Een snol als vrouw - Deel 1

Een jaar geleden hebben mijn vrouw Jannie en ik voor het eerst een pc aangeschaft. Toen ik een paar maanden daarna de pc doorliep om wat instellingen op te zoeken kwam ik in één van de bestanden een MSN-adres tegen dat mij niet bekend voorkwam. Ik noteerde het adres maar deed er verder nog niks mee. Toen ik een paar weken daarna voor mijn werk op reis moest zat ik ’s avonds in een hotel en kwam ik op een briefje dat MSN-adres tegen. Toch enigszins nieuwsgierig voegde ik het adres toe op een eigen MSN-adres wat ik ooit had gemaakt. Kennelijk was het adres online want mijn aanvraag werd geaccepteerd en even later zat ik met de persoon te chatten.

Ze vroeg me wie ik was en waar ik haar adres vandaan had. Ik vertelde dat ik dat niet wist en toen vroeg ze of het misschien van een datingsite was. Ze noemde het adres van een erotische datingsite en gaf me ook haar profielnaam daar. Toen ik dit snel opzocht kwam ik tot mijn stomme verbazing een kontaktadvertentie tegen met een foto die me wel heel bekend voorkwam. Het was namelijk mijn eigen vrouw die me daar in een weinig verhullende foto aankeek op het scherm. De foto toonde haar topless lichaam en gezicht en haar handen omvatten haar grote borsten.

In de begeleidende tekst schreef ze dat ze getrouwd was maar dat ze desondanks ook op zoek was naar geile mannen om zo af en toe eens lekker van elkaar te genieten. Ik keerde terug naar het chatscherm en schreef terug dat ik haar adres inderdaad van die datingsite had gehaald. Jannie had dus absoluut geen idee dat ze met haar eigen man zat te chatten en vroeg vrijuit wat ik van haar advertentie vond. Ik vond de situatie toch wel geil en schreef terug dat ik het wel een opwindende advertentie vond en dat ze er lekker uitzag op die foto.

Daarna vroeg ik of ze al veel afspraakjes achter de rug had en tot mijn stomme verbazing schreef ze dat al 2 jaar bijna iedere week wel een lekkere date had wanneer haar man naar zijn werk was. Eerst deed ze dat via telefoon chatlijnen maar sinds kort dus via de pc. Ze vertelde dat ze meestal op een afgelegen parkeerplaats afsprak en zich daar in onze auto of in de auto van haar date heerlijk uitleefde. Nadat we een tijdje verder gechat hadden vroeg ze of ik misschien zin had om ook een keer met haar af te spreken.

Natuurlijk had ik dat wel maar ik kon uiteraard niet zomaar met haar afspreken zonder mijn identiteit prijs te geven. Gelukkig vroeg Jannie of ik een opwindend voorstel had want daar kickte ze op. Nadat ik even nadacht schreef ik dat ik graag met haar wilde afspreken op een afgelegen parkeerplaats. Ze zou daar dan topless en volledig geblinddoekt in haar auto op mij moeten wachten. Tevens mocht ze tijdens ons samenzijn de blinddoek niet afdoen. Ze schreef terug dat ze dat nog nooit gedaan had maar dat ze het wel een opwindend en geil idee vond.

We spraken voor een paar dagen later af op een dag waarop ik toevallig een huurauto tot mijn beschikking had. Daarna sloten we onze chat af omdat ze schreef dat ze nog een afspraakje had die avond. Ik was behoorlijk geil geworden van de gedachte dat ik dus kennelijk een supergeile slet als vrouw had. Toen ik de dag erna weer thuis kwam was het dan ook moeilijk om te doen alsof ik van niets wist en toen we die avond sex hadden kon ik de gedachte over haar hoerige gedrag niet van me af zetten. Kennlijk viel het Jannie op dat ik anders was als normaal want ze zei dat ik haar goed verwend had en dat ze een aantal keren heerlijk was klaargekomen.

Eindelijk was het de dag van de afspraak en toen ik ’s morgens van huis wegging kon ik me maar moeilijk concentreren. Ik haalde de huurauto op en ging op pad. De dag kroop voorbij en toe het dan eindelijk middag was reed ik naar de plek van de afspraak met Jannie. Ik zorgde ervoor dat ik een half uur te vroeg was zodat ik ongezien kon uitstappen en me in de naast de parkeerplaats gelegen bosjes kon verstoppen. Een paar minuten voor de afgesproken tijd zag ik onze auto aankomen. Jannie parkeerde de auto achter mijn huurauto.

Ze keek even in de rondte en ik zag vanit mijn schuilplaats dat ze haar bloesje openknoopte en uittrok. Daarna volgde haar beha en ik zag de voor mij bekende tieten tevoorschijn komen. Weer keek ze in de rondte en pakte toen een doek van de stoel naast haar en knoopte die rond haar hoofd. Toen ik er zeker van was dat ze klaar was kwam ik tevoorschijn en liep naar de auto. Ik zorgde ervoor dat Jannie me hoorde aankomen zodat ze niet te veel zou schrikken als ik naast haar zou staan. Het raampje aan haar kant was open en toen ik daar ging staan had ik een mooi uitzicht op haar 85D tieten.

Haar borst ging zwaar op en neer en ik nam aan dat ze enigszins gespannen was omdat ze daar zo kwetsbaar zat zonder iets te kunnen zien. Ik streelde haar schouder en toen ik haar aanraakte ging er een kleine schok door haar lichaam. Mijn hand daalde af en ik pakte een van haar borsten vast en masseerde de reeds harde tepel. Jannie begon te kreunen en duwde haar bovenlichaam enigszins naar voren. Ze stak een hand uit het raam en betastte mijn broek tot ze bij mijn kruis uitkwam.

Mijn pik was al keihard en dat kon ze dan ook goed voelen. Ze ritste mijn broek open en maakte het knoopje los. Daarna verdween haar hand naar binnen en streelde over mijn gezwollen lid. Vervolgens liet ze haar hand achter de bovenrand van mijn slip verdwijnen en pakte zonder aarzelen mijn harde paal vast en begon zachtjes te masseren. Ik genoot volop van wat mijn eigen sletje bij me deed, zeker toen ze een beetje voorover boog en zonder te aarzelen op mijn eikel begon te sabbelen. Ik moest me inhouden om niet te kreunen omdat ik bang was dat ze me dan zou herkennen.

Ze nam nu mijn ballen in haar hand en pijpte me vol overgave tot diep in haar keeltje. Ik liet haar een tijdje doorpijpen waarbij ik me behoorlijk moest inhouden om niet meteen klaar te komen. Na een paar minuten liet ze mijn pik uit haar mond glippen en opende het portier. Ze ging verzitten zodat ze met haar benen uit de auto kon zitten. Daarna pijpte ze verder en vingerde ze zichzelf daarbij. Tegelijkertijd speelde ik met haar tieten en masseerde haar grote harde spenen. Ik hield dit echter niet veel langer vol en even later begon mijn lichaam te schokken waardoor het voor Jannie duidelijk moest zijn dat ik op het punt stond om te spuiten. Ze pakte mijn lul vast en hield de eikel boven haar tong.

Ze trok me af en toen mijn zaad naar golfde kwam ving ze het behendig op haar tong en in haar mond op. Het was een supergeil gezicht om haar het sperma gulzig te zie opslurpen en ze deed haar best zo min mogelijk te morsen. Hierna leek het me tijd om van plaats te vewisselen. Ik trok Jannie omhoog en nam haar plaats op de stoel in. Ik trok haar naar me toe en maakte haar rokje los. Daarna trok ik deze samen met haar slipje naar beneden zodat ze nu volledig naakt naast de auto stond. Ik duwde mijn benen tussen die van haar zodat ze met gespreide benen voor me stond. Daarna streelde ik haar uitpuilende schaamlippen en voelde hoe nat ze al was.

Toen ik met mijn duim haar klitje aanraakte begon ze spontaan te kreunen en pakte ze met haar beide handen mijn hoofd vast en duwde dat in de richting van haar slettenkut. Ik stak mijn tong uit en likte nu door haar natte gleuf terwijl ik de lippen met mijn vingers uit elkaar trok. Ik befte haar spleet van onder tot boven waarbij ik niet naliet op haar gezwollen klit te zuigen. Zelden had ik mijn vrouwtje zo drijfnat meegemaakt. Het duurde dan ook niet lang voordat ze luid kreunend en schokkend met haar lichaam een heftig orgasme kreeg en ik haar zoete sappen in mijn mond proefde.

Ik stond op en liet nu ook mijn broek zakken. Daarna ging ik achter haar staan en duwde haar tegen de auto aan. Ondertussen pakte ik mijn mobiele telefoon en maakte stiekem een kort filmpje van Jannie’s naakte lichaam. Ze kreunde dat ze lekker hard geneukt wilde worden en ik wilde dat maar al te graag doen. Mijn pik was inmiddels al weer klaar voor de strijd en het kostte me niet veel moeite om hem in haar drijfnatte spleet te duwen. Ik begon haar nu in een snel tempo te naaien waarbij mijn handen met haar heen en weer bungelende uiers speelden.

Met haar rechterhand graaide ze tussen haar benen en streelde afwisselend mijn ballen en vingerde zichzelf naar een nieuw orgasme. Hierbij spande ze haar kutspieren zodat mijn pik heerlijk werd afgeknepen. We wisselden van positie en Jannie zat nu half op de motorkap. Mijn lul zat al weer diep in haar kut en ik zoog hard op haar harde spenen terwijl zij zichzelf weer vingerde. Ook hiervan maakte ik weer stiekem een kort filmpje. Ze kreunde dat ze bijna weer een orgasme kreeg en smeekte me haar tegelijkertijd vol te spuiten.

Toen ze niet veel later kreunend klaarkwam loste ook ik mijn lading en sproeide mijn hete zaad diep in haar hoerenkut. We hijgden beiden na van de inspanning en toen ik mijn pik uit haar spleet haalde ging ze door haar knietjes en nam hem in haar mond. Ze smakte er even lekker mee en zoog de restanten zaad en haar eigen vocht op. Hierna haalde ik mijn broek op en zonder iets te zeggen liep ik weg van haar en verdween weer in de bosjes. Ik keek toe hoe ze haar blinddoek afdeed en om zich heen keek.

Daarna liep ze naar de rand van de struiken en ging op haar hurken zitten. Ze perstte een deel van het zaad uit haar kut en moest tegelijkertijd ook plassen. Vanuit mijn schuilplaats had ik goed zicht op wat Jannie deed en ik besloot om ook dit tafereel te filmen. Toen ze klaar was trok ze haar kleding weer aan en stapte in de auto waarna ze wegreed. Ik kwam nu snel uit de bosjes en stapte ook in mijn auto en volgde haar van een afstandje. Ze reed regelrecht naar huis. Ik parkeerde om de hoek en wachtte een paar minuten voordat ik uitstapte en naar de voordeur liep. Ik ging naar binnen en liep de kamer in.

Jannie was echter niet beneden en toen ik zachtjes naar boven liep hoorde ik het water van de douche. Ik keek stiekem om de hoek en zag haar contouren door het raampje van de douchecabine. Het was duidelijk dat ze de sproeier op haar kutje had gericht om daarmee het laatste zaad eruit te spoelen. Ik liep nu de badkamer binnen en klopte op het doucheraampje. Geschrokken keek Jannie op en toen ik de deur een beetje open deed zag ik aan haar gezicht dat ze zich betrapt voelde. Ik zei gedag, kuste haar en vroeg of ik erbij mocht komen.

Ze stotterde dat het goed was en ik kleedde me snel uit en stapte de douche cabine in. Ik pakte haar vast en begon haar te tongzoenen waarbij ik merkte dat ze over haar hele lichaam trilde. Toen ik vroeg of er iets aan de hand was herstelde ze zich en antwoordde ze dat alles in orde was. Mijn pik was trouwens alweer stijf geworden en toen ik achter haar ging staan duwde ze haar billen uitnodigend naar mij toe. Zonder al te veel moeite drong ik haar poesje binnen en ging verder waar ik nog geen half uur tevoren was gestopt. Ik vertelde haar hoe lekker ze was en dat ze een kutje had waar menig man maar al te graag zijn pik in zou willen stoppen.

Mijn woorden wonden haar zichtbaar op en ze vroeg me kreunend of ik dat een lekkere gedachte vond. Ik vertelde naar waarheid dat ik andere mannen graag zo’n lekkere ervaring zou gunnen. We neukten verder en voor de derde keer die middag spoot ik me leeg in Jannie’s lichaam terwijl zij haar zoveelste orgasme kreeg. We douchten verder en hadden het er niet meer over. Onder het eten dacht ik na hoe ik haar snollerige gedrag zoveel mogelijk zou kunnen uitbuiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten