WANNEER TWEE ERE-LEDEN DE DEGENS KRUISEN...

Er was iets vreemd met Sonja aan de hand. Ze was een doodgewoon huisvrouwtje. Ze woonde in een doodgewone buitenwijk van een stad waar u en ik hadden kunnen wonen. Haar man was een goed verdienende zakenman, maar gaf haar te weinig aandacht. Op zich kunt u zeggen dat Sonja niet veel anders is dan uw buurvrouw. Maarrr, deze Sonja was ere-lid van een motorclub, 'The Road Coyotees' genaamd. Dat kwam namelijk zo. Op een goede dag had ze het weer eens te kwaad en was toevallig bij het clubhuis aanbeland van die motorrijders. Eenmaal binnen had ze twee van die gasten op een sexuele manier goed weten te temmen. Omdat één van die jongens toevallig de voorzitter was, werd ze subiet tot ere-lid gebombardeerd. Maar ere-leden hebben ook plichten. Eén van die plichten was de verenigingseer hoog houden ten opzichte van de andere clubs. Normaal gesproken worden dergelijke competities op straat, met de motor, uitgevochten. Maar dat kon Sonja natuurlijk niet. Dus moest ze zelf bedenken op wat voor een manier zij de naam van de Road Coyotees hoog kon houden.

Ruim een week voor de grote competitie-dag pakte ze de bus naar het rivalerende motorhonk. Toen ze bij de deur stond, klopte haar hart in haar keel. Het was altijd weer spannend om, als vreemde, bij een vreemde motorcultuur naar binnen te stappen. Dat had ze de afgelopen maanden wel ontdekt. Maar het was nu wel heel erg spannend, omdat ze een interessant plannetje had uitgedacht. Sonja drukte op de bel en al gauw werd er opengedaan door een morsige man van over de vijftig. Hij was helemaal in het leer. "Wat mot je", vroeg hij minderwaardig. "Ik ben op zoek naar jullie ere-lid. Jumbo heet hij geloof ik", antwoordde Sonja beschaafd; ze hield namelijk graag de eer aan zichzelf. "Hm, die is er niet", bromde de vergeten rocker, "maar je ziet er wel aardig uit. Dus ik denk dat hij jou wel zal willen ontmoeten. Ogenblik, ik haal zijn adres even". De oudere man liep weg en kwam even later terug met smerig blaadje. De straat die daarop stond, kende ze wel; dat was namelijk in het centrum. Ze ging er meteen heen.

Midden in het centrum stonden nog wat oude en armoedige straten die blijkbaar door projectontwikkelaars en planologen waren vergeten. In één van die huizen woonde Jumbo. Tja, het beviel hem daar best in de binnenstad. Die dag lag Jumbo nog op bed. Hij had een bijbaantje als portier bij een duistere discotheek en had een zware nacht achter rug. Hij schrok wakker van de deurbel. "Wie kan dat nu toch zijn", vroeg hij zich geïrriteerd af. "De meeste bekenden weten dat ze me nu toch niet moeten storen!" Half-naakt liep hij naar beneden en deed de deur open. Daar zag hij Sonja staan. "Hallo. Bent u Jumbo, het ere-lid van de Dark Wheelies?" "Mhm, dat zou best kunnen, wie wil dat weten", vroeg Jumbo fors. "Eh", stamelde Sonja toen ze begreep wat voor een imposante gestalte voor haar stond, "mijn naam is Sonja en ik ben het ere-lid van de Road Coyotees". Jumbo's ogen lichtten op. "Ah, dus met jou moet ik volgende week strijd gaan leveren. Kom binnen en maak het jezelf gemakkelijk". Jumbo ging de mooie vrouw voor en liep naar zijn etage. Sonja kreeg een goed uitzicht op de heerlijke billen van de man. Na haar eerste motorrijdersavontuur had ze de smaak van het lichamelijke genot flink te pakken. De jarenlange lange sexloze relatie hadden van haar een duivelin gemaakt in bed. En nu er zo'n lekker kontje voor haar liep, kon ze maar aan één ding denken...

"Ga maar alvast naar de woonkamer, ik moet mij even omkleden", zei de grote man. "Als je wilt, kun je koffie maken. Alles staat in de keuken", riep hij nog vanuit de slaapkamer. Sonja keek de woonkamer rond, Nou ja woonkamer, het leek wel een garage. Midden in de ruimte stond een motor en hier en daar lag gereedschap op de grond. Ze bewonderde de posters aan de muren en kwam tot de conclusie dat die Jumbo van mooie vrouwen hield. Net voordat ze wilde gaan zitten, stond Jumbo in de deuropening. Een rauwe steek schoot door het lichaam van de mooie vrouw en die eindigde in haar onderbuik. Daar stond een man. Zijn gezicht droeg een veelbetekenende grijns. Zijn ontblote, brede borstkas ging regelmatig en beheerst op en neer. En zijn benen waren omsloten in leren beenkappen. Een tweede felle geilscheut schoot door haar lijf toen ze haar aandacht op het midden van zijn lichaam richtte. Onder de beenkappen had hij namelijk niets aan; zijn pik was open en bloot te zien! De heerlijke snikkel was al in een half-stijve toestand. Beetje bij beetje richtte de pik zich wat op.
"Blijkbaar is er reden voor dat hij zich opgewonden voelt", zwijmelde Sonja in haar gedachten. Maar ze begreep donders goed dat zij, met haar aanbiddende blik, die reden was.

"Zo Sonja, dus volgende week moeten wij competitie met elkaar leveren", begon Jumbo en hij liep langzaam op haar af. "Ik weet niet wat je wilt, maar als je maar met die outfit uit mijn buurt blijft", zei Sonja voor de vorm. De man hield niet zijn pas in. Integendeel, hij stond nu vlak voor haar. Zijn lul was half opgericht en raakte haar bijna aan. "Ik heb veel over je gehoord Sonja", zei de man nu met een diepe stem. "Ook dat je om bepaalde redenen als ere-lid bent aangenomen". Zijn stem klonk teder en stoer tegelijk. Als in een trance bleef de mooie vrouw onbeweeglijk staan. Hij zag dat ze trilde. "Ik geloof dat jij geen motor kan rijden, dus moeten we voor volgende week maar iets anders bedenken", zei de man. Hij raakte nu haar hoofd aan. Sonja durfde hem niet aan te kijken. Hij streelde haar wang, volgde de lijnen van haar oor en bleef met zijn hand op haar hoofd rusten. "Maar ik denk dat we daar wel uitkomen, of niet Sonja?" De vrouw liet het allemaal met haar gebeuren. Ze vond het heerlijk om op zo'n manier te worden benaderd.

Zijn hand duwde steeds harder op haar hoofd. Eerst wilde ze nog voor haar eigen genot tegenstribbelen, maar al gauw liet ze zich leiden. Als in een lift die ze niet meer kon beheersen, ging ze omlaag. Borsthaar en spieren trokken aan haar zicht voorbij. Toen voelde ze met haar kin de inmiddels staalharde pik. Sonja zuchtte en liet de eikel met haar kin en lippen spelen. Toen stopte hij zijn lans in haar mond. Voorzichtig proefde zij eraan. "Zou hij het gemerkt hebben dat ik toegeef", vroeg ze zichzelf af. Maar dat was eigenlijk een overbodige vraag. De geile Sonja had onbewust de speer al met haar tong aan een nauwere inspectie onderworpen. "Slet die je bent, je was hierop uit hè", merkte Jumbo op. Met een ruk haalde hij zijn lul uit haar mond en trad terug. Sonja stond op een duwde hem op een bankje. Zijn lul stak nog kaarsrecht omhoog. Tergend langzaam kleedde de mooie vrouw zich uit. "Vind je het gek dat ik hier op uit ben", zei ze fel. "Ik heb veel van je gehoord en als je weet waarom ik bij Coyotees ben aangenomen, dan kun je wel bedenken dat ik nieuwsgierig naar je was". Jumbo bleef liggen. Zoveel eerlijkheid over sex en lustgevoelens van een vrouw had hij nog nooit meegemaakt. Bovendien staarde hij met grote ogen naar de zich ontkledende vrouw. Haar slipje werd wulps en bevallig uitgetrokken. Het midden van haar inlegkruisje was donkerder van kleur. Met een kramp in zijn ballen realiseerde hij zich dat zij een inlegkruisje droeg om het vele vocht op te vangen, die plek daarvan was het bewijs. Zijn pik trilde nu van gespannenheid. Ook Sonja zag dit en ze begreep waarom: "Ik zie dat je heb begrepen waarom ik een gevuld slipje heb?" Jumbo's opwinding deed ook haar neukvuur versterken. In één snelle beweging had zij haar T-shirt uitgetrokken en liep op hem af. "Ik wil je in me voelen, je moet me prikken", fluisterde ze in zijn oor. Voordat hij het wist, had zij plaats genomen op zijn stoere lijf. Met haar venusheuvel drukte ze tegen zijn borstkas. Ze schoof met haar al flink gezwollen clitoris over zijn opgewonden, stijve tepeltjes. "Oh ja, zo is het goed, ik rij op je geile lijf", hijgde de teef hees.

Jumbo keek omhoog en zag dat een fantastisch lichaam zich op hem klaarmaakte. Haar fiere borstjes trilde dapper mee met haar bewegingen. Af en toe kreeg de vrouw kippevel. Haar handelingen waren intens. Hij begreep dat zij ze uitvoerde op commando van haar eigen genotseisen. "Je pakt me echt hè", vroeg Jumbo ongelovig, meer aan zichzelf dan aan haar. "Dat moet je voor jezelf uitmaken, ik geniet op je". "Niks ervan", zei Jumbo pardoes en hij zorgde ervoor dat haar clitoris hem niet meer aan kon raken. "Ik wil weten wat jij denkt. Ik kan mij alleen maar lichamelijk geven als ik weet hoe je denkt". Hij pakte daarop zijn leuter en bracht die bij haar naar binnen. Met een gilletje verwelkomde zij de zalige, warme manneknots. Hij pakte haar daarop bij haar heupen en stootte eenmaal krachtig naar boven. "Zeg wat je denkt, smerige sloerie", hijgde hij opgewonden. "Nee, dat is van mij", kreunde de vrouw wanhopig. "Ik wil het weten, wie ben je", brulde Jumbo nu en weer gaf hij haar een geweldige bezitterige stoot. Maar Sonja gaf niet op, ze wilde nog steeds niets zeggen.

Daarop besloot Jumbo van strategie te veranderen. Hij pakte zijn speer en draaide met zijn eikel net voor de opening van haar vagina in het rond. "Alsjeblieft, stop je in me, stop het erin", smeekte Sonja nu. Jumbo lachte triomfantelijk. "Zeg wat ik weten wil en je hebt me", zei hij zacht. De vrouw kreunde hard en draaide wild met haar onderlichaam. "Oja, o ja, je zegt het zelf al", hijgde ze. "Ik wil je hebben, ik wil dat je gek wordt van mijn lichaam. Ik wil je bezitten ooohh". Sonja had zichzelf prijsgegeven. Ze mocht zich van de man omdraaien en zich klaarrijden op zijn onderbuik. Ze hijgde en zuchtte toen ze zich voor de tweede keer over zijn paal liet zakken. Haar inmiddels enorme clitoris schuurde en schrampte elk haartje op zijn onderbuik. Ze neukte Jumbo en voor het eerst in haar leven voelde een man precies wat ze daarmee bedoelde. Blijkbaar wond dat ook hem op. Zij voelde zijn pik kaarsrecht in haar onderlichaam staan. Sonja keek naar hun samensmelting. De donkere beenkappen maakte bij zijn kruis plaats voor zijn neukorgaan. Deze was echter niet te zien, omdat hij in haar zat. Deze gedachte en de bijbehorende beelden droegen haar naar het hoogtepunt. Ze zette de nagels in zijn leren benen en liet zich meevoeren op de stroming. In de verte hoorde zij hem schreeuwen dat ze harder moest knijpen. Een wilde orgie beheerste haar bewustzijn. Al snel kon het niet verder gaan en het gevoel ebde, via haar onderbuik en vagina, weg, de cosmos in.

Jumbo liet haar niet te lang nahijgen. Hij gebood haar op handen en voeten te gaan staan en hield haar billen van elkaar. Met een zelfbewuste stoot mikte hij zijn stamper recht in haar soppige naadje. Met lange halen pompte hij zijn mannelijkheid in het nu kwetsbare vrouwtje. De beweging zorgde er ook nog eens voor dat haar kutgeil naar buiten werd gewerkt. Dikke druppels van vrouwelijk geilvocht liepen langs de achterkant van haar benen omlaag. Langzaam maar zeker kwam de kracht weer terug in Sonja. Hiermee werd het mogelijk zich nu helemaal open te stellen voor de neukende man. Ze gaf zich in geest en lichaam nu helemaal aan hem. Jumbo merkte dit en begon allengs dieper en zwaarder te stoten. De beweging kwam nu niet zozeer uit zijn heupen, maar hij stootte met heel zijn lichaam in het schijnbare tere lijfje van de slet. De geluiden van de klinkende kettingen en krakend rubber maakten Sonja weer opgewonden. Beide mensen waren gevangen van hun eigen lusten en drang om zich aan de ander te geven.

Sonja gooide haar hoofd in haar nek en hijgde: "Ik ben van jou, neem me helemaal. Gebruik mijn lichaam maar voor jouw lusten, het is ervoor gemaakt". Jumbo's bewegingen waren nog steeds dezelfde. Toch voelde Sonja ineens een extra hoeveelheid warmte en vocht in haar vagina stromen. "O mijn god, het loopt er bij hem gewoon uit", dacht ze in opperste geilheid. Toen haalde hij zich uit haar lichaam en draaide haar om. "Help jezelf", gebood hij haastig. Sonja deed wat hij van haar vroeg. Ze voelde een enorme hoeveelheid sperma in haar spleet en smeerde dat over haar schaamlippen en op haar knopje. Ook Jumbo trok zich nu af. Een serie krampachtige schokken leidde zijn definitieve orgasme in. De kleur uit zijn ogen draaide weg en met een stoot golfde een tweede lading sperma uit zijn lul. Nog voordat het sperma op haar schaamstreek viel, bereikte ook Sonja een hoogtepunt. Doch deze was niet zo intensief, omdat ze nu meer op zijn orgasme gefixeerd was. Beiden kwamen klaar zonder een woord te zeggen en beiden vielen uitgeteld op het bankje.

Vijf minuten daarna begon hij te spreken. "Luister, je bent een fantastisch mens. Laten we afspreken dat we de clubrivaliteit nu helemaal afschaffen. Met jou kan ik praten". Sonja knikte en zei: "Ik geloof dat ze me ook daarvoor hebben aangetrokken". Jumbo keek haar aan. Toen glimlachte hij. "Hoer" zei hij gemeend en hij gaf haar een innige tongzoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten