Hete dagen

Nou, da's ook wat. Komt de bazin al fladderend naar me - je weet hoe Kimmetje dat kan doen - geeft me een dikke zoen op mijn wang en zegt: 'Goed gedaan jochie, die Kinky Special met Hans en Monique!' (KK 15) 'Daar willen we wel wat meer van zien in het aankomend nummer!'
'Ja maar…', protesteer ik zwakjes.
'Néé, hartstikke goed man!', en hup, weer vliegen haar handen door haar haren, en ze bumpt met haar heupen tegen mijn bovenbenen. Hier valt niets tegenin te brengen. Wéér krijg ik de rubriek Droommeisje niet! Grumble-grumble.

Twee dagen later - het is snikheet. Met m'n ramen en dakraam open rij ik over de snelwegen met een gangetje van nog geen 100 kilometer per van Dordt naar Hengelo, Overijssel. Ik moet in de buurt zijn van dat winkelcentrum dat jaren geleden in de fik stond. In de wijk daarachter, prachthuizen staan daar.
Bezweet en gaar van de rit stap ik met al mijn spullen uit de wagen en bel aan. De deur gaat open, maar niemand verschijnt in de deuropening.
'Hal-ló', zeg ik voorzichtig, en duw langzaam de deur open. 'Kom binnen', hoor ik een mooie, zachte vrouwenstem van achter de deur.
Ik doe drie stappen naar voren, kijk naar rechts en meteen schiet er een brok in mijn keel. Van achter de deur die zachtjes wordt gesloten komt een sterke vrouw tevoorschijn. Ze is gekleed in een strak, nauwsluitend lakjurkje, een niet echt jong maar adembenemend lijf, mooie borsten en een vriendelijke, zekere blik in haar ogen. Ze ruikt heerlijk. Ik meen een vleugje sex te ontdekken.

'Richmond?', vraagt ze.
'Ja', zeg ik en probeer me zo snel mogelijk te herstellen.
'Karin. Ik zie dat je je spullen bij je hebt. We zijn al begonnen, sletje wilde niet wachten. Je ziet er niet uit. Als je je wat wilt opfrissen, ga gerust je gang. Wij zijn nog lang niet klaar'.
Nou, de wederzijdse verstandhouding is gezet, geen speld tussen te krijgen.
'Oké', zeg ik fijntjes, 'mijn hoofd onder de kraan zou niet gek zijn'.
De vrouw gaat mij voor naar boven. Ik loop in haar geuren, sexgeuren, strenge geuren.
Ik ben niet geil, wel opgewonden. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik met een domina word geconfronteerd waar ik niets mee hoef. Met wie ik mij niet hoef te meten. Ik ben een buitenstaander deze keer. Net zoals een spits van een topamateurclub zich moet voelen op de tribune van een wedstrijd Real Madrid - AC Milan.
Karin gooit een deur open en knipt het licht aan. De badkamer, en wat voor een!
'Handdoek in de kast links', zegt ze. Ik draai me om, om haar te bedanken, maar ze loopt alweer door, naar een andere kamer. sletje Kan klaarblijkelijk echt niet wachten.
Aan de muren hangen allemaal veelbetekenende schilderijen en voorstellingen. Macht en machteloosheid, daar gaat over hier zo. Dit zijn echte liefhebbers.
Even sta ik in tweestrijd. Ik voel me echt vies. Uit de kamer aan het andere kant van de overloop hoor ik gekreun en gezucht. Ook een harde klets. Ik ril, en wil dat toch wel snel zien. Maar ik voel me smerig, en dus niet op m'n best. Snel stap ik onder de douche.
Nog geen vijf minuten later ben ik klaar. Ik droog mij snel af en doe mijn broek aan. Mijn shirt laat ik uit. Anders had ik me niet hoeven douchen, en voor mijn bast hoef ik mij niet te schamen. En misstaan zou die hier niet schat ik zo in.
Ik pak mijn spulletjes van de overloop, zet alles op stand by, en klop beleefd aan de deur waar ik Karin naar toe zag lopen.

'Binnen.'

Schoon, weer helemaal mijzelf en met het fototoestel en mijn koffer in de aanslag doe ik open. Ik zie drie mensen, Karin en een man en een vrouw, slaven waarschijnlijk. De slaven hebben hoofdkappen op. De man hangt voor de rest helemaal naakt aan een zwart kruis. Een cockring is om zijn ballen gesnoerd, zijn pik staat halfstijf omhoog. Ik zie striemen op zijn onderbuik, de arme donder. Vanachter het masker zie ik zijn blauwe ogen naar mij glinsteren.
De vrouwelijke slavin zit op haar knieën, in het midden van de kamer. Karin staat eroverheen, iets gebogen. Het is net alsof ze wat in sletje's (ik neem aan dat ze daarnet deze slavin bedoelde) oor heeft gefluisterd. Mindfuck, mhm, daar houd ik wel van!
sletje Draagt ook een kap, en ook haar ogen glinsteren.
Maar geiler zijn haar dikke lippen die als verse macaroni door de nauwe mondopening krullen. Brrr, ik voel meteen dat dat sletje een dankbaar object voor Karin is.
Toch word ik niet echt geil. Ik blijf de buitenstaander. Zachtjes sluit ik de deur achter me.
'Luister', zegt Karin zacht maar dwingend, 'Dit is Leraar Rich, en hij komt wat impressies opdoen voor het verhaal in Kim's Kontakten'.
Hét verhaal? en: Leraar??? Hoe weet zij dat nou?!, schiet het door mij heen, maar tegelijkertijd voel ik mij vereerd. Mijn hersens werken op topsnelheid.
'Meesteres Karin, u vleit me. Teveel eer voor mijn persoon', speel ik het spelletje mee. Opeens ben ik hartstikke blij dat Kimmetje me naar hier heeft gestuurd.
'Geen valse bescheidenheid Rich. Ik ken je beter dan jij denkt. Wat zeg ik, er zijn er velen zoals ik die jou beter kennen dan jij denkt. Je verhaaltjes spreken boekdelen'.

Goh.

'Maar genoeg geleuterd, dit sletje kan niet te lang verwaarloosd worden. Doe waarvoor je hier bent Rich, en ik neem aan dat je weet wat jouw rol vandaag hier is?'
Ik weet het, niets. Alleen registreren, niet regisseren, this is her call.
'Ja Karin', zeg ik alleen maar en ik ga naar dichtstbijzijnde hoek en zet mijn apparatuur op scherp.
Naast mij zucht de man aan het kruis. Ik kijk naar hem, en ik zie weer zijn blauwe ogen. Hunkeren die nou, of heb ik het fout? Ik kijk naar zijn pik. Nee, ik zag het goed, van dat hunkeren, zijn pik klopt stevig tegen zijn naakte buik. Hij is vadsig. Even moet ik een sterke neiging onderdrukken om hem te domineren. Zo'n vent, die vraagt er toch om? Maar, wat ik al zei, this is her call. Ik houd mij rustig.
Toch kan ik een beetje teasen niet laten. Ik ga op nog geen halve meter voor hem staan, en stel de camera scherp op zijn hunkerende ogen.

'Heel de wereld kijkt naar je', zeg ik strak.

Dan druk ik af. De man kreunt. Snel draai ik mij om. Gelukkig, Karin heeft niets gehoord. Althans, ze laat het niet blijken. Aan mij niet in elk geval niet, aan sletje misschien wel. Die krijgt me toch ineens een klets met de plaque. En dan wat minder hard een paar keer snel achter elkaar. Zo tegen haar op een stringetje na naakte onderlijf. Pets, pets, pets, pets!!!
Ik hoor haar kreunen. Zou ik dat gedaan hebben? Ik moet me echt koest houden hier. Er kan er maar één de baas zijn.

Karin haalt een vreemdsoortige dildo tevoorschijn. Een zwarte, dertig centimeter lange 'ballenstaaf' als het ware, met handvat.
Zo, denk ik, dat is nog eens een SM-dildo! Deze is alleen maar lekker als-ie door iemand anders wordt bediend. Dit zelf hanteren doe je gewoon niet. Ja, of het moet in opdracht zijn.
'Hoofd naar beneden', beveelt Karin. Weer is haar stem niet hard, maar o zo dwingend.
sletje Doet wat haar wordt opgedragen.
'Hol je rug, open je kut'. Weer doet sletje wat haar wordt gezegd. Achter haar zakt Karin door haar knieën, en stopt in één beweging de ballendildo van achteren in sletje's kut. Ik hoor haar zuchten. Het komt van achter haar adem. Karin gunt de slavin geen tijd om aan het vreemde ding in haar lichaam te wennen. In een straf tempo haalt ze hem heen en weer. sletje's Kut wordt steeds natter. Het is duidelijk te horen. Ik neem weer een foto.
'Lijd in stilte', gebiedt Karin. 'Tracht boven wat je voelt uit te stijgen. Tracht je niet bij het eerste genot mee te laten voeren, slet'.
Prachtig zo'n sessie van dichtbij. Prachtig, maar het wordt nu ook wel ongemakkelijk geil. Ik druk nog maar eens af.
sletje Kan het niet langer houden. Kreunend roept ze om haar meesteres. Karin stopt met neuken.
'Moet je weer komen?'
'Ja meesteres', zegt sletje met een bedeesde, trillende stem. Karin hervat haar nemende bewegingen. sletje Begint steeds harder te kreunen.
'Waag het eens om te komen', hoor ik Karin zeggen (ik kan haar niet zien, ze zit achter sletje's heerlijke volle lijf). 'Bevrijdend genot zit er voor jou nog niet in'.
De slavin krijgt het nu erg moeilijk. De soppende geluiden vullen de kamer. Achter mij hoor ik de mannelijke slaaf kreunen. Blijkbaar heeft hij het met sletje te doen.
Net voor het moment dat ik denk dat sletje zal exploderen, stopt Karin met haar nemende bewegingen. sletje Kreunt ingehouden en schokt af en toe spastisch met haar lijf.
'Mooi, ga maar staan dan. Knap van je', zegt Karin. Met trillende benen gaat de volle vrouw staan.
'Op de stoel', zegt Karin. sletje, Nog steeds huiverend, doet wat haar wordt bevolen.
De meesteres draait zich om naar de man aan het kruis. Ik hoor hem zijn adem inhouden. Onwillekeurig kijk ik naar zijn pik die zich ogenblikkelijk met bloed begint te vullen. Wat een gezag heeft die vrouw!

'Zo, ons opgewonden standje wil ook aan de beurt komen?', vraagt ze spottend. De mannelijke 0 weet dat dit een retorische vraag is. Hij weet dat hij er niet op mag antwoorden. Karin rommelt wat in een tasje en haalt er wat gewichtjes uit. Nou ja, gewichtjes, zeg maar gerust een stel behoorlijke loodballen. Ik kijk er met een pijnlijk gezicht naar, maar realiseer mij meteen dat ik onbewogen moet blijven. Ik hoor de man zuchten. Razendsnel flitsen mijn ogen over zijn geslachtsdelen, op zoek naar eventuele piercings. Maar die heeft hij niet. Bijna laat ik een zucht van plaatsvervangende opluchting tussen mijn lippen ontsnappen. En inderdaad, Karin bevestigt de ballen aan de cockring. Oef! Maar piercing of niet, dit lijkt me ook behoorlijk ongemakkelijk. Meteen schiet de pik tegen de onderbuik. Door de kracht die erop uitgeoefend wordt kan het bloed niet wegstromen. Ja, die slaaf is nog wel een tijdje bezig...
Karin wendt zich weer tot sletje. Deze krijgt een stevige behandeling, om te beginnen op de onderzoekstafel. De foto's die ik vanaf dit moment maak, komen uiteindelijk in Kim's Kontakten. Ik zal er niet al teveel bij schrijven, anders blijft er te weinig ruimte over om ze mooi groot af te drukken. Ze zijn goed gelukt dit keer.

Twee uur later zit ik met Karin aan de koffie, beneden in de woonkamer van het gigantische huis. Ook zij is bevredigd, want op het eind heeft ze zich behoorlijk laten verwennen door het tweetal.
sletje En de slaaf liggen in bed, met elkaar te vrijen. Ik begreep het al niet, maar ben blij dat ik zonder dralen Karin's commando heb opgevolgd en met haar naar beneden ben gegaan.
Ze vertelt dat zij en sletje vriendinnen zijn, en dat sletje en de mannelijke slaaf een echtpaar vormen. Ze hadden het verhaal van Hans en Monique in de vorige Kim's Kontakten gelezen, en vonden het nu eens tijd worden om hun bijdrage te leveren.
Ineens wordt het me allemaal duidelijk. Kim heeft dit al die tijd geweten!! Wat een vreselijk mens is het toch! Zo zet ze mij iedere keer op het verkeerde spoor! Maar uiteraard ben ook trots. Trots dat een vertelling van mij heeft geleid tot nog een special.
Karin en ik nemen afscheid. Ze belooft me een zoen te geven aan de twee die nog boven liggen. 'Maar dat kan wel even duren hoor', lacht ze. 'Als we met z'n drieën bezig zijn geweest, zijn ze daarna niet meer van elkaar af-te-slaan'.

Buiten is het nog steeds warm, maar nu scheur ik naar huis. Ik heb een verhaal te vertellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten