"Alleen echt 'bruine koffie' lust ik niet..."

Op de bovenste verdieping van een flat ergens in de binnenstad wonen John en Mark. John en Mark hebben een relatie. Deze twee heren zijn homo's en ik kan dat weten. Ik woon namelijk direct onder hen. Zeker elke avond is het raak. Het gekreun en gesteun van die twee mannen is niet van de lucht. Je hoort vaak dat mannen het bijzonder interessant vinden als twee vrouwen elkaar aan het neuken zijn. Andersom niet. Nee, vrouwen schijnen het niet geil te vinden als twee mannen elkaar palen. Hoe zou dit toch komen? Voelen die vrouwen zich buitengesloten of zoiets? Ik weet het niet. In ieder geval zijn mijn vriendinnen ook die mening toegedaan. En zeg niet dat die preuts zijn, integendeel. We hebben elkaar onderling ook weleens lekker gepakt. Toch schijn ik een buitenbeentje te zijn. Misschien komt het omdat ik dag in dag uit dat neukende stel boven me hoor. Maar ik vind het juist uiterst opwindend als een man zijn stijve tokes in de gespierde reet van een andere vent douwt. Om met name weer wat inspiratie te krijgen voor mijn verhalen, heb ik daar laatst aan meegedaan. Op de foto's ziet u het resultaat. Niet dat ik dat zelf ben hoor, want zo nodig hoef ik mezelf nu nog niet te onthullen. Neen, een drietal mooie modellen hebben mijn belevenis nagespeeld. Overigens lijk ik best veel op dat kind, dus u kunt uw lol op. Enfin terzake, hier is mijn belevenis.

Niet zo lang geleden, had ik geen zin om uit te gaan. Mijn vriend was gaan stappen met de boys en ik vermoedde dat hij die nacht weer eens flink aan de sjans zou gaan. Maar goed, ik liet hem maar. De geur van zijn gebruikte penis kon mij zo'n ochtend erna best wel bekoren. Bovendien wist ik toch wel dat hij alleen maar van mij hield. Meestal ga ik er dan ook op uit, maar die avond had ik geen zin. Ik besloot lekker een avondje aan mezelf te besteden. Zo rond de klok van negen, had ik mij heerlijk op de bank geïnstalleerd en keek naar een melige quiz. Ik stak een fikse joint op en genoot van het heerlijke ongedwongen gedrag van amateurs op de televisie.

(Ja, dat mag best wel eens gezegd worden. Het lijkt wel of het mode is dat iedereen maar zit te schelden op die tv-spelletjes. Maar het is toevallig maar wel de enige mogelijkheid voor Jan-met-de- Pet en Miep-met-de-Muts om op tv te komen. De rest van het programma-aanbod is voorbehouden aan de 'happy few'. Vind je het dan gek dat die het beter doen, het is hun vak! Stelletje arrogante en zelfvergenoegzame klootzakken. Wij gaan toch ook niet op hen schelden als zij van de een op de andere dag broodjes moeten bakken, bah, maar goed, ik ga verder)

Ik lag dus heerlijk op de bank weg te zwijmelen bij de t.v., toen ik mijn bovenburen hoorde. Aan het gekreun maakte ik erop uit, dat Mark nu het vrouwtje was. Hij lag zo te steunen, dat ik mij handen ook niet meer van mijn kruisje kon afhouden. Ik deed het licht en de televisie uit en concentreerde me helemaal op de neukpartij die zich boven mijn hoofd afspeelde. Nu ging dat met die joint nogal goed, dus werd ik al snel behoorlijk vochtig. Zachtjes streelde ik mijn schaamlipjes en op de maat van Mark's gekreun, stopte ik mijn vinger in mijn roze spleetje. Ik ging zo op in het spel, dat ik me helemaal inbeeldde dat ik Mark was. Om mijn eigen geilheid te versterken, riep ik bij iedere stoot steeds harder John's naam. Op een gegeven moment had ik niet in de gaten dat het gebonk boven mij was gestopt. "John, oh John", kreunde ik maar door. Achteraf schaam ik mij wel er een beetje voor, maar goed. Mijn geiltrance werd ruw onderbroken door de telefoon. "Hallo", zwijmelde ik in de hoorn. "Ja hallo, je spreekt met John, jouw bovenbuurman", hoorde ik een aangename stem zeggen. Een scheut van schaamte en verlegenheid schoot door mij heen. De stem ging verder. "Klopt het dat jij net mijn naam noemde?" Opeens werd ik kordaat. Het zal u verbazen hoe snel een stickie stemmingen wisselt. Wat dacht dat mietje wel niet? Dat hij mij voor schut kan zetten? Zij lagen toch onbeschaamd met elkaar te neuken? Dus ik antwoordde zo kil mogelijk: "Ja en wat dan nog, jullie beïnvloeden ook iedereen in de flat met jullie geneuk". "Nou ik wist niet dat je kwaad werd", reageerde de stem aan de andere kant van de lijn verbaasd. "Zo te horen had jij ook het best naar je zin. We dachten dat je het misschien wel leuk zou vinden om samen met ons iets te ondernemen". De stem klonk wat luider. Ik nam nu een soort van stereo-effect waar. Heel in de verte hoorde ik namelijk met mijn andere oor John's stem in de kamer boven mij. Ik realiseerde mij dat hij daar in zijn blootje moest zitten en fantaseerde mij daar een strelende Mark bij. En dat allemaal vlak boven mijn hoofd. Lichtjes werd ik weer die drukkende kriebel in mijn onderbuik gewaar.

"Maar hoe kan dat nu", stamelde ik wat rustiger. "Jullie houden toch van mannelijven?" John begreep de omslag in mijn stem en zei: "Inderdaad, we houden allebei wel van een stevige tokes, maar met name omdat homo's zich helemaal aan de Lust durven te geven. Maar toen we daarnet jou zo hoorden, tja, ik kan niet zeggen dat we dat niet interessant vonden". Ik bleef stil en trachtte me in te denken hoe ik het zou vinden. "Je kan ook gewoon een kopje koffie komen drinken. Wees niet bang, we zullen je niet bespringen. En trouwens, de heftige Lust is er toch wel vanaf nu". Ik was wel nieuwsgierig en het kopje koffie klonk toch behoorlijk vrijblijvend. Maar wat hij zei over de voorbijgegane Lust, ging in ieder geval niet voor mij op. Zo ongemerkt zat ik als een idioot op de bank te lekken. Nadat ik de bank had schoongeveegd, deed ik een degelijke duster aan en ging naar boven.

Ik belde aan en Mark deed open. Ook hij had een ochtendjas aan. En ook bij hem klopte het Lustverhaal niet. Aan de stevige bobbel door de dunne stof kon ik zien, dat hij nog redelijk opgewonden was. Hij nodigde me vriendelijk lachend binnen te komen. De geuren van sperma, mannen, fris zweet en koffie persten zich door mijn neusgaten. Ik trilde over heel mijn lichaam. Ongemerkt keek ik naar mijn dijbenen, omdat ik bang was dat het vocht van mijn opwinding te zien zou zijn. Gelukkig was dat niet zo. Naderhand bleek dat aan de achterkant wel degelijk mijn opgewondenheid duidelijk zichtbaar was. Maar dat wist ik toen nog niet, godzijdank.

"Ha die buuf", begroette John mij hartelijk. Hij was duidelijk niet alleen het mannetje deze avond, maar ook de initiatiefnemer. "Ga zitten, wat wil je in je koffie?" "Zwart-suiker", zei ik zacht. Mark liep naar de keuken om de koffie in te schenken. In het voorbijgaan, tikte John hem zachtjes op zijn gezwollen lid. Een derde geilscheut golfde door mijn lijf en tot mijn grote schaamte zag John dat. Gelukkig zei hij niets. Ik had anders niet geweten hoe ik daar op zou moeten reageren. Enfin, niet lang daarna zaten we weer op de bank. We bepten gezellig over de hoogte van de huur en dergelijke zaken. Dat deze gespreksonderwerpen maar schijn waren, wisten we alle drie. Het was een vreemde situatie. We hadden het over koetjes en kalfjes, maar alle deelnemers in deze triangel zaten elkaar sexueel te taxeren. Toen viel de verwachte stilte. De spanning gierde door mijn lijf en aan het onrustige geschuif van met name Mark maakte ik eruit op dat het ook met hen zo was. Wie als eerste opstond, dat herinner ik me niet meer. Maar dat we opeens stonden, dat was een feit. De twee heren stonden aan weerszijden van mij en begonnen me zacht te strelen. Al snel trilden hun pikken tegen mijn benen en werd ook ik van mijn avondkleding ontdaan. Al tongzoenend leidde John mij naar hun slaapkamer terwijl Mark de binnenkant van mijn dijbenen
streelde. De geuren die me bij binnenkomst zo opwonden, leken driemaal zo intensief voor te komen in hun slaapkamer. Hierdoor werden alle blokkades in mijn lichaam opgeheven. Ik was een willoos, maar gewillig slachtoffer van mijn eigen geilheid. John duwde mij langzaam naar voren. Als in een vertraagde film zag ik de penis van Mark dichterbij komen. Zijn lat stak fier de kamer in en ik zag hoe een druppeltje voorvocht uit het gat opdoemde.

Op het moment dat ik de mannehoning op mijn tong liet vallen, schoof John zijn leuter tussen mijn schaamlipjes. Hij kreunde ingetogen en lief. Ik trachtte op dezelfde manier Mark zijn pik in mijn mond te nemen. Voorzichtig bevoelde mijn tong elk deeltje van zijn eikel om zo uit te vinden waar zijn lekkerste plekje zat. "Oeggh ja, voorzichtig, daar ja", kreunde hij en ik wist dat ik in de roos zat. Ondertussen schoof John zijn stengel dieper en dieper in mijn onderlijf. Ik voelde de aderen op zijn pik langs mijn schaamlipjes schuiven. "Ooh ja, dit is ook wel lekker, veel zachter en veel vleziger dan net", geilde John meer tegen zichzelf dan tegen ons. Wolken van geilheid voerden mij buiten mezelf. Het leek of ik van een afstand naar mijzelf keek en ik zag hoe de twee mannen bezit namen van mij lichaam. En ik vond het heerlijk. Mijn lijf voelde de penis van John opzwellen in mijn neukgaatje. Het was duidelijk dat hij zou gaan komen. Als een echte man vroeg hij aan Mark of hij dat mocht, maar die keek bedenkelijk. Dus legde ze me op mijn zij.

"Zo en nu zachtjes aan", kreunde John. Hij wist dat het orgastisch gevaar was geweken. Toch bleef hij in mij zitten. Op de regelmaat van zijn tedere stoten, streelde hij mijn lichaam. "Lik hem maar, verwen Markje maar eens goed, dat heeft hij verdiend", kreunde hij zachtjes op het ritme van zijn eigen bewegingen. Mark streelde mijn haar terwijl hij keek hoe ik zijn lul zo diep mogelijk in mijn mond nam. "Help jezelf maar, vinger jezelf klaar", moedigde hij me lief aan. Dit behoefde geen tweede keer te worden gezegd. Mijn hand kroop van mijn tietjes naar mijn onderbuik. Het voelde alsof mijn lichaam vanaf mijn naveltje één grote clitoris was. Elke aanraking van mijn vingertoppen, gaf een mini-orgasme. "O jee", kreunde ik tussen de pijphalen door, "Jullie neuken mij echt hè". "Ja, we neuken je echt", zei Mark, "toen we je beneden hoorden kreunen, hebben we besloten dat we het samen voor één keer met een vrouw wilden proberen, met jou..." "daar ben ik blij om", zwijmelde ik, "want ik ga komen". John ging daarop sneller en sneller in mijn gaatje pompen. Het leek wel of mijn schaamlippen in de fik stonden. Mijn eigen vingerbewegingen had ik nu ook niet meer in de hand. Het orgasme had het nu van mij overgenomen. In mijn verbeelding werd mijn gezichtsvermogen verblind door een helder groenachtig licht. Ik zag uit de diepte een grote donkere schaduw op mij afkomen. Het gevoel en de gewaarwording waren heerlijk en overweldigend. Ik gaf mij er helemaal aan over. Het contrast helder en donker werd steeds sterker. De donkere wolk sloot zich helemaal om mij heen. Heel in de verte voelde ik nog dat ik Mark intens aan het pijpen was en dat John als een razende in mijn lijf pompte. Op een gegeven moment zat ik helemaal in de donkere wolk. In mijn bewustzijn ontstond er een klein helder gaatje en ik werd daar ertoe gedrukt. En plots, zoals een ballon klapt, kwam ik klaar zoals ik nog nooit klaargekomen was. "Aarghh", krijsde ik het uit. De slaapkamer was weer terug in mijn bewustzijn en op de naweeën van het orgasme voelde ik dat John nu rustiger in mijn lijf pompte.

"Och meisje" zei John zichtbaar onder de indruk. "Als ik niet beter zou weten, dan zou ik hopen dat elke vrouw zo zou klaarkwam." "Ja", beaamde Mark, "en dan zou ik subiet hetero worden". "Ooh jongens, iets dergelijks is ook voor mij de eerste keer hoor", zei ik. John had zijn lul uit mijn schede gehaald en beide heren stonden nu weer naast me. Hun lullen prikten zwaar gezwollen tegen mijn gezicht. "Wat willen jullie nu", vroeg ik. Ik wilde de heren namelijk in natura bedanken voor het heerlijke orgasme dat ik met hen mocht beleven. "Niets, ik wil niets meer in je", zei John en hij ging verder. "Ik weet niet hoe het met Mark is, maar ik denk niet dat het erg gepast is als we ons nu in jouw klaarmaakten". Mark knikte instemmend. Alhoewel ik het niet begreep, merkte ik wel dat beide homo's niet overgehaald konden worden. Met enige spijt wilde ik opstaan. "Ho ho, zo bedoelde ik het ook weer niet hoor", haastte John zich te zeggen, "want ik kan me wel op je aftrekken". En meteen voegde hij de daad bij het woord. Ook aan de andere kant van mijn lichaam hoorde ik het soppende geluid van een man die zich op mij aan het afrukken was.

Daar zat ik dan. Af en toe likte één van de pikken of nam ik er een in mijn mond. Toen begreep ik waarom ze mij niet meer wilden neuken. Ik was heel relaxed en bevredigd. Mijn orgasme had hen blijkbaar zo opgewonden, dat ze verschrikkelijk opgewonden waren. Als een stel oermensen stonden ze aan hun eigen hannes te sjorren. Ik had er inderdaad niet aan moeten denken dat ze in deze staat in mijn kwetsbare lijfje zouden beuken. Toen pas begreep ik de Lustbeleving van homo's; wat een geweld. Het duurde dan ook niet lang of het zaad verliet de beide mannen. Ze kwamen precies tegelijk klaar. Heerlijk ruikende zware klodders vielen op mijn lichaam. Alhoewel ik niet echt opgewonden meer was, was mijn overgave aan dit geweld, aan deze mannelijke regen, des te groter. Ik smeerde het overal.

Niet lang daarna lagen naast elkaar op het bed te praten. We hadden het over homosexualiteit en wat de andere sexe daarvan vond. Ik vertelde ze dat ik nu pas wist waarom vrouwen twee neukende homo's zo onaantrekkelijk vinden. Het is de totale overgave aan de Lust die voor hen zo afstotend is. Vrouwen vinden dat mannen zich niet over horen te geven; dat recht is alleen aan hen toebedeeld. John en Mark moesten lachen. Die avond hadden zij voor het eerst een vrouw meegemaakt die zich totaal onderwierp aan haar eigen Lust en niet aan die van de mannelijke opponent. Pas enkele dagen daarna ben ik daar over gaan nadenken. En inderdaad, in het bed met mijn vriend gaf ik mij over aan hem en niet zozeer aan mijzelf. Toegegeven, dat is ook geil, maar zo'n twee keer in de week wil ik ook iets voor mijzelf hebben. En dan bel ik gewoon even naar boven of de koffie klaar staat. Alleen als de koffie echt bruin is, dan haak ik af...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten