Twee mooie vrouwen

Zomaar een druilige vrijdagochtend, het sneeuwt lichtjes natte sneeuw en ik baal als een stekker dat ik door dit weer naar de winkel moet met de mountainbike. Morrend stap ik op en begin te fietsen. Als ik een stukje onderweg ben, zie ik in de verte twee mountainbikers langs de kant van de weg staan. Even dacht ik dat een van beide een lekke band of zoiets had en dat het twee kerels betrof. Het bleek beide niet waar want toen ik dichter bij kwam zag ik dat het twee vrouwen betrof en dat ze een beetje aan het bijkomen waren van hun zware inspanningen. Ik werd een beetje geil van de aanblik van hun strakke broeken waarin hun mooi gevormde billen goed tot hun recht kwamen.

Ze lachtten vriendelijk naar me en ik kon het niet nalaten om terug te lachen,: "is er iets met een van jullie fietsen" vroeg ik nieuwsgierig als ik ben. "Nee" antwoordden ze in koor,"we zijn bekaf van het parcours en aangezien we door en doornat geworden zijn, hebben we het koud gekregen en verlangen naar een warm bad en een heerlijke massage, heb je dat toevallig bij je?" Euh nee dat niet exact maar ik heb het wel vlakbij als jullie nog een paar honderd meter kunnen fietsen, beloof ik jullie een warm bad en kijk ik wel of mijn massage-tafel vinden kan, olie moet ik nog wel ergens hebben staan, anders nog iets naar jullie wens? Verbouwereerd keken ze me allebei aan, deze reactie hadden ze geen van beiden verwacht en ik zag dat ze opeens een beetje verlegen waren want ze kleurden er behoorlijk bij. Nou zullen we dan maar? stelde ik voor, fiets maar achter me aan, het is niet ver meer. Snel sprongen ze op hun fietsen en spurtten achter me aan.

Onderweg haalden ze me beurtelings in en kreeg ik zodoende een prachtig uitzicht op hun achterste, dit zorgde voor een behoorlijke uistulping in mijn broek. Ik schatte hun op een jaar of dertig, iets meer of iets minder dat kon ik niet zien, maar wel dat ze behoorlijk afgetraind waren aan hun gespierde bovenbenen en kuiten, zonder dat het overdreven was. Ik ben stapel op sportieve vrouwen, waarschijnlijk omdat ik zelf zo fanatiek ben in sport. Na enige minuten kwamen we aan op de boerderij waar ik een appartement bewoon, tis klein maar knus en lekker warm. Kleed jullie maar vast uit dan laat ik het bad vollopen, die natte kleren gooi ik wel in de droger en die zijn over een half uurtje wel weer lekker droog. Enigzins verbaasd keken ze me aan. Denken jullie dat ik nog nooit een naakte vrouw gezien heb? Tja zei een van beide, we hebben geeneens echt kennis gemaakt en om dan gelijk uit de kleren te gaan komt een beetje raar over, toch? Oh sorry zei ik enigzins nonchalant, ik ben Fabbri, Fab voor vrienden en hoe heetten jullie? Ik ben Moniek en dit is Susanne, Moon en Suus voor vrienden. Nou welkom dan Moon en Suus nu we dat gehad hebben, komt er nog wat van met die kleren uitdoen, het bad is al vol, dus....Dit lieten ze zich nu geen twee keer meer zeggen en snel begonnen ze hun kleding uit te doen.

Ho ho siste ik zachtjes, niet zo snel, wat dachten jullie van een klein striptease? Ik heb niet vaak twee van zulke mooie dames op visite, dus ik wil er wel van genieten als het effe kan. Oh zei Suus, zit het zo? Ben jij een stiekeme kijkerd? Wel geil als er iemand naar me kijkt terwijl ik me ontkleedt, vindt je niet Moon? Ja zei Moon, ik word er zelfs een beetje nat van dat zo'n lekkere vent naar me kijkt terwijl ik strip. Hun strakke fietsbroekjes lagen al op de grond en ze stonden daar nu te dansen in hun prachtige lingerie, kon me niet voorstellen dat je daarin nou echt lekker kon fietsen maar het wondt me wel op, Moon in haar jongensachtig wit boxershortje en Suus met haar zwarte stringetje.

Langzaam ontdeden ze zich van hun truitjes en tot mijn overgrote verbazing bleek dat ze daaronder niets aan hadden, Moon haar middelgrote borsten stonden fier de lucht in met hun prangende tepels, terwijl de iets kleinere borstjes van Suus me heel onschuldig aankeken en ze stiekum met een vinger langs de buitenkant van haar stringetje ging, ik zag haar vinger achter uit dunne stofje verdwijnen en hoorde haar een zacht kirrend geluidje maken waaruit ik begreep dat ze beregeil moest zijn. De laatste stukjes stof vielen op de grond en nu stonden ze poedelnaakt en hun volle glorie voor mijn neus.

De paal in mijn broek was niet te overzien en Moon kon haar ogen er niet van aflaten. Ze stak een vinger in haar mond en begon er zachtjes op te zuigen en terwijl ze haar natte vinger naar beneden bewoog, likte ze met haar tong langs de buitenkant van haar lippen. Haar wijsvinger verdween in haar grotje en als in trance begon ze ritmisch te bewegen,ondertussen begon Suus aan haar tepels te nibbelen, eerst zachtjes met haar tong daarna met haar lippen om ze vervolgens een voor een helemaal in haar mond te nemen. Ik zag het geil van Moon naar buiten stromen maar ze bleef heerlijk wiegen met haar vinger in haar kut. Ik kon haar geur ruiken en werd er helemaal gek van. Haar tepels waren nu keihard geworden en ze begon steeds wilder te bewegen totdat ze gillend klaar kwam.

Mmm dacht ik wat een hete vrouw en toen ik dit dacht stortte Suus zich op mijn schoot en begon mijn broek te openen teneinde mijn gezwollen lid eruit te halen. Wat een pracht exemplaar zei ze enigzins verwonderd, die wil ik graag in mijn mondje nemen, even proeven hoe die smaakt. Ze boog zich schrijlings over me heen, haar tepels raakten mijn onderbuik en ik keek recht in haar kale neukholletje. Neuk mijn gezicht zei ik tegen haar en dat liet ze zich geen twee keer zeggen. Ik stak mijn neus in haar gat, heerlijk rook het daar, haar lipjes stonden glanzend open en ik likte haar clitje in cirkeltjes terwijl ze langzaam met haar kontje op en neer bewoog ondertussen zuigend op mijn lul die almaar stijver werd van al hetgeen ik zag rook en voelde. Ik stak mijn tong nu diep in haar grotje en ze slaakte een ingehouden schreeuwtje, ja riep ze je hebt mijn plekje ontdekt, ga door, ga door geile vent, lik alsof je leven ervan afhangt.

Deze aanmoediging liet me nog sneller tekeer gaan, naast me zag ik dat Moon achter ons had plaatsgenomen en een vinger in Suus haar poeperd gestoken had, ze schokte nu nog wilder en begon in mijn pik te bijten, verder brulde ze nog verder met die vinger in mijn reet, ik likte verder zo goed als het ging, haar hele lijf trilde boven me, ja ik ga komen riep ze opeens oh dit is hemels, ze nam mijn lul weer in haar mond en na vijf hete schokken spoot ik haar keel vol met mijn warme zaad, terwijl zij grommend en wel spuitend over mijn gezicht klaar kwam. Uitgeteld strekte ze zich uit, wow wat smaakt je zaad heerlijk en ze likte de laatste restjes langs mond af, dat moet je ook eens proeven Moontje.

Wellicht komt dit in het vervolg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten