Overspel?

Wij zijn Rolf en Edua en zijn samen al heel wat jaartjes getrouwd. Sinds een paar jaar hebben we een erotische relatie met Johan en Carla. Toen we daar aan begonnen hebben we duidelijk afgesproken dat we alleen dan zouden sexen als we er alle vier bij waren. Deze afspraak werkte in de praktijk perfect en we moeten zeggen dat we er alle vier enorm van genieten; we komen regelmatig een avondje bij elkaar en na een erotisch voorspel komt het bijna altijd tot partnerruil .Soms in 1 kamer maar ook vaak in aparte kamers. Na zo’n heerlijke avond vertellen Edua en ik elkaar altijd de belevenissen als we in aparte kamers hebben doorgebracht..

Welke standjes, hoe vaak we dan geneukt hebben etc.etc. Ik werk een behoorlijk eind van huis maar meestal kom ik toch ‘s avonds huiswaarts. Zo ook op die donderdag; tenminste dat was het plan. Om 16.00 werd er een spoedvergadering ingelast en ik besloot de nacht maar in de buurt van het bedrijf een hotel te boeken. Ik belde Edua op en zei “het spijt me maar morgenavond ben ik weer thuis[“ “OK, ik bel je straks nog wel even in het hotel” zei Edua en hing op. Om 20.00 uur was ik in het hotel en om half negen belde Edua met een benepen stemmetje “ Johan kwam toevallig langs ons huis en is nu hier”. “Ja, en ? ” vroeg ik wat verbaasd want zo erg was dat ook weer niet dat ik niet thuis was.

“Hij is behoorlijk geil geworden toen hij hoorde dat jij niet thuis zou komen ; wat moet ik nu doen?”. Vanuit mijn hotelkamer bedacht ik hoe spannend deze situatie voor Edua was en dat ze behoorlijk met onze gezamenlijke afspraak in haar maag zat “ doe maar wat je hart je ingeeft, maar ik wil wel alles van je weten. Met een kort “ja, ok” hing ze op. Ik moet zeggen dat de daarop volgende uren de langste en spannenste waren van mijn leven. Want wat zou mijn vrouw Edua doen : zou ze met Johan vrijen en/of neuken, zou ze dat leuk of spannend vinden. Ik bedacht de geilste situaties maar moest wel afwachten totze misschien wel weer zou bellen.

Ik kleedde met uit en ging naakt op het hotelbed liggen; met mijn ogen dicht en al fantaserend wat er thuis zou gebeuren. Mijn lul steigerde al bij die gedachten en langzaam trok ik me af tot een gigantisch hoogtepunt , in gedachte gelijk met die van Edua als zij door Johan werd geneukt. Om 23.00 uur had ze nog niet gebeld en 24.00 ook niet. Ik kon van de spanning niet slapen en bleef dus maar wat naar de tv kijken.Pas om 2 uur ‘s nachts ging de telefoon; het was Edua. “En…?” kwam er direct bij mij uit. “Rolf” zei ze “ ik ben helemaal kapotgeneukt; het klinkt misschien wel vreemd maar ik heb een allemachtig fijne sexavond gehad. Vind je dat niet erg??”.

Ik antwoordde “waarom zou ik dit erg vinden, het belangrijkste is hoe jij dit hebt gevoeld en hoe je hebt genoten; dus vertel maar wat jullie hebben uitgespookt”. Edua vertelde “ we hebben eerst wat gedanst op romantische muziek en daarna heeft Johan me heel langzaam uitgekleed, eerst mijn blouse daarna mijn rok , bh en slip. Hij heeft in de woonkamer me van onder tot boven gekust en daarna zittend op de vloer heeft hij op alle stukjes van mijn kut geknibbeld en alles kutlippjes en clitoris gelikt. Ik was zo geil van dat likken dat ik mijn geil niet meer kon binnen houden en zijn hele mond en hals onder mijn geil zat.

Daarna heeft hij met voorzichtig op mijn rug op de eettafel in de kamer gelegd. Hij is tussen mijn benen gaan staan en heeft zijn grote lul in 1 beweging helemaal in mijn kletsnatte kut gestopt. Het was heerlijk, ik werd geneukt in mijn eigen huis door een andere man zonder dat jij daar bij was.Zijn grote lul vulde mijn hele kut en tijdens het bewegen ging zijn lul langs mijn clitje. Toen heeft hij me met slowfucken zover gekregen dat ik wel 3 keer klaargekomen ben voordat hij zijn dike sperma achterin mijn kut spoot. Daarna bleef hij doorneuken met natuurlijk als gevolg dat een groot gedeelte van het zaad en geil langs onze kut en lul naar beneden droop. Het was een heerlijke puinhoop, ik heb er enorm van genoten.

Maar vertel jij eens , vond je het niet erg dat ik Johan geneukt heb?”. “ Nee “ antwoordde ik “ je hebt hem al wel wat vaker geneukt maar ik vond het zo spannend om te bedenken wat jullie allemaal aan het doen waren: ik kon er hier niets van zien en hier op de hotelkamer niets aan doen, dus alleem maar denken hoe je geneukt zou worden. Alles was zo intens dat ik me hier afgetrokken heb, enkel en alleen op mijn fantasieen over jullie”. “Gelukkig” zei Edua,” want ik zat toch ook behoorlijk in de piepzak hoe je dit zou vinden; nu moet ik zeggen dat ik alleen even aan je heb gedacht op die momenten dat we niet met elkaar bezig waren.

Johan heeft me daarna naar boven gebracht en op ons bed heb ik hem eerst uitgebreid zijn lul verwend. Ik heb hem gelikt en en die grote lul van hem zover in mijn keel gestoken dat die kanjer voorbij mijn huig ging. Hij vond dit heerlijk en toen heeft hij me in het misionarisstandje bijna door het bed heen geneukt. Wij zijn samen een paar keer gekomen en hij heeft me daar weer vol gespoten. . Zijn sperma en mijn geil zaten aan alle lakens. Tenslotte zijn we samen onder de douche geweest, hebben alkaar helemaal van onder naar boven gewassen. Natuurlijk kreeg mijn kut een uitgebreide wasbeurt en samen met de pulserende straal van onze douchekop ben ik daar weer klaargekomen”.

Ik zat verbijsterd en tegelijkertijd gefascineerd te luisteren hoe mijn ,normaal gesproken, redelijk zedig vrouwtje zich helemaal en helemaal heeft laten gaan met Johan. Zo kende ik ze nog niet en moest het voor haar ook iets buitensporig zijn geweest om in deze situatie met Johan te neuken . Ik was van haar verhaal zo geil geworden dat mijn lul weer recht overeind stond.

En terwijl Edua nog wat details doorgaf trok ik met nog een keer af en bedacht als ik morgen thuis zou komen hoe ik haar zou neuken. Want dat was zeker : zij had haar pleziertje gehad maar morgen zouden we het toch weer samen doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten