De verrassing - Deel 1

Het zou een romantisch avondje uit worden was mij beloofd…..We moesten een uurtje rijden en ik moest sexy kleding aan….dus had ik een leren topje aan met een zwart rokje, mijn laarzen en geen ondergoed. Ik kwam de trap af en je kon gelijk je handen al niet van mij afhouden, ik voelde dat je onder mijn rok voelde of ik een slip aan had….niet dus! Ik zag dat je gelijk last kreeg van een stijve pik en je begon mij te zoenen en te betasten… mijn borsten te knijpen….

We gingen toch weg?? je kwam weer bij je positieven……ja kom we moeten nog wel een uurtje rijden..dus laten we maar eens gaan Spannend want ik had geen idee waar we naar toe gingen….onderweg voelde ik wel steeds je hand op mijn benen langzaam naar boven kruipen…wat mij ook mede doordat ik niet wist wat me te wachten stond erg geil maakte! Na een uurtje kwamen we bij een parenclub! Ik was erg verbaasd te zien waar we naar toe gingen, maar volgens jou was het hier allemaal goed geregeld en gebeurde er alleen dingen die je ook zelf wilde. Je kon er ook lekker eten in een leuke sfeer dus dat gingen we eerst doen….de mensen om ons heen waren natuurlijk ook allemaal sexy gekleed dus dat geeft wel een bepaalde sfeer van verwachting en spanning…..

Na het eten gingen we naar de bar om iets te drinken en eens rond te kijken wat er zoal gebeurde… Er waren al veel stellen in de zaak dus er werd volop gedanst en gevreeën, er waren prive kamers een zwembad, grote kamers met dikke matrassen waar je met een heleboel tegelijk op kon…ook allerlei toestellen hadden we tot onze beschikking, kruizen en banken waarop je iemand kon vastbinden.. Ik kreeg van jou de opdracht om op een soort bankje te gaan liggen waarbij mijn billen vrij bleven en mijn benen konden ook vastgemaakt worden naar boven zodat je me kon vastbinden en deed mij ook een blinddoek voor zodat ik niets kon zien en dus niet wist wat er ging gebeuren….eng wel maar ook spannend en geil…

Ik voelde dat je mijn rok optrok tot over mijn billen zodat ik bloot met mijn handen en benen omhoog vastgebonden voor je lag, en ik voelde dat ik een pets op mijn billen kreeg….en nog een…en nog een zodat ze flink rood werden en warm aanvoelden..Ik kon niet zien of er mensen aan het kijken waren en dat wond mij wel op het idee dat er iemand meekeek en misschien wel mee ging doen… Je begon mij te zoenen (althans ik nam aan dat jij het was) en streelde mijn billen en borsten en ..ik voelde je hand tussen mijn benen om te voelen of ik nat was en je streelde even snel langs mijn klitje..ik voelde je tong heel snel even langs mijn kutje gaan en toen had ik het gevoel dat er naar mij gekeken werd en gebeurde er een poosje niets…….

Er werd mij een pik tegen mijn mond geduwd die ik gewillig opende en langzaam werd er in mijn mond geneukt tegelijk schrok ik want ik voelde ook dat er iemand bij mijn kutje bezig was! Ik voelde ook handen op mijn borsten die flink knepen in mijn tepels, en terwijl de pik in mijn mond steeds sneller ging voelde ik een pik tegen mijn kutje die langzaam openging…Ik vond het een enorm geil idee maar het stoorde me dat ik niet kon zien wat er gebeurde en met wie… Gelukkig deed je al snel mijn blinddoek af en zag ik dat jij degene was die mij neukte en dat ik een pik van een ander in mijn mond had!

Blijkbaar vonden meer mensen het een geil gezicht want ik zag dat er meer stonden te kijken…sommige mannen hadden een stijve en wreven daar af en toe over terwijl ze toekeken…een vrouw maakte oogcontact met mij en ik knikte ongemerkt naar haar en zag dat ze dichterbij kwam. Ze ging naar mij toen en begon mijn borsten te strelen en jou terwijl je mij langzaam neukte te tongzoenen..en wisselde dat af met de pik die ik in mijn mond had….af en toe nam ze die ook in haar mond om vervolgens weg te lopen, ik zag dat ze een voorbind dildo om had gedaan toen ze terug kwam lopen en achter je ging staan! Jij kon het niet zien en was mij nog steeds rustig aan het neuken terwijl je keek hoe die man steeds sneller in mijn mond neukte en bijna klaarkwam!

Hij pakte mijn borsten vast terwijl hij dat deed en ik zag dat de vrouw achter je knielde en je langs je ballen likte terwijl je mij neukte.. Langzaam ging ze naar boven en naar beneden tot aan je kontje waar ze haar tong naar binnen duwde en langzaam met haar tong heen en weer ging….af en toe in je ballen knijpend…jij was me nog steeds aan het neuken maar ging al langzamer omdat je ook wilde genieten wat er met jou allemaal gebeurde! Ze ging wat meer rechtop zitten en ging met haar handen langs je billen ze zachtjes opentrekkend om te kijken of je geil genoeg was om dat leuk te vinden.

Je bewoog nog zeer langzaam in mijn kutje zodat je ook je kontje een stuk naar achter kon doen en zij er makkelijker bij kon… Haar vingers vonden je kontje en gingen langzaam naar binnen dat ging zo makkelijk dat ze rechtop ging zitten en de dildo tegen je kontje aan zette om hem in 1 keer naar binnen te duwen! Ik werd steeds geiler van alles wat ik zag en hoorde ook om mij heen omdat er nu verschillende mannen om ons heen stonden die zich stonden af te trekken, zelfs vrouwen zag ik vingerend kijken! Ik kwam bijna klaar en voelde dat de man die ik aan het pijpen was ook bijna klaar kwam…ik zag dat jij steeds geiler werd en voelde je verstrakken toen de dildo in een keer bij je naar binnen werd gestoten, maar ik voelde ook je pik onmiddellijk nog harder worden dan hij al was en terwijl je in je kont geneukt werd door die vrouw voelde ik dat je steeds sneller ging stoten omdat je bijna klaar kwam.

De man trok zijn pik snel uit mijn mond en spoot kreunend alles over mijn borsten heen terwijl dat gebeurde voelde ik dat je ook begon te spuiten en ramde jij je pik steeds dieper in mijn kutje, helemaal leeg spuitend nadat je een hele poos rustig aan had moeten doen. Dit smaakte naar meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten