De geile businessboy

Ik werk bij een drankenhandel waar ik ook moet leveren aan privéhuizen & clubs. Bij één van die huizen kom ik zeer regelmatig en kijk dan altijd of er iets van mijn gading bijzit. Zo ook deze keer. De meesten ken ik wel en twee zien er erg geil uit. Maar nu werd de deur open gedaan door een absolute schoonheid. Hij was klein, ongeveer 1.70 mtr. had donkerblond haar, en droeg zwarte bodysuit met een geraffineerde witte riem. In die bodysuit was een grote zak zichtbaar met een halfstijve pik. Dat zag er zeer veelbelovend uit. Ik bleef naar hem kijken en de eigenaar van de club vroeg of ik hem mooi vond. 'Hoezo?', vroeg ik quasi onnozel. 'Nou, je kan je ogen haast niet van hem afhouden'. (De eigenaar weet dat ik homo ben en dat jongens mij mateloos interesseren) Ik maakte een afspraak dat ik de jongen zou ontvangen, (privé) en als het goed ging ik hem zou betalen. Hoeveel dat was aan mij.

Op diezelfde avond kwam hij boven, zijn bodysuit onder zijn jas. Hij kuste me en liep zomaar de slaapkamer in, trok zijn jas uit en vroeg mij om de rest uit de doen. Ik liep op hem af en stroopte het bovenste deel van zijn suit af. Hij had een mooi lijf, lichtbehaard met bleke haartjes, zijn tepels waren hard. Toen ik zijn broekgedeelte uittrok werd zijn kale zak zichtbaar met een fiere halfstijve pik. Hij keek naar mijn instemmende blik en vroeg: 'Wil je hem stijf of zuig je er eerst nog even op?'

Ik sloot mijn lippen om zijn geval en zoog... Hij smaakte lekker. Toen hij snoeihard tegen mijn verhemelte schokte vond ik het tijd om te zien of mijn zuigkunsten effect hadden. Stokstijf stond zijn pik tussen zijn benen, ik gromde bewonderend en vroeg of hij me wilde zuigen. Hij knikte en zei: 'Maak maar bloot'. Ik kleedde me uit en toonde hem mijn besneden pik. Hij kroop dichterbij en zoog aan mijn pik. Ik moest me inhouden, want hij had volgens mij echt van zijn hobby zijn beroep gemaakt!!!

Hij pijpte verschrikkelijk lekker en ik kreunde dan ook hard. Toen ik bijna spoot - ik vond het veel te vroeg - stopte hij abrupt. 'Ik wil dat je me naait', zei hij en hij draaide zich ineens om. Hij deed achter zijn rug mij een condoom om en liet me in zijn geoefende kut komen. Ik genoot, hij gromde toen ik in hem kwam. Een deel was gemaakt een deel was echt, hij kreunde dat ik dieper moest... dieper en harder. Ik besloot hem rustig te neuken, hij genoot ook!!

Toen ik spoot en het condoom vulde was ik gelukkig. Hij moest ook maar eens komen vond ik, en begon hem weer te zuigen. Maar al snel werd het hem teveel en besloot een condoom om te doen. Zonde maar veilig zoog ik dapper door,. Ik wachtte totdat hij iets anders zou vragen en wende intussen aan het smaakje. Maar ineens verloor hij kermend zijn zakinhoud in het rubber!
Hij had zo genoten dat hij nog een keer over mijn lijf wilde spuiten. Hij vree even met me en ik masseerde zijn kloten en pik. Er kwam weer leven in zijn pik en mijn mond maakte hem stijf. Hij ging boven mijn staan en begon zijn vlees te verwennen. Langzaam maar erg lekker trok hij aan zijn neukpik tot hij bijna kwam (ik zag zijn bilspieren samentrekken).

Ik stak een vinger in zijn aars en trok hem eruit toen hij spoot. Hij spoot hem helemaal leeg en kermde en gromde.

Ik liet de douche warm worden en zonder dralen liep hij erin. Daar likte ik zijn intussen schone aars en hij trok nog eens aan mijn pik. Staande onder de douche neukte ik hem nog eens in zijn geile kut en spoot het zaad in het wilde weg over hem heen. WAT EEN GEIL NEUKBEEST!!!
Ik ben lang bezig geweest om al het geil uit zijn lichte beharing te borstelen en al die tijd bleef hij gewillig staan! Toen ik hem wilde betalen zei hij: 'Mag ik nog eens langskomen? Jij bent de eerste die ook aan mijn geile behoeften denkt.

Als dat mag hoef je me niet te betalen'.
We zien elkaar nog regelmatig. Hij praat met mij over klanten en wat hij met ze moet doen. Dolgelukkig is hij als ik hem verwen. Als hij geil is, mag hij zeggen wat er gebeurt. Dat vind ik belangrijk. Zo heb ik hem eens gepijpt met mijn handen op mijn rug, en hem zonder aan te raken in de buurt van zijn pik en ballen klaar laten komen, WERKELIJK HEEL GEIL Toen hij die keer spoot was hij helemaal bezweet en moe en is toen ook blijven slapen. Mijn hoervriendje kan wel vier keer op een dag en is pas 19 jaar.

Hij voelt zich bij mij thuis en komt ook weleens zomaar langs. Dan praten we uren lang en sexen dan helemaal niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten