Met twee mannen

Zoals elk najaar de laatste jaren, waren we ook nu weer in Valkenburg beland, voor een lekker lang weekend. Wim en ik boeken dan een hotel voor 3 nachten, en dit jaar hadden we wel heel veel geluk. Het was zonnig, warm en we voelden ons erg op ons gemak. We hadden deze dag flink gewandeld en zochten toen een terras op waar we konden lunchen. Ik zat heerlijk in de zon, glas witte wijn en een schotel met lekkere hapjes.

Plotseling zei Wim dat hij zijn fiets ging halen om naar het vorige dorpje te gaan, want hij wilde in die winkel nog even praten over een modeltrein die hij daar had gezien. Ik kon rustig blijven, want het zou wel 3 uur duren voor hij terug zou zijn. Geniet er van, en ik zie je straks wel op de kamer; hij kuste me stevig. Ik draaide mijn rieten stoel nog wat bij en zakte wat onderuit. Vlak voor mij, 2 tafeltjes verder, zag ik een man met een fototoestel zitten. Zo’n ding met een schuif telelens er op. Ik lette er eens op wat hij er mee deed. Hij nam steeds mooie vrouwen op de foto die er wel een beetje sexy bij liepen. En ineens richtte hij de lens op mij, en ik zag dat hij flink inzoomde. Over de kamera keek hij me aan en gaf een knipoog. Vond ik wel prettig. Ik dronk wat en keek om me heen over het terras. Niet zo heel druk op dit uur.

Ineens merkte ik wat beweging bij de fotograaf. Ik keek hem aan en zag dat hij met zijn handen zijn benen uit elkaar drukte; een paar keer deed hij dit. Ik begreep er uit dat hij wilde dat ik mijn benen spreidde. Oei, wat doe ik. Ik voelde me wel gecharmeerd door deze prettig uitziende man. Maar wilde ik dit ook wel ? Hij deed nogmaals die beweging en bracht toen de kamera in stelling. Ik keek om me heen, wel veilig, dacht ik, en spreidde mijn benen. Nu droeg ik een korte zomerjurk, en ik denk dat hij wel een eind tussen mijn dijen kon kijken. Ik merkte dat hij aan het knippen was.

Toen maakte hij een nieuwe beweging. Of ik wat knoopjes wilde losmaken. Ik keek hem aan en begon uitdagend wat knoopjes los te maken, zakte iets onderuit en deed mijn benen nog wat verder uit elkaar. Ondertussen kwam de ober bij hem en hij bestelde wat. Toen liet hij de kamera tot vlak boven de grond zakken en knipte zo af. Ik werd er een beetje geil van. Gelukkig blies er een licht windje tussen mijn dijen door. De ober kwam en zette een nieuw glas wijn voor me; van hem zei hij. Ik proostte hem toe en verzette mijn been nog wat voor hem. Ik merkte dat mijn slipje nat werd en mijn schaamlipjes gezwollen waren. Toen begon hij opnieuw gebaren te maken dat ik mijn slipje moest uit doen. Ik glimlachte naar hem, wurmde wat onder mijn billen en schoof mijn slipje in een beweging over mijn knieën op de grond.

Onopvallend bukte ik me met een servet in de hand, raapte hem op en stopte hem in mijn tas. Jemig, daar zat ik op een terras in de hete zon zonder slipje tegenover een onbekende man. Hij keek me recht in mijn kutje, die al aardig nat was geworden. Plotseling werd de stoel naast me aangeschoven en kwam er een donkere man in zitten. Hij zette een glaasje witte wijn neer en zei “ik ben Roy. En jij weet een man wel geil te krijgen, zeg”. Van schrik nam ik snel een flinke slok wijn en zei, “ik ben Petra”. Hij was van Surinaamse afkomst, jaar of 50, een beetje stevig en een brede lach. "Moet je kijken", en zijn blik gleed naar z’n kruis en toen ik die volgde, zag ik in zijn broekspijp duidelijk de afdruk van zijn gezwollen lul. Ik strekte mijn arm en gleed met mijn vingertoppen erover heen.

Heel dik, maar niet te lang. Hij keek me weer aan en vroeg of ik wel eens met een zwarte man had geneukt. “Nee” zei ik en ik voelde me heel licht worden in mijn hoofd. De wijn deed nu z’n werk. “Mag ik je mee nemen naar mijn huis hier vlak bij”. Mijn hoofd bonsde, mijn handen trilden licht. “Als de fotograaf mee mag, zei ik toen. Tja, dat is mijn vriend, geen probleem”. Hij keek hem aan en knikte met zijn hoofd. Roy liep naar de ober en betaalde gelijk maar alles, zei hij. Volg me maar op korte afstand. We liepen niet zo heel ver en bij zijn huis aangekomen liet hij de deur op een kiertje staan.

Even nog sloeg de twijfel toe; maar ik was wel geil geworden. Binnen stonden Roy en zijn vriend. Raymond heette hij. “Links in de hoek is een badkamer waar je je kan opfrissen”. Binnen zag het er erg luxe uit. Dubbele wastafel, wc en een bidet, glazen douchecabine en in de hoek een spiegel van vloer tot plafond. Ik trok mijn jurkje uit en bekeek me in de spiegel. 47 jaar en nog strak, flinke borsten maat C en een mooi gemillimeterde kut. (Net zoals de baard van Wim). Er is alleen een klein blokje haar op en boven mijn schaamlippen. Ik was me lekker van onderen en was me verder nog een beetje. Ik twijfel even maar trek toch mijn zwarte bh aan, doe mijn jurkje aan en laat de onderste knoopjes los.

Mijn slipje laat ik in de tas. Ik loop terug en zie dat ze in de tuin zijn. Wat wil je drinken is de vraag en ik neem maar een sapje. Heb al drank genoeg op. Ik zit op een grote schommelbank en als ik om me heen kijk merk ik dat er van buiten de tuin, hier niets is te zien. Wat zalig om hier te kunnen wonen. Roy komt terug met het dienblad. Hij draagt nu een groene keuken schort als hij op me af komt. Hij zet mijn drankje neer, draait zich om voor de rest en ik moet gelijk lachen. Hij staat er met z’n blote ronde harde billen in het schort. Met mijn hand streel ik er over en knijp er eens lekker in.

Het ijs is ook gelijk gebroken. Roy draait zich weer om, kijkt me aan en zegt, “ik ga je nu neuken Petra, ben je er klaar voor”. Ik knik. Hij legt een stoelkussen op de grond en komt op zijn knieën voor me zitten. Een voor een opent hij de knoopjes van mijn jurkje en slaat de helften uit elkaar. Hij bewondert me. “Een kutje met haren, dat zie je niet veel meer”, en hij legt zijn stevige handen op mijn borsten. Hij begint ze zacht te kneden en te masseren, neemt mijn tepels door de stof tussen zijn vingers en rolt ze rond. En daar wordt ik altijd zo geil van. Ik zucht diep en spreid mijn benen en sla mijn voeten om zijn billen.

Mijn bh is in een mum uit en hij houdt mijn borsten nog even stevig vast. Dan zakt hij voorover en voel ik zijn adem op mijn drijfnatte lipjes. Zijn dikke lippen sluit hij om mijn kutje, en zijn tong dringt tussen mijn lippen. Dan likt hij over mijn clitoris die al buiten mijn schaamlippen is gegroeid. Ik sidder. Wat is dit een opwindende situatie. Het geil loopt nu al door mijn bilnaad. Dan voel ik een vinger die dat spoor volgt en dan zachtjes op mijn poepgaatje drukt. Hij haalt nu zijn vinger nog eens door mijn kut en drukt nu wat harder. Dit is nieuw voor mij. Eng, en geil tegelijk. Ik ontspan me wat meer en zak verder onderuit. Dan voel ik dat de vinger echt naar binnen glijdt.

Jemig, dit is een ongekend gevoel. Roy kijkt me geconcentreerd aan en vraagt of het lukt. Ik kan alleen maar knikken en begin te grommen van geilheid. Dan zit hij er helemaal in en begint hij me met zijn vinger te neuken. Ondertussen is hij mijn clitoris weer aan het likken en zuigt hij hem soms hard naar binnen. Dan kom ik ineens heel erg klaar. Mijn lijf schokt, zo heftig kwam ik nog nooit. Roy neemt even een pauze en drinkt wat. Hij komt staan en doet het schort af en staat in zijn blootje voor me. Zijn lul is hard en staat vooruit in plaats van omhoog. Hij is wel zo dik als een flesje bier, gelukkig niet zo heel lang. Ruim 18 cm denk ik. Ik pak hem met twee handen beet en ga hem aftrekken.

Dan buig ik me voorover en neem zijn eikel in mijn mond. Hoe krijgen andere mensen zo’n dikke lul in hun mond vraag ik me af. Ik kan net de eikel in mijn mond krijgen: wat een dikkerd. Ik zuig er hard op en dat vindt Roy wel lekker merk ik. Dan staat Raymond ineens naast me en neemt wat foto’s. Ik zie dat hij ook een stijve in zijn broek heeft. Met een hand wrijf ik er over en knijp er lekker in. Hij neemt een tepel tussen zijn vingers en begint die te rollen. Zacht, en dan even héél hard. Au, roep ik en dan streelt hij weer zacht, maar ineens is het weer hard. Na een paar keer voel ik dat mijn tepel begint te gloeien, en dat voelt lekker.

En hij blijft er maar mee doorgaan. Ik wordt weer heel erg geil en Roy merkt dat aan mijn zuigen en harde aftrekken van zijn lul. Dan zegt hij tegen Raymond, “heb je het sap bij de hand”. Hij krijgt een flesje en hiermee smeert hij zijn lul in. “Glijmiddel”,zegt hij tegen me. Mijn kut zwemt van mijn eigen sappen, en hij zet zijn eikel tegen mijn hunkerende lippen. Hij drukt en ik voel en zie dat mijn lippen langzaam mee naar binnen worden gedrukt. Hij laat er nog wat sap overheen lopen, trekt wat terug en drukt dan ineens erg hard naar binnen. Ik wordt zowat gespleten, zo voelt het.

Raymond heeft zijn broek uit gedaan en neemt nu mijn beide tepels op zijn manier onder handen. En Roy drukt maar door. Hij zit nu tot de helft er in en hij trekt zich helemaal terug. Wat ziet dat er geil uit, zo’n zwarte knots tussen mijn blanke lippen. Maar dan komt zijn lul er weer aan met een klein aanloopje. Hij schuift nu bijna helemaal naar binnen. En nu voel ik ook genot. Wat een spanning op mijn lipjes. Mijn kittelaar komt helemaal omhoog te staan, dik en rood. Ik begin mezelf daar te wrijven. Jezus, wat geil. Ik begin nu weer erg te grommen merk ik. Roy is nu langzaam aan het pompen.

Een geil gezicht hoe dat gevaarte in en uit mijn kut gaat. Dan pak ik de lul van Raymond beet en trek hem naar me toe. Ik begin hem te pijpen. Ik kan hem heel diep in mijn keel nemen. En ondertussen stampt Roy maar door. Ik kom weer schokkend klaar. Wat word ik heftig geneukt. Dan merk ik dat het bij Roy ook komt. Ik voel hem nog dikker worden lijkt wel en zijn stoten zijn nu diep en langzaam. Dan ramt hij nog een keer naar binnen, en voel ik het kloppen van zijn dikke pik. Raymond was ik even vergeten door het genot. Roy trekt zijn druipende pik uit me, zijn geil loopt in een straaltje door mijn bilnaad. Raymond ziet dit, neemt plaats tussen mijn benen en drukt zijn harde eikel tegen mijn anus.

Nat genoeg gromt hij en drukt zijn lul hard naar binnen. Wat een waanzinnig gevoel voor de eerste keer in mijn kont geneukt te worden. Hij pompt nu stevig in mijn aars, en Roy neemt mijn tepels over. Als Raymond mij volspuit kom ik voor de 3de keer vreselijk klaar. Ik voel me helemaal op na deze neukbeurt. Langzaam kom ik weer bij mijn positieven, en de mannen zijn heel lief voor me. Ze nemen me mee naar de badkamer en spoelen me schoon onder de douche. Ze drogen me lekker stevig af en smeren me in met bodymilk.

Buiten drinken we nog wat en kletsen over van alles. Maar ja, er komt voor mij een eind aan, want Wim verwacht me straks wel. Ik neem innig afscheid van mijn neukers, en helaas, morgen gaan wij weer huiswaarts. En wat zeg ik nu tegen Wim. Hij ruikt vast dat ik anders ruik, en de geile, verzadigde blik in mijn ogen zullen hem ook niet ontgaan.

Met een pijnlijke kut en kont loop ik terug naar ons hotel. Tot later, Petra.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten