Bij de buren is, naast het gras, ook het meisje groener

"Mam, ik ga even naar Anja en Rob hoor", schreeuwde Miranda terwijl ze haar schooltas in de hoek had gekwakt. "Ja, dat is goed hoor, maar heb je je huiswerk af?", riep haar moeder van boven naar beneden. "Jaha, ik heb niet zoveel", klonk het vermoeid. Voordat haar moeder nog iets kon terugroepen, was het mooie jonge meisje al de deur uit. Miranda zat in de laatste klas van de middelbare school. Alhoewel het er nu op aankwam, deed ze er niet zoveel aan. Ze had namelijk de liefde ontdekt. De hele dag dacht ze aan niets anders dan aan lichamelijke en geestelijke bevrediging. De buren, Anja en Rob, hadden daarvoor gezorgd. Rob was een zeer potente man van midden dertig. Hij had tien jaar gewerkt als automonteur bij een vrachtwagenfabriek in het Zuiden van het land. Daar was hij, net als vele anderen, ontslagen. Hij uitte zijn frustratie en verveling door de hele dag met zijn vrouw te neuken. Aan het begin van haar schooljaar had Miranda een perforator nodig. Ze wist dat de buren die wel hadden en liep, zoals ze wel eens meer deed, door de achterdeur bij hen naar binnen. Zonder dat ze zich ergens van bewust was, ging ze naar de woonkamer. Ze zag dat Rob net zijn pik in het kontgaatje van zijn vrouw schoof. Geschokt bleef Miranda stofstijf staan.

Anja en Rob waren zo met elkaar bezig, dat ze aanvankelijk hun buurmeisje niet eens hadden opgemerkt. Doodstil en met grote ogen bleef Miranda staan kijken en voelde zich verward. Toen Anja haar zag, maakte ze dat haar man duidelijk. Alhoewel het vuur er af was, bleef Rob onbeschaamd doorpompen. Anja vond dit blijkbaar ook de gewoonste zaak van de wereld. Ze vroeg haar buurmeisje of ze even wilde wachten totdat ze klaar waren. Met haar ogen gefixeerd op het neukende tweetal, had Miranda instemmend geknikt. De jonge vrouw kon achteraf niet meer navertellen hoelang het had geduurd. Toen Rob zijn zaadladingen in zijn vrouw had geloosd, stond ze nog steeds als in trance op dezelfde plek. Stamelend vroeg Miranda toen om de perforator. Anja moest daarom wel even lachen.

Ze stuurde haar man naar boven en begon een intiem gesprek met haar buurmeisje. Niemand weet precies waar dat gesprek over ging, maar toen Rob aangekleed en wel weer naar beneden kwam, waren de twee vrouwen innig met elkaar aan het zoenen. Hij vroeg of hij mee kon doen. Anja liet de beslissing aan het jonge ding over. Miranda was ondertussen zo opgewonden, dat ze alleen maar ja kon zeggen. Die middag werd Miranda zowel in lichamelijke, als in geestelijke zin ontmaagd door haar hitsige buren. De maanden daarna bezocht Miranda bijna dagelijks het tweetal; ze was verslaafd geworden aan de liefde.

De achterdeur was dicht, blijkbaar waren en Anja en Rob niet thuis. Ze keek met een schuin oog naar het slaapkamerraam van haar ouders. Keek haar moeder naar haar? Nee, dat was niet het geval. En dat was maar beter ook; ze wilde liever niet vertellen waarom zij een sleutel had van de buren. Snel deed ze de deur open. Op de keukentafel lag een blaadje. "Liefje, we zijn even een boodschap doen. Mocht je vandaag komen, wil je dan op ons blijven wachten? Misschien tot straks. Liefs A. en R. P.S. Drinken staat in de koelkast." Miranda glimlachte. "Ze moeten wel erg veel om mij geven", dacht ze opgetogen. Ze liep naar de koelkast en schonk een beker melk voor zichzelf in. Wat verveeld struinde ze door de kamer. "Mmn, ik kan net zo goed al naar de slaapkamer gaan. Stel je eens voor dat mijn moeder me hier in mijn eentje ziet zitten. Dan moet ik meteen aan mijn huiswerk beginnen", dacht ze. In de slaapkamer ging ze op de rand van het bed zitten en keek rond. Sinds dat Rob werkloos was, had het echtpaar heel wat sex-attributen aangeschaft. Miranda begreep dat wel. Als je het zo vaak met elkaar doet, dan zoek je al snel naar nieuwe uitdagingen. Haar blik bleef steken bij de kast die uitpuilde met allerlei hulpstukken zaten.

Daarnaast stond de gynaecologen-stoel. Rob had de stoel voor zijn verjaardag gekregen van zijn vrouw. Toen Miranda eraan terug dacht, moest ze lachen. Nietsvermoedend kwam zij die dag aanwaaien. Ze wist niet dat Rob jarig was en had dus ook geen cadeautje meegenomen. Ze schaamde zich ervoor. Maar Rob vond dat niet erg. Hij was allang blij dat zijn buurmeisje er was. Toch wilde ze hem iets speciaals geven. Toen Rob even weg was, ging ze half-ontkleed op de stoel liggen en liet zich door Anja vastbinden. Later zou Rob verklaren dat dit de twee mooiste cadeaus waren die hij ooit had gekregen. Miranda ging liggen. "Ja", dacht ze, "dat tweetal heeft mij heel wat geleerd".

Ze moest in slaap gevallen zijn, want toen ze haar ogen open deed, zag ze een vriendelijk lachende Anja naast haar staan. "Hoi, wat fijn dat je er al bent", zei de oudere vrouw. "Goh, ik ben in slaap gevallen, sorry hoor", verontschuldigde Miranda zich. "Wat geeft dat nou, trouwens nu ben je lekker uitgerust", zei de buurvrouw geheimzinnig. "Hoezo, wat ben jullie met me van plan dan", vroeg het meisje onschuldig. "Ik, wat ben ík met je van plan", corrigeerde Anja. "Rob is naar een sollicitatie-gesprek en nu heb ik je eindelijk voor me alleen". Terwijl ze dat zei, knoopte ze verleidelijk het blousje van het jonge meisje los. Teder liet Anja de mouwen van Miranda's armen afglijden. De twee vrouwen rilden al van opwinding. Anja zocht met haar mond de harde tepels van haar buurmeisje. Haar tong rolde plagend over de forse borsten van het jonge ding. "Waarom wil je me voor je alleen hebben", vroeg Miranda met gesloten ogen van genot. "Ik heb er af en toe gewoon behoefte aan jouw jonge zachte vlees voor mij alleen te hebben. Altijd maar die geile, afgeneukte pik van Rob erbij, dat is ook niet alles", zwijmelde Anja. Terwijl ze bezig was met de goddelijke borstpartij van Miranda, drukte ze haar venusheuvel tegen het jonge bovenbeen.

"Als ik nog even zo door ga, dan schuur ik me klaar op jouw been", hijgde ze in het oor van Miranda. "Waarom zou je het niet doen, ik ben er toch voor", antwoordde Miranda uitnodigend; ze wist wel wat de buurvrouw geil vond om te horen.

Plots hield Anja op. "Weet je", begon ze nu serieus, "we spelen het spel te geroutineerd. Jij bent niet meer het jonge meisje en ik, ik ben het nog nooit geweest". Allebei zaten ze ietwat verslagen op het bed. Miranda kreeg een ingeving: "Als het spel toch zo goed spelen, waren spelen we dan niet of we inderdaad twee onschuldige meisjes zijn!" Anja's oren lichtten op. "Dat is een goed idee". Meteen begonnen ze met het treffen van de voorbereidingen. Miranda deed bloemetjeslingerie aan en een band in haar haar, terwijl Anja zich onherkenbaar maakte door twee vlechten te draaien en haar schaamhaar kort te knippen. Het duurde niet lang of de twee onschuldigste meisjes van de wereld stonden in de slaapkamer. Ze leken niet alleen onnozel, zo voelden zij zich ook. Giechelend kwamen ze naar elkaar toe en begonnen het spel. "Hoi", zei Anja verlegen, "wat heb je mooie kleren aan". "Ja", grinnikte Miranda, "die heb ik van mijn moeder gekregen". "Ooh, wat heb je al grote borsten, mag ik daar eens aan voelen". Voordat ze antwoord had gegeven, voelde Miranda een trillende hand over haar zachte vlees strelen. Ze kon het zich verbeelden, maar de hand van de buurvrouw voelde inderdaad heel onervaren aan. Met een sprong schoot haar opwinding naar het geilste niveau. Op het ritme van de liefkozingen op haar borstjes, streelde zij zichzelf over haar klitje. Af en toe stak ze daarbij haar vinger in het nauwe gaatje. "Oh jee" veinsde ze. "ik word geloof ik helemaal nat hier van onderen". "Zal ik het even droogmaken", bibberde de stem van Anja. De spanning tussen die twee was te snijden. Langzaam begaf Anja zich naar het jonge spleetje van haar buurmeisje. Toen ging de bel.

"Alle Jezus, wie kan dat nu zijn", vloekte Anja als een bouwvakker. Ze deed haar duster aan en keek door het raam naar beneden. "Rob is het niet, weet jij wie dat is", vroeg ze aan Miranda. Haar buurmeisje gluurde nu ook door het raam. "Hè dat is Hans, mijn klasseleraar", riep ze uit, "wat doet 'ie nu hier?" "Ik zou het niet weten meid", was het droge repliek van Anja, "roep hem maar naar boven. Hij ziet er wel lekker uit. Een vreemde opwinding schoot door Miranda heen. "Hans", dacht ze. Sinds ze de wondere wereld van de sex had ontdekt, was hij de enige man naast Rob, waarbij ze iets kon voorstellen. Ze snelde naar beneden en deed de deur open. "Hoi, je moeder zei dat je hier was, Miranda we moeten eens pra...". Hans bleef steken in zijn woorden ,toen hij opmerkte dat zijn leerlinge in sexy lingerie en met verwilderde haren voor hem stond. "Ha, Hans kom binnen", zei Miranda ondeugend; er broeide een plannetje in haar hoofd. Mijn vriendinnetje en ik zijn boven aan wat huiswerk bezig". Hans kon niks meer terugzeggen. Miranda was al boven. Toen hij de slaapkamer inkwam, wist hij niet wat hij zag. Miranda en een ander jong meisje (tenminste dat dacht hij, maar wij weten wel beter...) waren in een hevige likpartij verwikkeld. De leraar stond in een tweestrijd. Of weggaan en doen alsof hij niets had gezien, of... Deze vraagstelling ging hem zichtbaar moeilijk af. Maar ja, hoe langer je bij een dergelijk tafereel blijft staan, hoe makkelijker het wordt... En inderdaad, Hans was een echte man aan zijn rijzende bobbel in zijn broek te zien. Anja zag dit en zij met een jonger stemmetje: "Die meester van jou, die moeten we eens van dichtbij bekijken". Ze stond op en trok hem op het bed. In een mum van tijd hadden ze hem ontdaan van zijn kleren. Voor de vorm stribbelde Hans nog wat tegen, maar mannen kunnen niet zo makkelijk hun opwinding verbergen. Zeker niet toen Miranda hem de mond snoerde door met haar natte spleet op zijn gezicht te gaan zitten. "Anja", zie ze kinderlijk wijs, "ik geloof dat ik je beter kan likken, als je spleetje is gevuld". Ze hielp haar buurvrouw toen die langzaam over de enorm gezwollen speer van Hans zakte. Ze hoorde vanonder het heerlijke jonge lichaam van Miranda een gesmoord gekreun. "Dat gaat goed", zei Anja met een knipoog naar het jonge meisje en bood haar clitoris weer aan om gelikt te worden. "Laat me jullie zien, ik wil het zien", schreeuwde Hans opgewonden. Miranda verplaatste haar kontje een beetje. De man zag dat zijn leerlinge het andere meisje flink aan het likken was. Af en toe raakte het felle tongetje de onderkant van zijn wortel. Het topje ervan was diep in de onderbuik van het vreemde meisje doorgedrongen en werd gestimuleerd door haar onregelmatige bewegingen. "Oh dat gaat goed, ooh dat gaat goed zo", hoorde hij het meisje kreunen. Anja ging sneller bewegen. Ze steunde nu ook meer op haar armen die harder en harder in zijn buikspieren klauwden. "Meester, ze gaat klaarkomen", waarschuwde Miranda die haar buurvrouw al een beetje kende. "Aauww", schreeuwde Hans het uit, toen tien nagels zich in zijn buik boorden. Dit wond de meisjes nog meer op en Miranda plante haar kut weer op het gezicht van de man. Met wilde en bruuske bewegingen tartte het orgasme de geile buurvrouw. Terwijl de schokken wegebden, begon Miranda zeurend te roepen: "Ik wil ook, ik wil ook!"

De meisjes ruilden van plaats. "Hoorde jij iemand wat zeggen", vroeg Anja beterwetend aan de jongere vrouw. "Nee hoor, ik hoor niks", grinnikte Miranda die zag dat nu Anja haar natte pruim al over het gezicht van haar leraar had gedrapeerd. "Ooh", klonk het gesmoord, "wat zijn jullie een stel teven". Hierop gooide de buurvrouw al haar gewicht in de strijd. "Meer, meer, ja, doe het", klonk het nu smekend. Dit wond Miranda op. Met z'n tweeën hadden ze nu die Hans in hun macht. "Lik me", gebood Anja hees. De pik van Hans drong nu ook haar onderlichaam binnen. Het leek wel of ze voelde dat het geil van Anja zich vermengde met haar eigen kutvocht. Anja hoefde maar eventjes haar roze knopje te likken. De spanning welde op in haar onderlichaam. Hans kreunde nu ook harder. Was het van genot of van benauwdheid. Dat laatste vond ze geiler. "Ga op me liggen, we smoren hem terwijl ik kom", kreunde ze tegen Anja. De buurvrouw vond dit wel een geil idee. In een wip lag ze op haar buurmeisje zichzelf te vingeren.

Hans moest haast wel stikken toen Miranda klaarkwam. Ze drukte al haar spanning naar beneden. Zo was ze nog nooit klaargekomen, het was heerlijk. Anja ging snel van haar buurmeisje af. Ze wist maar al te goed hoe Miranda behandeld moest worden als ze was klaargekomen. Zacht en teder hielp zij het jonge lijfje van de man. "Oeff, dat was maar net hoor", zuchtte Hans opgelucht. Toch moest ook hij op springen staan; Anja zag dat de aderen van de knoertharde staaf op springen stonden. "Och, arm meestertje van me, laat mij je even helpen", zei Anja quasi-bezorgd. Gretig nam zij de piemel van de man in haar mond en gaf hem de pijpbeurt van zijn leven. Het leek wel of haar tong overal en nergens was. "Wat doe jij dat geraffineerd zeg", hijgde hij, "wie ben je eigenlijk?" Tussen twee halen door gaf Anja antwoord: "Ik ben de buurvrouw van Mirandaatje. Opeens werd het Hans duidelijk. Dit was helemaal geen jong meisje, maar een volwassen vrouw! Meer kon hij niet verdragen. Een flinke klodder mannevocht maakte zich los uit zijn ballen. De meester ging komen. Miranda was ondertussen weer een beetje bijgekomen en zag dat nu ook. Ze fluisterde in zijn oor: "Ja, Anja is mijn buurvrouw en samen met haar man hebben ze me ingewijd". "Nnghgh" zuchtte Hans en een vette stroom roomwit sperma verliet daarop zijn lichaam. Anja slikte het gretig in. "Ja, goed zo", zei Anja bewonderend, "zo wil ik het zien!"

Even later stond Hans weer buiten en nam afscheid van Miranda. "Ik kwam eigenlijk om met je te praten over je slechte schoolresultaten. Nu begrijp ik waardoor dit komt. Je kan er ook niets aandoen, we moeten ermee leren leven. Ik zal een aangepast programma voor je opstellen, zodat je toch nog dit jaar het diploma kan halen. Dat heb je wel verdiend". Met een vluchtige zoen nam Miranda afscheid van hem. "Dank je Hans, we zien elkaar morgen, maar nu moet ik opschieten", zei ze gehaast. De klasseleraar begreep waarom; hij zag door het raam dat de heer des huizes via de achterdeur naar binnenkwam. Miranda zou vandaag niet meer aan schoolwerk toekomen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten