Ferry, ik neukte je ooit... oh ferry!

Hij werkte op zaterdagen bij de slager. Natuurlijk deed ik dan het liefst op die dag mijn boodschappen. Ik hoopte altijd dat het heel druk was zodat ik hem langdurig zou kunnen bekijken. Het zal hem waarschijnlijk niet ontgaan zijn dat ik hem met mijn ogen verslond. Hoewel hij altijd een witte jasschort droeg, zag hij er prachtig en verleidelijk uit. Zijn lange donkere krullen hingen prachtig tot over zijn schouders. Zijn huid leek snel door de zon snel gebruind. Zijn ogen, zijn prachtige ogen... Hij had twee helderblauwe ogen die tussen zijn wimpers naar de klanten doorlonkten. Kortom, een mooie en lekkere knaap. En dan ook nog uitermate sympathiek. Gek genoeg zag hij zichzelf niet zo.

Een toespeling weerde hij af en van een blijk van bewondering leek Ferry af te schrikken. Natuurlijk liep ik al snel met het plan rond hem mee uit eten te vragen. Maar het kwam er steeds niet van. Het was te druk in de winkel; ik durfde dan niet. Dan weer vreesde ik dat hij mij zou uitlachen. Ik ben een aardig stukje ouder dan Ferry. Ik was bang niet tegen de gigantische concurrentie op te kunnen; er waren er vast meer waarbij hij in de smaak viel. Het resultaat hiervan was dat ik mijn verliefd- en geilheden uit mijn hoofd probeerde te zetten. Zeker nadat ik hem op een zondagmiddag rond etenstijd tegenkwam in de straat met talloze restaurants. Hij liep innig gearmd met een leeftijdsgenote, een meisje.

Ooh, hij was hetero! Wat erg! Maar wat zag hij er indrukwekkend uit in zijn strakke 501 en met zijn halfhoge zware schoenen... Het was de eerste keer dat ik hem privé, in vol ornaat zag. Alleen al hem te zien bezorgde mij een stijve! Bovendien droeg hij een wit, geribbeld shirtje waardoor ik zijn borst, zijn heerlijke stevige bovenlijf, in volle glorie kon bewonderen. Iedereen kan zich wel voorstellen hoe ik over hem fantaseerde. Hoe mijn zaad over zijn sierlijke vingers stroomde en dat hij mijn pik en ballen bespeelde... Behalve in mijn fantasie gebeurde er weinig. Tot die zaterdag van een paar weken geleden.

Het was niet druk in de slagerij. Hij hielp mij zoals altijd, maar begon met: 'Het is vandaag de laatste keer dat ik je help'. Ik schrok op uit mij sexueel getinte mijmeringen. 'Wat?!', vroeg ik lichtelijk in paniek.
'Ik heb ontslag genomen', antwoordde Ferry, mijn Ferry. 'Nee! Waarom?!', riep ik vertwijfeld uit. 'Ik ga trouwen', was zijn verbijsterende antwoord. Dit was de tweede slag die hij mij toebracht. Ik voelde een koude rilling door mij heengaan. En alsof de werkelijkheid nog niet goed tot mij doordrong zei ik: 'Wat?!' 'Over een paar weken trouw ik, en dan stop ik hier. Ik ga ergens anders werken, op kantoor', antwoordde mijn Adonis. 'Maar dan zie ik je nooit meer...!', hoorde ik mijzelf wanhopig zeggen. 'Ik ga niet dood! Zo erg is het toch niet mij niet meer te zien?!', vroeg Ferry verbaasd. 'Een ramp, alsof de zon nooit meer zal schijnen', murmelde ik. Er viel een stilte. Ik wist niet goed hoe het gesprek voort te zetten. En nog minder hoe ik het schier onvermijdelijke afscheid af moest wenden.

Moedig geworden door mijn wanhoop, flapte ik eruit: 'En heb je nog een vrijgezellenavond?' 'Nee, ik niet', antwoordde Ferry, 'maar Renate wel'. Ik keek hem aan. 'Renate, met wie ik ga trouwen', verhelderde hij. Geërgerd en jaloers mompelde ik dat ik het begreep en zei luider: 'Maar jij dus niet?' 'Nee, ik heb niet zoveel vrienden. Meer vriendinnen, maar die gaan met Renate mee. Bovendien, trouwen is al genoeg. Om ook nog eens als een idioot verkleed te gaan en je enorm aan te moeten stellen, dat gaat mij te ver', antwoordde Ferry berustend. 'Maar je moet toch afscheid nemen van je fijne, vrije leventje?', zei ik gemeend. Ferry knikte en leek na te denken. 'Weet je wat!, zei hij na een tijdje, 'kom een borrel drinken. Als Renate haar vrijgezellenavond heeft'. Zijn royale uitnodiging verbaasde mij, maar tegelijkertijd juichte ik van binnen. En natuurlijk zag ik mij in gedachten mijn tong naar zijn kaviaarnatte plooi brengen.

De periode die volgde fantaseerde ik als een bezetene over deze mooie en bloedgeile bruidegom. Maar de werkelijkheid zou beslist minder heet zijn, zo behoedde ik mij voor de teleurstelling. Hij was immers hetero... Ik hoopte op van alles, maar vermoedde weinig op de avond dat ik aanbelde. Meteen nadat ik de bel losgelaten had, opende Ferry de deur. Met zijn zo bekende glimlach liet hij mij binnen. Nauwelijks in de woonkamer hoorde ik het koffiezetapparaat al pruttelen en kon een grijns niet onderdrukken. Hij beantwoordde die samenzweerderig en ik kreeg een wee gevoel in mijn onderbuik. Zou hij hetzelfde denken als ik nu?, vroeg ik mij af.

Zijn woonkamer was gezellig verlicht en blijkbaar wilde hij het nog gezelliger maken; hij schonk naast de koffie een lekker likeurtje. We toostten op zijn aanstaande feestdag en spraken natuurlijk over de 'belangrijkste dag van zijn leven'. Toch kon ik de gedachte aan zijn goddelijke lichaam, dat nog geen twee meter van mij af zat, niet loslaten. Het gesprek kwam op zijn bruidspak. Ferry probeerde mij uit te leggen hoe dat belangrijke kledingstuk eruit zag. Ik begreep het niet. Hoe kon hij zich zo druk maken over zo'n stom pak??? 'Kom eens mee naar boven, dan zal ik het je laten zien', zei hij op neutrale toon. Mijn hart begon te bonzen en mij pik leek uit zijn slaap te ontwaken. Hij verbaasde mij keer op keer door een vorm van openhartigheid en jovialiteit ten toon te spreiden die ik steeds verkeerd vreesde te interpreteren.
We bestegen de trap, mijn ogen kleefden aan zijn ranke billen. Billen van mijn Ferry...

In zijn slaapkamer hing het pak aan de rand van de kast. Hij bood het mij aan en ik streelde de stof. Het was alsof ik Ferry streelde. 'Dit zal jou beslist mooi staan', zei ik zacht. 'Denk je?', antwoordde hij onzeker. 'Echt, jammer dat ik je er niet in kan zien', antwoordde ik ferm. Ik zag hem aarzelen en toen zei hij: 'Oké, ik zal het aantrekken!' Hij trok meteen zijn schoenen en spijkerbroek uit. Hij stond met zijn rug naar mij toe. Ik had een sterke aandrang hem aan te raken, maar stond als aan de grond genageld. Wat een knaap, wat een lijf! Van de voorkant van zijn slip zag ik via de spiegel slechts een klein deel. Toch was dit voldoende mij waanzinnig van paardrift te maken. Toen hij zich bukte zag ik die uitnodigende bobbel in volle glorie. Hij was stijf. Onmogelijk kon dit een slappe pik zijn! Ik kon niet werkloos toezien, ik zou het mijzelf nooit vergeven als ik het niet zou proberen; hem te proeven bijvoorbeeld.

Inmiddels was zijn lichaam al weer bedekt door het pak. Hij probeerde zijn rits dicht te maken, maar dat ging niet al te snel. Ik schoot te hulp. Terwijl ik aan het lipje trok, probeerde ik met twee vingers over zijn onderbuik te strijken. De bobbel in zijn broek bewoog. Hij werd nog stijver! Net voordat ik actie wilde ondernemen, sprong hij op en toonde mij zijn schoonheid. Zijn prachtige bovenlijf was verdwenen achter een prachtig overhemd. Wel priemden twee stijve tepeltjes door de stof...

Ik pakte hem bij zijn heupen en zei: 'Lieve Ferry, je ziet er wondermooi uit. Zo'n mooie bruidegom heb ik nog nooit gezien'. 'Staat het niet ouderwets?', vroeg hij, nog steeds onzeker. 'In tegendeel! Ik vind je geweldig en geweldig bloedgeil!', flapte ik eruit. 'Ik weet dat jij op mij geilt', antwoordde mijn godenzoon prompt. 'Het is jammer dat het er in de slagerij nooit van gekomen is. Maar ik had je er graag mijn vlees willen laten zien en voelen', zei Ferry. Ik dacht dat ik gek werd! Wat een zonde, welk een verspilling! Zonder enige terughoudendheid pakte ik hem vast en begon hem te tongen. Ondertussen schoof ik zijn overhemd naar boven en bevoelde via zijn naakte rug, zijn slip en heerlijke jongensbillen. Teder maar stevig kneedden mijn handen zijn zitvlees. 'Wacht, wacht! Denk om mijn pak! Dat moet nog een dag mee', zei hij hijgend. Ferry draaide zich om. Ik ontknoopte de broek en trok langzaam de rits omlaag.

Mijn tong volgde het spoor van de wijkende stof. Ik richtte mij weer op en schoof zijn kleding over zijn schouders. Mijn handpalmen gleden naar zijn borst die pezig en massief aanvoelde. Snel wilde ik elk stukje huid kussen. Daartoe moest ik ook het zachte onderbroek afstropen. En toen hij afgezien van zijn trouwschoenen van elke bedekking was ontdaan, kuste en likte ik zijn billen. Zijn pik, ooh zijn pik... Die bewaarde ik tot later. Mijn tong gleed via zijn bilnaad al snel naar zijn anus. Ik likte zijn bilnaadje alsof het een ijsje was. In zekere zin was dat ook zo; een langverwacht snoepje. Hij smaakte heerlijk zoet. Hij begon vocht af te scheiden. Mijn tong glibberde naar de onderkant van zijn ballen. Ik proefde zijn bitterzoete smaak. De knaap smaakte heerlijk! Niets kon mij meer stoppen.

Ferry kantelde zijn bekken nog meer in mijn richting. Ik zat nog steeds geknield en kreeg daardoor alle gelegenheid zijn geslacht te kussen en te bewonderen. Om en om likte ik zijn ballen en pijpte zijn heerlijke grote lul. Met het moment spande hij strakker aan, vulde mijn mond meer en meer. Hij was jong, zacht van huid, maar geweldig hard daarbinnen. Mhmm, en groot! Keer op keer landden mijn lippen op zijn vrijwel geschoren onderbuik, de eikel trilde in mijn keel. Mijn tong speelde overal het liefdespel: onder zijn hoed, langs zijn zachtblauwe aderen en in zijn pisgaatje. Dit was de eerste keer dat ik een jongeling bezat.

En eindelijk begreep ik waarom al die oude kerels ernaar verlangden. Het was zo zoet, zo puur.
Zijn handen woelden door mijn haar, af en toe verkrampten zijn vingers op mijn hoofdhuid. Ooh, wat was die jongen geil! Hij liet mij blijken wat hij lekker vond! Die jongenshoer! Hongerig likte en betastte ik hem. Door de extase zonk Ferry af en toe door zijn knieën waardoor zijn onderlichaam nog beter bereikbaar werd. Steeds verder spreidde hij op schaamteloze wijze zijn benen. Zijn beestachtig gegrom nam toe. Door zijn genot, waarin hij steeds dieper leek te verkeren, knikten zijn knieën. Ik stond op en bracht hem dichter bij het bed, zijn bed.

Nu kon hij vallen... Nu hoefde hij zich niet meer te schamen. Hij ondervond meer steun en kronkelde wellicht daardoor nog heftiger met zijn lichaam. Ik kon zijn kut en het stukje tussen zijn gat en ballen tot in de verste uithoekjes beffen. En helemaal toen ik op de grond ging zitten en Ferry vanaf het bed schrijlings zijn benen naast mijn hoofd, over mijn schouders plaatste. Tot dan toe had hij enkel heftig gekreund. Maar nu een orgasme in aantocht leek begon hij mij aan te moedigen. 'Kom op! Bef mijn hete kut! Straks moet jij je geile pik in mij rammen! Geile homo, lik me kut klaar!', zwijmelde hij. Het duurde niet lang voordat zijn lichaam heftig schokkend begon te schokken. Ik voelde aan mijn lippen het sperma door zijn pik schieten. Hij spoot, dikke klodders werden in mijn mond gedeponeerd. Ik slikte, ik hield van hem.

Het was te veel. Het zaad perste zich via mijn mondhoeken een weg naar buiten. 'Ooh heerlijk, zo gepijpt en gebeft te worden... Mhmmm, mijn reet staat in de fik, mijn pik explodeert!', kreunde mijn lief net na het hoogste moment. Ik dacht dat ik gek werd.
Het schokken ebde weg. Ik probeerde nog wat zaad uit zijn pik te zuigen., maar hij begon meteen bij mijn eerste aanraking te schokken. Het was te gevoelig. Zuchtend ging hij tegenover mij zitten, met zijn benen geopend. Er lekten druppels uit. Mijn nog steeds in mijn broek opgestoken pik bleek alleen al door dit aangezicht te gaan spuiten. Om dat te voorkomen, stond ik op en schopte mijn schoenen uit. Zonder mij ergens om te bekommeren, haalde ik mij kokkerd uit mijn broek en begon mijzelf te liefkozen. Ferry keek met een ondeugende glimlach naar mijn masturbatieshow.

'Mhmm, dat ziet er lekker uit', mijmerde hij. Daarop begon ik harder aan mijn pik te trekken. Dit tot genoegen van de ex-slagersknaap. 'Trek het zaad uit je ballen liefje!' Hij keek even hoe ik mijn trillende lul bespeelde en kon zich niet lang meer inhouden. Ik voelde hoe zijn welgevormde handen mijn pik pakten en met veel virtuoziteit mijn schacht en eikel beroerden. Het zaad stootte tegen mijn pisgat. Bij mijn eerste schokkende beweging, staakte hij zijn spel. Precies achter de kroon van mijn eikel, plaatste hij zijn tanden en beet me. Ik voelde een scherpe, maar lekkere pijn. Evengoed was mijn drang tot spuiten geluwd, voorlopig... Hij liet mijn paal los en zei: 'Wacht met spuiten. Ik zal je eerst pijpen.

Pijpen zoals jij nog nooit gepijpt bent. En dan, mhmm, ooh... Dan moet je tussen mijn billen spuiten, op mijn poepgat'. Het maakte mij niet uit waar ik moest spuiten, als hij me maar niet te lang meer met die enorme plas zaad liet tobben. Veel tijd gaf hij me niet om over deze kwestie in te zitten. Hij zoog mijn eikel in zijn mond en ik voelde hoe zijn tong en lippen erover gleden. Ik voelde hoe hij de kroon van mijn eikel likte. En hoe hij de schacht tot aan mijn ballen met zijn mond en tong liefkoosde. 'Dit hou ik niet vol!', stamelde ik uitzinnig, maar met dichtgeknepen keel. Mijn zaad verzamelde zich in mijn op barsten staande eikel. Als om mij even rust te geven, verlegde Ferry zijn aandacht naar mijn ballen. Het gaf mij een beetje verlichting. Maar toen hij mijn testikels hard in zijn mond zoog en er stevig op beet, stroomde het voorvocht zo rijkelijk uit mijn pik dat een zaadlozing niet lang op zich zou laten wachten.

Gelukkig was Ferry zo doortastend dat hij mijn pik snel in zijn mond nam en mij uiterst gedreven pijpte. De pijn van het genot was zo lekker dat ik het aanstaande orgasme al door mijn hele lichaam voelde sidderen. Ferry liet mijn schokkende lul uit zijn mond glijden en draaide zich om. Onbeschaamd stak hij, zittend op zijn knieën, zijn kont omhoog. Tussen zijn dijen zag ik zijn gladde, natte gleuf. Door hem aangemoedigd, richtte ik mijn spuitgaatje op het midden van zijn wondermooie billen. 'Kom man, spuit mijn reet vol! Mhmm, recht tegen mijn jongenskut...', kreunde Ferry. Meteen vloeide ik leeg, daar was niet veel meer voor nodig. Na een paar welgemikte straaltje op zijn anus, vielen dikke klodders op zijn geile billen. Met zijn handen trok hij zijn billen uiteen, zijn aars verwijdde zich.

'Smeer mijn hol en je eikel met je zaad in. En kom dan in mijn kont...', beval hij hijgend. Ik volgde het commando op. Alles gleed en glom. De melange van zijn zoete en mijn geleefde geuren was heerlijk. Hoewel kort na een hevig orgasme, raakte mijn neukpaal door deze bezigheden al weer lekker gezwollen. Voorzichtig drukte ik mijn eikel op zijn aars. Ik moest extra kracht met mijn handen zetten om door zijn strakke opening te komen. Nadat mijn hele eikel door de nauwe rand was, voelde ik dat ik gemakkelijker in hem drong. 'Goed zo, aah! Mhmm, lekker! Neuk me, mhmmm. Ooh ja, in mijn reet...!', steunde Ferry. Mijn erectie nam gigantische proporties aan. Met het toenemen van mijn stijve, voelde ik Ferry sidderen.

Waarschijnlijk was dit wat hem zo opwond: een pik in zich voelen groeien. Toen mijn paal op volle sterkte in hem zat, pakte ik hem bij zijn ranke heupen. Ik begon krachtig en regelmatig met mijn naaiwerk. Na een tijdje verhardde ik elke stoot. Steeds dieper beukte mijn neuker tussen zijn naad, in zijn kont. Mijn ballen kletsten tegen zijn billen. Zo nu en dan boog ik mij over Ferry. Ik neukte hem met korte stootjes, greep zijn bovenlichaam en kneedde deze stevig. Ik wreef zijn sterk gezwollen tepeltjes tussen mijn vingertoppen en een enkele keer nam ik ze tussen mijn nagels en kraste erin. Ferry gilde van de pijn en schreeuwde: 'Ooh ja! Ga door, laat de pijn komen! Ga door...!!!'

Door mijn eerdere orgasme kon ik langer neuken dan dat ik dat anders gekund zou hebben. Uiteindelijk kwam het dan toch sneller dan dat ik hoopte; het was te lekker. Ferry was niet alleen gewillig en in elk geval bisexueel, maar veel heter dan dat ik had kunnen dromen. De gedachte dat ik deze schone en alom bewonderde knaap uit de slagerij tussen zijn billen neukte, maakte mij dol. Ik spoot in zijn kont, mijn zaad drong in hem.


Even later lag Ferry uitgeput voor me. Door zijn brandende reet lag hij met gespreide benen. Ik ging er eens goed voorzitten en begon zijn pik nauwkeurig schoon te likken. Het duurde niet lang of hij lag weer zwaar te hijgen en te steunen. Hij kwam al snel klaar. Nu kon ik wel al zijn sperma doorslikken. En nu kreeg hij van mij niet de gelegenheid bij te komen van zijn ergste genotskrampen. Vrijwel direct daarna hervatte ik, voorzichtig, mijn gebef van zijn tussenschotje.
Ik weet niet hoelang ik met mijn hoofd tussen zijn benen, met mijn tong tegen zijn pik en ballen, heb doorgebracht. Maar het werd al licht toen ik hem toestopte en zachtjes de deur achter mij sloot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten