Tatoeage

Ik ben Bert, 32 jaar. Al enkele jaren zet ik regelmatig tatoeages bij mensen. Ik heb ooit een paar jaar in een tatoeage winkel gewerkt, maar al 5 jaar heb ik prima een kantoorbaan. Nu doe ik dat alleen nog als hobby en een beetje bijverdienste. Ik heb zelf een aantal tatoes, maar die zitten onder kleding bedekt. Toen het zo warm was Afgelopen zomer kwam ik met onze receptioniste, Carla, over dit onderwerp in gesprek. Een tatoe op mijn bovenarm was zichtbaar door de korte mouwen van mijn shirt. Ik praat regelmatig met haar, niet om de laatste plaats vanwege haar schoonheid. Ze is een blonde slanke meid met lange haren. Helaas is ze lesbisch.

Ze vertelde dat ze zelf een kleine tatoeage op haar enkel had, maar dat deed zo'n pijn dat het daarbij gebleven was. Ik adviseerde haar om een volgende tatoeage op een plek te zetten met wat meer vlees en minder bot. Ze wilde wel eens wat komen bekijken, en omdat we beiden die avond nog geen afspraken hadden reed ze na het werk met mij mee naar huis. We gingen naar de zolderkamer, waar ik haar de boeken met plaatjes liet liet zien. Ze vertelde dat haar vriendin een tatoeage op haar bovenbeen had laten zetten. Dat had in het begin wel wat pijn gedaan, maar uiteindelijk had het haar juist een heel opgewonden gevoel gegeven. Ik zei haar dat dat inderdaad veel voorkwam. Na een bedenkzaam moment vervolgde ze.

Ze was ooit ook zelf in een tatoeageschop geweest om een roosje op haar bil te zetten, maar ze was uiteindelijk te preuts om daar zoiets te laten doen. Omdat ze mij al een poosje kenden vroeg ze het nu aan mij. Uiteraard stemde ik in. Ze wees me het plaatje aan dat ze wilde. We besloten hem eerst als proef te bekijken. Ze ging op haar buik op de tafel liggen en ik schoof haar rokje omhoog. Haar heerlijke ronde billen kwamen tevoorschijn. Ze droeg een rode string. Een beetje verlegen zei ze dat ze hem op haar rechterbil wilde. Ik tekende voorzichtig de lijnen met een viltstift op haar kontje.

Expres kriebelde ik haar een beetje. Ik kon rustig alles bekijken. Ik was benieuwd hoe haar poesje er uit zou zien zonder dat kleine stukje stof. Toen de lijnen er op stonden pakte ik de spiegel om haar haar eigen billen te kunnen laten zien. Ze vond het mooi en ik beaamde dat het inderdaad een prachtig paar billen was. Ze wilde de tatoeage graag hebben en ik legde de spullen klaar. "Ik hoop dat ik je geen pijn doe", zei ik nog voor ik begon. "Ik hoop dat het fijn aanvoelt", zei ze, en ik begon met de naald te werken. In het begin verkrampte ze een beetje. Ik zei dat ze haar benen beter iets kon spreiden om haar billen te ontspannen.

Dat lukte na een minuutje. Heel stilletjes lag ze zo'n 10 minuten te genieten. Ik zag langzaam een vochtig plekje ontstaan in haar kruis. "Ik ben klaar....Jammer he?" zei ik. "Ja, het was niet vervelend", zei ze. De zwarte lijnen stonden er nu op. We spraken af dat ze over 2 weken terug zou komen voor het inkleuren. Na 2 weken kwam ze opnieuw naar mijn huis, maar deze keer nam ze haar vriendin mee. Tot mijn verbazing was zij lang niet zo'n mannelijk type als ik had gedacht. Marielle droeg zelfs een rok en ze had een paar stevige grote borsten. Carla droeg deze keer een spijkerbroek. Ook Marielle was geinteresseerd in een tatoe. Ze zette zich neer op de sofa in de hoek met de boeken en begon te bladeren. "Ga maar weer liggen", zei ik tegen Carla.

Ze trok haar schoenen uit en schoof de spijkerbroek over haar billen. Daar onder droeg ze zo'n sexy vrouwenboxershort met kant. Ze ging liggen. "Zo kan ik er niet bij hoor", zei ik. Ze trok het pijpje omhoog maar ook dat was niet genoeg. "Doe niet zo preuts carla, en trek je broekje uit", klonk het al uit de hoek. "Ik denk dat het inderdaad niet anders kan", zei ik. "Shit", zei Carla, "vooruit dan maar". Liggend op haar buik wurmde ze zich uit haar broekje. Ik hielp haar maar een handje. Met een rood gezicht lag ze op de tafel. Ik deed mijn best me te concentreren. Ik begon met inkleuren, maar ze was weer veel te verkrampt.

Ze probeerde haar benen bij elkaar te houden en spande daarbij haar bilspieren. Haar kontje zag er zo superstrak uit. "Je moet wel een beetje ontspannen", zei ik. "Benen iets uit elkaar". "Ja", zei Marielle, "doe niet zo preuts en werk eens even mee". Ze spreidde haar benen iets, en onmiddelijk keek ik tegen haar roze schaamlippen aan. Ze was nu iets meer ontspannen en ik deed mijn best om binnen de lijntjes te blijven. Een bobbel stak duidelijk af in mijn broek en ik zag Marielle in de hoek glimlachen. Ze pakte pen en papier en schreef iets op. Dat liet ze aan mij zien. Carla lag met haar ogen dicht te genieten. "Is ze nat?" Stond er op het papier. Ik keek even naar haar kruisje. Het was kleddernet.

Het poesje was inmiddels flink gezwollen en het vocht druppelde op de tafel. Ik knikte naar Marielle. "He Carla, zal ik een tatoo op mijn borst laten zetten?" zei ze. "Zo iets". Ze ging gehukt voor Carla's gezicht zitten en liet haar de papieren mal van een ster zien. "Kijk, dan zet ik hem hier". Ze schoof haar shirt omhoog en haar bh. Twee grote borsten kwamen tevoorschijn. Ze drukte de ster rond haar tepel en liet het aan Carla zien. Wat een lekkere tieten, dacht ik, en ik werd ook steeds meer opgewonden.

Haar tepels waar hard en puntig. Ze friemelde wat aan haar eigen tepel. "Trek je kleren aan kleine exhibitionist", zei Carla. "Wat moet Bert wel niet van ons denken. Het is al erg genoeg dat ik hier in mijn blote kont lig". "Het is niet erg hoor", zei ik, "het ziet er prima uit". "Of zal ik dit vogeltje doen?", zei Marielle. Ze deed haar rok omhoog en hield de mal van een kolibrie op haar buik net boven haar string. "Zo kan ik me toch niet ontspannen", zei Carla. "Je hebt gelijk", zei Marielle. Ze liep langs de tafel en ging tegenover mij staan, aan de andere kant van Carla's kontje. Daar bleef ze een minuutje staan zonder iets te zeggen, kijkend naar mijn werk.

Dat maakte Carla helemaal onzeker. "Wat doe je", zei ze trillend. "Kijken" was het antwoord. "Mooi hoor". Toen legde ze beide handen onder op Carla's billen en bovenbenen en trok ze iets van elkaar. Haar kleddernatte gaatje kwam in beeld. Mijn pik stond inmiddels op knappen. "He, niet doen", riep Carla, en ze bewoog iets. "Stil blijven liggen", zei ik, "anders kan ik niet tatooeren!". "Jullie zitten met z'n tweeen naar mijn kruis te kijken, en ik moet stilliggen?" zei ze boos. "Je hebt alweer gelijk", zei Marielle. "Omdat jij nu je broekje niet aan kan doen is het misschien eerlijker als wij ook onze kleding uit doen, net als altijd in de sauna" zei Marielle.

Ik wist niet wat ik hoorde. "Vindt je dat goed Bert?" "Doe normaal Marielle", zei Carla, Maar die trok in een ruk haar string en rokje uit. Ze ging weer in het zicht van Carla staan. "Zo beter?", zei ze. Ze spreidde staand haar benen en wreef met haar wijsvinger tussen haar schaamlippen door, vlak voor Carla's gezicht. Toen pakte ze een stoel en ging weidbeens voor haar zitten. "Bert", zei Marielle, "ik denk dat Carla zich gemakkelijker voelt als jij ook wat uit trekt". Carla zei niets meer. "Carla is namelijk hartstikke bi, en ze wil na al die jaren met mij vast wel weer eens een pik zien." "Het zal haar vast meer laten ontspannen" zei ik. Ik legde het tattoo apparaatje neer, trok mijn broek en onderbroek uit en tatooeerde weer verder.

Mijn natte eikel schuurde tegen Carla's zij, terwijl ik doorwerkte. Carla kreunde alleen nog maar. Marielle zat zich inmiddels zachtjes te vingeren op de stoel. Wat een geile bende was dit. Ik besloot nu ook eens een stap te zetten. "Ik zal je helpen te ontspannen", zei ik. Terwijl ik met rechts het apparaatje vasthield, drukte ik mijn linkerhand in haar kruis. Mijn duim duwde ik in haar gaatje terwijl de andere vingers haar hele kutje masseerden. Toen tatooeerde ik met rechts weer door, tot de verf op was. "Ik denk dat je beter iets naar achteren kan gaan liggen", zei ik tegen Carla.

Ze schoof naar achteren tot ze met haar billen op de rand lag. Ik ging achter haar staan en duwde mijn pik langzaam in haar kutje. Ze kreunde. Hij schoof er helemaal in. Toen pakte ik weer de tattoo spullen en begon weer te kleuren. Als de verf even op was gaf ik haar tien stevige stoten daarna kleurde ik weer verder. Ondertussen had ik het uitzicht op Marielle die weidbeens zat te vingeren. Ze had inmiddels alles uitgedaan. Dit ging zo een poosje door. Carla had haar hand onder haar kutje gelegd. Ze was inmiddels zeker 4 keer klaargekomen dacht ik. Het was moeilijk te tellen, want ze kreunde continu.

Toen ik na een paar stevige halen weer de verf wilde pakken kreunde ze, "ga door, spuit me alsjeblieft vol". Ik was eigenlijk wel blij dat ze dat zei, want ik kon mijn zaad al 5 minuten bijna niet meer binnen houden. Ik neukte haar hard en na nog geen 20 lange halen spoot ik haar kutje vol. Marielle kwam ook kreunend klaar. Toen we waren bijgekomen, maakte ik de tatoo af. Dat was na 2 minuten klaar. Carla ging op de tafel zitten. "Dank je wel", zei ze blozend, terwijl ze mijn ballen in haar hand nam.

Toen gaf ze me een stevige tongzoen, waarna de dames zich zwijgend weer aankleedden. "Wat moet ik betalen?", vroeg Carla. Ik dacht even na. "Niks, als ik volgende week dat vogeltje boven Marielle's kutje mag zetten", zei ik. "Het is eigenlijk niet eerlijk dat ik haar tatooage moet betalen", zei Marielle. "Maar tot volgende week dan maar..."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten