Het straatplassertje

Op een zaterdagochtend liep ik door de binnenstad van Den Haag. Het was vroeg en daarom uitgestorven. Het zou nog minstens twee uur duren voordat de winkels open zouden gaan. Ik zag een knul in een steeg staan. Blijkbaar was de druk op zijn blaas enorm, want er kletterde een enorme straal urine uit zijn eikel! Geboeid bleef ik staan kijken. Hij draaide zich half naar mij toe en vroeg: 'Kan je het zien?!' 'Nee', antwoordde ik, 'niet echt. Maar als je het wilt dan help ik je wel even hoor.' Terwijl de jongen nog steeds doorpieste keek hij me schattend aan.

'Oké,', zei hij aarzelend. Hij rilde. Ik liep op hem af. De straal was opgehouden, zijn pik hing slap uit zijn gulp. Ik nam de zachte worst in mijn hand. Hij voelde warm aan. 'Zo, dus jij moest pissen?', zei ik. 'Ja, maar nu niet meer', antwoordde de jongen die er wat studentikoos uit zag, 'ik wil dat jij mij klaarmaakt'. Ik knikte geil en begon te trekken. Langzaam, ja langzaam kwam zijn pik op volle sterkte. Ik floot bewonderend en zei: 'Lekker! Wat heb jij een lekkere pik zeg!' 'Hoe weet jij dat nou? Je hebt hem niet eens geproefd', reageerde de knaap alert. Ik zakte door mijn knieën en nam de zoutsmakende penis in mijn mond. Hij rilde. 'Ooh ja! Jij kan lekker zuigen! Mhmm...'

Ik zoog zo een tijdje aan zijn werkelijk zalige lul totdat hij met zijn billen krampte. Meteen drukte ik een vinger in zijn kont. Blijkbaar was dit gebaar voor hem nieuw want hij verslapte iets.

Pompend aan zijn pik en zijn kontje vingerend ging ik door totdat hij, knijpend met zijn billen, zijn zaad in mijn bek pompte. 'Ooh jaah! Ikkkk kkkooom! Jaah!', kermde de jongen gelukzalig. Ik genoot. Ik slikte tegen beter weten in, alles door wat hij gaf. Toen verslapte zijn pik en glibberde uit mijn besmeurde mond. 'Lekker hè?', vroeg ik hem. 'Ja, dat een vent zo lekker kon pijpen wist ik niet', grapte hij. 'Ik kan ook zalige je reetje likken en je tenen zuigen als je dat wilt', zei ik terwijl ik hem recht in de ogen aankeek. 'Waar dan?', vroeg hij, 'ik woon nog bij mijn ouders'. 'Ik niet', antwoordde ik veelbelovend en hij ging met mij mee...

Bij mij thuis gingen wij eerst onder de douche, samen. Onder de hete stralen tongden we elkaar innig. Duidelijk werd dat hij het niet vaak net een man had gedaan, maar hij gaf zich helemaal aan zijn eigen botte lust. Zijn supergladde adonis-achtige lijf glom van het zeep dat ik geil uitmasseerde. Hij vond dat schijnbaar lekker, want hij sloot zijn ogen en kreunde. 'Geef poot', zei ik en hij zette zijn gladde benen tegen mijn heupen. Ik masseerde zijn dijbenen en kuitspieren los. Helemaal loom en warm viel hij tegen mij aan. Ik vond hem mooi en zei dit ook tegen hem. 'Hoe oud ben jij eigenlijk?', vroeg ik hem. 'Dat wil jij niet weten', zei hij. 'Jawel', drong ik aan. 'Achttien en jij?' 'Dertig', maakte ik ervan.

We keken elkaar aan en we geloofden elkaar voor geen barst. Een warme geilgolf overspoelde mijn lichaam. Dit werd nog eens erger toen hij vroeg: 'Zullen wij naar jouw slaapkamer gaan?'

In mijn slaapkamer viel ik haast over mijn sloffen. Zo struikelde ik tussen zijn benen en rook de heerlijke zeeplucht. Zijn schaarsbehaarde zak hing ruim onder zijn lijf. Zijn ballen bolden lekker op onder de dunne huid. Ik likte ze lang en lekker. Hij kermde weer. Zijn pik kwam schokkend overeind. Ik besloot mij eerst door hem te laten naaien. Daarna zou ik vragen of hij mij wilde neuken. Ik liet mij op het bed vallen en smeerde glijmiddel rond en in mijn aarsgat. 'Wat ben je van plan?!', vroeg hij met een trilling in zijn hoge stem. 'Je mag mij lekker in mijn reet neuken. Maar doe een condoom om je zalige pik', antwoordde ik zacht. Zijn beverige handen stuntelden met het rubbertje. Ik hielp hem en even later ontrolde ik de condoom over zijn knoertharde penis.

Weer terug op het bed vingerde ik mijn aarsje en rekte hem op voor die lekkere lat. Ik wilde dat mijn reet wijder was dan zijn eikel zodat de penetratie soepeler zou verlopen. Toen ik vond dat ik ruim genoeg was - inmiddels was hij wild aan zijn pik beginnen te trekken - liet ik hem aanzetten. Hij gleed zalig diep in mijn kont. Intuïtief pompte hij zacht maar goed, telkens draaide hij zich er beter in. Op een gegeven moment ramde hij tegen mijn reet; het gewone neuken was begonnen.

Ik voelde mij een kuthoer die zich door iedere knul met zo'n pik zou laten naaien! Ik vond het tijd worden voor een ander standje. Handig draaide ik mij om en met zijn lul nog in mijn reet zat ik geknield onder hem. Hij naaide mij nu op z'n hondjes en ik voelde zijn kloppende pik diep in mij! Hij kreunde dat ik ging spuiten en ik kneep nog even in zijn zak. Ik wilde zijn zaad slikken, niet dat het doelloos in de condoom zou stromen. 'Aaauw!!!', gierde hij het uit van de pijn, maar lustig pompte hij door. Ik trok me van hem af, sleurde met mijn tanden de condoom van zijn buis en nam zijn eikel tussen mijn lippen.

Ik pijpte hem klaar. Lang hoefde ik daar niet over te doen en voor de tweede keer was mijn mond het reservoir voor zijn heerlijk zoete dunne zaad. Hij steunde dat ik door moest gaan. En weer stopte ik een vinger in zijn romige neukgat. Zachtjes ging ik steeds dieper tot ook de tweede vinger in zijn reet zat. 'Ik moet nodig', steunde hij opeens en rende naar de w.c. Daar opende zijn darmen zich, hij liep leeg. 'Sorry hoor', zei hij beschaamd. 'Ik moest heel nodig'. 'Dat geeft toch niet', zei ik begrijpend, 'draai jij je eens om'.

Hij deed wat ik vroeg en een moment later zakte mijn pik in zijn nog openstaande kont. Zijn aars sloot zich om zijn keiharde lul en ik pompte rustig en gestaag in zijn lege darmen. Hij wende al snel aan dit gevoel en begon steeds nadrukkelijker tegenbewegingen te maken. 'Ooh jaah! Wat is dit lekker! Wat is dit lekker!', steunde hij het opgewonden uit. 'Ik voel je pik in mijn poepert! Wat geil, in mijn kanaal!', riep hij ordinair. Ik genoot. Toen voelde ik mijn zaad borrelen. Ik trok mij uit de strakke jongenskut en sjorde mij haastige af. Een moment later spoot mijn geil op zijn ranke jongensrug. Hij kromp ineen bij iedere scheut uit mijn verwende pik totdat er niets meer uitkwam.

Vermoeid lagen wij even later naast elkaar. 'Hoe leg je thuis nu uit dat je je al gewassen hebt? Dat je nat bent?', vroeg ik uit interesse. 'Ooh', antwoordde hij nonchalant, 'ik zeg gewoon dat ik een ongelukje heb gehad en mij gewassen heb bij een vriend'. Een vriend??? Hij noemde mij een vriend?! Twee uur geleden hielp ik hem bij het plassen en nu al noemde hij mij zijn vriend! 'Welk ongelukje bedoel je nu eigenlijk?', vroeg ik hem. Ik was wel benieuwd naar zijn smoezen. 'Nou, je morste toch net wat op mij....?'

Lachend kuste ik hem en even later douchten wij ons weer. Nadat ik hem uitgeleide had gedaan, liet ik mij voldaan op de bank vallen. Het was een bewogen zaterdagochtend, maar zeker voor herhaling vatbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten