Mijn vriendin is geen lesbienne

Ik ben een lesbienne. Niet zo een die houdt van lief strelen of aandacht. Neen, ik hou van sex, harde sex. Ik heb ook een relatie, met een fantastische meid uit de Dominicaanse republiek: Claudia. Normaal gesproken ben ik degene die iedere keer over de schreef gaat. Ik neuk, bef en geil met iedere meid die leuk vind. Met iedere vrouw die ik opdoe tijdens het uitgaan. Oja, uitgaan doe ik ook altijd alleen. Claudia zit toch altijd op mij te wachten. Dat windt mij op, zeker als ze na mijn thuiskomst aan mijn slipjes begint te snuffelen. Helemaal als ze daarna, stikkend van de jaloezie, begint te vragen wat en hoe. Ik word daar zo hitsig van, dat ik daarna mijn met speeksel besmeurde kut door haar laat likken, zij kickt daar ook op. Pijn doen, hartzeer geven en krijgen dat is onze lust en ons leven. Bovendien, wat kan Claudia anders? Ze kan nergens heen, en dat vind ik zo geil en zij dus ook!

Op een avond, nadat ik voor de zoveelste keer met een kleddernatte kut was thuisgekomen, vroeg ik haar wat ze wilde hebben. Want de beroerdste ben ik niet als het op cadeautjes geven aankomt. Daarmee versterk je alleen maar de banden. En natuurlijk was ik in de veronderstelling dat ze 'Jou' zou zeggen. Maar helaas. Als een krolse kat bewoog ze over mijn naakte lijf. 'Joke', zei ze, 'weet je wat ik best eens zou willen hebben?' Ze zoende me overal en gaf beetjes in mijn tepels. Al zoenend zakte ze af over mijn onderbuik, naar mijn schaamhaar. De tintelingen schoten door mijn lichaam. Geilvocht begon te stromen. Naast haar tong bracht ze twee vingers in mijn kut. Ze deed dingen met me, zo kordaat, zo zelfverzekerd, dat het me van mijn stuk bracht. 'Joke', zei ze, 'ik zou weleens door een kerel onder handen genomen willen worden'. En ik kon zien dat ze het meende. Ik dacht dat ik gek werd, zo geil was dat. 'Is dat goed? Schatje, mag dat?' Ze smeekte het gewoon terwijl ze me likte. Toen nam ze mijn clitoris onder handen. Zachtjes zoals zij altijd doet, behendig. Maar er was iets meer. Iets, hoe zal ik het uitdrukken? Iets intenser. Ik begreep dat het door haar fantasieën kwam. Ik kermde het uit, zij was het nu die me eronder had. 'Oooh jaaah. natuurlijk mag dat', kreunde ik, 'Als ik er maar bij mag zijn!' Ik kwam klaar.

Nog even nam ze ruw mijn schaamstreek onder handen - terwijl ik klaarkwam, altijd een enorm gevoel - en dat ze zichzelf ook nog hielp, toen werd het zwart voor mij ogen. We zijn allebei daarna in slaap gevallen en hebben elkaar niet meer daarover gesproken.

Een dag later belde er een man op, hij vroeg naar Claudia. Ik hoorde mijn schatje een afspraak maken. Na het telefoongesprek vroeg ik wie dat was. 'Joke, dat was mijn date. Vanavond komt hij mij neuken, terwijl jij kijkt'. 'Wat bedoel je', vroeg ik beduusd. 'Nou, je vroeg toch wat ik wilde hebben. Een man, zoals vroeger. Ik wil een penis voelen, ik wil de macht van opwinding terug. Je hebt het beloofd', zei ze verongelijkt. Ja, ik had het beloofd inderdaad. Maar wist ik veel dat ze zo snel zo gaan. Mijn maag kromp ineen. Die geile hete, zwarte teef pakte mij terug en ik kon er niets tegen doen. En erger nog, mijn onderbuik gloeide van de spanning. Ik vond het geil om nu eens een keer pijn te hebben! Bovendien ben ik al wat ouder. Ik mag van geluk spreken dat een oude pot als ik, nog zoveel van een jonge slet als Claudia kan genieten. Vrouwen op mijn leeftijd doen alles om een jonger vriendinnetje te houden. Nee, ik moest wel toegeven en mijn slipje voelde meteen vochtig aan. Ja, de menselijke psyche is een vreemd organisme.

Die avond was het zover. Er werd aangebeld en even later stond er een man in de gang. Hij stelde zich voor als Hans, Claudia kuste hem. Hadden zij elkaar al eerder ontmoet...? Ik was verbaasd over mijn lieve schatje. Terwijl ze hem naar de woonkamer leidde, streelde ze zijn billen. Mijn hart brak! 'Zullen we dan maar beginnen of willen we eerst iets drinken', vroeg ze steels. 'Nee hoor, wat mij betreft kunnen we zo aan de slag', zei Hans. 'Met deze haast moet ik je eerst opwarmen', kirde Claudia. Ik was verbijsterd en zag hoe mijn vriendinnetje het lid van het andere geslacht opwond. Ik moet bekennen, ze zag er heel appetijtelijk uit. Helaas was ze die avond niet voor mij, niet meteen tenminste. Ooh, het deed zo zeer. Mijn onderbuik gloeide, en ik voelde ongemerkt aan mijn schaamlippen en die waren al helemaal opgezwollen. 'Doe eerst jullie kleren uit', gebood ze aan ons allebei. Ze wilde mij er toch bij hebben, ik verkeerde in een juichstemming! De man keek ons veelbetekenend aan en al snel stond hij in zijn blote reet. Indrukwekkend was de penis.
Pikken, ook Claudia vond het opdringende, indringende organen. Althans, dat zei ze tegen mij altijd. Maar nu staarde mijn meisje zwijmelend naar de vette mannenworst, en ik zat daar maar weer naar te kijken en werd er nog geil van ook!

Claudia was helemaal bloot en ging op haar rug liggen. Ze trok haar benen iets op en begon zichzelf langzaam te strelen, te betasten. Ze deed het wel heel erg geil. Mijn vrouwtje gebaarde ons iets dichterbij te komen staan. De pik stond voor haar neus. Ik hoorde haar diep snuiven. Oh God weet hoeveel pijn het mij deed. Maar God weet ook hoe opgewonden ik erdoor werd. Ik moet eerlijk bekennen dat ik toen al niet van mijn kutje af kon blijven. Iedere golf van mannelijkheid, deed Claudia rillen en haar masturberende hand versnellen. Vlak voor onze ogen hield Claudia haar schaamlippen uit elkaar. We konden zien dat ze heel erg opgewonden was. Haar lustcrème deed de gehele schaamstreek oplichten van nattigheid. 'En nou wil ik dat jullie rondjes om mij heen lopen. Hans stopt zijn pik in me, jij Joke, vingert mij maar wat of zo!', kreunde Claudia. Ik had het niet meer, wat een arrogantie! Ze zou me deze avond terugpakken voor al die keren dat ik haar had vernederd, dat was wel duidelijk. Ik dreef in mijn slipje. Maar ik zou het er niet bij laten zitten, die geile teef! De eerste keer deed Hans het goddank rustig. Ze moest nog worden geopend. Snel zal ik die eerste penetratie niet vergeten. De kerel pakte zijn stramme paal en zette die tegen de lichaamsopening van mijn poesje. Ze bewoog wild met haar onderlichaam heen en weer. 'Druk me. Stop het in me', hoorde ik haar steunen. De man gleed toen zachtjes in haar spleet, mijn zachte kutje! Haar goddelijke zwarte lijf kronkelde als een slang. Ik zag dat ze haar ogen had gesloten. Mijn wijffie genoot ervan dat ze werd genomen. Met enige spijt zag ik dat ze het harder wilde, ze gaf zich helemaal! Claudia vingerde er lustig op los. Ik zag dat de vingers van haar andere hand zich kromden en ontspanden op het ritme van haar genot. De neukbewegingen gingen steeds sneller. Haar lichaam trilde geweldig bij iedere stoot terwijl ze haar schaamstreek bleef betasten. Toen zette ze haar voeten naast haar hoofd. We kregen uitzicht op haar heerlijke gaatjes, die door het naar bovenstaande kontje werden onthuld. 'Mhmm, wat een heerlijke prikgaten', merkte Hans op en maakte meteen van die gelegenheid gebruik.
Hij haalde zijn pik uit Claudia's vagina. God weet dat ik het beeld van zijn vreselijk druipende neukstengel niet snel zal vergeten. Wat een vocht produceerde mijn vrouwtje. En dat allemaal om een man, wat een slechte kut is het eigenlijk. Vrijwel in een beweging stootte hij in haar reetje. Jezus, en ik was niet eens aan bod gekomen! Alsof ze me had gehoord, gebaarde Claudia mij naar haar toe te komen. 'Doe wat met mijn poesje', kreunde ze hortend en stotend door de bezitterige acties van de naaiende man. Mijn wijffie had dat echter niet hoeven zeggen, want ik liet twee, drie vingers in haar naadje glijden. 'Neuk mijn gaatjes. Ram in mijn holletjes, omdat ik dat wil', fluisterde ze hijgend. Op dat moment werd het mij iets teveel, ik stopte mijn hele hand in haar glibberige pruim! Ze kreunde met een hoge stem, maar haar ogen bleven geloken naar mij kijken. Zo had ze nog nooit naar mij gekeken. Kwam ze klaar? Ik in elk geval wel..., op die smerige sletterige teef!

Claudia werd hierdoor aangemoedigd. Ze rilde wat (was ze nou klaargekomen? God wat wist ik eigenlijk weinig van haar) en ging op haar knietjes zitten. 'Trek jezelf nu tot het sap op mij valt', becommandeerde ze Hans. De rukker mocht zich nu op en in haar lichaam uitleven. 'Naai me van achteren. Naai mij diep', gilde ze het naar me uit. Ik pakte haar nog naschokkend bij de billen en haalde flink door. Mijn begerige handen voelden aan haar clitoris. Ik voelde in haar kut, mijn vingers speelden met het kutgeil in haar warme neuktunnel zoals hetero’s dat zeggen, toch…? Ik masseerde haar hard, te hard, maar ik kon me niet inhouden. Vreemd genoeg liet Claudia mij begaan. Mijn vrouwtje stond (weer?) op het punt klaar te komen, nu zoals ik haar kende. Dat kan ik namelijk zien als haar heerlijke tongetje naar buiten steekt en ze erop bijt. Haar bewegingen werden steeds ongecontroleerder, kwijl liep uit haar mond. Geluidloos bereikte ze haar hoogtepunt. Tranen sprongen in haar ogen. Met een klap viel ze op haar buik. Uitgeteld. Mijn vrouw. Gaat die botterik gewoon door met rukken, boven haar! Bijna wilde ik ingrijpen, maar Claudia hield me met haar vermoeide, maar dwingende ogen tegen.

Mijn vrouwtje lag uitgeteld, plat op haar buik met armen en benen gespreid. Hans was gestopt met trekken en schoof zijn kokkerd van achteren in haar vagina. Hij steunde slechts op zijn armen en voeten.
Zijn lichaam beschreef grote, golvende bewegingen terwijl hij zijn lat in mijn Claudia pompte. Ik had het niet meer en voelde een tweede hoogtepunt naderen. Ik zag dat Claudia haar hoofd oprichtte en haar mond opensperde. 'Ze wil mijn geil likken', schoot het door mij heen. De kriebels in mijn onderbuik tierden welig en ik opende mijn schaamlippen. Terwijl Hans met een donderend, overdreven gepomp haar bleef nemen, kwam ik klaar. Ik bewoog wild met mijn lijf heen en weer. Met iedere schok verliet een kloddertje geil mijn schaamvlees. Een aantal fikse druppels landde in haar mond. Ze hapte het hoorbaar weg. 'Ooh heerlijk, neuk me, pomp me', hoestte ze het uit. Aan haar stem te merken was ze erg opgewonden. Ze begon zichzelf te vingeren, kwatte met mijn geil op haar tong. Dit alles had op Hans een stimulerende invloed. Hij poerde in haar spleet, ik probeerde Claudia te tongen. Onze bewegingen werden gretiger. Claudia dwong me te kijken hoe ze genoot, ze dwong me te kijken hoe de man al snel in haar zou gaan spuiten. En dat deed hij! Als een beest - wat kunnen mannen eigenlijk verschrikkelijk dierlijk zijn, ook, juist, tijdens hun orgasme - ramde hij in mijn poepie. Al zijn spieren trokken samen. Eerlijk is eerlijk, het was enorm opwindend. En hij spoot in mijn kut, nee, die van Claudia, mijn kutje dus. Het zaad welde op vanuit het diepst in haar roze schaamlippen op haar zwarte vlees. De slet!

Het was duidelijk dat Claudia daar allemaal niet meer over nadacht. Hans had zich halverwege uit haar getrokken en spoot de rest op mijn donkere vriendinnetje. Razendsnel draaide zij zich om en baadde zich in de weelde van de spermaregen. Mijn geiltje smeerde zich er helemaal mee in, wentelde in de mannelijke viezigheid. Ze riep mij. 'Vrij met mij, alsjeblieft', smeekte ze. Dol van blijdschap ging ik op haar liggen. We kusten elkaar intens. Onze venusheuveltjes tegen elkaar, mannelijk vocht kleefde in ons schaamhaar. Ik kuste haar tepels, proefde ook hun vocht. Zij likte mijn pruim, zoende, zoog, brieste, wilde het opsnuiven. Toen kwam ze weer op gelijke hoogte naast mij liggen. We zoenden elkaar nog eens. Allerlei vreemde geuren en smaken vermengden zich met het bekende. We genoten, reden met onze schaamstreken op elkaars dijbenen. Ik was dolgelukkig, ze hield van me. Zo kwamen we weer klaar, zoals zo vaak, zij in mijn armen, ik in de hare. Beiden wild rijdend en schurend op elkaar.
'Ik hou van je', zei ze zacht net voor haar tweede orgasme die avond. We kronkelden, zoenden, geilden. Alles deden we, en het was heerlijk. Pas toen we wat rustiger werden, realiseerde we ons dat Hans allang weg was. 'Had je het naar je zin', vroeg ik. Mijn Dominicaantje knikte. 'Ik ben geen lesbienne', bekende ze, 'nooit geweest'. Een steek schoot door mijn hart. 'Maar waarom ben je dan bij mij?', vroeg ik. 'Ik hou van jou en ik geniet van de pijn die je me aandoet, de macht die je hebt. Maar ik ben geen lesbienne'.

Dat was voor mij nieuws, een nieuw inzicht. Na die avond bleef ik gewoon die dingen blijven doen die ik altijd al deed. En het werd er geiler door omdat ik wist dat ze echt van mij hield en nog meer dan dat ik vermoedde aan mij gebonden was. Tegenwoordig bezoeken we ook SM-clubs. Ik de domina, zij de slavin. En dan laat ik haar neuken door wie het maar wil, komt zij ook nog eens aan haar trekken. En ik ben allang blij dat ik, de oude pot, op deze manier er nog een jonge blom op na kan houden.

Daar zou ik alles voor doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten