Op zakenreis

Ik zat ’s avonds aan de bar van een hotel ergens in Tsjechië. Ik maak voor het werk regelmatig verplaatsingen naar het buitenland. In bepaalde hotels is een man alleen een zoetje dat ‘professionele dames’ aantrekt. Meestal waren het er een paar, hoogstens vier maar hier liep het vol. Tot in de lift en de gangen kwamen ze je lastig vallen. Hoewel er een paar pracht exemplaren tussen zaten had ik mij toch kunnen beheersen. Ik zat alleen aan de bar wat verder zat een koppel. Twee mannen kwamen er bijzitten en in geen tijd waren ze daar. De heren hadden er blijkbaar geen bezwaar tegen wat gezelschap en snel werd het gezellig. Na een borrel hadden ze hun keuze gemaakt.

Met hun mokkel omarmd trokken ze naar de kamer. Ik had die avond al een hele reeks wandelen gestuurd. Het begon behoorlijk vervelend te worden. Aan de overkant van de bar zat een vrouw. Ze zat daar al een tijdje. Er waren ook al een paar mannen bij komen zitten. Aan hun gedragingen zeker ook ‘profs’. Er waren dus niet alleen meisjes aan het werk. Ze had ze allemaal wandelen gestuurd. Toen er weer eentje mijn richting uitkwam werd ik het beu. Ik stuurde ze waarschijnlijk wat te kordaat weg. De vrouw aan de overkant had het gezien en glimlachte smalend. Ik had net een nieuw drankje besteld en dat wou ik op mijn gemak opdrinken. Ik ging aan de andere kant van de bar naast de dame zitten.

Do you mind if I sit here, it’s to crowdie up there. Het is hier niet veel anders, zei ze. Ze bleek ook uit Nederland te komen. Prachtig, dan houden we samen de vliegen weg. We raakten aan de praat. Ze was ook op zakenreis en bleef nog een nacht in het hotel logeren. Onze samenwerking bleek vruchtbaar want de vliegen bleven weg. Later op de avond en enkele drankjes later werd het gesprek losser. We waren de meisjes aan het keuren. Die ene was te lelijk, die ander had een puist, die was te jong, de ander te oud. Heb jij je vrouw al eens bedrogen vroeg ze plots. Verrast door de vraag wist eerst niet wat zeggen. Zei ik nee dan had ze waarschijnlijk gezien dat ik loog, zei ik ja dan vind ze me waarschijnlijk een hufter.

De stilte duurde te lang. Ja dus zei ze glimlachend. Ik wist het, mannen kunnen hun broek niet aanhouden zei ze. En jij? Probeerde ik me te verdedigen. Ben bij al vreemd gegaan? Neuueee, dat zou ik nooit doen zei ze op een toon alsof ze dagelijks deed. Ik keek ze recht in de ogen. Een paar keer zei ze schoorvoetend terwijl ze aan haar glas nipte. Glimlachend alsof ze er nog plezier aan beleefde. En dan kunnen de mannen hun broek niet aanhouden. Zei ik. Weet je vrouw het? Mijn vrouw is ook niet achterlijk. Ik zit zes maanden in een jaar op hotel. Ze weet ook wat hier allemaal gebeurd. En zij doet het ook. Ik heb haar eens betrapt en dat was nog voor ik ooit ben vreemd gegaan.

Vertel, zei ze terwijl ze dichterbij schoof. Kom op, vertellen. Wel we waren op een feestje en het werd laat. Er werd behoorlijk wat gedronken en gedanst. Ik had staan praten met vrienden en ik had gezien dat mijn vrouw op de dansvloer had staan swingen met een neger. Wat te uitdagend vond ik maar ik liet begaan. Even later was ze van de dansvloer verdwenen en ik haar zag haar nergens meer. Ik liep het huis rond en toen ik voorbij de badkamer kwam zag ik haar. De deur stond met een kier. Ik duwde ze zachtjes wat verder open en zag in de spiegel hoe de neger mijn vrouw aan het neuken was. Ik stond aan de grond genageld en hoewel ik flink gedronken had was ik op slag nuchter. Nuchter maar verlamd. Ze stond recht steunend op de wastafel.

Haar rok omhooggeschoven en haar slip op haar enkels. De neger bepotelde mijn vrouw haar borsten. Het topje was omhoogschoven. Zijn broek op zijn knieën. En ik, ik stond daar vastgenageld aan de grond. Gevangen in een gevoel van woede, onmacht, verraad, ontrouw, bedrog en opwinding, geilheid. Net toen ik zou kunnen reageren kwamen ze beiden klaar. Hoewel de muziek beneden hard stond kon ik mijn vrouw horen kreunen van genot. Het kwaad was geschied, hij had mijn vrouw volgespoten. De neger trok zijn broek weer aan en ik besloot niet tussenbeiden te komen. Ik vluchtte naar beneden alsof ik iets had misdaan en betrapt ging worden. Ik zag mijn vrouw even later ook naar beneden komen en kort daarop de neger.

Mijn vrouw kwam naast me zitten en gaf me een zoen ik mijn nek. Ik voelde mij zo bedrogen, kwaad, zoals een klein kind van wie men een snoepje afpakt maar ook verschrikkelijk geil. Ik wilde ze neuken mijn teef. Toen we thuis kwamen heb ik ze geneukt. De ganse nacht. Zo hevig heb ik nog nooit geneukt. Ik heb haar nooit verteld wat ik had gezien maar sedert dit voorval is de trouw aan mijn vrouw iets anders gedefinieerd. Een paar maanden later heeft mijn vrouw een behandeling ondergaan ik het ziekenhuis, allemaal toen ik in het buitenland verbleef. Allemaal heel snel en geheim en mysterieus. Ik ben geknipt, dus mijn vrouw nam geen pil en ik denk dat die geile neger mijn vrouw zwanger had gemaakt. En jij, wat is uw verhaal. Niets speciaals, gewoon een paar mannen op een paar eenzame avonden ver weg van thuis.

Zoals vanavond zei ik. Ze glimlachte en dronk haar glas verder leeg. Ik ga slapen zei ze. Ze gleed van de barkruk nam haar tas en ging richting lift. Ik rekende af en donk mijn glas uit. Juist voor de lift was ze weeral lastig gevallen door een jonge man die zijn kans waagde. ‘The lady is with me’ terwijl ik haar arm beet nam en haar de juist opengaande lift introk. Dank je voor de redding zei ze. Nu nog mij kwijt raken zei ik terwijl ik dichter bij haar kwam. Mijn linker hand naast haar, tegen de liftwand zodat ze gevangen zat tussen in de hoek van lift. Ik had verwacht dat ze van zich af ging bijten maar in de plaats kuste ze me vol op de mond en trok ze me dichter tegen haar aan. Heftig kussend ging de liftdeur open en alhoewel het late uur stond er een meisje te wachten voor de lift.

Het was zij die met een van die mannen naar boven was vertrokken. Ze zag er kwaad uit. Daar zal iets fout gelopen hebben dacht ik. We stapten uit en zij stapte in. Bitch, snauwen ze mijn one night stand toe. We keken elkaar verrast aan en toen de deur dicht was barsten we in een lach uit. Kamer 123. Dat ben ik, zei ze, terwijl ze de kaart het slot stak. Ik zit wat verder zei ik onhandig. Vanavond niet schat, terwijl ze me aan mijn das binnentrok en de deur achter mij dicht viel. De kleren werden uitgetrokken. Ze had een prachtig lijf, geen 18 meer maar een goed gevormde vrouw van midden 30. Daar stonden we dan beiden naakt in een hotelkamer in een ver land. Zij had haar man thuis ik mijn vrouw. Maar het voelde niet verkeerd. Ze was zo zacht, haar borsten vol, haar tepels stijf naar voor wijzend, ligt afgetekend op haar gebruinde huid. We kusten elkaar innig en mijn hand schoof naar haar poesje.

Een streepje zwart kort haar. Volle lippen. Een vinger schoof tussen haar lippen. Een beetje vochtig, weer omhoog tot aan genotsknobbeltje. Eventjes ronddraaien. Ik voelde reactie in haar bekken en toen ik een vinger bij haar binnenschoof kantelde ze haar bekken wat en duwde ze zich op mijn vinger. Ik stond met een stijve van jewelste en ze was hem zachtjes aan het masseren. Mijn duim op haar clitje en twee vingers in haar. Ze werd kledder nat. Even later zakte door haar knieën. Mijn vingers schoven uit haar cut. Ze zat voor mij op haar knieën en ze begon mij te af te zuigen. Zalig, dat mens kon pijpen. Veel beter dan mijn vrouw, en beter dan die mokkels die ik heb gehad. Het duurde niet lang of ik spoot een lading haar mond binnen. Ze likte alle mooi op en toen ze het spul had doorgeslikt en haar mondhoek had afgeveegd ging ze op de rand van het bed liggen. Benen open. Nu jij, beval ze me, likken!!

Terwijl ze met haar vinger door haar spleetje ging. Ik ging tussen haar benen zitten en begon haar dijen te kussen. Kleine likjes, op haar dijen, op haar cutje. Langzaam, met lange halen door haar spleet. Ze smaakte heerlijk. Een geile rijpe cut. Met mijn tong diep in haar en dan op haar knobbelje zuigen. Zacht in haar lipjes bijten. En dan met een aangehouden ritme likken. Alsof mijn leven er van af ging. Tot ze kreunen klaar kwam en de bedsprei vastgreep en naar zich toe trok. Ongecontroleerde bekkenbewegingen en met haar handen in mijn haar mijn hoofd nog steviger op haar cut duwend. Ik stond recht. Nam haar benen en bracht ze omhoog. Haar enkels vast haar benen ligt gespreid. Mijn pik stond weer helemaal stijf en ik schoof hem in haar terwijl ik haar benen wat verder uit elkaar deed.

Ik beukte op haar in met telkens een klets geluid. Niet gerecupereerd van de likbeurt kwam ze na eventjes weer klaar. Ik trok me terug en zei dat ze op haar buik moest gaan liggen. Ligt verdoofd maar volgzaam ging ze verder op het bed op haar buik liggen. Een prachtige kont lag voor me. Kont omhoog zei ik. Omhoog!! Terwijl ik met een vinger in haar cut haar bekken wat omhoog trok en haar benen lichtjes spreidde. Ik ging ophaar liggen en ze kantelde flink haar kontje zodat ik weer vlot bij haar binnengleed. Ze neukte zalig. Ze had echt niet veel nodig van ze kwam weer onder mij klaar. Even later trok ik haar op de knieën en neukte ik haar op zijn hondjes af. Ik spoot voor de tweede keer die avond, nu in haar kut. Zalig.

We lagen naast elkaar op bed ik nog wat te bekomen. Ik voelde haar hand weer aan mijn pik. Hij bleef half slapjes ondanks de zachte bewegingen. Maar toen nam ze hem weer in haar mond en in geen tijd stond hij stijf als een stok. M’mmm zo moet hij zijn. Ze ging op mij zitten en schoof hem terug bij haar naar binnen. Ze bereed me zalig, als een echte amazone. Maakte haar nog enkele keren klaar, of was het één lang orgasme ik haar nogmaals mijn sapje schonk. Ik ben die avond niet meer op mijn kamer geraakt en de volgende ochtend hebben we ons overslapen. Maar ik heb wel verkocht die dag, veel verkocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten