In de winkelstraat - Fuck-me-boots

Ik grijp mijn kans. Ik ga schuin achter haar lopen. Ze slaat een zijstraatje in en op dat moment zeg ik: "Toch jammer, schat. Als je er echt lekker uit zou willen zien, moest je geen zwarte stringslip onder dat strakke witte rokje doen, dat schijnt prima door. En natuurlijk al zeker niet van die hoge leren laarzen…" Het lijkt eerst of ze door zal lopen. Dan gooit haar hoofd over haar schouder, ?ze heeft een heerlijk koppie, knap en strak, met een heerlijk pijpmondje, zo te zien- ze kijkt me aan en zegt met een lage, hese en geile stem: "Hé lekkere knul… Meen je dat nu? En in die volgorde? Nou, oké dan…" Vervolgens draait ze zich naar me toe. Midden op straat trekt ze haar rokje omhoog. Ik kijk recht tegen haar kruis aan, dat verpakt zit in een heerlijk zwart kanten slipje. Ze haakt haar duimen achter het elastiek van het broekje en trekt het naar beneden, terwijl ze tegelijkertijd haar rokje mee naar beneden trekt.

Hoe ze het doet, weet ik niet, maar ze is er wel handig in, want ik zie geen glimp van haar kutje. Maar wat een lef, zomaar midden op straat… Ze stapt uit het slipje en houdt het met één wijsvinger voor mijn gezicht. "Nou, hier dan, lekkere vent…" Ik pak het slipje aan en steek mijn neus erin. Ik ruik de zoete, geile geur van haar pruim. Vervolgens draait ze zich weer om, zodat ze met haar rug naar me toe staat. Ze bukt zich diep en maakt vier ritsen in haar leren laarzen los, zodat het bovenste gedeelte eraf kan. Als ze bukt, kijk ik recht in haar gleuf, nu ze geen slip meer aan heeft. Wat een geil gezicht is dit! Ze heeft haar kut geschoren, haar kutlippen zijn helemaal kaal en alleen boven haar spleet ontwaar ik nog een stukje schaamhaar.

Haar volle kutlippen staan iets uit elkaar. Blijkbaar is ze al opgewonden. Wat een hoer, zeg, dit meisje. Ik kan het niet laten en steek een vinger tussen haar kutlippen. Mijn middelvinger verdwijnt gemakkelijk in haar hete kutje. Ze staat al nat en hij glijdt heerlijk naar binnen. Dan is ze klaar met haar laarzen en richt zich weer op. Mijn vinger glijdt uit haar heerlijke pruim. Ze doet geen moeite om haar rokje terug naar beneden te trekken, maar er is net niets te zien. Ze draait zich weer naar me toe en fluistert geil: "Zo beter?" "

Ja, stukken beter, schat!" Dan drukt ze zich tegen me aan, grijpt vol in mijn kruis, waar mijn pik zich ondertussen aardig heeft opgericht en zegt: "Nou, oké… dan ga je me nu neuken… Zo te voelen ben je er wel klaar voor! Kom maar mee…" Ze haakt zich in mijn arm en dicht tegen me aangedrukt trekt ze me mee, verder de zijstraat in. Verderop is een brandgang. Ze trekt me mee de gang in en om een bocht stopt ze. Ze knoopt snel en handig mijn broek los en trekt die, tegelijk met mijn onderbroek net ver genoeg naar beneden om mijn lul vrij te laten. Mijn stijve pik springt op nu hij de vrijheid heeft. Ze kreunt en pakt hem in één van haar slanke handjes. Ze trekt er wat aan, zodat 'ie nog stijver en groter wordt. Ze gaat nog heel even door de knieën om haar warme mondje rond mijn stam te leggen, zodat mijn neuklat nu echt zijn maximale lengte en dikte heeft bereikt. Dan legt ze haar handen in mijn nek en slaat één voor één haar slanke benen om mijn middel.

Ze grijpt met één handje in haar kruis, vat mijn stijve lans en drukt hem in haar hete kut. Oh, wat is ze strak. Mijn lul glijdt diep in haar hete, natte en strakke kut. Ze knijpt vakkundig met haar spieren en zuigt me zo helemaal naar binnen. Dan begint ze me diep en snel te berijden. Ze laat mijn dikke lul steeds bijna uit haar heerlijke grotje ontsnappen, grijpt hem iedere keer weer net op tijd beet en zakt er dan weer maximaal diep overheen. Wat een lekker geil neukhol heeft deze griet. En wat neukt ze lekker. We draaien ons om, zodat zij met haar rug tegen de muur rust. Ze zakt iets omlaag en ik kan nu heerlijk toestoten.

Mijn ene hand rust onder haar heerlijke billen en ik druk een vinger ik haar kontje. Een kreetje van genot ontsnapt aan haar heerlijke mondje. Met mijn andere, vrije hand grijp ik in haar kruis en probeer haar klitje te vinden. Na enig zoeken lukt dat en ik begin haar extra te stimuleren. Ze hijgt en kreunt, terwijl ik mijn dikke pik diep in haar stoot. "Ja, ga door… Ooohh… lekkere vent van me… Jaaahh… neuker van me… ja… ja… Ooohhh…" Ze beheerst haar kutspieren geweldig en weet mijn lul al snel op het kookpunt te brengen. Maar ook zij zit er niet ver van af. Ze kreunt de halve stad bij elkaar "Jaahh… neuk me… oohh… ooohhh… neuk m'n kut… Jaaahhh… Harder… dieper… meer… Ja… jaa… jaaa… Ooohhhh… Jaaaaaaaahhhhhh… Ik… kommmmm… klaaaaarrrrrr… Jaaaaahhhhh…" En terwijl ze een intens orgasme geniet kan ik het ook niet meer houden. Ik kreun luid met haar mee en stort mijn zaad in haar hete pruim. Tegelijk met haar sappen spuit ik mijn dikke hete stralen geil in haar grotje. Wat een neukpartij! En wat een heerlijke griet, zo geil en heet!

Ik sta te trillen op m'n benen en heb moeite om ons tweeën overeind te houden. We leunen tegen de muur. Dan, als we een beetje bijgekomen zijn, trekt ze zich van mijn slinkende lul terug en gaat weer op haar eigen benen staan. Ze geeft me een zoen op de mond, trekt haar rokje naar beneden, grijpt de leren lappen van haar laarzen en zegt: "Bedankt, lekkere jongen… Voor je heerlijke zaad… Je mag me nog eens uitdagen… Ik moet nu gaan!" En ze loopt weg. Ik zeg nog "Je slipje…" Maar ze wuift en roept: "Hou maar… als aandenken… Ik vind het wel lekker zo…

En spannend… al dat zaad dat uit mijn kutje loopt…" En weg is ze. Ik trek mijn kleren weer fatsoenlijk aan en volg haar de brandgang uit. Als ik op straat sta, is ze nergens meer te bekennen. Ik ga op pad om de dingen te doen die ik kwam doen in de stad. Maar wel een lekker tussendoortje… Een halfuurtje later, als ik terug naar huis loop door de winkelstraat kom ik haar nog even tegen. Ze is nu samen met een vriendin. Ze zegt wat tegen haar vriendin en wijst op mij. Samen lachen ze en in het voorbijgaan zegt haar vriendin terwijl ze haar lippen aflikt: "Lekker sperma heb jij, schat…" (Als je genoten hebt van het verhaal kan je reageren naar oh_jaah@hotmail.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten