Nieuwe collega

Het was weer maandag. Ik had een druk weekend gehad en was lekker uitgeweest met mijn vriend en wat vriendinnen. Het laatste waar ik zin in had was om te gaan werken. Maar het moest maar gebeuren. Gelukkig had ik de dag erna vrij, zodat ik dan lekker kon uitslapen. Ik besloot toch maar braaf te zijn en naar mijn werk te vertrekken, ik schoot snel even onder de douche door, kleedde me aan, ik maakte me op en vertrok op de fiets naar het werk. Ook had ik nog geen ontbijt gehad, maar ik kon op het werk wel eten.

Eenmaal op het werk aangekomen had ik een nieuwe collega. Hij heette Marc en was een Duitser. Hij woonde nu een paar maandjes in Nederland waardoor hij nog niet goed Nederlands sprak. Ik heb veel Duitse familie waardoor ik de taal behoorlijk beheers. We werden samen naar een klant gestuurd, ik moest hem een beetje rondleiden en alles uitleggen. Ik deed schoonmaarkwerk als vakantiebaantje. In het begin kwam het gesprek tussen ons moeizaam op gang, maar toen hij mertke dat ik wel geinteresseerd in hem was kwam hij wat losser en we babbelden er gezellig op los. Dit kon welleens een goede vriend worden, dacht ik. Bij de klant aangekomen hadden we niet veel tijd meer om te praten. We moesten schoonmaken bij een oudere, dove vrouw. Ik ging de badkamer schoonmaken en hij dweilde beneden de vloer.

De vrouw begon tegen Marc te praten, en had niet door dat hij Duits was. Hij praatte in zijn beste Nederlands terug, maar de vrouw verstond er niks van. Ik besloot hem te gaan redden door te zeggen dat ik boven zijn hulp nodig had. We schoten in de lach en het viel me nu pas op dat hij echt leuke ogen hadden. Ze straalden helemaal, hij was vast erg lief. We moesten nu op boodschappen, gelukkig samen omdat ze een behoorlijke lijst had die ik nooit alleen had kunnen halen. Samen gingen we naar de supermarkt op de hoek. Hij vroeg of ik hobby's had, of aan sport deed. Ik vertelde hem dat ik graag sportte en een vriend had. Gek genoeg zag ik een beetje een teleurstelling in zijn ogen. Hier voelde ik me een beetje rottig over omdat ik hem redelijk de indruk had gegeven dat ik hem wel zag zitten.

Ik vroeg hoe de zaken op het gebied van de liefde er voor hem voorstonden. Hij zei dat hij al een poosje vrijgezel was, maar dat hij ook niet op zoek was naar een vriendin. Ik probeerde ergens anders over te beginnen maar hij was stil geworden. Dit vond ik jammer en vroeg hem wat er aan de hand was. Hij zei dat hij gewoon chagerijnig was en naar huis wou. Teleurgesteld nam ik afscheid. Een paar dagen later moest ik weer met hem werken. Ik vroeg hoe het met hem ging en of hij een beetje zin had om te gaan werken. Hij deed kortaf en ik besloot ook niks meer te zeggen. We hebben niks gezegd totdat we ruzie kregen over wie de badkamer mocht doen. Ik werd licht geirriteerd en zei dat hij het maar moest uitzoeken en dat ik de slaapkamers wel ging doen. Na een poosje kwam hij achter me staan en zei dat het hem speet. Hij had lullig gedaan en wou het goedmaken. Hij was alleen een beetje teleurgesteld dat ik een vriend had, hij vond me namelijk een leuke meid. Ik vond hem stiekem ook leuk, maar ik kon dat moeilijk vertellen omdat ik een vriend heb. Ik zei dat ik het lief van hem vond en dat ik bofte met zo'n leuke collega.

We gingen weer verder en toen we vrij waren heeft ie me thuisgebracht. Ik vroeg hem mee naar binnen om nog iets te drinken, het was behoorlijk warm. We dronken een glas ijsthee en ik kon mijn ogen moeilijk van hem afhouden. Hij moest eens weten.. we hebben nog een paar keer samen gewerkt die vakantie, maar op de laatste dag dat we samen stonden ingepland kwam hij niet opdagen. Ik was verdrietig omdat ik hem vast niet weer zou zien. Ik had geen telefoonnummer, geen adres niks. Ik besloot me er bij neer te leggen. De vakantie was afgelopen en de school ging weer open. In de tweede schoolweek viel mijn mond open van verbazing. Wie was er stagiare bij mijn Duitse lerares.. MARC! Ik liep op hem af en vroeg waar hij was. Hij vertelde adt hij ziek was geweest en echt niet op het werk konde komen. Hij zei dat hij me in de pauze wel op zou zoeken, dan konden we even bijpraten. In de pauze kwam hij naar me toe en we rookten samen een sigaret. Ik vertelde hem dat ik echt blij was dat ik hem weerzag.

Ik zei dat ik hem best een beetje had gemist. Hij zei dat dat wederzijds was en dat ie aan me moest denken. Hij wist waar ik op school zat dus hij had hier proberen een stageplek te krijgen voor zijn opleiding tot leraar duits. Ik besloot een uurtje les te skippen en we zochten samen een rustig plekje op in de kantine. We zaten naast elkaar en ik voelde me verliefd. Iets in hem trok me aan. Het waren zijn ogen die op me gericht waren, ik kon nks anders doen dan terugstaren. Opeens besefte ik dat ik dit niet kon maken en ik besloot mezelf niet aan de verleiding te weestaan. Ik mocht niet verliefd worden! Hij had door dat ik afstandelijker deed en vroeg wat er was. Na lang treuzelen vertelde ik hem dan eindelijk dat ik bang was dat ik verliefd op hem ging worden en dat ik dit niet kon maken tegenover mijn vriend. Hij zei dat hij het begreep maar hij voelde zich wel gevleid. We fietsten samen naar huis en de dagen erna zagen we elkaar geregeld. We belden en smsten met elkaar, en ik werd langzaam maar zeker echt verliefd op Marc.

Ik kon er niks meer aan veranderen. We gingen naar de film en gingen een hapje eten. Onder de film bekeek ik hem stiekem en zag dat hij zijn ogen ook niet van mij af kon houden. Hij legde zijn hand op mijn arm en we keken elkaar aan. Hij lachte en ik bracht mijn hoofd dichterbij het zijne. Hij zei dat ik niet moest done wat ik niet wilde, hij was zo ontzetten lief. Ik zei 'Het enige wat ik nu wil ben jij', en dat werd beantwoord met een klein kusje op mijn mond. Nu was het mijn beurt. Ik zoende hem vol op zijn mond en pakte hem stevig beet. Hij wist niet goed wat hij moest doen maar toen ik zei dat ik hier nooit spijt van zou kregen zoende hij me opnieuw. We blevne maar zoenen, aangezien we achterin zaten had niemand hier last van. Ik kon niet wachten tot de film afgelopen was, en we een rustig plekje op konden zoeken. Hij vroeg me mee naar zijn huis en al snel konden we ons niet meer beheersen. Ik trok zijn shirt uit en zoende hem in zijn nek. Hij streelde me over mijn rug en buik en maakte mijn bh los. Mijn shirtje ging uit en we stonden nu met ontbloot bovenlijf te zoenen.

Mijn tepels drukten tegen zijn gespierde maar zachte borst. We zoenden hartstochtelijk en legden ons neer op zijn bed. Hij knoopte mijn broek los en ik lag nu alleen in mijn slipje. Voorzichtig legde hij me op mn rug en kroop op me. Zachtjes streelde hij mijn tepels en ik werd geil. Ik fluisterde hem in zijn oor dat ik zin in hem had. Hij beantwoorde dit door in mijn tepels te knijpen. Op dat moment verloren we ons bewustzijn van de situatie en gingen helemaal in elkaar op. Ik ging op hem liggen en deed zijn broek en boxer uit. Hij kreunde, zijn lul was eindelijk bevrijd uit zijn benarde positie. Ik ging langzaam naar beneden om hem te pijpen, maar hij trok me terug. Hij zei dat hij eerst mocht en trok mijn slipje uit. Hij kroop met zijn hoofd tussen mijn benen en ging met zijn vingers in mijn onlangs doorweekte kutje. Hij stak in een keer twee vingers naar binnen en ik schreeuwde het uit van genot.

Hij streelde tegelijkertijd met zijn duim mijn klitje en ik voelde dat dit niet lang meer zou duren voordat ik zou klaarkomen. Ik vertelde hem dat hij moest stoppen omdat ik anders zal klaarkomen. Hij stopte en we zoenden weer. Ik wou hem graag pijpen, maar hij trok me alweer terug. Blijkbaar had hij andere plannen. Hij vroeg of ik bovenhem wou komen hangen in standje 69. Dit is een van mijn favorieten en ik stribbelde niet tegen. Eindelijk had ik zijn lul in mijn mond en ik werd tegelijkertijd gebeft. Een gevoel van genot overrompelde me. Zijn lul begon een beetje te schokken en hij stopte met beffen. Hij ging klaar komen. Dit liet ik nog niet toe en ik stopte. Hij smeekte me door te gaan maar ik gaf hem zijn zin niet. Ik vertelde hem dat ik nog wel wou neuken met mijn favoriete duitser. Zo gezegd, zo gedaan en hij legde me weer op mijn rug. Hij vroeg of ik aan de pil was en toen ik dit bevestigde duwde hij zijn lul hard in mijn kutje. Na een poosje zo geneukt te hebben tilde hij me op en zette me tegen de muur. Hij trok me op zijn schoot en hij neukte me superhard tegen de muur omhoog.

Ik kwam klaar maar hij neukte door. Dit vond ik behoorlijk geil. Hij stopte, zette me op mijn knieen en duwde zijn harde leuter van achteren naar binnen. Hij had zijn handen op mijn borsten en kneep hard in mn tepels. Ik kwam nog een keer klaar en ik voelde aan de snelheid van zijn stoten dat het bij hem ook niet lang ging duren. Ik moedigde hem aan en hij spoot zijn warme zaad in mijn kut. Ik voelde mijn kutspieren weer samentrekken en ook ik kwam nog eens klaar. Zulke lekkere sex had ik met mijn eigen vriend niet! Hij ging uitgeput op de rand van het bed zitten en ik kwam voor hem zitten en likte zijn lul schoon. Zijn sperma droop uit mijn kutje over mijn benen, we besloten samen te gaan douchen. Onder de douche kwam zijn lul al snel weer op sterkte en hij drukte zijn lul in mn kont.

Ik sputterde een beetje tegen maar toen hij eenmaal in me zat was het heerlijk. Na een poosje kwam hij klaar en ik was natuurlijk nog niet gekomen. Hij zette me op de rand van het bad en stak twee vingers in mijn kleddernatte en hete poesje. Al snel voelde ik drie vingers en zijn duim op mijn klitje. Ik wou meer en hij stak zijn 4 vingers in mijn kut. Hij neukte me erg hard met zijn vingers en ging als een gek met zijn duim over mijn klitje. Ik kreeg een heerljik orgasme, hij duurde oneindig. Ik besloot weer afscheid te nemen en ik was helemaal in de wolken. Ik maakte het uit met mijn vriend en Marc en ik hebben nu al een paar maanden een relatie. Met geweldige sex uiteraard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten