Ik, Bert en Harry - Deel 1

Al maanden had ik ernaar uitgekeken, en nog veel langer had ik erover gedroomd en gefantaseerd. Ook al had ik al jaren een vriendin, ik moest vaak denken aan het pijpen van een andere man. Of eigenlijk meer het pijpen van een duo. Een dominant duo. Twee lange, gladgeschoren pikken van een duo dat mij eens even flink onder handen zou nemen. Dat duo pijpen, gedwongen worden te pijpen, die lange pikken in m'n keel geschoven te krijgen, ook al stribbelde ik tegen. En vervolgens doorgeneukt worden als een teef. Op een chatbox had ik in een geile bui Bert ontmoet.

Z'n naam viel me op, bij '21cm' denk ik altijd meteen 'dat zal wel' in plaats van 'lekker'. Maar toen ik ernaar vroeg, had Bert meteen gezegd dat hij weliswaar een lange lul had, maar dat die niet echt dik was. Ik dacht toen meteen aan die lul in mijn keel, en was door gaan vragen. Het bleek dat Bert, 32 jaar, een vriend had, Harry. Harry was 34 jaar, en daarmee waren ze allebei een paar jaartjes ouder dan ik. Volgens Bert had Harry een pik die even lang was als die van hem, maar dikker. Een stuk dikker. Toen kregen we het over onze voorkeuren. Ik vertelde hem over mijn fantasie met een echt geil duo, en hij vertelde over hoe zowel hij als Harry soms zo dominant en grof konden worden dat ze er allebei van schrokken.

Ze wilden zich graag eens helemaal laten gaan, maar dan niet op elkaar. Ze zochten iemand die geilde op hun lange pikken, die alles met zich zou laten doen, en geen druppel zaad verloren zou laten gaan. Bert en Harry geilden er namelijk allebei enorm op dat de grote hoeveelheiden zaad die ze spoten, allemaal ergens in zouden gaan, en ook zouden blijven. Chatcontact werd MSN contact, en daar werden de fantasieen steeds concreter, en geiler.

Bondage, deepthroaten onder dwang, verschillende standjes, het dienen als echte pijpslaaf terwijl ze film keken, onder de douche stonden of in bed lagen, zelfs plasseks en groepsseks kwamen regelmatig langs en maakten ons allebei supergeil. Allebei, want Harry had ik nog steeds niet 'gesproken'. Dat kwam nog wel, zei Bert, Harry was wat dominanter dan hij. Ik vond dat niet erg, ik vond het eigenlijk best geil. Na een paar MSN gesprekken vond ik dat het zo goed klikte, dat ik maar es gewoon de stap moest nemen en af moest spreken met Bert en Harry. Ik stelde voor dat ik langs zou komen bij hen thuis, en dat nadat de voordeur dicht zou gaan, zij de leiding zouden nemen. Dat vond Bert een prima idee, en dus spraken we af op een donderdagavond.

In de auto op weg naar 's-Hertogenbosch, waar Bert en Harry woonden, was ik ontzettend zenuwachtig, maar ook enorm geil. Ik parkeerde mijn auto, en liep door de slecht verlichte straat naar nummer 12. Belde aan, en dacht even dat er niemand open zou doen. Maar net toen ik om wilde draaien, ging de deur een kiertje open. Ik herkende Bert, hij mij gelukkig ook. De deur ging iets verder open, ik zag dat zijn haren nat waren en bovendien had hij een badjas aan; die kwam net onder de douche vandaan. We gaven elkaar een hand, ik deed de deur achter me dicht, en Bert zei me te blijven staan. Hij liep naar het licht, en deed het uit.

Het was ineens pikdonker. Ik zag helemaal niets meer, maar zei niets. Bert kwam naar me toe lopen en begon me zonder iets te zeggen uit te kleden. Mijn jas ging uit, mijn trui, t-shirt, hij trok de knopen van m'n broek stevig open en ik hoorde hem knielen om m'n veters los te maken. Hij trok m'n broek omlaag tot op m'n enkels, en zei me uit m'n kleren te stappen. Binnen 1 minuut stond ik naakt in de gang. Bert zei me op m'n knieen te gaan zitten, wat ik meteen deed. Een paar seconden later voelde ik Bert voor me staan, hij pakte m'n hoofd met twee handen vast en drukte het tegen z'n badjas aan. Ik voelde z'n harde pik kloppen tegen m'n gezicht. Hij reed even tegen m'n gezicht, kreunde zachtjes en deed z'n badjas toen open.

Hij zei dat ik m'n mond open moest doen, en toen ik dat had gedaan stopte hij zijn eikel in mijn mond. Toen waren de laatste zenuwen weg, en begon ik voorzichtig te zuigen op zijn eikel. Bert kreunde nog wat harder en moedigde me aan. "Goedzo, lekker sletje van me. Zuig maar aan die lange pik. Zuig op m'n eikel, zuig er maar lekker hard op!" Ik deed m'n best, en voelde al snel dat Bert voorzichtig kleine neukbewegingen begon te maken. "Oh wat ga ik jouw mondje zometeen lekker neuken. Helemaal in die lekkere keel van je, tot m'n ballen op je gezicht rusten. Je gaat die pik helemaal inslikken, geile slet!". Berts pik bewoog nu steeds in en uit m'n mond, en ik voelde hem al achter in m'n keel. Ik moest bijna kokhalzen, en toen ik met m'n hand voelde hoe ver hij in me zat, kon mijn hand nog gewoon om het deel van zijn pik dat buiten m'n mond was.

Precies op dat moment duwde Bert zijn pik stevig achterin mijn keel en hield zijn eikel hard tegen mijn keel gedrukt. Ik moest kokhalzen, en dat maakte Bert alleen nog maar geiler. Hij zei dat het tijd was voor het echte werk, ik moest gaan staan en hem volgen naar boven. Boven aangekomen werd ik naar de ook pikdonkere slaapkamer begeleid en moest ik op mijn rug op het bed gaan liggen. Mijn hoofd achterover de rand, mijn benen wijd gespreid op het bed. Ik deed braaf wat me gezegd wordt, mijn pik was ondertussen ontzettend hard geworden. Bert zei me m'n mond weer open te doen, en toen ik dat had gedaan merkte ik dat hij bij mijn hoofd kwam staan.

Hij stopte zijn eikel weer in m'n mond en hield hem stil terwijl ik eraan sabbelde. Toen hoorde ik nog iemand binnenkomen. Dat moest Harry zijn. "En Bert, hoe gaat het met onze nieuwe zaaddump?" Bert grinnikte, haalde zijn eikel uit m'n mond en zei dat hij dat zelf maar moest proberen. Ik voelde een hand die m'n mond zo ver mogelijk open trok, en het volgende moment zat er een ontzettend grote eikel in m'n mond. Tering, als dit alleen Harry's eikel al was, dan moest hij bijna een paardenlul hebben! Ik begon driftig te zuigen, en net als Bert begon Harry al snel kleine neukbewegingen te maken.

Sneller dan bij Bert moest ik kokhalzen, en net als bij Bert was dit voor Harry reden om wat ruwer te worden. Hij begon m'n mond steviger te neuken, en kreunde twee keer zo hard als ik kokhalsde. Op een gegeven moment haalde Harry zijn dikke pik uit m'n mond. Hij maakte plaats voor Bert, die verder ging waar hij net was gestopt. Hij begon meteen lange halen in m'n mond te maken en duwde zijn eikel steeds tegen m'n keel. Ik kokhalsde en bleef maar kokhalzen terwijl Bert z'n pik steeds diep in m'n mond stak. Ik moest m'n benen in de lucht steken, en terwijl Bert m'n enkels vastpakte, vertelde hij Harry hoe lekker het was om mijn mondje te neuken, en dat hij zijn best moest doen om me niet al te snel te laten stikken in zijn grote hoeveelheid hete zaad.

Hij zei het zo geil dat ik op dat moment ALLES had gedaan wat ze hadden gezegd. Dat bleek niet nodig, want op dat moment voelde ik dat Harry tussen mijn benen kwam zitten. Hij smeerde een dikke klodder van iets kouds op m'n kontje, en toen voelde ik de eikel, die ik net nat had gemaakt met m'n mond, tegen m'n gaatje aan duwen. Al had ik wat willen zeggen, het had niet gekund. Bert was steeds dieper m'n mond aan het neuken en daar duidelijk niet van plan mee te stoppen. Het enige dat ik kon doen was kreunen, kreunen van die lange pik in mijn mond die me steeds liet kokhalzen. Maar dat hield zomaar op!

Bert mompelde iets over dat nu zou worden beslist of ik vaker mocht komen, Harry kreunde heel geil en vloekte tegen Bert dat ze me eens een lesje zouden leren. Ik vroeg me af hoe, en net op dat moment pakte Bert mijn hoofd vast, duwde het stevig achterover en duwde zijn pik in 1 keer in m'n mond, duwde door en stak zijn pik tot aan zijn ballen in m'n keel. Kokhalzen lukte niet eens, ik stribbelde tegen maar op dat moment pakte Harry mijn bovenbenen stevig vast, en duwde volgens mij zijn hele pik in 1 keer in m'n kontje. Ik wist niet of ik moest huilen, schreeuwen of gewoon keihard klaarkomen. Tijd om na te denken had ik niet, want Bert en Harry waren allebei aan het neuken gegaan.

Op mijn kontje werd ruw ingebeukt door Harry, en Bert zorgde ervoor dat alles onder mijn kwijl zat door mijn gezicht te neuken alsof het een kontje was. Met lange halen neukten ze me door, met maar 1 doel. De kreunen werden harder, sneller, en plotseling duwden zowel Harry als Bert hun pikken zo diep mogelijk in me, en voelde ik het overal in me stuiptrekken. Hete stralen zaad werden diep in me gespoten terwijl Bert en Harry hun pikken zo diep mogelijk in me hielden. Uiteindelijk haalden ze hun pikken uit me en mocht ik om beurten hun eikels aflikken om de laatste druppels zaad door te slikken.

Bert en Harry zeiden me te blijven liggen, liepen de kamer uit en deden de deur achter zich dicht.

Wil je dat ik deel 2 schrijf? Vind je dit geil, ken je een duo of maak je deel uit van een duo dat minimaal net zo geil is als dat in mijn verhaal? Mail me dan op michael_loves2suck@hotmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten