Esther experimenteert verder!

Lieve Sandra,
Hier weer een berichtje van mij. Ik vind het jammer dat we elkaar vorige week niet hebben kunnen zien zoals wij dat willen. Volgens mij heeft moeder door dat er iets tussen jou en mij aan de hand is. Maar je moet haar zo langzamerhand wel kennen. Ze zal er nooit met mijn broertje -jouw mannetjeover beginnen. Daarvoor wil ze teveel de goede orde bewaren, daar is dat mens helemaal geobsedeerd door. Maar goed. Zeg, hoor je mij nog een beetje hijgen? Ik heb namelijk net aan jou gedacht. Lieve Sandra, als ik mijn uitspattingen niet had gehad, dan was ik er allang aan kapot gegaan. Ik hou van je, ik wil met je samenleven, alles met je delen. Maar jij en ik weten dat dàt nooit zal kunnen. Ik sterf, iedere dag een beetje. Maar iedere dag leef ik, een andere ik, weer op. Iedere keer als ik experimenteer met mannen en vrouwen leer ik een stukje van mijn andere ik kennen. De perverse, onfatsoenlijke vrouw, dat word ik, dat ben ik. Voel je niet schuldig, want jij lijdt er ook onder, dat weet ik. Je kan dan wel zeggen dat jij jouw kinderen hebt, maar of dat bijdraagt aan je persoonlijke ontwikkeling weet ik zo net nog niet. Vandaar nu weer een bandje. Vandaar dat ik je mijn ervaringen met je wil delen. Wellicht wordt het zowel voor jou, als voor mij op een gegeven moment zo ondraaglijk dat we de biezen pakken, en samen weggaan. Misschien worden we ooit zo sterk. Tot die dag ga ik mijn gang, stort ik mij in het verderf. En jij? Jij mag toekijken, jij mag het meebeleven, zonder er deel van uit te maken. Ik bid om de dag dat je het niet meer kunt aanzien. En dat je jouw gezin opgeeft en mij met je meeneemt. Ik heb me net klaargevingerd op jou. Onder de douche. Ik haalde mijn vingers door mijn kutje. Daarin zat het sperma van vier verschillende mannen. Vrijwel tegelijk erin gespoten. Zaadlozingen in een veelvoud van vier zijn op en in mijn lichaam gedeponeerd, op dezelfde avond. Geil van drie vrouwen die mij hebben bereden, plakte overal op mijn lichaam. Op mijn heupen, mijn rug en in mijn mond. Ooogh Sandra, ik heb drie vrouwen gebeft en dacht daarbij aan jou. Ik proefde je zoete opwinding op mijn tong. Het waren jouw clitorisjes die ik met mijn lippen masseerde. En het was jij die me die avond penetreerde. Jouw vingers, jouw tong, jouw voorbindpenis en jouw vlees. Het was een zalige ervaring. Ik hoop het ooit nog mee te maken, maar dan met nog meer mensen. Mensen die slechts door mij sexueel opgewonden raken. Ik zal je vertellen hoe deze ervaring zich kon voordoen.

Gistermiddag was ik nogal depressief. Ik had je gebeld, maar jullie waren er niet. Met het eindeloos overgaan van de telefoon, realiseerde ik me dat jullie de wekelijkse boodschappen deden. Ik voelde me klote, vluchtte het huis uit. In de binnenstad was niets te beleven. Altijd maar diezelfde koppen, diezelfde verhalen. Ik wilde weg, weg uit die rotzooi. Nog geen half uur zat ik in de Vergulden Hoorn. De mensen moeten raar hebben opkeken toen ik weer vertrok. Ik holde zowat, had braakneigingen. Eenmaal thuis ging ik inderdaad over mijn nek, in de badkamer. Ik keek in de spiegel en vervloekte het beeld dat ik zag, ik vervloekte jou. Kordaat ben ik toen naar de slaapkamer gelopen en heb mijn geilste lingeriesetje aangedaan. Je weet wel, die zwarte jarretellen en mijn nylonpanty met dat gat eronder. Ik keek in de grote spiegel en voelde me weer sterk worden, mijn neerslachtigheid verdween. Ik maakte me op, als een hoertje. Pas toen het klaar was, keek ik weer in de spiegel. Ik voelde me weer mooi, machtig. De opwinding haakte zich vast in mijn onderbuik en groeide gestaag. Ik moest iets doen, moest het bevredigen anders zou ik helemaal gek worden. Ik had moeite mijzelf niet op jou te bevredigen. Ik dacht er zelfs aan om mijn handen vast te binden. Want weet je lieve San, als ik dat had gedaan, dan had ik me achteraf weer rottig gevoeld, veel klotiger. Ik ontvluchtte het huis, stapte in mijn auto en reed naar een sexboederij waar één van mijn vorige minnaars weleens over sprak. Opgelaten kwam ik daar binnen, gelukkig was het nog rustig. Er stonden vier mannen en drie vrouwen aan de bar. Ze draaiden hun gezichten naar me toe, toen ik binnenkwam. Ooh lieve San, ik werd bekeken, gekeurd, het was heerlijk. Mijn opwinding steeg, mijn kutje werd helemaal nat. Heerlijk dierlijk voelde ik, daar bij die kapstok, dat mijn bekken zich opende. Gewoon, zomaar zonder dat ik er macht over had! Gewoon zomaar, omdat mijn lijf opgewonden raakte! Blijkbaar hadden die aanwezigen dat ook in de gaten, want ze bleven me maar aankijken. Dit terwijl er op dat moment niet zoveel was te zien; ik had namelijk die lange beige regenjas aan. Mijn knieën knikten, mijn lijf werd week en ik voelde me zoet van binnen; het was heerlijk. En toen, heel langzaam en superverleidelijk, deed ik mijn jas uit. De mannen keken hun ogen uit. Mhmmm, het is weer zalig als ik er aan denk. En de vrouwen? De vrouwen bleven me onbewogen keurend aankijken. Ooh San, ik word er weer heet van, mhmmm... Ik ontkleedde mijzelf, voor hun ogen. En even later stond ik daar dan. Nog steeds bij de voordeur, maar helemaal naakt, op mijn lingerie na. Twee mannen liepen op mij af. "Wat wil je dat we doen?", vroeg er één terwijl hij me zachtjes betastte. Iedereen zag dat ik genoot van zijn tedere aanrakingen. De andere man begon me in mijn nek te kussen. Ze hoorden mijn ademhaling sneller gaan, ik kon er niets aan doen. Ik hoorde mijzelf kreunend zeggen: "Ik wil dat jullie me allemaal gebruiken. Mhmmm, dat jullie me allemaal nemen..." De man die me het eerste had aangeraakt, rilde van opwinding. Hij drukte zijn harde kruis tegen mijn bovenbeen. Ooh San, hij had op dat moment al een stijve, en hij voelde zo groot! Mhmmm... De andere man nam mijn hand en leidde me naar de trap. Hij liet me voorgaan, en gebaarde naar de anderen dat ze mee moesten komen. Jezus San, één van de andere mannen liep naar de voordeur en deed die op slot. Ooh mijn god, ze sloten de tent alleen maar om mij een gigantische beurt te kunnen geven. Het was heerlijk. Langzaam liep ik de trap op, me bewust van de man die achter mij liep. Halverwege voelde ik zijn gezicht tegen mijn billen aanvleien. Ik slaakte een gilletje van spanning en hoopte dat hij me zou likken, van achteren, precies tussen het open stukje van de panty. Maar dat deed hij niet! Ik werd er gek van! Al mijn bewegingen smeekten hem om me te likken, maar hij deed niets meer dan alleen zijn gezicht af en toe tegen de mijn halfnaakte billen te drukken! Uiteindelijk moest ik wel doorlopen. Boven aangekomen keek ik de trap af en zag dat zeven mensen in een rij achter me aanliepen. Zeven mensen -vier mannen, drie vrouwendie achter mij aanliepen alleen maar om mij te neuken! Mhmmm... Vind je het goed dat ik mijzelf betast terwijl ik dit allemaal inspreek? Het was allemaal zo opwindend, zo pervers-zalig!

De man direct achter mij draaide me langzaam aan mijn schouders om. Weer pakte hij mijn hand en begeleidde me naar de eerste de beste kamer op die eerste verdieping. Jezus, allemachtig! Gewoon de eerste de beste peeskamer, daar zou ik worden genomen! Ooh ja, mhmmm...! Hij gebaarde me dat ik op het bed moest gaan liggen; het kamertje stroomde vol met opgewonden mensen, allemaal geil op mij! Mhmmm... Oeieoie... Mhmmm... Ik moest op het bed gaan liggen. Eigenlijk was het meer een matras op hoge poten; het had geen voorof achterkant. Net voordat ik ging liggen zag ik allemaal spermavlekken op de lakens. Brrrr... zalig, die heerlijke smerigheid. De drie vrouwen en een man pakten elk met een hand mijn armen en benen beet. Ze trokken er een beetje aan. Voordat ik het wist lag ik in een x-vorm op het bed. Degenen die het konden zien, keken onbeschaamd in mijn kutje! Oooh jee, echt waar!!! Ze keken naar mijn drijfnatte poesje, mhmmm... Een man kwam ter hoogte van mijn hoofd staan. Ik draaide me naar hem toe en het eerste wat ik zag, was zijn enorme penis die uit zijn broek gulpte. Hij rook zo naar pik, zo naar heerlijke mannelijke geilheid. Ooh jezus lieve Sandra, ik krijg een orgasme! Ik... Mhmmmmmmmm.... Aaaaaaah... Het is... Mhmmm... Het is niet genoeg... Mhmmm... Ooh jezus, pfff...

Enfin, waar was ik gebleven? Ooh ja, die vent die bij mijn hoofd stond. Mhmmm... Ooh ja... Zonder dat hij wat zei, stopte hij pardoes zijn lul tussen mijn lippen! Ik kon, ik kon niets anders doen dan hem te pijpen! Met zijn lul in mijn mond, en met mijn armen en benen gespreid vastgehouden, keek ik om me heen. Ik zag dat de drie vrouwen en de man zich met hun vrije hand aan het masturberen waren, op mij! Op mij en mijn kutje! Waar de twee overige mannen waren, kon ik niet zien. Maar al snel kreeg ik antwoord. Er ging zomaar een man tussen mijn benen liggen! Oooh god, ik voelde hem zo tussen mijn dijen schuiven, mhmmm! Een vochtig iets werd tegen mijn kutje gezet. Grote, sterke, mannelijke vingers deden mijn schaamlippen van elkaar, en toen... Toen schoof hij zijn pik in me! Oooh jaah...! Hij schoof gewoon, zonder dat ook hij iets zei, zijn pik in me en begon me snel te neuken. Ik geilkreunde het uit, gesmoord door de andere pik die in mijn mond zat. Ik kon verder helemaal niets doen. Van zoetige geilheid begon ik de pik zachtjes te pijpen, te likken, te bewonderen. De vier ledematenhouders kreunden bij het zien van het botte geneuk en bewogen zich steeds sneller door hun masturberende bewegingen. Ook steeds sneller bracht de neuker zijn pik in en uit mijn lichaam. Ik raakte in een soort van orgasme, maar wel een die niet een echte hoogtepunt kende. Ik hield het niet uit, maar wist mijzelf er enigszins bij te houden door die pik in mijn mond te pijpen. Ik weet niet hoelang het duurde, maar opeens werden de stoten van de neuker heftiger, wilder... Ooh jaah, het schoot door me heen dat hij klaar ging komen. Ik wilde mijn benen om hem heen slaan, maar die twee die me vasthielden lieten me dat niet doen. Ik was gewoon een neukgat, een zaadreservoir. "Neuk me, spuit in me, geil me", kreunde ik het uit ondanks die pik in mijn mond. En met een woeste schreeuw kwam de eerste neuker klaar. Het was, het was... Mhmmm, het was zo heerlijk! De zaadwarmte veroverde me van binnenuit. Ik werd zo loom en zoetgeil. En dat terwijl ik nog steeds geen vin kon verroeren. De neuker strompelde van mij af en ging in een hoek zitten, wat uitrusten. Nog voordat ik me kon afvragen wat er nu zou gebeuren, gleed er een tweede paal in mijn met zaad besmeurde kutje. Nog sneller dan de vorige, bewoog hij zijn lat in me. En nog steeds werden mijn armen en benen beetgehouden. De man wiens lul ik pijpte, pakte met krampachtige handen mijn hoofd vast en gebood me door te pijpen. Deze tweede neuker kreunde luider. Opeens drukte hij hard zijn onderbuik tegen mijn schaamstreek; zijn lul stond kaarsrecht in mij onderlichaam! En weer werd ik overspoeld door een kleverige warmte in mijn onderlichaam. De neuker stiette een tweetal hoge, bijna vrouwelijke, kreuntjes uit en schokte nog wat na. Ik probeerde te kijken. Ik richtte mijn hoofd op om te kijken wie me nu zou nemen. "Ja, ja, nog, nog", hijgde ik. Blijkbaar vond de door mij gepijpte man dat zo geil dat hij klaarkwam. Eerst voelde ik hem spastisch schokken. Opgewonden door het naderend zaad nam ik zijn lul zo diep mogelijk in mijn mond. Ik voelde aan mijn lippen zijn zaad door zijn lul stromen! Een moment later werd het met veel geweld tegen mijn gehemelte gespoten. Maar rust om hiervan te genieten werd mij niet gegund. Eén van mijn benen werd losgelaten en direct weer overgepakt. De eerste klaarkomer hield me nu beet en de man die daar aanvankelijk stond, had al zijn lul in mijn dellerige spermakut gestoken. Echt, ooh jezus!, meer dan drie, vier keer heeft hij niet meer tussen mijn doorweekte, opgezwollen vlees gestoken en toen kwam hij klaar. Met een zuigend geluid rukte hij zijn staaf, mhmmm jaaah!, uit mijn kut. Dikke klodders sperma landden op mijn buik, borsten en benen. Het ging allemaal te snel. Ineens werd er enorm aan mijn handen en mijn ene been getrokken. Ik keek opzij en zag dat de drie vrouwen, vrijwel tegelijk klaarkwamen. Ooh jezus, het was zo enorm geil. Mijn klitje zwelt alweer op. Ooh mijn lieve, lieve Sandra, mhmmm... Eindelijk voelde ik aan mezelf dat ook ik mijn hoogtepunt zou gaan bereiken. Let wel, niemand had nog aan mijn clitoris gezeten, ik kwam gewoon klaar op de enorm geile entourage! Die vrouwen kwijnden weg. Eindelijk lieten ze mijn been en armen los. De enige man die nog wat van mij vasthield, liet mijn been ook los. Drie verschillende vrouwen handen woelden door het sperma op mijn lijf. Schokkerig en kreunend wreven ze het uit, terwijl ze met hun andere hand het wegebbend orgasme op gepaste wijze begeleidden. Ik betastte mezelf en bereikte een duizelend hoogtepunt. Stuk voor stuk lieten de vrouwen zich uitgeput op mijn lichaam vallen. We schokten, sidderden en ik huilde. Zo bleven we een tijdje liggen. Ik merkte niet dat de mannen het kamertje uitgingen. De vrouwen keken mij aan en ik hen. "Vond je het lekker?", vroeg er één. "Het was zalig. Het was een bevrijding voor de druk in mijn lichaam. Ik wou dat dit altijd zo zou kunnen zijn", antwoordde ik. Een van de andere meisjes schudde haar hoofd: "Nee, dan is het niet goed. Je zou te snel kunnen gaan. Waar moet je dan eindigen? Zoiets moet je rustig opbouwen. Wij kunnen het weten, ook wij hebben zoiets als jij meegemaakt". Ik keek niet-begrijpend van de één naar de ander. "Sex is voor jou een uitlaatklep. Er zit je iets geweldigs dwars in je leven, en blijkbaar kun je niets doen aan de oorzaken ervan. Het zij zo, en daar gaan we ons ook niet mee bemoeien. Wat we wel kunnen doen, is het leven voor jou en onszelf zo aannemelijk mogelijk maken. Welkom bij de club, de club van slachtoffers van de onmogelijke liefde". Ooh San, je moest eens weten hoe gelukkig ik me voelde op dat moment. Ik werd begrepen! "Is het om een man of een vrouw?", vroeg de derde vrouw, een meisje nog. "Om een vrouw", antwoordde ik naar alle eerlijkheid. "Dat dacht ik wel", zei de oudste van het stel. Met een bijna onmerkbaar knikje van haar, verlieten de andere meisjes ook de kamer. De vrouw en ik waren alleen. Ze keek me diep in de ogen aan en zei: "Jij en ik, wij lijken heel veel op elkaar. Ook ik heb een onmogelijke liefde voor een vrouw. Als jij het wil, dan ben ik de jouwe en jij de mijne. Alleen in deze kamer, voor nu en altijd wanneer we hier samen zijn". Haar ademhaling verliep schokkeriger, ze trilde. Ik merkte dat de kriebel in mijn onderbuik weer aangroeide. Op dat moment wist ik dat ze iets zou gaan zeggen wat me enorm op zou winden. Ze ging verder, bijna zonder stem. "Noem, noem me zoals je wilt. Jou zal ik Denise noemen, aaah jaaah...!"

Ooh San, ze viel in mijn armen, snikkend, zoenend, likkend. Telkens riep ze de naam van haar grote liefde en ze beminde haar, via mij! Het was, het was zo fantaaaastisch! Trillend kwam het uit mijn mond, jouw naam... We maakten liefde, op, in en met mijn besmeurde lichaam. Ik vree met jou Sandra. Het was heerlijk, jij was heerlijk, zij was heerlijk........... Die hele nacht was jij bij iedereen met ik verder neukte .......................................

Sandra luisterde nog even naar de ruis op het bandje om er zeker van te zijn dat er inderdaad niets meer opstond. Bedachtzaam drukte ze op de stopknop en staarde in het niets. In haar onderbuik krioelden de liedesslangen, haar slipje was inmiddels erg vochtig geworden. Van heel ver hoorde ze haar man, de broer van haar Esther, in de schuur bezig zijn. Als in een trance draaide de vrouw zich op haar buik en bracht haar bekken omhoog. Vrijwel automatisch bewogen haar vingertjes zich in de richting van haar schaamstreek. Ze sloot haar ogen en vingerde zichzelf. Ze betastte het vlees dat ooit door Esther was beroerd. Ze masseerde de gevoelige plekjes die vanaf dat moment alleen maar om haar schoonzus gevoelig zouden worden. En ze kwam klaar. In de verte klonk de zaagmachine van haar man, de broer van Esther...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten