De vakantie - Deel 1

Afgelopen zomer verbleef ik tijdens mijn vakantie in een huis in Cannes. Het huis bevond zich in een klein dorpje en was werkelijk schitterend. Het lag boven op een heuvel en was werkelijk van alle gemakken voorzien. Naast een schitterende woonkamer en keuken was het huis voorzien van 3 slaapkamers met eigen badkamer, een fitnessruimte, een sauna en een prachtig zwembad. Het huis was gebouwd in een L-vorm zodat de woonkamer en de slaapkamers allemaal uitkeken op het zwembad.

Het huis was eigendom van een zakenrelatie en werd tijdens diens afwezigheid beheerd door een engels echtpaar die in een apart huisje op het terrein woonde. Zij vingen mij op toen ik aankwam, wezen mij de weg over het terrein en hadden gezorgd voor een gevulde koelkast. Ook vertelde ze mij dat ik er rekening me moest houden dat op woensdagmiddag het zwembad altijd gereinigd werd en dat hiervoor een speciaal bedrijf langs kwam. Nadat ik mijn spullen had uitgepakt en me had omgekleed, in een strakke witte jeans en een strak geel T-shirt, reed ik naar het centrum van Cannes, en zocht een terrasje op aan de Boulevard.

Het was er redelijk rustig en lekker zonnig. Ik bestelde in mijn beste Frans een biertje. Toen de serveerster het biertje op mijn tafel zette en daarbij netjes “Alstublieft” zei moest ik lachen. Ze bleek dus Nederlandse te zijn. Terwijl ik van mijn lekker koude biertje genoot en het terras eens rondkeek viel het me op dat het niet erg druk was en dat er weinig mensen aanwezig waren die het bekijken waard waren. Een uitzondering werd gevormd door de jonge vrouw die net mijn biertje gebracht had. Ze was ongeveer 1.70 meter lang, had donkerblond haar dat ze opgestoken had en droeg een wijd lichtblauw overhemd en een donkerblauwe wijde rok tot op haar knieĆ«n.

Haar kleding verhulde veel van haar lichaam maar onder haar rok staken een paar mooie lange bruine kuiten uit. Ik schatte haar ongeveer 26-27 jaar oud en ongeveer 65 kilo zwaar. Na een tijdje bestelde ik nog een biertje. Toen ze dat kwam brengen vroeg ze of ik haar in de gaten zat te houden. Ik ontkende dat niet waarna ze glimlachend weer weg liep. Toen ze even later weer langs mijn tafeltje liep gaf ik haar mijn bierviltje met aan de achterkant de volgende tekst: “1.70 meter, 26 jaar en 63 kilo” en daaronder de vraag “Zit ik een beetje in de buurt?”. Ze las het terwijl ze wegliep en vlak voor ze van het terras naar binnen liep keek ze om en gaf me een knipoog. Enige minuten later kwam ze terug en liep met de rekening naar de enige nog overgebleven klanten. Toen deze waren vertrokken, liep ze naar mijn tafeltje. Ze pakte mijn lege glas en vroeg of ik iets van haar wou drinken.

Toen ik knikte legde ze een nieuw bierviltje op mijn tafel en ging een biertje voor me halen. Ik draaide het viltje om en daarop stond het volgende geschreven: “1.69 meter en 64 kilo. En bedankt maar ik ben 32 jaar”. Terwijl ik nog zat te glimlachen kwam ze aanlopen met mijn biertje en een glas witte wijn. Ze vroeg of ze erbij mocht komen zitten. Ik stond voor haar op, schoof haar stoel aan en ik ging tegenover haar zitten. We stelden ons aan elkaar voor en het bleek dat ze Inge heette. Ze vertelde dat ze net klaar was met haar werk en zin had om nu lekker te ontspannen. We praten enige tijd over en weer en het werd me duidelijk dat ze hier deze zomer 2 maanden werkte op het terras.

Ik vertelde dat ik net was aangekomen en waar ik verbleef. Toen ik haar meer vertelde over het huis begon ze een beetje triest te kijken, en vertelde me dat zij op een heel klein kamertje hier in de stad verbleef. Toen ik haar vroeg wat ze zoal deed als ze klaar was met werken vertelde ze dat ze normaal direct naar een kleine baai in de buurt ging om daar lekker nog een paar uur van de zon en het water te genieten. Ze keek me vervolgens aan met haar groene ogen en vroeg me of ik geen zin had om mee te gaan. Nou dat leek me wel gezellig zei ik alleen heb ik geen zwembroek bij me. Geen probleem zei ze, als je die nodig denkt te hebben koop je die toch onderweg en anders zwem je maar in je onderbroek. Ik zei ok.

Ze stond op, liep naar binnen en kwam terug met een kleine sporttas over haar schouder. Ik stelde voor dat we met mijn auto zouden gaan. Bij mijn auto, een Audi TT, aangekomen gooide ze haar tas op de achterbank stapten we in. Terwijl ik wegreed maakte ze haar donkerblonde haar los en vertelde me welke richting ik op moest. Na een ritje van ongeveer 10 minuten langs de kust stuurde ze me linksaf een bospad in. Het pad liep vrij stijl omlaag en na een paar minuten hadden we uitzicht op een prachtige kleine baai met een klein strandje. Ik parkeerde de auto en we liepen samen het strand op. Aan het andere eind van het strandje lag nog 1 ander stel, maar die hadden alleen maar oog voor elkaar.

Ze stelde voor bij een paar rotsen te gaan liggen en we liepen daarheen. Ze gooide haar tas daar neer en begon direct haar overhemd los te knoppen. Ik was inmiddels op het zand gaan zitten en zag een paar werkelijk geweldige borsten tevoorschijn komen die verpakt waren in een sexy witte bh die niet veel te raden overliet. Zonder enige schroom maakte ze haar bh los en gaf haar borsten, die ik schatte op cup C, de vrijheid. Te zien aan de mooie bruine kleur van haar borsten liep ze wel vaker topless. Ze keek me met een lieve lach aan terwijl ze bukte om iets uit haar sporttas te halen. Terwijl ze gebogen stond, en haar borsten nog groter leken, vroeg ze welke kleur ik mooier vond; Rood of geel? Ik antwoordde “Geel.”

Met een uitdagende glimlach stond ze op. Ze had iets geels in haar hand en verdween daarmee achter 1 van de rotsen. Ik trok ondertussen mijn T-shirt uit en was net bezig mijn broek los te maken toen ze weer te voorschijn kwam. Ze droeg nu alleen nog een super stak klein geel broekje met kort strakke pijpjes. Ze zag er werkelijk schitterend uit. Een strakke buik en een paar mooie ronde billen. Ze liep recht op me af, gooide haar rok en slip bij haar tas neer, liet haar hand even over mijn gespierde borst glijden en liep het water in. Ik trok snel mijn broek uit en volgde haar in mijn witte slip waarin mijn gegroeide lid duidelijk zichtbaar was. Ik zwom naar haar toen en toen ik bij haar was vroeg ze hoe ik aan zo’n gespierd lichaam kwam. Ik vertelde haar dat ik drie keer in de week een sportschool bezocht en dat ze over haar lichaam toch ook niet te klagen had.

Ze lachte naar me en duwde me vervolgens onder water. Het water was echt super helder en daardoor kon ik ook onder water van haar mooie lichaam genieten. Nadat we enige tijd in het water hadden gesparteld stelde ze voor lekker even op te warmen in de zon. Samen liepen we het strand weer op en gingen op onze buik op het warme zand liggen. (Als je genoten hebt van het verhaal kan je reageren naar adventuremen@msn.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten