WAAROM JE OP EEN HETE ZOMERDAG NOOIt MOET GAAN WERKEN...

Hoorde u vroeger ook altijd de meest wilde verhalen over de meest wilde vrouwen? En hoopte u dan ook dat u dat ook eens mee zou maken? Iets dat onverwachts zou gebeuren, zonder dat je daar als man iets voor hoefde te doen. Maar bleef dat bij u ook altijd een fantasie? Nou, welkom in de groep; ik behoor ook tot die groep. Althans... tot vorige week dan. Vorige week maakte ik zo iets fantastisch mee. Iets dat volledig aan aloude verlangens voldeed. Er is dus nog hoop heren. En hier volgt het bewijs hiervan.

Het was een bloedhete dag. Ik had een snipperdag opgenomen omdat geen normaal persoon in die hitte nog enig werk kan afleveren. Maar ook thuis was het niet te harden. Dus besloot ik wat te gaan wandelen. In mijn korte broekje, een luchtig shirtje en op mijn teenslippertjes, begon ik heel rustig aan de wandeling. Zelf woon ik in een 19e eeuwse arbeidersbuurt, dus ik besloot eens naar de duurdere buitenwijken te wandelen.
Onderweg kwam ik langs een middelbare school met een sportveld. Op bijna alle velden werd er wel iets gedaan; blijkbaar was het sportdag. Ik benijdde die leerlingen niet om zo te hollen en te draven onder die koperen ploert. Op het laatste veld dat ik passeerde, speelde al wat oudere meisjes een hockeywedstrijd. Belangstellend liep ik het veld op, want ik ben namelijk een liefhebber van deze edele sport. Maar al snel werd mijn interesse meer gewekt voor de huppelende schone deernen. De sportende meisjes waren mooi bezweet en ik voelde me ietwat licht worden in het hoofd toen ik de vrouwelijke en tegelijkertijd pezige lijven zag bewegen. Met moeite kon ik mijn rijzende lid verbergen, temeer omdat ik onder mijn korte broekje geen slip of iets dergelijks aan had. Het zachte maar drukkend briesje, deed bij de meisjes af en toe het rokje omhoog waaien. Hierdoor zag ik dat de zweetspoortjes, die loodrecht over de maagdelijke ruggegraatjes op hun T-shirtjes stonden getrokken, eindigden op de maagdelijk witte sportieve damesslipjes. Godallemachtig, ik kan er nog geil van worden als ik er aan terugdenk. Enfin, met gekruiste benen bleef ik, quasi-nonchalant en steunend op de omheining, een tijdje staan kijken. Een van de meisjes bleek mij geloof ik wel door te hebben, want ze liet me telkens meer en meer van haar bevallige lijfje zien. Eén keer zelfs liet ze de bal ter hoogte van waar ik stond, het veld uitgaan. Toen ze het ding opraapte, zag ik een jonge, stevige vrouweborst waarvan het sportbh-tje was afgeschoven. "Dit kon geen toeval meer zijn", dacht ik en ik wilde haar aanspreken. En warempel, ze liep op me af en van verre rook ik al de zoete, opwindende geur van een bezweet meisjeslichaam. Net voordat ik wat wilde zeggen, keek ze naar mijn pik, gaf me een cynische glimlach en liep de andere kant uit. De andere meisjes giechelden. Ik besloot dat het beter was te gaan. Moeilijk lopend vanwege mijn stijve leuter, probeerde ik zo goed en kwaad als dat ging de pleiterik te maken.

Een stijve penis in alleen een kort broekje kan op een gegeven moment weer slap worden, maar als je niet hebt gespoten, blijf je beregeil. Voeg daar ook nog eens een zwoele, loommakende hete namiddag aan toe, dan heb je de basisingrediënten voor vuurwerk. In een dergelijke stemming liep ik de duurdere wijk van onze stad binnen, rustig, héél rustig. Maar in mijn hoofd fantaseerde ik er lustig op los. "Zo meteen komt er een meisje op een fiets langs en vraagt me of ik haar ergens mee wil helpen" of "Een vrouw van in de veertig loopt langs mij en kijkt me veelbetekenend aan. Dan kom ik haar een eindje verderop weer tegen. Bij de derde keer vraagt zij me of ik iets met haar wil gaan drinken." Enfin, u kent die gedachten wel...

Op een gegeven moment kwam ik in een rustig straatje terecht dat wat hoger ligt dan de rest van de wijk. De vogels floten vredig en de stoeptegels, die odaar verigens ook wat luxer zijn uitgevoerd, ademden de zware, drukkende zomergeur uit. Mijn aandacht werd getrokken door een beweging schuin boven mij. Op een balkon van één van die mooie huizen wuifde een dame naar me. Ik liep tot onder haar balkon en keek omhoog. Ze zei iets tegen me en trok snel haar hoofd weg. Niet-begrijpend om wat er gaande was, wilde ik net weglopen toen ik de automatische deurontgrendelaar hoorde. "Ze vraagt me naar boven te komen", schoot het door me heen. Direct was de spanning terug, mijn hart klopte in mijn onderbuik. "Zou het nu toch echt gaan gebeuren?"

Toen ik naar boven liep, hoorde ik halverwege een deur opengaan. Dat geluid echoode door het trappenhuis. Tussen de derde en vierde etage hoorde ik haar stem al: "Hi Robbert, wat fijn dat je toch even langs bent gekomen. Ik verveel me rot vandaag". Nauwelijks had ze dit uitgesproken of ik werd voor haar zichtbaar. Ze schrok, maar hield zich goed. "Wie bent u", vroeg ze koel en afgebeten. "Wel", begon ik, "ook ik verveel me in die hitte best wel een beetje, dus ik besloot te gaan wandelen. Nu kom ik in deze straat, staat u opeens enthousiast te zwaaien. U begrijpt zeker wel dat ik daar dan het fijne van wil weten". Even bleef het stil. Toen barstte de vrouw in lachen uit. "Oh nee zeg, ik begrijp het helemaal. Kom dan maar even binnen. Ik dacht namelijk dat u mijn broer was. Van een afstandje lijkt u wel op hem". Al babbelend ging zij mij voor in haar huisje. Ze stelde zich voor als Heleen. Mijn spanning groeide. Deze kwebbeltante was niet alleen mooi, ze zag er ook nog eens hoerig uit.

Ze nodigde me uit ergens te gaan zitten vroeg wat ik wilde drinken. Ik antwoordde niet direct en zij zag waarom; ik keek vanuit mijn positie recht onder haar rokje en zag het gordeltje van haar jarretel. Dat was nou net wat mijn pokie nodig had. Meteen nam hij zijn actieve houding aan. Omdat ik zat, duwde pokie één van mijn ballen vanonder het korte broekspijpje naar buiten. Ook dit zag Heleen. Even deed ze niets. Ik zag dat ze mijn hoofd en mijn kruis taxeerde, en toen liep ze op mij af. Zonder een woord te zeggen ging ze voor mij staan en deed haar rok en slipje uit. Ze sommeerde mij van het bankje af te gaan en ging er zelf op zitten. Daarop begon die Heleen zichzelf te betasten. "Zo, ik ben snel bij de tijd", mompelde ze bij zichzelf en trok mij toen aan mijn broekje dichterbij. Met een vlugge beweging had ze mijn penis te pakken. Diep zuchtend en zichzelf vingerend, gaf ze mij de beste pijpbeurt in mijn leven.

"Een beetje afleiding kunnen we vandaag inderdaad wel gebruiken", murmelde zij tussen haar bewegingen door. Haar tong en gehemelte waren wonderbaarlijk lekker. Ze kon mijn eikel echt overal hebben. Op een gegeven moment beet ze zelfs in het velletje van zak terwijl ze mijn pik in haar had. En nu ben (heb) ik echt geen kleine jongen... Eigenlijk ben ik niet zo'n fellatio-liefhebber, maar dit sloeg werkelijk alles. Veel te vroeg naar mijn zin gebood ze me te gaan liggen. Toch nam ik de gewenste positie aan. Terwijl ik dat deed, voelde ik iets hards tegen mijn rug. Ik bracht mijn hand naar achteren en al snel had ik een gezonde vibrator in mijn hand. "Ja, daar was ik net mee aan het spelen, maar ik heb toch liever het echtere werk", zei ze. Ik verbaasde me over het gemis aan schaamte en het gemak waarmee ze met sex omging. "En nu moet ik zeggen", ging Heleen verder, "dat je best wel van echt werk kunt spreken met die paal van je". Omdat ik niet zo goed wist wat hierop te zeggen, leidde ik haar maar tot boven mijn zwelstaaf. Enigszins dwingend en ook nog eens knijpend in haar billen, trok ik haar over me heen.

"Aahh ja, je zit in me", hijgde ze en vrijwel direct schuurde ze met haar clitoris over mijn onderbuik. "Ik stel mij zo voor dat jouw pik nu kaarsrecht in mij prikt, terwijl ik je berijd", kreunde ze zachtjes. Haar bewegingen waren langzaam, maar intens; ze drukte me zowat dwars door het bankje! Ik pakte haar billen en probeerde contra te stoten. Maar daar wilde ze niets van weten: "Als ik neuk, dan neuk ik; als jij neukt, dan mag jij je gang gaan". "Zo dat tantetje weet wat ze wilt", bedacht ik me en ik vreesde het ergste. Als ik namelijk op zo'n manier wordt aangesproken in bed, dan is de kans zeer groot dat mijn pokie het laat afweten. En ja hoor, zo ook nu. "Wat is dat nu", vroeg de vrouw verontwaardigd. Tja, wat doe je in een dergelijke situatie hè? Ik besloot het maar uit te leggen.

Nadat ik het op een wat omslachtige manier had verteld, zei ze: "O, maar daar weet ik wel wat op..." Ze haalde mijn pik uit haar romige kut en schoof hem langzaam in haar nauwere kontgaatje. Toen pakte ze de vibrator, deed hem aan en bracht de brommer in haar neukspleetje. Die vrouw wist inderdaad op iedere situatie te reageren. Direct vulde het bloed weer iedere vezel in mijn neukbuis; ik was er weer klaar voor. Over klaarkomen gesproken: die Heleen zat dus met palen in haar lichaam en het duurde dan ook niet lang of ze kondigde haar orgasme aan. Ze ademde zwaarder en de bewegingen van de vibrator en haar kontje werden nog intenser. "Ik ga het pakken", zei ze zacht. "Oooh ja, ik ga het pakken. Ik wil niet weten hoe je heet. Ooh ja, ik wil je naam niet weten. Ik kom klaar op een onbekende aaahhh!" Hoe harder Heleen begon te schreeuwen, hoe trager en intenser haar bewegingen werden. Zo geil, intens en hoerig tegelijk heb ik een vrouw nog nooit zien klaarkomen. Nog spastisch naschokkend, liet zij zich gewoon naar achteren vallen. Het leek wel of ze ijlde. Ze prevelde: "O, het spijt me. Maar als ik zo klaarkom, raak ik altijd bewusteloos of zoiets". En inderdaad, die Heleen leek wel in een soort van trance te vallen. Voorzichtig rolde ik haar om. Ze kreunde, maar werd niet wakker. Na veel kunst en vliegwerk had ik haar eindelijk op haar buik gelegd. En telkens verscheen in mijn hoofd het beeld hoe deze vrouw klaarkwam. Dat maakte dit werk nog eens extra moeilijk. Mijn knoertharde pik zat mij danig in de weg.

Maar goed, ze lag op haar buik en ik begon een beetje tegen haar aan te rijden. Ze bleef bewegingloos liggen. Voorzichtig bracht ik mijn lul in haar drijfnatte vagina. Haar spleet was zo nat, dat ik vermoedde dat ze mij daardoor niet voelde. Toch was het best wel een lekkere gewaarwording voor mij. Pompen in een lichaam dat bijna niet, of helemaal niet, reageerde. Ik werd nog opgewondener van. Mijn handen klauwden in haar middel en mijn stoten waren ondertussen zo wreed geworden dat haar hele lijf schokte en sidderde van mijn geweld. Toch bleef Heleen's reactie slechts bij een licht kreunen. Was dat wel zo? Werd haar spleet niet nog natter? Ik kon het antwoord niet geven. Wat ik wel ervan merkte, was dat ik nu helemaal niets meer voelde in haar spleet. Ik ging dus weer op zoek naar het nauwere gaatje. Druipend van het kutgeil haalde ik mijn penis uit haar lichaam en schoof hem vervolgens in haar retegat.

"Oh ohahaaolalala", klonk het opeens. Blijkbaar was er een gevoelige snaar geraakt. "Ben je me stiekem aan het neuken", wilde de vrouw weten. In alle eerlijkheid zei ik: "Tja ik kan niet ontkennen dat ik prettig vind jou te neuken terwijl je slaapt of zoiets". "Ach dat is nog eens eerlijk van je. Kom, ik zal je hiervoor belonen". Ze ging zo liggen dat ik zo diep mogelijk kon stoten. "Ga je gang maar, leef je maar eens lekker op mij uit", hoorde ik nog zeggen. Het enige wat ik daarvan nog weet, is dat ik zo diep mogelijk in haar aarsje kon gaan en dat ik zeer snel daarna fantastisch ben klaargekomen. Blijkbaar was haar bewusteloosheid aanstekelijk, want toen ik weer bijkwam, bleek ik voor een tweede keer aan het spuiten te zijn, maar nu in haar mond. Niet lang daarna liep ik weer op straat. Het was nu avond, een zwoele avond. Maar dat merkte ik niet; ik had mijn portie wel gehad die hete zomerdag...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten