin overschrijden.
Steeds sneller achter elkaar drongen haar nagels in mijn mannenborsten. Niet te hard, maar net genoeg om te weten dat ze zichzelf bijna niet meer in de hand had.
'Ooh, ik ga komen hoor...!', kondigde ze bijna in paniek aan. 'Aah ja, het komt... Hier komt het! Ai-jaiaaiii...!!!'
Ze duwde zich stevig tegen mij aan. Voor mij een sein dat ik met kracht terug moest duwen, terwijl ik haar stevig bij haar middel pakte. Ongecontroleerd schokte ze in mijn greep, steeds meer ontspannend, om snel daarna een golf van ondraaglijk genot te ondergaan. Ik zag het wit in haar ogen. Mijn pik, ik wil er niet eens meer aan denken hoe stram hij in dat meisje stond.
Met heftige naschokken kwam Ana tot rust, dacht ik... 'Ooh jee, het komt nog een keer...', kreunde ze gelaten,. Het wegebbend orgasme en de geweldige overgave daaraan hadden blijkbaar een tweede opgewekt. Weer volgde ik haar in de opbouw, en nog meer dan de eerste keer had ik het gevoel dat Ana er zelf niets aan deed. Haar gevoelige en geile lichaam was de baas.
Nog steviger drukte zij zich op mij, evenzo nog steviger drukte ik mij tegen haar aan. Het gekreun was niet van de lucht. Ik voelde een kramp door mijn ballen schieten. Ik moest ook komen, en niet zo'n beetje ook. Van onderen af stootte ik in haar onderlichaam. Gaf haar niet meer de gelegenheid te genieten van het wegtrekkend tweede hoogtepunt.
Steeds sneller naaide ik mijn lust in haar. Ik keek af en toe naar beneden, en kon de opgezwollen jonge schaamlippen goed zien. Ze waren nu niet zo netjes meer. Zij wilde het, maar ik neukte haar een uitgelebberde kut..!
'Ooh! Ik, hou van je...', kreunde ik en toen raakte ik van de wereld. Ik voelde mij in haar exploderen, vloog van binnenuit in iedere vezel van haar geile lijf. ...

Heftig was het, maar het ging snel. Veel te snel naar mijn zin. En terwijl ik mij weer vanuit de normale werkelijkheid van dingen bewust werd, zag ik haar voor een derde keer een hoogtepunt bereiken. Of was het een verlenging van de tweede? Wat maakte het eigenlijk uit, ze genoot. En ik deed de dingen om haar nog eens extra te laten genieten. Ik bad dat mijn pik het nog even zou uithouden. Maar helaas...
Ik verschrompelde razendsnel in haar. Ana moest haar bewegingen matigen om zo mij in haar te houden. Even vond ik dat jammer voor haar, maar ik zal nooit het vrouwelijke fysiek begrijpen. Van het ene op het andere moment verscheen een flinke laag kippenvel op haar huid, vooral op de bovenkant van haar borsten en op haar armen.
'Godzijdank', hijgde ze, met een incidentele naschok, 'ik dacht ik erin zou blijven!' Mijn pikkie floepte uit haar, en ze gaf een gilletje. Een flinke dot sexroom kwam uit haar zetten, en besmeurde ook mijn dijbenen. Ik pakte mijn t-shirt en drukte dat tussen haar benen. Dankbaar maakte zij er gebruik van.
Ik zoende haar gezicht, nek en hals, terwijl ze zich schoonmaakte. Ze zette zich met haar kontje op mijn t-shirt en nestelde in mijn armen. 'Heb jij de film Basic Instinct gezien?', vroeg ik haar. 'Nee, daar mocht ik toen niet naar kijken van mijn ouders. Daarna is het er niet meer van gekomen. Hoezo? Om die scene dat die vrouw zonder slipje aan op een stoel zit?' Ik schudde mijn hoofd. 'Nee', zei ik, 'meer een tekst van Michael Douglas. "This was the fuck of the century"'. 'Nee, dat ken ik niet. Maar ik kan mij er best wel wat bij voorstellen. Ik heb ook nog nooit zo gevreeën met een man'.
'Met een man?', vroeg ik. 'Wel met vrouwen dan?'
Ana knikte. 'Ja, ik heb een vriendin gehad. Ze maakte het gisteravond uit. Ik wilde uit wraak met iemand naar bed. Ik zag je genieten van de sfeer, een beetje onwennig, en wist dat het met jou moest zijn'. 'Dus je hebt mij een beetje gebruikt?', vroeg ik. 'Ja, dat kun je wel zeggen. Maar het is maar net hoe jij het opvat'.
Ik richtte mij op mijn knieën, boog mij over haar heen en zei zacht in haar oor: 'Schatje, raad eens hoe vaak ik jou net gebruikt heb... In mijn hoofd, en in de positieve zin van het woord'. Ana rilde, omhelsde me, en een moment later waren we weer in een innige tongzoen verwikkeld.

Ineens ging de deur open. Een man en meisje kwamen binnen. Ik bedekte mijn pik. 'Handel', zei Ana. 'Geef mij nog eens wat', zei ik, 'ik moet me toch bezig houden...'
Ana stopte me weer wat toe, deed geen moeite om zich aan te kleden en liep het tweetal tegemoet. De man was een motorrijder, kon niet missen. Een duivel uit de hel. Ik werd weer verschrikkelijk geil. Het meisje ook, tenminste, ik werd het ook op haar. Hell, het kwam weer op, ik werd op alles en iedereen geil. Het meisje zeurde, de motorrijder was ruw.
'Goed zo, pak haar maar aan. Stevig. De trut, ze had het verdiend. Ana deed geen moeite om het te sussen. Ana was in de handel, en ze deed het in haar blote kut. De motorrijder keek niet eens, hoewel zijn pupillen op mooitjesbonken leken.
Dat meisje, Lieve hoorde ik ergens, dat was wel geil. Tussen de ruwheid van de vent door, keek ze Ana aan. Ze krauwde, miauwde, reed tegen de stoïcijns blijvende handelaarster op. De hoer. Hoeren zijn geil. Mijn pik was weer een vulkaan. Ik moest spuiten. Ik moest eruit. Ik was mijn zaad.
'Kom, ik wil je neuken', zei ik.
De motorrijder keek op. 'Neem de mijne maar', zei hij. Zijn woorden leken aan elkaar gelijmd. Hij wist niet dat ik ook zijn meid bedoelde. Het meisje werd mijn kant opgesmeten. Ze krijste, gilde, schopte. Ik had niets gedaan, maar ik werd er wel geil van. Het duurde even voordat ik begreep dat ze eerst wat wilde hebben. Interesseerde mij niet. Ik was een vulkaan.
Ineens had ik haar strakke broekje in mijn handen. De kamer vulde zich weer met de lichten van de automaten, en met het gelach van de motorrijder. Ana was weg, even maar, want daar was ze weer. Ze had geen kleren aan. Nog steeds niet. Mijn zaad lekte uit haar. Ik lekte uit haar.
Lieve kwam naast me liggen. 'Doe je pik in mijn mond', zei ik, maar ze had me al. Ze had een tatoeage, om haar linkerborst. Alsof die deze eraf wilde knijpen. Of was dat mijn hand. Ze zuchtte, kreunde, steunde. Ik zag tranen in haar ogen. Toen merkte ik dat ik kneep. Ik stopte, en stopte drie vingers in haar kut. Ze kreunde weer, en schoof zich er ineens helemaal over. Wat was ik geil, en zij wijd. Hoer.
Ana was erbij gekomen. De motorrijder was weg. Hij kwam niet meer terug. Geloof ik.
De meiden begonnen elkaar te likken. Overal, als poesjes aan de melk. Ik vingerde waar ik maar kon, en wat ik maar kon. Zelfs Ana's tanden. Die vond het zo lekker dat ze klaarkwam. Dat dacht ik dan. En dat wilde ik ook. Lieve moest mij vingeren. In mijn mond. Ik proefde bloed. Niemand schreeuwde, behalve ik. Mijn tong was stuk. Ik befte Lieve tot ze helemaal ongesteld was.
Ana pijpte me, lang, eeuwenlang. 'Neuk me', zei ik, 'neuk me'. Lieve zou me neuken. Ze stopte heel haar hand in Ana, en drukte toen haar hand in mij. Ik werd binnenstebuiten gekeerd. Het was heerlijk. Ik bloedde steeds erger, en ik had pijn. God, wat was ik geil. Hoeren.
Langzaam vaagde alles weg, vaagde ik weg. De vrouwen werden steeds geiler. Ze bedreven de liefde op mijn lichaam, met elkaar. Ze gebruikten mij als bed. Ze werden furies, geile, wilde furies, duivelinnen. Ik was niets, wilde niets, zelfs de pijn niet. Ik ging weg, even ergens anders kijken. En zij maar bonken, en likken en kreunen op mijn lichaam. Ik, ik...

De lichten waren aan. Iedereen stond om mij heen. Er was niet zoveel bloed. Een man in het stond over mij heen gebogen. Een broeder. Ik rook kots. Aan mijn borst zag ik dat ik zelf was. Ana en het andere meisje zaten op barkrukken even verderop. Beiden bedekt met een smetteloos witte deken. Ze hadden gehuild, zag ik.
'Ik ben oké hoor!', zei ik, maar ik hoorde wat anders uit mijn mond komen. Ik snapte mijzelf niet. Ik begreep het helemaal niet meer. Was ik hier wel??? En waarom zat er iemand aan mijn lul? Ik kwam klaar, terwijl iedereen er omheen stond. Wat erg, wat verschrikkelijk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten