Een gedeelde wachtruimte is stront aan de knikker!

Zo'n drie weken geleden had ik helemaal niet de intentie om één van de enerverenste momenten te beleven met de vrouwtjes. Nee, ik keek wel beter uit. Ik had net een periode van zware ruzies met mijn eigen vrouw achter de rug. Je kunt net zo hard roepen dat je een 'vrij huwelijk' hebt, er is er altijd wel één voor wie het allemaal net te ver gaat. In onze relatie is dat dus mijn vrouw. Ik stimuleer haar zelfs met andere mannen te rotzooien. En als ze daarna ook nog eens vertelt wat ze allemaal met wee en degenen heeft uitgespookt, dan heb ik er tenminste ook wat aan. Alhoewel ik er zeker van ben dat ze het weleens heeft gedaan, is mijn vrouw daar niet zo happig op. Ik wel, daar moet ik eerlijk in wezen. Het is die spanning hè, daar gaat het in negen van de tien gevallen om. Maar goed, drie weken geleden hadden mijn vrouw en ik net een knallende ruzie achter de rug. Besloten met een fantastische vrijpartij, beloofde ik haar toen (voorlopig) geen andere vrouwen meer te beminnen.

Het weer was prachtig. In ons land zoveel mooie dagen achter elkaar; je zou bijna denken dat de milieuverontreiniging toch nog iets goeds in petto heeft. Ik moest voor het werk in Amsterdam zijn, net na de ochtendspits. Daarom besloot ik met de trein te gaan omdat parkeren rond deze tijd in de hoofdstad een ondoenlijke zaak is. Ik was echt in een goed humeur. Ik durfde zelfs over de Walletjes te lopen zonder daarbij in welke verleiding dan ook te komen. -Overigens heren, mocht u ooit langs raamprostituées lopen, keer nimmer uw hoofd af en lach ze zeker niet uit. Niets is voor deze arbeidsters zo frusterend als de handel hen negeert of afzeikt. Wees altijd hoffelijk, kalm en laat op een respectvolle manier weten dat u nu even geen interesse heeft. Maar dat terzijde.- Nog steeds in een opperbeste stemming kwam ik op de afgesproken plaats aan. Ik belde aan en de deur werd automatisch geopend. Het was een kantorencomplex voor startende ondernemers. Ergens op de begane grond was een centrale receptie met een leuke dame. Op elk van de vier etages een lange gang met aan weerszijden kleine kantoorunits. Ik meldde me dus bij de leuke dame. Zij wist me te melden dat mijn afspraak iets later kon worden omdat mijn potentiële businesspartner in de file zat. Nou vraag ik je, werk je in Amsterdam en...tsss. Maar goed, de receptioniste leidde me naar één van de vele leegstaande units en bood me een kop koffie aan. De laatste huurder had waarschijnlijk niet veel tijd gekregen om te verhuizen; het merendeel van de spullen stonden er nog in. Slurpend aan mijn koffie, begon ik ongenteresseerd in een Elsevier uit '92 (!) te bladeren.

Na een half uurtje ging plots de deur open. Ik wilde al opstaan om mijn afspraak te begroeten, toen een bevallige dame de ruimte binnenkwam. "Hallo, ik ben Esmeralda", stelde ze zich voor met een zwaar Spaans accent. Enigszins van mij stuk gebracht stelde ik mij ook voor. Na dit eerste protocol stonden we allebei wat onwennig tegenover elkaar. Omdat zij niet de persoon ernaar leek, de volgende stap te nemen, nodigde ik haar uit naast mij plaats te nemen op de bank. Met stijf opgetrokken knieën zat ze naast me en lachte af en toe. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen wederom in het tijdschrift te bladeren en besloot tot een praatje.

"Mooie weertje hè", was mijn animerende opening. Esmeralda knikte enthousiast en stamelde iets wat op 'ja' leek. Stilte. "Jaha", probeerde ik het weer, "Echt een weertje om erop uit te trekken". De Spaanstalige vrouw keek mij niet begrijpen aan. "Uit", verduidelijkte ik. "Uit, lopen. Er-op-uit-trekken", spelde ik fraai omlijst met brede armgebaren. Esmeralda knikte bedachtzaam. Je zag haar nadenken. "Aaa jaa", prevelde ze en ze lachte bemoederlijk-ondeugend naar me. Ik deed wat schaapachtigs terug. Plots gaat de mediterraneese schoonheid voor me staan en doet al haar kleren uit! Zomaar, zonder enige reden toont ze de hele santakraam aan mij! Begint ze poedelnaakt ook nog eens voor me te paraderen op die hakken van haar. Kontje naar achteren, enfin u kent dat wel.

"Ooh shit", zei ik, "en ik had nog wel zulke goede voornemens". Esmeralda stopte met lopen en keek mij vragend aan. "No, it is nothing. It is not your fault", probeerde ik in mijn beste Engels. Het gezicht van de cappuccino-bruine tante betrok zo mogelijk nog meer. "Ach, wat de heck", zei ik moedeloos, "kom dan maar weer naast me zitten". Ik gebaarde dat ze weer moest gaan zitten. Schaamteloos nam de mooie vrouw weer naast me plaats en staarde wederom naar een vloerplint aan de andere kant van de kamer. Nu ze zo dicht naast me zat, kreeg ik het er warm van. Ze was wel heel erg mooi. Flinke tieten, strak in het pak en een geschoren driehoekje. Ik vermoedde dat daar een fantastisch pruimpje onder zat. En ze rook zo lekker. Eerlijk gezegd, niet lekker, maar opwindend. Ik deed mijn ogen dicht en trachtte me op de zojuist afgesloten ruzie-week met mijn vrouw te concentreren. Maar dat ging verdomde moeilijk. Esmeralda's geuren drongen diep het primitiefste gedeelte onder mijn hersenpan binnen. Een vleugje zweet vermengd met wat parfum. En dat alles omlijst met een geurtoon die mij wel bekend voorkwam. Toch kon ik de geur in deze mix niet één, twee, drie thuisbrengen. Ik besloot me daarop dus maar te concentreren. Maar dat had ik beter niet kunnen doen. Ik had nog niet de verstorende geuren van elkaar gescheiden, of die ene overblijvende sloeg me zowat tegen de grond van herkenning. Deze vrouw droeg de geur van geile sex met haar mee. Met wijd opengesperde ogen keek ik haar aan. De naakte Esmeralda keek geschokt terug. Het beest barstte in mij los. Alle geile details aan deze vrouw vielen mij in één keer op: haar schaamstreek, haar borsten, het strakke kontje en de vragende mondlippen.

Ik zakte door mijn knieën. Op de grond realiseerde ik me, dat ik op dat moment nog kon terugtrekken, afhaken, stoppen, uitscheiden, kappen! Maar dat specifieke moment glipte als zonnebrandolie door mijn vingers. Mijn hoofd kwam steeds dichterbij de mannelijk hel of, zo u wilt de vrouwelijke hemel. En toen ze haar benen van elkaar deed om mij er beter bij te laten kunnen, was het hek al helemaal van de dam. Wild wierp ik mijn hoofd tussen het geroutineerde schaamvlees van deze vrouw. Af en toe keek ik op en zag haar stralen. Ze vond het blijkbaar ook lekker. Hierop reageerde ik door nog beter mijn best te doen. En jawel, Esmeralda deed haar ogen dicht en genoot. Met twee handen tegelijk pakte ze mijn hoofd beet en duwde me tegen haar aan. Ze smaakte naar sex, honing en tequilla tegelijk. Ooh mensen wat wilde ik die vrouw hebben. Maar vooral mijn pik voelde zich op dat moment niet erg thuis. Zo goed als kwaad dat ging, bevrijdde ik mijn groter wordende vriend uit zijn cel. Ik ben nogal zwaar geschapen, en aan Esmeralda's reactie te horen was ze het in deze met mij eens. Vrijwel direct nam zij het heft in handen door mijn janknakkel tussen haar fantastische mondlippen heen en weer te schuiven. Het puntje van haar tong tastte precies de juiste plaatsen af op het juiste moment. Esmeralda was een routinier, daar hoefde je geen veteraan voor te zijn om dat op te merken.

Vaag realiseerde ik me dat ik wat aan mijn vrouw had beloofd. Maar ook die laatste banden met mijn realiteit ebden weg toen de beroepsminnares zo positie nam dat ik recht in haar uitgelebberde, pulserende spleet kon kijken. Ik genoot, ik zwijmelde weg en hoopte dat leven nooit iets meer zou betekenen dan deze invulling eraan. Ik keek via haar goddelijke billen, langs haar vrouwelijke rug, tegen de achterkant van haar hoofd. Het wijffie werkte hard. Op en neer, op en neer, telkens zakte haar hoofd over mijn penis. Haar haren streelden bij iedere neergaande beweging mijn bovenbenen. Ik rilde, genoot. Het zaad maakte zich al los uit mijn ballen. Wilde ik deze ervaring nog wat verlengen, dan moest ik snel handelen. Met natuurlijke tegenzin, liet ik haar blijken dat ze moest stoppen. Esmeralda lachte. Blijkbaar was ook de duivel in haar geslopen. Ze duwde me terug op het bed en ging gehurkt boven mij staan. Ik keek nog steeds tegen haar heerlijke vleespartijen aan, en zag dat ze langzaam naar beneden zakte. Hierdoor opende haar bekken zich. Ik meende wat spettertjes geilvocht op mijn benen te voelen. We slaakten allebei een zucht toen mijn prikkie-prik haar schaamvlees raakte. Esmeralda stiette één langgerekte kreun toen ik bij haar naar binnen drong. Ze bleef gehurkt staan, dat wel. Maar met een feilloze beheersing van haar ledematen wist ze er voor haar het meeste uit te halen. Ik miste één van haar armen. Met een schok realiseerde ik me dat ze zich daarmee aan het vingeren was. Weer werden mijn inwendige poorten van de zaadreservoirs open gegooid.

"Por favor", gilde ik het uit, terwijl ik me nu helemaal omdraaide. Esmeralda viel op ruggelings terug op het bed. Even bleef ze liggen, ze staarde me aan. Haar blik veranderde langzaam van geroutineerd naar iets van overgave. Blijkbaar was er heel wat van mijn gezicht af te lezen. De mooie vrouw opende haar benen. Ik keek recht in haar zompige kut. Haar geuren dampten mij verleidelijk tegemoet. Alsof ze mij in haar lichaam wilde lokken. En ik, die oh zoveel trouw aan zijn vrouw had beloofd, moest er toen aan geloven. Als in een trance zie ik nog steeds mijzelf mijn pik richten. Met de lans vooruit, viel ik tussen haar benen en propte en passant mijn gezwollen maatje in haar onderlichaam. Vrijwel meteen begon ik haar te pompen, hard en genadeloos. Haar zachte borsten met de stijf naar bovenstaande tepels dedderden willoos over haar lichaam. Ze week zover mogelijk uiteen met haar benen. Lenig als Esmeralda was, had ik een vrouw nog nooit zo diep geneukt. Ze had haar ogen gesloten. Haar felrode tongetje streek verleidelijk van de ene, naar de andere mondhoek. Het strakke, weelderige vlees van haar bovenbenen danste in het ritme dat ik aangaf. Alle mensen, wat was die vrouw lekker om te neuken. Voor mij was dit de beste tampeloerderij in jaren.

Met veel gesteun zei ik in het Nederlands dat ik zou gaan komen. Wat ik zei had ze nooit kunnen begrijpen, maar in de liefde spreekt het lichaam. Esmeralda moet gevoeld hebben dat mijn pik nog een stukje ophardde. Eveneens moet ze gemerkt hebben dat mijn stoten krampachtiger werden. In elk geval moedigde ze me in haar landstaal aan. Ook daar verstond ik niet veel van. Maar de strekking ervan had ik zelfs in het Chinees kunnen verstaan. Ze wilde dat ik haar platwalsde, tot gort neukte. En dat deed ik dan ook. Het bevrijdende sperma joeg ik onder luid geschreeuw diep in haar onderlichaam. Esmeralda kreunde. Ze holde haar rug zo ver mogelijk en hield me tijdens de laatste spermagolven dicht tegen haar aan.

In deze houding bleven we nog even zitten. Toen zwaaide de deur open en twee mannen kwamen de kamer binnen. Ik schaamde me dood. Eén van hen herkende ik als mijn afspraak. Geamuseerd keek hij toe hoe ik mijn pik uit de zwijmelende Latino-dame haalde. Dikke spermadraden dropen van mijn knakker af. De andere man kon ik niet thuisbrengen. Aanvankelijk was hij met stomheid geslagen. "Senora Esmeralda de Cortez", wist hij er uiteindelijk stamelend uit te brengen. Mijn minnares ontwaakte ruw uit haar roes. Ze keek eerst de stotterende man aan, toen mij. Even bleef het rustig, waarbij ik schaapachtig naar haar probeerde te lachen. Maar al snel barstte de heetgebakerde dame los in een enorme Spaansgetinte scheldpartij die eindigde met een gigantische klap op mijn wang.

Einde van het liedje was dat mijn afspraak toch nog uitmondde in een fijne zakelijke overeenkomst -alhoewel we geen handen hadden geschud, maar dat kon ik wel begrijpen-. Mijn vrouw zei naderhand van drie meter afstand al geroken te hebben dat ik weer had liggen ketsen. Dat was dus weer genoeg stof voor een langdurige huishoudelijke discussie. En wat er van Esmeralda is geworden? God mag het weten. Maar iets in mij zegt dat dit vrouwtje het wel zal redden in deze boosaardige wereld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten