Mensenkennis zit 'em in de 0906-lijn...

Raymond keek naar de telefoon. "Zal ik het wel..., zal ik het niet doen", vroeg hij zich af. De man was nieuwsgierig. De man was geil. En de man was eenzaam... Zijn vriendin was al drie maanden voor één of andere stage naar het buitenland. Het viel hem steeds moeilijker haar trouw te blijven. 's Avonds moest hij zich werkelijk aan de bank vastbinden om niet op jacht te gaan, om niet uit te gaan. Er bleef dus weinig over dan een potje rukken en... de telefoonmeisjes! Het kostte dan wel wat. En hij wist dat die vrouwen het ook deden voor het geld. Maar toch... De illusie dat je even belangrijk bent, dat er even geil tegen je wordt gesproken, dat is goed voor mannen. Daar worden ze minder eenzaam van. "Ach, wat kan het mij ook schelen", zei Raymond plots kordaat en pakte de telefoon. Hij kende de 06-nummers uit een bekend herenblad. Zijn vinger beefde terwijl hij intoetste. Vrijwel meteen werd hij doorverbonden. Het was een luisternummer, dat vond hij op dit moment wel veiliger. De meisjesstem die hij hoorde benam hem direct de adem.

Hallo, hier met Anette. Je kent het wel... Van die meisjes die op school altijd lopen te dollen over sex... Mhmmm... Nou ik ben er één van... Ik let er altijd op dat ik niet te ver ga.... Mhmm... Het moet wel leuk blijven... Maar met Harry was het anders... We daagden elkaar uit... Ik vertelde hem 's maandags in de aula wat ik de dagen ervoor had uitgespookt... En hij mij... Zo werden we nogal intiem met elkaar... Het idee dat sommige meisjes neuken voor geld... Dat vond ik altijd al een interessante gedachte... Dat vertelde ik hem... Hij had het ook... Betaald neuken... Mhmmm... Het gebeurde een vrijdag... We geilden elkaar weer eens op... Wie durfde het verst te gaan... Toen stelde hij het voor... Oooh jaah... Ik zou me die avond als een hoertje moeten verkleden... En... Mhmmm... In de bekende straat van onze stad gaan staan... Mhmmm... Oooh jaah... Hij zou me eerst een tijdje in de gaten houden.... En me dan ophalen... Om een nummertje in het motel te maken... Eerst wilde ik er niets van weten... Maar ik werd er bittergeil van... Mmhmmm... Diezelfde avond belde ik hem op... Ik zei alleen Ja... Eeheheeehh... Ik stond op de hoek... De andere hoeren keken naar me... Echte hoeren... Mhmmm... Met een werkkut... Maar ze hielden zich rustig... Aaahhjaah... Al die klanten die stopten voor me... Ik werd er zo geil van... Met moeite wist ik van mijn kutje af te blijven... Mijn broekje was al zo nat... Ik hoopte dat mijn klasgenootje snel zou komen... En daar stopte hij... In de wagen van zijn vader... Mhmm... jaah... Hij speelde het spel goed... Bekeek me eerst van top tot teen... Mhmmm... Het geil sijpelde nu werkelijk langs mijn benen... Oh... God wist hoe graag ik gepaald wilde worden... Mhmmm... Toen... Mmhmm... Draaide hij zijn raampje open... Hij vroeg hoeveel het was... Ik noemde het bedrag... En... Oooojaah... Hij liet het me zo zien... Als ik het aanpakte... Dan zou het gebeuren... Dan was ik de hoer... Een echte hoer... Mhmmm... Aaahjaah... Zo bleven we even staan... En toen.. Ahahahaja... Toen pakte ik bevend het geld aan... Ook zijn handen beefden... Hij deed de deur voor me open... We zeiden niet veel in de motelkamer... We waren geil om dat we zo eerlijk waren tegen elkaar... Ik vroeg hoe hij het wilde hebben... Maar hij zei niets... Pakte me opeens bij mijn schouders en drukte me het bed in... Hij vroeg fluisterend in mijn oor: "Wat ben je, wat ben je".." Ik dreef weg... Mhmmjaaah... Ik liet mijzelf helemaal gaan... Aaiaiaii... Pffff... Mijn klitje zwelt... Mhmmm... Ik spreidde mijn benen... Hij keek recht in mijn natte poes... En ik antwoordde: "Ja, ik ben een hoertje..." Ik ben een hoer... Neuk het dan maar... Gebruik me... Bezit me... Aahajaahh... Je hebt ervoor betaald!!!" Het zaad kwam al vlug... Oioiioi... Tegen mijn kutje... Tussen mijn schaamlipjes... Mhmmm... Op mijn borsten... Mhaajaaahh... Hij... Hij... Hij had ervoor betaald... Aaahahhhhh!!!!! Ik kooooom!!! Mhmm...

Zachtjes legde Raymond de hoorn op de haak. Sperma kleefde aan zijn andere hand. Hij staarde voor zich uit. Het tolde in zijn hoofd. "Dit kon niet gespeeld zijn", dacht de man. "Ze, ze meende er ieder woord van. Dit kun je niet acteren". "Dit was echt, dit was eerlijk", schreeuwde hij nu uit. Raymond ging zitten. Hij probeerde zich een voorstelling van Anette te maken. "Lang, blond, jong, beschaafd", associeerde hij haar uiterlijke kenmerken met de stem. Dat dit 'toevallig' ook zijn ideaal-karakteristieken waren, daar dacht Raymond niet bij na. Neen, de man was eenzaam, geil èn verliefd op een stem. Anette's stem...

"Vandaag is het vrijdag", bedacht hij zich ineens actief. "Op vrijdag staat ze in een bekende straat. Ik weet, ik voel dat het hier in de stad is", hoorde hij zichzelf denken en nam actie. Hij vloog naar boven, waste zijn pik en deed zijn beste kloffie aan. Nog geen half uur later zat hij in de auto, op zoek naar zijn Anette. Veel over Raymond kan gezegd en gedacht worden, maar hij was er weer eens uit. De zwoele nacht in.

Het was druk in de straat. Op de laatste vrijdag van de maand, hebben de meisjes handenvol werk. Zenuwachtig trommelde Raymond met zijn vingers op het stuur. Hij spiedde van links naar rechts. Op zoek naar het jonge, blonde amateurhoertje. Bijna ramde hij een andere klant die stil stond om over een prijs te onderhandelen. "Pfff, dat ging bijna mis", zuchtte hij hardop en in een vlaag realiseerde de man zich hoe zielig hij nu eigenlijk was. Hij was een hoerenloper geworden en stond in een file naar hoertjes te kijken. Maar toen nam de stem het weer over. Hij hoorde weer hoe Anette zich voorstelde, hoe zij klaarkwam en wat ze eigenlijk over zichzelf trachtte te zeggen. Raymond schudde zijn hoofd en keek verder. Weer trapte hij opeens op de rem. Nu om een andere reden. Op het trottoir rechts van hem, stond ze. Althans, ze beantwoordde precies aan het beeld dat hij van haar had. Vanuit zijn auto bekeek Raymond haar. Ze werd net afgezet en bedankte de bestuurder. Maar dat deerde hem niet; zij was het. Ze moest het zijn!

Snel draaide hij het raampje open van de bijrijdersplaats. Zijn stem sloeg bijna over toen hij opgewonden riep: "Hallo! Hé hallo meisje, heet jij soms Anette?" Verbaasd lachend liep ze op hem af. Ze zakte door haar knieën en keek hem niet-begrijpend aan. Raymond kreeg een brok in zijn keel. Haar jonge borstjes piekten uitdagend de wagen in. Met moeite wist hij uit te brengen: "Ben jij Anette? Het meisjes van die 06-lijn...?" De ogen van de hoer lichtten op. "Alweer een klant, zo snel al", dacht ze. Maar ze zei: "Natuurlijk ben ik Anette. Wat je wilt schatje. Je bent werkelijk een schatje". Raymond slaakte een zucht van opluchting. "Kom dan. Kom, stap snel in. Ik wil met je praten". 'Anette' bedacht zich geen moment, dit kon nog wel eens een hele goede avond worden...

Raymond scheurde naar huis. Onophoudelijk keek hij haar aan. Het hoertje werd er verlegen van. Eenmaal in huis, behaagde hij haar, deed zijn best voor haar. De vrouw van zijn dromen, letterlijk, zat bij hem de woonkamer! Het hoertje besloot het spelletje mee te spelen. Het was tenslotte een leuke vent, woonde leuk en zou ook wel een leuke, dikke beurs hebben. Ze besloot die avond Anette te spelen, Anette te zijn. Met een sherry'tje in haar hand en heerlijk onderuit gezakt in de luxueuze bank, hoorde ze hem vertellen van haar. Ze was een schoolmeisje, speelde af en toe het amateur-hoertje en liet zich tijdens het vrijen helemaal gaan. Anette zag dat hij haar bewonderde, haar aanbad. Hij vertelde, druk-gebarend en ijsberend door kamer, over allerlei overeenkomsten tussen hem en haar. Overeenkomsten die hij zelf bedacht, maar die er daardoor niet minder om waren. Voor hem niet... en dus ook niet voor het hoertje.

"Wees nou eens rustig", zei Anette moederlijk. "Het is inderdaad een fantastische ervaring, ook voor mij. Maar kom nu eens even bij me zitten". Als een lammetje zo mak, nam de man naast zijn droomvrouw plaats. Anette schikte zich meer naar hem. Ze streelde zijn dijbeen. Raymond slikte. Hij zag hoe haar rood-gelakte nagels zijn kluis naderen. "Raymond", kweelde ze ondeugend, "Het is voor mij werkelijk fantastisch... Ik zou me graag aan jou willen geven, mhmmm...? Raymond slikte nog eens. In opperste verbazing hijgde hij uit: "Je bent het echt!" Anette knikte en met een zoet-zwoele stem herhaalde ze: "Ik ben het echt... Ga je mee?" Ze wandelde naar de trap en nodigde hem uit voor te gaan... Strompelend en wezenloos voor zich uitkijkend, ging Raymond haar voor, naar de slaapkamer.

Anette had haar kleren al uit. In haar geile lingerie-setje zat ze op het bed. Ze slaakte zachte geluidjes. De slaapkamer beviel haar best. Haar jonge tepeltjes drukten opgewonden tegen het kant aan. Ze was bereid zich bij hem te laten gaan, zich aan hem te geven. Steels keek ze de man aan en boog voorover, naar zijn zwelling. Knoopje voor knoopje verminderde de druk op zijn neukpaal. Zachtjes haalde het jonge hoertje hem eruit. "Mhmmm..., die ziet er goed uit", zuchtte ze in alle eerlijkheid. De geilheid sloeg toe bij het jonge meisje. Eindelijk was er een klant bij wie ze zich helemaal kon laten gaan. Ze pakte de neuklat met beide handen beet en bracht hem naar haar mond. Met haar tongetje bevoelde ze de eikel. Hij smaakte zoet, iets wat ze maar bij weinig mannen tegenkwam. In vervoering om de smaak en in vervoering om zichzelf, hapte ze in de grote stijve pik. Een geile schok voer door haar heen toen ze hem hoorde kreunen. Intens en vol emotie deed het jonge meisje haar werk. Raymond merkte dit en keek hoe het zachte meisjeskontje wulps op en neer hupte bij haar pijpende bewegingen. Hij begon onvast op zijn benen te staan. "Ojee", kermde de naïeve man. "Ik geloof dat ik al moet komen". Het meisje kreunde loom. "Nee, niet doen. Ik wil alles hebben, maar niet meteen. Mhmm... Ik wil van je genieten. Ga op het bed liggen en ontspan jezelf". Eén duwtje van het jonge ding was genoeg om hem op het bed te laten vallen. Raymond zuchtte meerdere malen diep, hij moest zich ontspannen...

Anette's pijperij volgde zijn diepe ademhaling. Het naderend orgasme ebde daardoor weg, puur genot achterlatend. "Ooh jaah", kreunde het meisje, "Dit is wat we willen, zo gaat hij goed". Raymond knikte onzeker, "Ja hè?" Anette beaamde het en keek naar de dikke lul. Het eerste deel van het werk was gedaan. Nu wilde ze hem in haar hebben. Ze beklom zijn lichaam en draaide daarbij verleidelijk met haar zachte billetjes. Het vrouwtje pakte zijn pik en leidde die voorzichtig in haar sneetje. Glimmend stond de penistop tegen haar lichaamsopening, het heerlijk roze sneetje tussen haar benen. Het vocht tussen haar schaamlipjes deed de rest. Ze zakte omlaag en de lul drong in haar. De vrouw zuchtte, ze voelde hem goed.

Ook Raymond werd iedere prikkeling van zijn lul in haar neukkanaaltje gewaar. Het was heerlijk, bleef heerlijk. Hij voelde hoe Anette met haar hand zijn pikwortel masseerde. Hierdoor verminderde de druk op zijn eikel alleen en bleef het genot heerlijk en constant. Anette masseerde inderdaad zijn pik terwijl die in en uit haar lichaam gleed. Maar tegelijkertijd drukte ze steeds harder met de handpalm op haar eigen clitoris. Voor haar werd iedere penetratie intenser, gevoeliger. Ze had het gevoel alsof langzaam maar zeker haar hele onderlijfje open werd gemaakt. Een zoete openheid. Haar kreuntjes kwamen van haar diepste bewustzijn, gemeend en intens. Haar clitoris zwol op. Ze perste het minipikkie steeds harder tegen de jonge, maar rood-gezwollen schaamlipjes. Ze ging klaarkomen. Haar orgasme liet zich niet beschrijven. Het was niet zozeer een hoogtepunt, als wel een breedtepunt. Het ontspande alles. Even was Anette het amateur-hoertje, annex schoolmeisje, annex de kosmos zelve. In één vloeiende beweging werd ze erdoor overspoeld. En in één vloeiende beweging gaf ze het weer terug aan de wereld. Het meisje kwam klaar en kreunde vanuit haar binnenste.

Het was even stil. Raymond keek naar haar rug. Ze wiegde op de naweeën van haar orgasme. Het lange, blonde haar bewoog alsof het werd gevoerd door een zwoele bries. Ze keek over haar schouder naar de man. Raymond zag dat ze huilde. Hij wilde iets zeggen, maar ze schudde ontkennend. "Nee, niets zeggen", snotterde ze, "Even wist ik het weer. Wat het was een meisje, een vrouw te zijn". Raymond kreeg een brok in zijn keel. Hiervoor was hij verliefd op haar geworden; de geile overgave. Anette vermande zich. "Maar nu weet ik des temeer wat ik ook ben. Ik ben ook een hoer. Een gat dat je mag pakken. Een gat dat jouw geld afneemt, een spleet van macht". Raymond's pik begon direct in haar kut te trillen. Het meisje merkte dit. "Dat windt jou ook op hè. Dat ik zoiets weet. Dat ik zoiets ervaar". De man knikte wat ongemakkelijk. Het delletje stapte van hem af. De penis trilde na toen hij uit haar kut gleed. Kutgeil spetterde op zijn benen.

"Neem me dan maar", kreunde ze. "Neem het jonge hoertje". Anette ging op haar knieën zitten en duwde haar kontje omhoog. De vochtige geilspleet opende zich. Raymond keek recht in haar naakte, natte pruim. Met één hand om haar middeltje en de andere om zijn pik, nam hij achter haar plaats. Toen duwde hij zijn lichaam naar voren en doorboorde het jonge, geile ding. Ze rilde en kreeg kippevel. "Mhmm jaah, paal me. Steek de hoer... Mhmmm... Steek de hoer in mij...", kreunde ze zacht. Hij wist dat ze het niet tegen hem had. Hij kende Anette; ze had het tegen zichzelf! Zijn stoten waren meteen ongecontroleerd. Nu voelde hij wel alleen zijn eikel. Zijn handelingen waren nu gericht op het bespuiten; het inspuiten van dit jonge, zachte vlees. Het zaad nam bezit van zijn buis. Centimeter na centimeter. Voor één seconde duurde het hem een eeuwigheid. Met beide handen pakte de man haar billen. Hij stiette rauwe kreten uit. Hij scheidde zijn zaad uit met grote kracht en drukte daarbij zo dicht mogelijk zijn onderbuik tegen haar kontje. Hij nam maar; nemen in de breedste zin van het woord. Dit was het ultieme mannelijke orgasme en zij ontving. Onderwierp zich dit keer.

Anette liet zich op haar buik vallen. De man was klaar. Zaad lekte nog uit zijn buis en viel op lijfje. Het was warm, ze smeerde het uit. Het vrouwtje draaide zich om. Ze keken elkaar diep in de ogen aan. Toen zei Raymond: "Je bent Anette niet hè?" De jonge vrouw keek hem ernstig aan, "Ik ben Anette wel". Raymond knikte bedachtzaam. Een warme gloed doortrok zijn lichaam; hij hoorde wat hij eigenlijk al wist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten