Soms moet het gewoon

Onze relatie stelde niet zo heel veel voor. We waren allebei vrijgezel en hadden behoefte aan een warm lijf. Dat lijf vonden we bij elkaar en omdat hij de ex was van mijn beste vriendin hebben we onze "onderonsjes" toendertijd maar geheim gehouden. We kwamen bij elkaar om sex te hebben, en daar bleef het bij. Inmiddels zijn we allebei getrouwd en heeft hij al kinderen. We zien elkaar wel af en toe, maar verder geen rare dingen. Een paar weken terug veranderde dat toen we elkaar op msn spraken en het gesprek toch wel een sexuele tint kreeg.

Hij vertelde me dat hij nog regelmatig denkt aan onze sex en dan behoorlijk opgewonden raakte. Ik ging mee in dit gesprek en vertelde hem dat ik ook nog geil word bij bepaalde herinneringen. De gesprekken werden steeds intiemer en we spraken af dat weekend weer eens op stap te gaan. onze partners gingen niet mee, dus dat kwam alleen maar goed uit. Met een paar vrienden afgesproken in de kroeg en een leuke avond met de nodige alcohol beleefd. Zodra niemand ons kon horen waren we flink aan het flirten en vertelden we elkaar wat we zouden doen als we vrijgezel waren. Aangezien we allebei een relatie hebben wisten we dat er niets kon gebeuren, maar dat maakte de spanning niets minder.

Na een avond vol spannende gesprekken en stiekeme aanrakingen was het tijd om naar huis te gaan. Hij zou me naar huis brengen.... Onderweg kwamen we door een afgelegen park, slechtverlicht dus de ideale gelegenheid. We stapten van de fiets en gingen bij de bomen tegen elkaar staan. Ik was zo geil dat ik wist dat mijn broekje wel nat moest zijn. We praatten wat over onze partners en dat dit echt niet uit de hand moest lopen. Af en toe knuffelden we wat en buiten een kusje gebeurde er niet veel. Tijdens een van die knuffels pakte ik zijn billen en duwde zijn heupen tegen me aan. Ik voelde dat hij net zo opgewonden was als ik. Hij ging met zijn hand onder mijn jas en toen ik de aanraking van zijn hand voelde verloor ik mezelf bijna. Hij probeerde mijn billen te pakken onder mijn broek en ik haalde zijn hand weer naar boven.

We hadden tenslotte afgesproken dat het niet uit de hand zou lopen. Hij was duidelijk de weg kwijt want probeerde nu aan de voorkant mijn slipje in te komen. Weer duwde ik zijn hand weg en keek hem strak aan. Hij bewoog zijn hoofd langzaam naar me toe en gaf me een klein kusje. Ik zag dat hij zijn hoofd terug wilde trekken maar dit toch niet deed. Ik kwam een stukje naar hem toe en gaf hem ook een klein kusje. Onze hoofden bleven dicht bij elkaar en ik voelde mijn mond als vanzelf open gaan. Zijn tong voelde warm en vertrouwd terwijl onze tongen langzaam weer kennis maakte. De kus werd heftiger en heftiger en ik voelde zijn hand om mijn borst sluiten. Ik drukte mijn lijf tegen zijn hand.

Ineens drong het door waar we mee bezig waren en schrok ik achteruit. Ik keek hem aan en we dachten hetzelfde. Dit was de laatste kans voor ons allebei om het niet te doen. Hij kwam naar me toe en gaf me een knuffel. We zouden verder fietsen. Hij zoende me in mijn nek en dat was de duw die ik nodig had. Ik was zo geil door die weken van elkaar opgeilen, de avond in de kroeg en de alcohol in mijn bloed, ik moest en zou hem daar hebben. Ik raakte zijn buik aan onder zijn shirt en merkte dat hij ook overstag ging. We zoenden wild terwijl hij mijn borsten en billen masseerden en ik langzaam zijn broek losmaakte. Toen zijn lul eenmaal de ruimte had moest ik hem proeven. Ik likte eerst over zijn ballen en de hele lengte van zijn pik naar het puntje van zijn eikel. Hij zuchte boven me terwijl hij zich tegen de boom liet hangen. Ik naam zijn stijve pik ik mijn mond en zoog er voorzichtig aan.

Met mijn handen masseerde ik zijn ballen en billen en hij had zijn handen in mijn haar en duwde lichtjes mijn hoofd om zijn lul. Het tempo versnelde al snel en ik voelde het kloppen. ik liet zijn lul uit mijn mond ontsnappen, want ik moest en zou nog door hem genomen worden. Hij trok me omhoog en zette mij tegen de boom aan. Mijn rok werd omhoog geschoven en ik voelde dat hij met een vinger mijn slipje aan de kant duwde. Zijn vinger gleed over mijn vocht en gleed langzaam naar binnen. Hij kuste me nog een keer vurig op mijn mond en in mijn hals en vervolgens nam hij een borst in zijn mond. Heerlijk was het. Ik verloor mezelf in het moment en liet alles gebeuren.

Zijn vinger gleed in en uit mijn natte kutje en hij gleed langzaam naar beneden met zijn hoofd. De tinteling die door me heen ging toen hij mijn klitje aanraakte met zijn tong is onbeschrijfelijk. Hij likte mijn klitje terwijl hij met verschillende vingers in en uit mijn kutje ging. Ik beleefde al snel een zinderend orgasme terwijl ik daar midden in de koude nacht tegen die boom aanstond. Hij likte me door totdat de laatste schok voorbij was en liet me mijn eigen vocht proeven. Mijn verlangen om hem te bezitten was alleen nog maar groter en terwijl hij me een beetje optilde tegen de boom spreide ik mijn benen en klemde me om zijn heupen. Zijn stijve pik drong langzaam bij me binnen. Ik ben een beetje smal daar dus moet altijd voorzichtig.

Langzaam maar zeker voelde ik zijn pik me opvullen en we keken elkaar geil in de ogen. Toen hij me helemaal gevuld had bewoog hij langzaam in en uit en ik bewoog mijn heupen mee. We zuchten en steunden allebei in genot wat we al lang zochten. het tempo werd opgevoerd en door het zuurstofgebrek van het hijgen werd ik licht in mijn hoofd. We neukten elkaar als een eenheid waar geen einde aan leek te komen. We zoenden elkaar wild en ik voelde zijn kreunen. Zijn kreunen werden dieper en ik voelde zijn pik schokken. Ik klemde mijn kutspieren om zijn pik heen en keen hem aan. Ik zag hem heerlijk klaarkomen en het gevoel was zo heftig dat ik spontaan ook kwam.

Supergeil kwamen we daar samen. In die koude nacht tegen de boom. Ik liet mijn benen los en liet me langzaam op de grond zakken. We knuffelden nog wat en zoenden nog een beetje. Terwijl zijn sperma en mijn vocht tussen mijn benen liep stapten we weer op de fiets en gingen naar huis. we zijn het er allebei over eens dat we dit niet nog een keer kunnen laten gebeuren, maar dat het wel een van de geilste ervaringen uit ons leven is.

Op zo'n herinnering kan je best lang leven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten