Verveling, hitte en waar sommige vrouwen nog meer van dromen...

Verveeld stond Madelene op het balkon. Haar man was onver-
wachts voor een paar dagen op zakenreis. Zelf hoefde ze die
week niet te werken. Het was een warme dag. Ze was knap, onze
Madelene. En ze verveelde zich. Twee gevaarlijke componenten
voor een echtgenoot die er dan niet is. Die ochtend had ze
zichzelf al op een gigantische manier klaargevingerd. Ze lag
in bed een boek te lezen. En dan gaan bij de meeste vrouwen de
vingertjes ongemerkt naar het schaamkruisje. Madelene deed het
dus ook, maar al snel merkte ze dat haar aanrakingen wel erg
opwindend begonnen te worden. Ze legde het boek opzij en
besloot nu maar eens zichzelf helemaal te laten gaan. Met haar
benen wijd uiteengespreid, bevoelde ze zichzelf achter het
slipje. Deze hield ze aan omdat het stiekeme ervan haar extra
opwond. De warme ochtendzon scheen door de vitrage op haar
steeds geiler wordende lijf. Hoe ze haar benen ook van elkaar
af hield, de opwinding kon maar niet tot een hoogtepunt komen.
Daarop besloot ze haar benen aan de spijlen van het bed vast
te binden en zichzelf te blinddoeken. Niemand kon haar zien,
niemand kon plotseling binnenkomen; ze voelde zich veilig.
Daar lag ze dan, vastgebonden en kwetsbaar op het bed en
zichzelf helemaal overgevend aan haar eigen lichamelijke
lusten. Ze vingerde niet op een pik of een geil, bezweet
mannelichaam. Neen, ze masturbeerde op haar eigen geile kutje.
Alles wat ze deed, vond ze zelf lekker. Keer op keer kreunde
ze tegen zichzelf dat ze zo'n lekker poes had. Haar vingers
glibberden over al haar lekkere plekjes; haar eigen vingers
over haar eigen geile muts. Drie keer achter elkaar kwam ze
klaar, toen viel ze in slaap, nog steeds vastgebonden. Bij het
ontwaken was ze nog steeds (of weer) geil. Dus plakte ze een
vierde keer achteraan. Ja, Madelene was een hete meid. Alleen
vond ze het jammer dat zij zichzelf nooit zou kunnen laten
gaan bij Ernst, haar man.

Als zij met elkaar neukten, dan was hij degene die het initia-
tief nam. Niet dat ze dat niet wilde. Nee, ze kon het eenvou-
digweg bij hem niet. Op een de een of andere manier zou dat
een te intieme overgave worden aan de man waarmee ze een
relatie onderhield. Ze wilde niet tÉ afhankelijk van hem
worden. Dat was in haar wilde tijd wel even anders. Bijna
iedere nacht deelde ze de lakens met een vreemde man. Vaak
kwam het voor dat ze elkaars namen niet eens kenden. Maar het
was juist die oppervlakkigheid, de zekerheid dat je hem de
volgende dag toch niet meer zou zien, waardoor zij zich hele-
maal kon geven. In die tijd was de sex niet zo zeer intiemer,
maar meer wellustiger en bevredigender dan met Ernst. Het
goede van hun relatie was dat Ernst dit ook wist. Sterker nog,
hij werd er opgewonden van. En zijn opwinding was ook weer
aanstekelijk voor haar, dus zo slecht was hun sexleven ook
weer niet. Toch bleef het gebaseerd op de onafhankelijke en
woeste Madelene. Diezelfde Madelene die nu verveeld op het
balkon over de stad uitkeek...

"Wat zal ik eens gaan doen", dacht ze bij zichzelf. "Bood-
schappen halen heb ik al gedaan, het is te warm om de stad in
te gaan, laat staan iets met de auto te gaan ondernemen. Ik
kan natuurlijk ook een potje gaan vingeren..." De gedachte aan
die ochtend was verleidelijk om weer het bed in te duiken. Een
lichte trilling sidderde door haar clitoris. Toch besloot ze
om nog even te blijven staan; dan zou de opwinding zo meteen
nog groter zijn. Ze drukte met haar venusheuvel tegen de
balustrade en zwijmelde weer helemaal in zichzelf weg. "Oh,
wat ben ik gelukkig dat ik zo'n lekker kutje heb", zei ze
tegen zichzelf en genoot. Ze genoot van de verveling en van
haar eigen lichaam. Ze keek naar haar borsten. Haar geweldige
prammen waar ze zo trots op was. Als ze samen met Ernst uit
winkelen ging, deed ze altijd een nauwsluitend blousje aan.
Gegarandeerd dat iedere man zijn ogen niet kon afhouden van
haar fantastische voorgevel. Op deze manier liet ze Ernst
blijken dat hij altijd rekening met haar zou moeten houden;
anders waren er wel meer kapers op de kust... Madelene ging
tegen de afscheiding met het andere balkon aanstaan. Ze wilde
haar hele lichaam ergens tegenaan drukken. Onbeschaamd duwde
ze zichzelf tegen de schutting en kreunde zachtjes: "Oh, wat
ben ik geil. Oh, wat ben ik een hete snol". Nog even en ze zou
naar de slaapkamer moeten hollen om zichzelf te bevredigen.
Alhoewel ze geheel met zichzelf bezig was, hoorde telkens een
vreemd soppend geluid. Nu ze bij de afscheiding stond, hoorde
ze dat duidelijker. Verwonderd gluurde Madelene naar het
andere balkon. Ze schrok zich dood, daar zat een man zich af
te rukken! Ze keken elkaar recht in de ogen aan. Ook hij
schrok en trachtte zijn stijve lul snel weg te proppen. Made-
lene kon een keurende blik naar die stengel niet verbergen.
"Eh, oh sorry", stamelende de man, en toen kordater: "Maar het
was ook zo opwindend wat jij op jouw balkon aan het doen was".
"Oh, oh, gesnapt", dacht Madelene. Nu was het haar beurt om
beschaamd te zijn. Het was zelfs zo erg dat ze geen woord uit
kon brengen. De man bleek een geile vogel te zijn. Zijn pik,
die hij in de haast had verborgen onder zijn T-shirt, was nog
steeds in de meest actieve toestand. "Sorry hoor", herhaalde
hij, "maar deze jongen moet ik even kleinkrijgen, anders heb
ik daar nog heel rit last van. Ik ben hier slechts op door-
reis, zie je". Hij wilde opstaan om het huis in te gaan, maar
kreeg toen een ingeving en zei: "Jij was net ook lekker bezig,
zullen wij het samen, bij elkaar in de buurt doen?" Hij zag
dat Madelene schrok en haastte zich te zeggen: "Nee, nee, ik
bedoel niet mÉt elkaar, maar naast elkaar. Dat schijnt wel
opwindend te zijn heb ik me laten vertellen". Voordat Madelene
er erg in had, had ze al ja-geknikt. Het oude bekende vuur in
haar was in ‚‚n keer opgelaaid. Met een behendige zwaai,
sprong de man op haar balkon. Madelene zag hierdoor zijn
indrukwekkende spieren krioelen en kreeg meteen een warm
gevoel in haar zo langzamerhand zeiknatte neukkanaaltje.
Bevallig ging ze hem voor naar de slaapkamer en nam plaats op
de rand van het bed. De man wist zich even met zijn stijve lul
geen houding te geven. Om zijn tokus wat minder prominent
aanwezig te laten zijn, knielde en boog hij wat onhandig. Door
deze manoeuvre raakte zijn hoofd bijna haar borsten. Nu hele-
maal niet wetend wat hij moest doen, bleef hij maar zo staan.
Angstvallig hield hij zijn blik naar beneden gericht. Direct
werd zijn lichaam bevangen door een warme golf van opwinding.
De vrouw zat namelijk dwars door haar strakke broekje te
lekken! Tussen haar benen was een vochtig plekje op het bed te
zien. Nu durfde hij wel op te kijken. Hij keek recht in de
geile blik van zijn kortstondige buurvrouw. Langzaam ontbloot-
te zij haar borsten en gebaarde hem dat hij haar stijve tepels
moest kussen. Haar opwinding was compleet. De buurman zag dat
ze extra hard in haar prammen kneep en nam daarop een harde
tepel tussen zijn voortanden. Voorzichtig beet hij erin, om
direct daarna een verzachtend likje te geven. Blijkbaar vond
Madelene dit lekker. Ze zuchtte intens en aan haar ademhaling
was te merken dat ze gespannen op het volgende pijntje wacht-
te. En weer deed hij het, maar nu iets harder. Ook het medici-
nale likje was nu intenser. Madelene kreunde nu hardop. Na
drie keer steeds harder gebeten en gelikt te hebben, nam hij
het andere ventieltje op dezelfde manier onder handen. Daar
kwam hij echter niet verder dan twee keer. Madelene werd gek
van opwinding. Wild ontdeed ze hem van zijn broek en onder-
goed. Ook haar eigen broekje had ze binnen een mum van tijd
weten weg te werken. Ze had geen slipje aan, dus kon ze zonder
verder oponthoud zichzelf aanbieden. "Eerst zachtjes, en doe
me geen pijn alsjeblieft", hijgde ze op een manier waarbij
iedere gezonde vent kan weten dat ze eigenlijk het tegenover-
gestelde bedoelde. Met een machtige stoot, betrad zijn gezwol-
len lans het gewillige onderlichaam. "Oh, oh, ja, ja", kreunde
ze gelaten, "neuk me, paal me, steek je vette leuter in mijn
dellerige lijf". Madelene voelde zich smerig en ze genoot
ervan. Ze wilde bruut genomen worden, ze wilde morgenochtend
vreemde sexgeuren nog op haar lichaam ruiken. De man ging
voortvarend te werk. Hij voelde precies aan hoe ze het wilde
hebben. "Je wilt me diep in je hebben, nou hier ontvang me
dan!" Zijn stoten werden wilder en wilder. Hardhandig graaide
hij in haar vleesbergen. Hij kneep haar gezwollen tepels fijn
tussen duim en wijsvinger. Net voordat het echt pijn ging
doen, liet hij ze weer gaan. Hij zag dat Madelene hier goed op
reageerde en daar werd hij nog geiler van. Zijn hangende zak
knalde bij iedere stoot harder en harder tegen haar volle
reet. Zijn T-shirtje zat hem in de weg. De wapperende stof
onttrok de geile klotsende borsten uit zijn zicht. Toch nog
door stampend trachtte hij zich ervan te ontdoen. Maar dat
ging niet. Boos en ge‹rriteerd haalde hij zichzelf met een
soppend geluid uit haar kut, en smeet zijn shirt weg.

"Ik wil mijn eigen geil slikken. Ik wil mijzelf proeven aan
jouw pik", steunde Madelene en ze ging plat op de vloer lig-
gen. De man hoefde niet eens zover door zijn knie‰n te gaan.
Madelene hapte naar adem toen zijn lid haar mond bezette. Zijn
goedgevulde en machtig grote zak rustte op haar voorhoofd. Een
zoveelste geilscheut doorvoer haar lichaam toen ze aan al dat
zaad dacht dat daarin zat. Wit-romig sperma dat binnen niet al
te lange tijd haar lichaam zou bevuilen. Hij deed niet aan een
goedopgebouwd liefdesspel; hij wilde pompen en beuken. Madele-
ne wist dat ze daarom nooit zou kunnen klaarkomen, het gevoel,
de wellust; het was teveel voor een orgasme. De pijpbeurt werd
hem te vervelend, dus gebaarde hij dat ze weer snel op het bed
moest gaan liggen. Voordat ze ook maar goed en wel lag, schoof
zijn penis alweer in haar levensgat. "Jij bent ervoor om hard
genomen te worden, je lichaam snakt ernaar", zei hij hijgend.
Blijkbaar probeerde hij voor zichzelf goed te praten dat hij
zo woest bezig was. "Ik wil het niet, het is mijn lichaam dat
zich aan jou geeft. Zelf interesseer jij mij geen reet",
hortte Madelene op het ritme van zijn gebeuk. "Dat wilde ik
horen, slet van jezelf, hier!, hier!, hier!" De man was nu pas
goed losgekomen. Met zijn sterke armen plaatste hij haar in
alle mogelijke standen om haar zo diep en hard mogelijk te
kunnen pakken. Madelene liet het gebeuren, ze had zichzelf
helemaal gegeven. Alles wat hij deed, was fantastisch, was
goed en was overal. "Vanavond vinger ik me hier op klaar",
vertrouwde ze de veilige onbekende toe, "Ik wil je nooit meer
zien, dus grijp me zoals ik nog nooit ben genomen. Zelfs als
ik met mijn man vrij, zal ik hier aan blijven denken, altijd,
overal. Zo meteen als je hebt gespoten moet je weggaan en mij
hier laten liggen, onder het sperma. Dat is mijn straf voor de
wellust, een heerlijke straf, o ja, straf me". Even dacht
Madelene dat haar buurman in krankzinnigheid zou uitbarsten.
Toen pakte hij haar op, en trachtte al staand nog dieper haar
lichaam binnen te dringen. Maar dat werkte niet voor hem. Ruw
en nog steeds in haar beukend, drukte hij haar hoofd tegen de
bank. Hierdoor kwam ze in een gebogen en meest kwetsbare
houding te staan. Alsof ze een beest was, ramde hij nu in
haar. Haar geweldige tieten bungelden niet-charmant heen en
weer, maar dat kon haar niets schelen; ze had totaal geen
schijn voor deze man op te houden. Voor hem was ze slechts een
geil neukgat, en dat vond ze heerlijk.

Zijn krachtige vingers graaiden in haar bilspleet. Met twee
handen trok hij de billen van elkaar. Madelene wist dat hij
onbeschaamd geilde op haar intiemste delen. Ze wist dat hij
genoot van zijn eigen bezitterige bewegingen. Bewegingen die
nog sneller leken te gaan; ze vermoedde dat hij ging komen,
maar dat wist ze niet zeker. "Je gaat in mij lozen hÉ", vroeg
ze steunend, "je gaat het in mij stoppen". "O moeders, ja! Ik
ga je volspuiten, ik heb mij bijna op jouw lichaam klaarge-
maakt". Madelene voelde zichzelf helemaal wegdraaien in een
kolk van geilheid en wellust. Nog even en dan was hij klaar en
zou hij weggaan. Ze kon haast niet wachten op het moment dat
ze gebruikt en besmeurd werd afgedankt. "Doe het", gilde ze
nog, maar ze wist dat de man het niet meer hoorde. Zijn ziel
en zaligheid zatten in zijn knots en stormden naar buiten. Met
een kracht zoals water uit een waterpistool wordt gespoten,
voelde ze het sperma tegen baarmoedermond raken. In een reflex
haalde de man zijn kloppende penis uit haar kut en loosde een
tweede golf vernederend op haar lichaam. Haar borsten en buik
zat onder de witte derrie. De man hijgde van inspanning, maar
wist er nog uit te brengen: "Lik me schoon!" Voordat ze goed
en wel de vuurrode pik in haar mond kon nemen, liep een derde
golfje uit zijn buis en besmeurde haar gezicht. De wasbeurt
duurde zolang de man het wilde.

Toen hij weer was bijgekomen, stond hij op en pakte zijn
kleren. Zonder dat ze ook maar iets wilde of kon doen, zag ze
hem door het raam weer naar zijn eigen balkon zwaaien. Madele-
ne was geheel besmeurd met sperma. Bijna apathisch kon ze geen
vin verroeren. Ze was gebruikt en ze genoot ervan. Haar schaa-
mlippen en clitoris leken welhaast aaneengegroeid, zo gezwol-
len van opwinding waren ze. Vanavond zou ze zichzelf wel weer
bevredigen. Ze hoopte dat het nooit avond zou worden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten