Hoofdpijn

Je belde mij op dat je enorme hoofdpijn had. Ik had je aangeboden dat ik dan hoofdmassage kwam geven. Je had er best behoefte aan zo vertelde je aan de telefoon. Ik stapte in de wagen en reed richting Helden. Aan de deur gekomen opende jij de voordeur. Ik zag meteen je gezicht het sprak boekdelen. Na rustig te zitten begon ik je nek en schouders te masseren, behoorlijk vast allemaal merkte ik op. Je hoofdhuid voelde ook gespannen aan. Ik begon deze te masseren.

De pijn verlichte. Ik ging voor je staan wijdbeens (jouw benen tussen mijne) en begon je voorhoofd te masseren. Je vond het heerlijk en kleine kreuntjes hoorde ik. Je handen verheven zich en begon mijn benen te strelen, langzaam omhoog over mijn billen die je ook heerlijk begon te kneden. Ik ging verder met masseren van je voorhoofdhuid. Je handen gleden lekker mijn benen op en neer, zowel aan de buitenkant alsook aan de binnenkant van de dijbenen. Ik werd er opgewonden van, en in mijn broek ontstaat er een dikke bobbel.

Deze bleef niet ongemerkt bij jou en zo ja je handen gleden over deze bobbel heen.Mijn lul begon te steigeren en bonkte tegen je handpalmen aan. Nou nou zei je en je pakte mijn broek stevig tussen je vingers. Je had mijn paal als het ware in je hand en kreunde lekker mmmmmm. Ik ging gewoon (nou ja gewoon) heel opgewonden door met massage, terwijl ik merkte dat je hem stevig op en neer schoof. Jij streelde ook over mijn gulp heen en opende deze heel zachtjes. De broek zakte naar beneden en je zag een heerlijk string.

Wederom streelde je mijn billen gretig nu lekker over mijn huid heen. Jou vingers speelde met het touwtje tussen mijn billen. Lekker over mijn kontgaatje streelde je ook. Heerlijk met het vingertopje sensueel duwen tegen het kontgaatje aan. Aan de voorkant duwde je de string opzij. Mijn lul flink steigerend en bonkend kwam eruit. Schuin omhoog zag je hem heftig bonken. De eikel helemaal ontbloot. Roodglanzend. Langzaam ging je op het massage ritme mijn lul op en neer trekken. Heerlijk vond ik dat, lekker.

Opeens verdween je hoofd onder mijn handen vandaan en je begon mijn lul heerlijk te pijpen. Lekker die hele stam op en neer met je mond terwijl je vingers de huid lekker op en neer schoven. De eikel werd steeds dikke na elke zuigbeweging. En begon aardig te steigeren. Ik was inmiddels opgehouden met masseren en stond met een holle rug te genieten van jou daden, heerlijk die lul in je mond, werd er heel opgewonden van. Ik begon wat met je tepels te spelen en merkte dat deze ook op oorlogssterkte waren. Langzaam ontknoopte ik jou blouse. Ik deed je blouse sierlijk uit waarna ik de BH uitdeed...... Mmmmmm heerlijk die bollen.

Ze stonden fier vooruit met daarop 2 dikke tepels. Je stopte met zuigen en duwde mij lul tussen je borsten door. Stevig wiegelend begon ik deze lekker te neuken. Mijn lul over de volle lengte op en neer stotend. Mijn eikel was lekker nat van je blowjob dus deze schoof licht en lekker ertussen door. Lekker knedend aan je tepels heb je mij naar een hoogte puntgebracht waarna ik heftig spuitend heerlijk over je borsten mijn lul heb leeg gespoten.mmmmm kreunden we beiden, maar jou beurt kwam ook hoor.

Mijn handen gleden over je borsten heen naar beneden. Bij je broek aangekomen merkte ik dat deze vrij vochtig was. Ik spoorde je aan om je broek uit te doen. Ik ging door de knieƫn en al tongzoenend heb ik je broek uitgedaan. Ook jij verraste mij met een heerlijk string, mooi zwart en rijkelijk gevuld met kant. Ook op mijn beurt speelde ik met het biltouwtje. Mijn vingers gleden tussen je billen door en ook jou kontgaatje werd even gestreeld door mijn wijsvinger. Ik vingerde je gaatje lichtelijk.

Snel glijdend naar voren streelde ik lekker over je kutje heen. Ik voelde de nattigheid tussen je lipjes, die op zijn beurt mijn vingertoppen nat maakte. Soms speelde ik daar ook even met mijn vingertopjes in je kutje. Je was behoorlijk nat en opgewonden. Je wiegde met je heupen op en neer, zodat mijn vingers heel eventjes in je kutje gleden. Lekker schoof ik mijn handen heerlijk weer naar je kontje toe en ook daar schoven mijn vingers door je wiegende beweging heerlijk het kontje in....... Mmmmm kreunde je en duwde je borsten stevig tegen mijn gezicht aan. Gretig likkend en zuigend greep ik met mijn mond je tepels en borsten die ik ombeurten stevig aflikte.

Mijn handen waren eenieder lekker een gaatje aan het vingeren, mijn linker hand je kontje en mijn rechterhand je kutje en clitje. Heerlijk met meerdere vingers tegelijk werd je lekker gevingerd terwijl ik je borsten stevig likte en zoog. Mijn lul werd ook weer stevig en bonkend ervan. Ik pakte mijn lul vast en streelde eventjes heel snel door je lipjes heen en over je clitje, waarna een heftige kreun kwam van jou. Ik ging op stoel zitten met mijn benen wijd open. Mijn lul stond heftig schuin omhoog te kloppen.

Je kwam met wijde benen over mij heen staan, terwijl ik je tepels heerlijk hard zoog, bewoog ik mijn grote eikel tussen je geile natte lipjes door. Mmmmmm wat waren ze lekker nat. Langzaam kwam je steeds dieper. Mijn lul ging steeds dieper tussen je lipjes door en streelde je clitje enorm. Het werd steeds moeilijker om nog te strelen zo diep ging hij. Gretig daalde je snel op mijn lul neer. Ik voelde je warme kutje om mijn lul heen pompen. De dikke paal werd zowat fijngeknepen door je geile kut. Stevig begon je hem te berijden. Ik voelde die stevige paal in je stooten, heerlijk op en neer.

De volle lengte gleed heerlijk je kutje op en neer. Ik begon je kontje ook nog heftig vingerde erbij, je heupen zwaaiden heerlijk alle kanten op. Steeds heftiger en schokkend ging je berijden. Je kutje was zo nat dat er heerlijke kletsgeluiden tevoorschijn kwamen, die geluidjes maakten ons alleen geiler en geiler. Flinke tongzoenen waren we aan het geven. Heftige kreunen kwamen uit onze monden. Na wat enorme flinke stoten ben je toen heerlijk kreunen en schokkend gekomen, Ik knabbelde heerlijk op je tepels terwijl je nog zinderlijk nagenoot van het pompen van mijn lul in je pasgekomen kut. Ik voelde heftige tinteling op mijn lul, mijn beurt zat er aan te komen om mij heerlijk leeg te spuiten in jou. Ik was er bijnaaaa, zo riep ik..

Je sprong op en draaide je om en ging achterstevoren op mijn lul zitten , hij schoot vanwege de stijfheid hard in je kontje en begon deze wederom lekker te neuken. Ik probeerde mijn eruptie tegen te houden zo lang mogelijk. Terwijl je mijn dikke lul heerlijk bereed, was je jezelf weer heerlijk aan het vingeren met meerder vingers in je kutje. Steeds harder gingen wij. We beukte echt heel hard op en neer. Lekker werd dat kontje en kutje bevredigd. OOOHHH hoorde ik jou. Ik kreunde ook heel hard. Mijn lul bonkte heel hard.

En opeens hield ik het niet meer. Ik kreunde heftig greep je billen van achter en we zijn toen beide heftig schokkend en schreeuwend klaar gekomen. Heb mijn lul lekker leeggespoten in je kontje, mmmmm hoorde ik je grommen wat lekker warm is dat kreunde je. Heerlijk nat waren we beiden. Achteroverleunend hebben we elkaar nog heerlijk getongt. Ik heb je borsten nog heerlijk gestreeld. Je was heel sensueel en je tepels waren heel gevoelig. Bij elke aanraking stokte je lijf. Terwijl mijn lul nog steeds heerlijk in je kontje vertoefde.

Na een tijdje werd het zoenen toch weer wat heftiger. Ik voelde je kontje ook weer heerlijk op en neer wiegelen. Door deze beweging werd mijn lul weer snel dik. We hadden weer zin in elkaar gekregen, en merkte beide op dat we nog wat energie over hadden voor wellicht een volgende keer. Nu was het jou beurt om op de stoel te gaan zitten. Leunend met je armen op de rugleuning ben ik knielend achter je gaan zitten. Je rugje was heerlijk hol geworden en beide gaatje pronkten voor mijn lul. Om beurten begon ik deze lekker weer te neuken.

Een paar slagen in je kutje en dan een paar slagen in je kontje. Mijn lul was helemaal slijmerig geworden van zowel je kutsapje alsmede mijn sperma. Hij gleed hierdoor moeiteloos in beide enge gaatjes. Je liet mij stoppen en beveelde mij iets te pakken uit de dressoirlade. In deze lade vond ik een voorbind dildo. Ik begreep meteen wat de bedoeling was en bond de lul voor mijn buik. Ik paradeerde heerlijk naar je toe met wel 2 steigerende lullen voor mij. Ik knielde weer voor je en begon beide lullen tegelijk jou te neuken, mijn echte lul in je kontgaatje en de dildo in je kutje, moest de dildo stevig tussen mijn vingers klemmen want door het strakke gaatje werd hij van mijn lijf getrokken.

Heerlijk diep heb ik jou gepenetreerd. Je werd zo heet dat je heftig in je borsten beet. Je tepels zoog je diep naar binnen. Steeds sneller stootte ik beide lullen heerlijk in jou. Ik pakte je van achter alsook van voren, beide standjes vond je heerlijk, steeds gretiger wilde je zoenen of moest ik je borsten pakken. Steeds sneller neukte ik je heerlijk gaatjes. De stoel begaf het bijna onder de sterke bewegingen en op het hoogste moment ben je wederom hard schreeuwend gekomen. Gretig kneep je mijn lijf vast, terwijl je zeker een paar schokken heftig bent gekomen. Heerlijk likkend en strelend kwamen we even tot rust. Je tikte mij aan en liet mij opstaan. Je pakte mij voorbindlul en bond deze voor je buik.

Je liet mij leunen over de rugleuning heen en op jou beurt begon je mijn kontgaatje heerlijk te neuken. Wow dat had ik nog nooit gevoeld. Heel heftig en diep neukte je mij zoals ik jou geneukt hebt. Mijn kont werd heel glibberig ervan. Ik voelde mij geweldig opgewonden ervan. Soms trok je lekker aan mijn lul die meteen opwaakte ervan. Hij was enorm stevig geworden door dat kontneuken. Ik wilde mijzelf aftrekken en over je heen spuiten. Ik stond op en liet je op de grond gaan liggen. Ik ben over je heen gaan zitten, en bereed zo de dildo heerlijk in mijn kont. Nu was ik degene die reed..... Stevig in je handen geklemd neukte de dildo stevig mijn kont. Terwijl ik heftig bereed trok ik mijn lul heftig af.

Boah schat wat een gevoel kreeg ik over mij heen. Mijn lul was enorm dik geworden zo had ik hem nog nooit in mijn handen gevoeld. Ik trok en trok en stevig op en neer. Begon heftig te kreunen, terwijl ik de dildo steeds heftiger bereed. Hij gleed er soms uit zo nat was mijn kontgaatje. Soms pakte je mijn lul gretig in je hand om vervolgens die dikke rode opgezwollen eikel heerlijk in je mond te pijpen. Heftige zuigbewegingen maakte mij nog meer gek. Zelf trok je er ook heftig aan, mijn ballen kletsten op je buik.

En meer en meer kwam ik aan het hoogte punt. Na je laatste pijpbeurt nam ik hem in mijn handen, trok enorm snel eraan en.. Opeens na veel tegenstribbelen ben ik heftig spuitend over jou heen gekomen, Voelde mij ook van achter lekker klaarkomen, de dildo werd heerlijk schokkend genomen. Met een heftige voedgolf aan sperma spoot met meerdere stralen over je borsten heen. Ook hier weer stak je mijn heftig bonkende lul in je mond en zoog hem als het ware leeg. De restjes in je mond. Helemaal schokkend en hijgend boog ik over je heen en tongzoende je heftig. Mijn kontgaatje pompte heftig op die dildo.

Mijn lul schokte heftig na. Een tevreden blik op beide gezichten. Heftig ademend kuste en likten wij elkaar. Nu hadden we echt geen energie meer over. Ik kroop langzaam van je af en voelde mijn kont strak omsloten om de dildo heen. Heel gevoelig plekje merkte ik op. Jij trok hem langzaam (wat spelend) eruit. Helemaal glibberig dansde de dildo op je buik. De mijne lag uitgestrekt op mijn buik, uitgeput en leeggezogen. Heftig hijgend lagen we naast elkaar. Ik vroeg hoe het met je hoofdpijn was, gelukkig hij was weg. Dit samenzijn heeft mijn leven veranderd. Alles probeer ik nu uit, mag zeggen van mijzelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten